Rosso2'lerin hepsi aynı değil yüksek cc'ye göre olanlarının değerleri farklı
Rosso2'lerin hepsi aynı değil yüksek cc'ye göre olanlarının değerleri farklı
İlk mesajımı yazmadan önce lastiği henüz takmamıştım. Fakat tercihimi yine Rosso 2'den kullandım ve hiç ama hiç pişman değilim. Bir kaç kere hayatımı kurtardı diyebilirim.
Lastiği kullandığım 2 ay içerisinde en ufak bir deformasyon söz konusu değil, tutuşu ve görüntüsü itibarıyla halen yeni gibiler. Bunda lastiğin çabuk deforme olduğunu bildiğim için bozuk yollardan uzak durmamın etkisi de var.
Bozuk zeminli yollara uygun olmadığı ve lastiğin çabuk bittiği için rosso 2 almaktan vazgeçtim sayılır
15000den fazla gitmez. Maks 15
Konu iyi hortlamış
Scooter 100cc (35k) - Vitesli 125cc (14k) - 250cc (54k) - 600cc (6k)
Bende pilot takmayı düşünüyorum, herkes ağız birliği etmişçesine balon yapıyor onu takma diyip metzeler me22ye yönlendirmeye çalışıyor Kararsız kaldım.
Ben yeni taktırdım lastikçi tam performansı 8 binde biter dedi. Fabrika çıkış irc ile bile 22 bin yapmış motor bununla da en az 15 bin kullanırım ama 8 binden sonra şimdiki kadar çok yatırmam motoru.
geçen biri dedi ahanda balon yaptı diye, yumuşak diye deliniyo patlıyo diyen burda gene var.
hafta sonu motoru servise götürdüm tam o gün de biri geldi delik rosso2 ile , dedim "lastik alacam ne alsam, ne önerirsin?" aklımda da rosso2 ile s20 evo var. video incelemede falan da s20evo daha iyiydi. "rosso2'den şikayetler geliyo falan filan, bridgestone takalım" dedi; taktırdım. tosladım bin kağıdı, taktırdım.
çok deneme yapmadım henüz; ama yatarken bi kayma sezmedim, patinaj da çektiremedim. gerçi daha 150-200 km oldu.
Konu hortlamışrosso2 250/300cc motorlar için 15k 600cc üzeri için max 5/6k. benim tavsiyem 600cc üzeri rosso corsa
Bir lastiğin kullanım ömrü km endeksli olarak sadece ve sadece kullanıcının biniş şekline bağlı olarak verilebilir. Motosiklette henüz lastik eskitme durumuna gelmediğim için bu verim yoktur ancak 25 yıldır değişik otomobiller kullandım. Neticesinde benimle aynı lastiği alan ama lastiği benimle aynı süredir kullanmasına rağmen diş yüksekliğini benden 2 kat daha hızlı harcayan arkadaşım oldu. Kullanım stili çok önemlidir. Hızlanma şekli, aracı durdururken ki fren yapışı çok önemli. Yokohama lastiği ben 55.000 km de 3 mm sınırına indirirken, 35.000 km de aynı marka lastiği sıfırlayan kullanıcılar oluyor. yukarıda örnekler verildiği şekilde 5000 km de biter denilen lastiğe 10.000 km binip bu yazda kullanabilirim diyen arkadaşlar var.
Önemli bir husus da şu var. Lastiğe ne zaman bitti denileceği hususu. Benim artık bitti buna binmek tehlikeli olur diye değiştirttiğim çıkma lastiklerime talip olan bir sürü başka kullanıcı oluyor. 4 sezon bindim lastik eskimiştir artık deyip yenisini alırken çıkan lastiklere 2. el teklifi alabiliyorum. Tabi ki maddi durumların da bunda etkisi oluyor ama ortalıkta üzerinde diş kalmamış lastiklerle dolaşan ve sadece vize zamanı gelince diğer bir ikinci el lastik araştırmasına girenler var.
Ben rosso 3 e geçtim gari
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)