Chopper Motordan Custom Cafe Racer Yapımı
Reklamlar
-
22 Haziran 2015, 12:18
#41
Mamba09 adlı üyeden alıntı
dostum ben aydın merkezdeyim. seleye el atarsak, kesmeye ve gidona el atarsak daha güzel olabilir. haberleşelim yardımcı olayım daha güzel olabilir.
Ramazandan sonra gelirim. Haberleşiriz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:12 ----------
Darkcity2000 adlı üyeden alıntı
Bu iki motor farklı ki ?
Kesinlikle aynı motor :D :D
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:16 ----------
srkn.ks adlı üyeden alıntı
Aynı marka motorlar Fakat aynı motor gibi durmuyor..
Aralarında baya değişiklik var ön amortisör farklı lastik farklı
Genelde birisi o ilk 2 resimdekine benzer motoru
Son 2 resimdeki gibi yapmış
Amortisör keçeleri patlaktı ve kurtarılamayacak hasar vardı amortisörlerde o yüzden değiştirdim.
Lastikler michelin city grip scooter grubu tubeless.
Aşama aşama diğer resimleri de atabilirim
Ayrıca yorumlar çok hoş
Reklamlar
-
22 Haziran 2015, 13:05
#42
"Baba Akü yok" "Kaputu açmışlar aküyü çalmışlar"
-
22 Haziran 2015, 13:21
#43
yasdal adlı üyeden alıntı
Akü, artçının sırt desteği gibi duran yerde
!!! Hepimize Kazasız Belasız Keyifli Sürüşler !!!
-
22 Haziran 2015, 13:38
#44
Kardeşim sen beni güldürdün Allah da seni güldürsün, yorumları okurken gülmekten altıma sıçtım tabiri caiz ise ama motor bittiğinde herkesin ağzı açık kalacağına eminim bazı arkadaşların dediği gibi zevkler ve renkler tartışılmaz ama yolunda devam et eminim iyi sonuçlar alacaksın.
-
22 Haziran 2015, 13:47
#45
Dayı yarışlıkmı hazırladın :D Kesik CG gördüm de kesik Chopper a alışkın değilim :D
O değilde neyseki tek değilmişim :D Eski halini yeni hali sanıp bide beğenmiştim, takiii o son fotoyu görene kadar :D
-
22 Haziran 2015, 14:45
#46
Kaz' a çevirmişsin motoru
-
22 Haziran 2015, 14:59
#47
ilk elin günahı olmazmış : ) yeni değişiklikleri bizimle paylaşırsan çok sevinirim : ) Eline emeğine sağlık : )
-
22 Haziran 2015, 16:10
#48
-
22 Haziran 2015, 17:39
#49
Hayvan gibi şiiyapiyosunuz yav.
-
22 Haziran 2015, 17:54
#50
beko12345 adlı üyeden alıntı
Hayvan gibi şiiyapiyosunuz yav.
Hahahah
-
22 Haziran 2015, 20:05
#51
ilkadam adlı üyeden alıntı
Şahine naptınız?
Allah var şahini ellemedim
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:03 ----------
kinqdai adlı üyeden alıntı
Dayı yarışlıkmı hazırladın :D Kesik CG gördüm de kesik Chopper a alışkın değilim :D
O değilde neyseki tek değilmişim :D Eski halini yeni hali sanıp bide beğenmiştim, takiii o son fotoyu görene kadar :D
Şaseyi kesmedim ama her an kesebilirim
-
22 Haziran 2015, 21:29
#52
Zaten herkes yapılacak bütün esprileri yapmış o yüzden ben espri yapmadan yazayım.
-Öncelikle eski farı geri tak.
-Bu seleyi sök tekli yaylı sele bulabilirsen onu tak.
-Arka tarafa bir adet yarım çamurluk.
-Madem kesip biçmeye başladın en basitinden arka kuyruğu amortisör hizasından kesebilirsin yada şasinin arka tarafı komple değiştirerek amortisörleri iptal ederek hard-tail dediğimiz tipe getirebilirsin motoru.
-Selenin altındaki metal levhalardan kurtul sadece boru şeklinde şasi gözüksün.Sele altındaki boşluğa güzel bir açık hava filtresi güzel bir akü kutusu içine aküyü koyabilirsin.
-Şasi değiştirerek deponun arka tarafını çok az aşağı doğru eğim verebilirsin.Bunun yanında deponun üstündeki göstergelerden kurtulabilirsin.
-Şu egsoz yerine düz boru taksan daha şık durur yada en azından motosiklet orjinal egsozunu tak.
Örnek olması açısından;
-
22 Haziran 2015, 21:32
#53
Attan indim eşeğe dedikleri bu olsa gerek.
-
23 Haziran 2015, 00:38
#54
Şaka bi yana hakkaten motorun bu hali içler acısı. Arka amortisörden sonrasını kes. Yaylı sele tak veya şu anki seleyi ikiye böl. Aküyü yerine tak. Ön çamurluğun üstündekileri çıkarıp yerine tak. Farı eskisiyle değiştir. T gidon tak. Egsozu daha güzel bir şeyle değiştir. Yada eskisini tak. birde güzelce boyadınmı tadından yenmez.
-
13 Ağustos 2015, 22:44
#55
Cesaretini kutluyorum arkadaşım ilk aşamayı geçmişsin, görerek üzerinde düşünmek yeni fikirleri sonrasında da uygulamayı getirir.
Sele ,gidon, egzos ilgi bekliyor
merakla yni gelişmeleri bekliyorum
-
14 Ağustos 2015, 12:37
#56
Var olan örnekleri biraz daha inceleyerek, motora en uygun olacak değişiklikler yapılsaymış olabilirmiş. Keşke cafe racer değil de bobber yapma yoluna gitseydin, hem şasi olarak hem de değiştireceğin parça, yapacağın masraf olarak, yani her anlamda daha mantıklı olurdu.
-
14 Ağustos 2015, 12:45
#57
-
14 Ağustos 2015, 13:43
#58
kardeş o egzozda kışın kestane mi pişiricen? hayır mantık ne onu merak ettim. bu arada bu resimden sonra koşup motoruma sarıldım 2 rekat şükür namazı kıldım
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)