burda okuduklarımdan sonra motorumu satıp intihar etmeye karar verdim.
buyrun link
burda okuduklarımdan sonra motorumu satıp intihar etmeye karar verdim.
buyrun link
20.000 km gv 250 kullandım 2005 model.
Forumda bu konu hakkında bol bol yazımı bulabilirsin.
Benim gv sahibi olduğum zamanlar piyasada 250 cc segmentini kasıp kavuruyordu. En güçlüsü en yakışıklısı ve fiyatı en uygunuydu. Orta kaliteydi kullanıma bağlı olarak da sorunsuzdu. Tek kronik arızası konjektördü. Devir kesici olmadığı için tapa gaz giden arkadaşlar da motor bloğunu dağıtarak motoun namını lekelemişlerdir.
BEn bu motoru satıp naket olanını aldım ve ona da 20.000 km bindim onda da sorun yaşamadım.
Senin bütçe durumun nedir bilemiyorum motordan nekadar anlarsın bilemiyorum. Maksimum Sıfır veya 2-3 yaşında bir gv alığ bakımlarını da kendin yapar ve hatta ustalardan uzak durup ufak defek işlerinide görürsen bu motora yıllarca binebilirsin.
Ne alırsan al yine aynı tavsiyede bulunurum. Çin malıda alsan eski de alsan kendin yapabildiğini yap ustalardan uzak tutmaya çalış. Şimdiden hayırlı olsun.
Dün işe gitmem gerekti . Motosiklete bindim ve motosiklet çalışmadı . Sinyal yanık kalmış . Yani yanık derken sadece tuşu oynamıştı . Kontağı çevirince yanıyodu . Akü bitti dediler . Dün baya uğraştım . 250 kg motoru baya bi koşturdum . Debriyaj sıkıp bıraktım olmadı . Akü 3 aylık bi akü . Bu akşam tekrar deniyeceğim . Regalin görüntüsünden çok memnunum . Herkes iyiymiş kaçlık bu diyor . Gv kullanan hiç tanıdığım olmadı . Hatta şu an çağrı yapayım Denizliden regtal kullanıcılarını ve gv kullanıcıları ile buluşmak isterim .
Yani hocam regalde titreşim falan var dediler . Babam çin malı bu alınmaz bi kere aldık gv alalım diyor . İkna etsem ederim . 900 km de buldum bitane regal dd250 6c . Hyosung yok mesela denizlide satan 2. el . 0 alamam zaten . Gv nin sesi falanda iyi değildi yani izlediğim kadarıyla .
Biraz daha tavsiye verirsen yada şöyle söyliyim biraz daha tecrübelerinden bahsedersen memnun olurum . Dün sinirlendim motoru ve regal almam lan ben diyim hyosung candır diye dolandım etrafta . Baya yordu çünkü ......
Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...
geçen sene bir scooterda başıma geldi aynısı dolu aküyü takıyoruz hoop ertesi gün bomboş....
tesisatı tek tek ölçü aletiyle ölçtüm her parçayı tek tek...bizim konjöktör şarz ediyo sorun yok amma kontağı kapatınca aküyü emmeye başlıyormuş iblis ....15 tl ye aldım yenisini sorun çözülmüştü.
Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır
Dostum bütçene göre herşey. başlangıç için gv'mi regal'mi dersen bir gv 250 kullanıcısı olarak ve senin 0 motor tecrüben olduğunu varsayarak REGAL derim. neden dersen
1- Daha güçsüz
2- parçaları daha ucuz
illaki ufak tefek kazaların olur durduğun yerde düşmeler dahil(0 tecrübesi olan kişi için). bu durumda parça masrafları başlıyor e hyo'nunda parçaları ucuz değil hatta gayet tuzlu. ama dersenki daha önceden tecrübem var ne bileyim 3-5bin km bile olsa tamam git GV 250 al derim seni regalden çok daha fazla tatmin eder yalan yok ama ikinci el alacaksın ve temizini bulman lazım.
İki motosikleti kullanmış biri olarak.(Hyosung sahibiyim,bir arkadaşın Regal'inin kısa süreli turladım.)
-Hyosung'un belirgin şekilde malzeme kalitesi daha iyi,Regal'in malzeme kalitesi Hyosung kadar olmasa da bir Çinli'ye göre gayet güzel.
-Hyosung'un oturuş pozisyonu çok rahat insanı yormuyor.Regal'in oturuş pozisyonunda ayaklar çok fazla önde.Bu bende biraz rahatsızlık ve sanki motosiklet tam kontrolüm altında değilmiş hissi yarattı.Belki oturuş poziyonu sadece alışkanlıkla ilgili olabilir.
-Regal tartışmasız tasarım olarak çok daha güzel.Bir de o kasaya bir çift-V silindir koysalarmış görsellik olarak tadından yenmezmiş.Hyosung'un daha klasik bir tasarımı var ama oldukça fazla ilgi çekiyor.
-Regal'in arka fren disk olması sizi aldatmasın alışkın olmayan adam (ben) arka frene dokunduğu gibi arka tekerlek kitleniyor.Hyosung'un arka fren kampana olmasına rağmen şahsen ben Hyosung'un frenlerinden daha memnun kaldım.Arka frene sonuna kadar sertçe basmadıkça arka tekerlek o kadar kolay kitlemiyor.
-Regal'deki güzel tasarımın bedelini şehir içinde kullanırken ödüyorsunuz.İki tekerlek arası mesafe çok uzun ve ayaklar çok önde olduğundan şehir içinde ani manevralar dönüşler oldukça zorlaşıyor.Hyosung,şehir içinde Regal'e göre çok rahat ve kıvrak ama o da belli bir süre sonra uzun şehir için sürüşlerinde yormaya başlıyor.
-Hyosung'un sesi şahsen hiç hoşuma gitmiyor,Regal'in ki fena değil.
-Hyosung'un eletriksel aksamda bazı kronik sorunları var.Buji piposu,debriyaj,ayaklık sensörü bazen selenoid valf arızaları gibi.Ufak tefek sorunlar,fazla para harcamadan kökten çözülemiyor.Şahsen ben henüz hiç birisiyle karşılaşmadım.Sadece forumdan ve sağdan soldan duyduklarımı yazıyorum.
-Hyosung performans olarak çok daha iyi ama biraz devirli kullanım isteyen bir alet.Şehir içinde düşük devirde,düşük hızda seyrederken aletin huzursuz olduğunu hissediyorsunuz.İdeal kullanım devirleri 5000-8000(Biraz sallamasyon oldu.) arası.Regal,düşük devirlerde kullanım açısından biraz daha iyi gibi.
-Hyosung doğal olarak daha performanslı.135'e her durumda çıkıyor.Hava koşulları ve yol müsait olursa 145 km hıza kadar çıkabiliyor.Ama bunlar cruiser olduğundan bence çok zorlamaya gerek yok.Zaten 110 km den sonra iki motosiklette de rüzgar rahatsızlık yaratıyor.
-Hyosung daha titreşimsiz sadece bazı devir aralıklarında titreşimi biraz hissettiriyor.
Takdir ettim yorumunuzu Yakıtları nasıl peki? Regaller kullanıma bağlı 3 litre ile 6 litre arası yakıyor. Çok çok agresif sürüşlerde 7 litreyi buluyor (Afyon-Ankara 3 depo benzin yedik, eve girdiğimizde yedekteydi ) 100-110 üzeri süratler regal ile sollama vb. kısa süreli gereksinimde yapılabiliyor, 130 km hıza çıkabiliyor ama yırtınıyor ve bunu hissettiriyor o süratle (gps verisi) ama 100 üzeri süratlerde rüzgar çok rahatsız ediyor.
Bu arada ayakların çok önde olduğumu modeller daytona ve spyder, klasikte diz 90 derece açıyla duruyor 1,80 boy ile.
Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...
Benim kullanma fırsatı yakaladığım şu resimdekinden.(Not:Benim boy 1.78)Herhalde Daytona olması lazım.Regal'i kısa süreli kullandığımdan yakıt tüketimi için bir şey yazmadım ne desem yalan olur.Enjeksiyonlu GV 250 aşağı yukarı kullanım şekline bağlı olarak 3,5-4,5 arası değişen bir yakıt tüketimi var.Ama genelde kabaca 4 lt den biraz az bir ortalaması var.
arkadaşlar acil gv mi satıyorum 2014 8300 km de 10000 tl istiyorum sissybar, koruma demiri,depo kılıfı, sosis çanta mevcut isteyen gelir görür alır gider...lütfen çingene pazarlığına girmeyelim...tel:05427351010
Arkadaşım, kilometreye fazla takılmıyorsan git 2007 ve üzeri KARBÜRATÖRLÜ bir GV al rahat et sadece ve sadece yağ değişim zamanına ve filtresine dikkat et (tvs apacinin yağ filtresi oluyor, öyle gv diye ararsan 5 liralık filtreyi 20 ye yaslarlar) bıkana kadar binersin. Tecrübe ile sabittir (2008-2013 80000 km.)
2,5 yıl kadar Regal raptor dd250b kullandım. 17 beygirdi, bazı arkadaşlar 19 demiş belki yenileri öyledir. ben aldığımda 4. viteş dişlisi kırıktı. Dişlileri komple değiştirttim, bakımlarını düzenli yaptım. Kullanmayacağım yoğun kış dönemlerinde wd40 ile komple yağladım, tüm aksamını.İlk kullanımda önce temizleyip öyle marş bastım. Vidalarda zamanla paslanma oluyor. Hiç başka bir problem çıkarmadı. Ama elektrik aksamına hiç ekstra yüklenmedim ve motoruda çok zorlamadım. 135 km ye çıktığını gördüm ama sadece göstergede 100 ile gayet rahat seyahat ediliyor. Üzerinde bol aksesuarla geliyor. Kullanımı kolay , lastikler iğrenç bile denemeyecek kadar kötü kenda marka. Yolcu koltuğu inanılmaz rahatsız yarım saat bile seyahat edilmez. 100den sonra titreşim çok. sıralı 2 silindir 234cc. Su soğutmalı istanbulda yaz ortasında yoğun trafikte çok kullandım hararet sorunu olmadı. Ancak ön radyatör çabuk patlıyor, kalenin radyatörleri ile değiştirmek lazım. Müşürde sıkıntılı , suzuki alto müşürü uyuyordu. aydınlatması zayıf. malzeme kalitesi hyo ile yarışamaz maalesef. Şekil daytona yada rr bobber kadar karizma olmasada hyodan daha gösterişli. Yinede tarz meselesi. Hyo daha kalıplı. Hyosun gv250 alalı 2-3 ay oluyor . 250 cc 25,5 bg. RR'a göre acaip atak. yani 8 beygirden fazla varmış gibi arada. Yağ hava soğutmalı. Bundada hararet sorunum şimdilik olmadı olanıda duymadım. 140 a kadar çıktım oda kadranda . 110 dan sonra titreşim var. aksesuar yok istediklerini alıp ekstra takmalısın. malzeme kalitesi kesinlikle daha iyi. Dengesi çok iyi elini bırak o aynı çizgide gitsin, lastikler RRdan iyi ancak yinede iyi değil. Tam lastik ölçüsünü bulmak zor vepahalı. Biraz arka lastiği küçük takarsan mitas takımı 400 e geliyor ve kullanan herkes memnun. Motor v twin çift silindir , oldukça güzel duruyor. Motor çok kalıplı 250lik olduğuna bilmeyen inanmıyor. Paslanan arkada bir kaç somunu var bauhaus tan 2-3 liraya tümünü paslanmazla değiştirebiliyorsun. Gidon turu fena değil. virajlarda dengeli. Bana sorarsan hyosung RR dan çok daha iyi rrın şekli aksesuarı daha bol ama yinede hyo daha iyi duruyor.
Arkadaşlar burada bir yazım yanlışı yapmışım insanları yanlış yönlendirmeyeyim."çözülemiyor" değil "çözülebiliyor" yazacaktım.Bu arada ekleme yapmışken GV 250 nin lastiklerinden bahsedeyim.Fabrika çıkışı lastikleri ne iyi ne kötü.Çin motorlarının üstünden gelen lastiklere göre çok iyi sayılır.10-15 dakika sürüşten sonra lastikler belli süre ısıtıldıktan sonra kuru asfaltta gayet güzel yol tutuyor.Ama soğuk ve yağışlı havada bu lastikler başınızı belaya sokabilir.Kendinize güveniyorsanız,ben fazla atraksiyona girmem diyorsanız bu lastikler sizi bir kaç sene idare edebilir.0 km alınca hemen alıp çöpe atılacak kadar kötü bir lastik değil ama yine sürüş güvenliğini biraz daha arttırmak için bütçeniz varsa iyi bir çift lastik almanız da fayda var.
hayırlı akşamlar arkadaşlar foruma yeni katıldım paylaştıklarınızı okudum bende bir HYO GV250 sahibi ve kullanıcısı olarak fikrimi sizlerle paylaşmak istedim benim bu ilk motorum ve tam isabetli karar verdiğime inanıyorum bu kadar yoruma ben biraz ilave yapmak istiyorum bu motorun bi rözelliği yani 250 cc lik motorların içinde tek 8 sübaplı olması yani gücü ve torku artması buradan kaynaklanıyor uzun yolda 5 ci viteste düşük hızdan gaza yüklenince şahlanması beni şaşırtıyor sesine gelince ben bu motorun sesine aşığım kendi gurubunda bu ses yok hele ki tünelde sesin tadına varıyor insan ben bu motoru araştırdım ve ben izmir de oturuyorum izmitte buldum oraya bu motoru almaya gittim meğerse satan kişi dürüst değilmiş geri döndüm fakat izmir de tesadüfen buldum ve aldım alır almaz lastiklerden başladım takımını 790 liraya aldım para benim canımdan daha değerli değil alman malı metzeller aldım 1,5 ay bekledim gelmesini ve taktırdım ne güzeldir ki ilk uzun yolda yağmura yakalandım ve ben bu kadar kendimi güvende hissetmedim benim motorum 2005 model karbiratörlü yakıta gelince ben yakıttan şikayetçi değilim bu gün hangi motora binerseniz binin 90 km nin üzerine çıkarsanız elbette yakıt sorun olur bu arabalardada öyledir motor alıcak arkadaşım tavsiyeleri okuyup öyle karar vermende fayda var ben diğer motoru kötülemiyorum sadece kendi menuniyetimi dile getirmek iStedim
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)