R 25 ve Z 250 SL karşılaştırma
Reklamlar
-
18 Haziran 2015, 13:31
#1
İki aydır Z250SL kullanıyorum.kuzende benden sonra R25 aldı.Geçen gün buluştuk karşılıklı motorları deneyip beraber dolaşmak için.İki motorda 1500 km cıvarında.
Kızıltoprak Bp de depoları tam fulledik. Rota bağdat caddesinde bir iki tur oradan sahilyolu kurtköy ve otobandan dönüş. Motorları değişerek kullandık.
Bendeki ilk izlenimler ,R25 daha dikkat çekici ve yakışıklı,oturum açısından daha rahat fakat 2 silindir olmasına rağmen gaz tepkileri kawas kadar iyi değil.yoğun trafikte kullanımıda z250 ye göre daha rahatsız.(belki ben motora alışık olmadığımdan öyle gelmiştir)
Yanyana gazladığımızda 145 - 150 km hıza kadar kafa kafaya gidiyorlar hatta Z 250 ilk kalkışta genelde önde oluyor.,yani 150 km hıza çıkana kadar daha iyi kullanan veya daha tecrübeli olan geçer gibi. 150 km hızdan sonra R25 hafif hafif uzamaya başlıyor.sanırım z250 den 15 km daha fazla son hızı var.
Yaklaşık 110 km kadar sonra depoları tekrar fulledik. Z250 = 4.1 lt -- R25 = 5.9 lt benzin aldı. R25 Kawasa göre %50 daha fazla yaktı. çift silindirin hakkını verdi yani.
Reklamlar
-
18 Haziran 2015, 14:03
#2
R25 Beygir bakımından ne kadar iyi olsada tipide cok iyi olsada cok fazla yakıyor
-
18 Haziran 2015, 14:09
#3
-
18 Haziran 2015, 14:35
#4
İnsanları sayılarla o kadar güzel kandırmayı biliyor ki bu satış stratejileri. R25'in alanında lider olduğu özellikleri mevcut ancak lider olduğunu düşünmüyorum. Bu iş keyif işi kişiye göre değişir ama teknik verilerin birde zemine dökülme oranı önemli 100km'de kaç litre yaktığı 0-100'e çıkış süresi, fren performansı gibi...
-
18 Haziran 2015, 14:41
#5
150 den sonra 15 km değil bi 40km' si daha var Bu arada ya çok şehir için kullandınız yada bayaa agresif sürdünüz çünkü korna kullanmayıp ara gaz veren ben bile 5.5' i zor geçiyorum rodajım bittiğinden beri.
-
18 Haziran 2015, 14:43
#6
Green Arrow adlı üyeden alıntı
İnsanları sayılarla o kadar güzel kandırmayı biliyor ki bu satış stratejileri. R25'in alanında lider olduğu özellikleri mevcut ancak lider olduğunu düşünmüyorum. Bu iş keyif işi kişiye göre değişir ama teknik verilerin birde zemine dökülme oranı önemli 100km'de kaç litre yaktığı 0-100'e çıkış süresi, fren performansı gibi...
Evet frenlerden bahsetmeyi unutmuşum. kawas frenlemede çok daha fazla güven veriyor.
-
18 Haziran 2015, 14:48
#7
R25 sahipleri siz motorlariniza bir baktirin. Benim r25 daha 4 lt yı geçmedi bugüne kadar. Saatte 90 km yı geçmez isem 3 lt , redline gidersen 4 lt. Bu hesap hem motorun göstergesi hemde kendi hesabimdir.
-
18 Haziran 2015, 14:49
#8
yaşasın honda cbr250 r yaşasın 3.1lt/100km
-
18 Haziran 2015, 14:50
#9
Bune adlı üyeden alıntı
150 den sonra 15 km değil bi 40km' si daha var
okuduğunuzu yanlış anlamışsınız. ninja nında son hızı 150 değil zaten....
-
18 Haziran 2015, 14:54
#10
Bune adlı üyeden alıntı
150 den sonra 15 km değil bi 40km' si daha var
Bu arada ya çok şehir için kullandınız yada bayaa agresif sürdünüz çünkü korna kullanmayıp ara gaz veren ben bile 5.5' i zor geçiyorum rodajım bittiğinden beri.
bende farklı söylemedim. 110 km de 5.9 yaktı r25 dedim. z250sl 161 km ye çıktı r 25 ise 177 iki motorda belki biraz daha giderdi ama işin doğrusu son süratleri bunlardı.(düz yolda)
-
18 Haziran 2015, 14:59
#11
Ben devirli kullanımda 5 litre yaktıramadım 6 litre büyük başarı, yada o motorda sıkıntı var
-
18 Haziran 2015, 15:04
#12
ataykaan adlı üyeden alıntı
bende farklı söylemedim. 110 km de 5.9 yaktı r25 dedim. z250sl 161 km ye çıktı r 25 ise 177 iki motorda belki biraz daha giderdi ama işin doğrusu son süratleri bunlardı.(düz yolda)
birde benim motor z250 sl ninja değil naked. ninjaların son sürati daha fazladır malum aerodinamik nedeniyle. grenaj son sürati çok etkiliyor.
-
18 Haziran 2015, 15:14
#13
ataykaan adlı üyeden alıntı
birde benim motor z250 sl ninja değil naked. ninjaların son sürati daha fazladır malum aerodinamik nedeniyle. grenaj son sürati çok etkiliyor.
Pulsar 200'ün Racing modelinin son hızı grenajlı olmasına rağmen Naked olandan daha düşük demekki gerçek racing değil
-
18 Haziran 2015, 15:27
#14
Motosiklette son hızdan daha çok esneklik önemlidir..Eğer 250 sl 150 ye kadar ara hızlanmalarda ve esneklikte R25 ten iyiyse ki öyle olacağını tahmin ediyorum. R25 yüksek devir kullanma ihtiyacı duyan bir motosiklet.. SL daha efektif bir makinadır benim için..
Ayrıca 250 cc naked ok.de..250 cc racing motosiketi halen anlamış değilim. Motora 2 tane grenaj koyunca uçağamı bağlıyor sanıyor insanlar..Sonuçta bunlar 250 cc bunlardan racing macing olmaz..
1992 model cbr 250rr yada aprilia rs 250 dir racing 250 likler..
-
18 Haziran 2015, 16:57
#15
ataykaan adlı üyeden alıntı
İki aydır Z250SL kullanıyorum.kuzende benden sonra R25 aldı.Geçen gün buluştuk karşılıklı motorları deneyip beraber dolaşmak için.İki motorda 1500 km cıvarında.
Kızıltoprak Bp de depoları tam fulledik. Rota bağdat caddesinde bir iki tur oradan sahilyolu kurtköy ve otobandan dönüş. Motorları değişerek kullandık.
Bendeki ilk izlenimler ,R25 daha dikkat çekici ve yakışıklı,oturum açısından daha rahat fakat 2 silindir olmasına rağmen gaz tepkileri kawas kadar iyi değil.yoğun trafikte kullanımıda z250 ye göre daha rahatsız.(belki ben motora alışık olmadığımdan öyle gelmiştir)
Yanyana gazladığımızda 145 - 150 km hıza kadar kafa kafaya gidiyorlar hatta Z 250 ilk kalkışta genelde önde oluyor.,yani 150 km hıza çıkana kadar daha iyi kullanan veya daha tecrübeli olan geçer gibi. 150 km hızdan sonra R25 hafif hafif uzamaya başlıyor.sanırım z250 den 15 km daha fazla son hızı var.
Yaklaşık 110 km kadar sonra depoları tekrar fulledik. Z250 = 4.1 lt -- R25 = 5.9 lt benzin aldı. R25 Kawasa göre %50 daha fazla yaktı. çift silindirin hakkını verdi yani.
İki motoru mukayese etmek r25'e hakaret olur.
Gaz tepkileri demişsin, 0-5 arası devirlerde heralde tek silindirli kawa'nın gaz tepkileri iyi olacak megelli 250r ile yapsan testi gene aynı şeyi söyleyecektin, üst devirlerde kawayla taşş*k geçer r25.
Son hızı demişsin orda baya güldüm, rossi kawa'yı kullansın ben r25i kullanıyım yinede geçemez beni tecrübe falan değil güç lazım geçmesi için aralarında 7(yedi) beygir fark var.
Benzin olayına gelirsek ben 650f ile 100km/6 lt. şehir içi ortalamam var. Nasıl oluyor bu işler?
Altın elbiseli adam vari bir test olmuş bu.
-
18 Haziran 2015, 17:05
#16
İyi de arkadaş da R25 daha hızlı demiş. Bu sonuçlar gayet normal, belki R25'in yakıt tüketimi kullanıma bağlı olarak normalden biraz yüksek çıkmış olabilir. En güçlü ve en güzel motor en iyisidir diye bir kaide yok. Neden R25'e hakaret oluyor anlamadım ? Megelli ile kıyaslanırsa hakaret olur da öbürü de Kawasaki sonuçta...
CBR 250'yi sırf yakıtından dolayı ikisine ve tercih ederim.
-
18 Haziran 2015, 17:46
#17
provaker adlı üyeden alıntı
İki motoru mukayese etmek r25'e hakaret olur.
Gaz tepkileri demişsin, 0-5 arası devirlerde heralde tek silindirli kawa'nın gaz tepkileri iyi olacak megelli 250r ile yapsan testi gene aynı şeyi söyleyecektin, üst devirlerde kawayla taşş*k geçer r25.
Son hızı demişsin orda baya güldüm, rossi kawa'yı kullansın ben r25i kullanıyım yinede geçemez beni tecrübe falan değil güç lazım geçmesi için aralarında 7(yedi) beygir fark var.
Benzin olayına gelirsek ben 650f ile 100km/6 lt. şehir içi ortalamam var. Nasıl oluyor bu işler?
Altın elbiseli adam vari bir test olmuş bu.
Biraz bos konusmussunuz yok Megelli felan gecen de biri zaten Megelli ile 177 yaptıgdı sahıtlerı vardı adamın anlatmak ıstedıgı farklı anlamak ıstedıgınız farklı
-
18 Haziran 2015, 18:00
#18
Aralarındaki fiyat farkı nedir. Yani değer mi pahalıyı almaya?
-
18 Haziran 2015, 18:48
#19
Eee oou kadar reklam yapıldı r25 için yaa o kadar abartılı anlatılıyor'ki r25sahipleri s1000rr aldım sandılar kendilerini geçen motorcu muhabbetinde den geldim bir anlatıyorlar nasiiiillll gidiyooor yavv yapma recep 250cc motor işte bokunu çıkarmanın anlamı yok güzel motor sadece hepsi bu kadar
-
18 Haziran 2015, 18:59
#20
provaker adlı üyeden alıntı
İki motoru mukayese etmek r25'e hakaret olur.
Gaz tepkileri demişsin, 0-5 arası devirlerde heralde tek silindirli kawa'nın gaz tepkileri iyi olacak megelli 250r ile yapsan testi gene aynı şeyi söyleyecektin, üst devirlerde kawayla taşş*k geçer r25.
Son hızı demişsin orda baya güldüm, rossi kawa'yı kullansın ben r25i kullanıyım yinede geçemez beni tecrübe falan değil güç lazım geçmesi için aralarında 7(yedi) beygir fark var.
Benzin olayına gelirsek ben 650f ile 100km/6 lt. şehir içi ortalamam var. Nasıl oluyor bu işler?
Altın elbiseli adam vari bir test olmuş bu.
öncelikle r25 e hakaret gibi bir amacım yok.sadece kendimize göre bir karşılaştırma yaptık.Biz Depolarıda 110 km de fulledik 100 km de değil yani hesabı yaparsak R25 100 km de 5.36 lt yaktı. Kawas ise 3.72 yaktı. R25 Kawastan yarı yarıya fazla yakıyor dedik.
alt devri üst devri Rossi yi mossiyi bilmem ama kalkıştan 150 km ye çıkana kadar genelde Kawas R25 tan biraz daha hızlı.bizzat denedik,R25 in sahibide bunu kabul etti zaten. 150 den sonra ise bariz bir uzama yok yavaş yavaş açıyor arayı.ayrıca 250 sl ninja olsa grenajlı olduğu için biraz daha hızlı gider belkide R25i son hızda yakalar diye yorum yaptık.ninja kullanmadığım için bilemem tabii.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)