adamlar anlatıyor ki bi şey var. motor alemi bu herkez kendi motorunu över ama kimsenin bi diger motoru kötülemeye hakkı yoktur.
adamlar anlatıyor ki bi şey var. motor alemi bu herkez kendi motorunu över ama kimsenin bi diger motoru kötülemeye hakkı yoktur.
Abi hangi motoru seviyosanız,hangisinin üzerindeyken mutluysanız ona binin ya..
Gene iş gereksiz derece de motor rekabetine dönmüş. Başlığı açan arkadaş kısacası z250'nin R25'den daha efektif olduğunu söylemeye çalışmış. Barkın Bayoğlu'da bunu kendi ağzıyla söyledi. Sadece motoru küçük buldu. Benim çıplak motorum da 170 görüyor ancak bu sınıftaki motorlar ile bu hızları ne yapacaksınız arkadaşlar allah aşkına. 190-200 görse ne olur motor her yer tarla, çukur, radar.
100km de 5.36 litre...
R25 hakkaten çok yakıyormuş.
Vay arkadaş Ben MT ile işe gidip gelirken oldukça agresif kullanmama rağmen 4.2 litre yakıyorum.
(Gidiş geliş TEM'den 60km)
Tamam işte mt 100 km de 7 lt yakıyor demiş arkadaş.
3 aydir R25 kullanıyorum. Şehir içi şehir dışı ortalama 4 lt, ara sıra agresifliklerde dahildir. Sadece şehir dışı 110 hiz bandinda kullanırsam tüketim 3.2 civarı oluyor. R25 kullanıcısına göre yakıt tüketir. Çok çok agresif kullanacan ki 5 lt yi geçsin.
Beyler benim bu basliktan anladigim tek sey bune ve yousuffer kullanicilarinin motorlarinin alinmayacagi :D eger sahibindene temiz zorlanilmamis motor diye koyarlarsa sikayet ediyoruz hemen
Biri surekli 14 bin devir ceviriyomus
Biride korna yerine aragaz veriyomus
tebrikler cok tecrubeli suruculersiniz gercekten
Bilinmesi gereken sudur ki cbr 250 sl 250 r 25 arasında çok farklılık yok. Ust devirleri daha iyidir. Titreşim azdır. Altında daha büyük duruyordur eyvallah. Fakat iyi bir surucu altında sl250 de etkili silah olabilir. Onun için benimki seninkinden buyuk muhabbeti yapmaya gerek yok arkadaşlar. Son hız yuksektir eyvallah kimse bir şey diyemez ama aletin canı belli. Onun için aşırı korumacılık biraz komik oluyor.
Arkadaşlar olayın özeti şu;
Şimdi çift silindir ve 36 beygir olan bir motor tek silindir 28 beygirlik bir motoru son hızda tabiki geçicek. Üstelik r25 üst devirlerde güçlü olduğu için ve son hızda da üst devirler önemli olduğu için buradan da son hız için ekstra avantajı var.
Yani sadece son hız için konuşulacaksa tabiki z250sl yi rossi de kullansa r25 e geçilir.
Ara hızlanmalar ve ivmelenme konusunuda zaten arkadaşlar test etmiş. Eğer kullanıcı tecrübeleri ve yetenekleri çok farklı değilse sonucu söylemiş zaten.
Fakat yinede 145-150 km hızlara kadar ikisinin aynı gitmesi biraz şaşırttı beni.
R25 daha erken ayrılması lazım diye düşünüyorum.
Ama son hızda kawanın sürücüsü kim olursa olsun 162 km civarlarında biteceği için r25 i seyredecektir. Burası kesin boşuna tartışmayın.
Not: 1000rr kullanıcısıyım. Yani yamaha yada kawa fanatizanı değilim nesnel yorumumdur.
rossiyi gönderin bana bişi denicem
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:14 ----------
ayrıca motorun huyunu suyunu bilmeyen biri zaten aynı gittiğini düşünebilir.üst deviri hiç bırakma bakalım neler oluyor gör.
Gelen limon sıkmış giden limon sıkmış.
Topic sahibi arkadaş ve kuzeni iki motoru da kullanarak deneyimlerini paylaşmak istemişler. Öncelikle kendilerine teşekkür etmek gerekli.
Şunu da bilmek lazım bu Bu bir test yazısı değil. Paylaşım yazısı.
Depoyu fullemiş birlikte gezmiş gazlamış rakamları buraya taşımışlar.
Kuzen olduklarına göre ilerleyen zamanda iki motor ile olan tecrübeleri artacak ve daha net bilgilere ulaşabileceğimizi düşünüyorum.
Paylasim icin tesekkurler.yaparsaniz yeni testlefinizi bekliyorum.
Cevap yazan r25 sahıplerı motorlarını reyzik sanmıslar, kawayı ıtın anusune sokmaya kalkmıslar. Kullandıgınız alet netıcesınde "mal"dır. Bırakın motorlarınız bırbırlerıyle rekabet etsın, durum objektıf bır sekılde yazılsın cızılsın. Barız bellı olan seylerde motorlarınız yerıne sız rekabet edıp bırbırlerınızı sınırlendırmeyın, degmez. Ha sahsı gorusum, r25 asla alınacak bır MAL degıl. Mukemmel hızlanabılır, topspeed sahane olabılır ama bır marka, bır motorunu motoru kucagınıza alabılecegınız bır hatayla pıyasaya cıkıp, ehe ehe servısler yag pompalarını (alkıs seslerı r25 sahıplerı tarafından) ucretsız degıstırecekler (r25 sahıplerınden coskulu bır bıcımde daha gur bır alkıs). Sımdı efendım, motoru kucagına almadan, servıse gıtmeden yag pompası degısmeden once, bu motor yagsız kaldı az veya cok, ıcerısı yıne az veya cok hasar gordu. Pompa degısmesı motorun omrunu uzatacaktır lakın asla sorunsuz uretılen motorlar kadar yasamayacaktır. Mukemmel hızlanan bu motor asla anı frende abslı dıger motorlar kadar ıyı duramayacaktır (abssız motor daha cabuk durur profesyonel ellerde lakın, anı frenı extrem bır durumda dusunun, o motor fren durumunda onden salar kendını yatar o motor). Cbr250 ıle, r25'ı kıyaslarsak topspeed olarak 180 goren bır r25 dakıkada 3 km, 160 goren cbr250 2.6 km gıdıyor. Aradakı topspeed farkının 20 km oldugunu farzedersek, sımdı bu etkenler dısında bakım malıyetı, aksesuar ve parca fıyatları var. Sımdı sahsı fıkrım sehırıcınde ıkı aracında tehlıke durumunda hızlanması araclardan ıyıyken, fren konusunda cbr daha ondeyken, su cok konusulan topspeed baz alındıgında aralarında kılometrede sadece 400 metre oynayarken, sorunsuz dıyebılecegımız cbr varken r25 almak kendıme hakaret gıbı bır sey olur. Cbr sadece ornektır.
Yanı efendım, r25 ınız elın dandık 250cc bır cınlısıne gecılebılır bu r25 ı kalıtesız, sızı tecrubesız yapmaz. Bu sebepten motorlarınızı gereksız yere ovup kavga edercesıne tartısmanında, kullandıgınız/kullanmadıgınız r25'ı gommenınde manası yok. R25 yıne bır ornek.
Bence R25 ovuldugu kadar ıyı bır motosıklet degıl, muadıllerıyle kıyaslanıp parasını haketmedıgı tartısılır tabı ojektıf bıcımde. KAVGA EDERCESINE TARTISMANIN MANASI YOK
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)