Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

Arka Rulman Bilyalarımın Hali ( Ağır Sadakası Verilmişlik İçerir)

    REKLAM ALANI
  1. #21
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    Alıntı polo34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    SKF ve FAG güvenilir rulman markalarıdır, lastik kapaklı olanları suyla teması olan yerlerde tercih etmelisiniz, Sekmesi zor hayati yerler için ORS (yerlidir) tavsiye etmiyoruz, uzun yıllardır sadece bu üç markayı satıyoruz...
    Kesinlikle katılıyorum arkadaşa.
    Green Arrow bunu beğendi.
    ver gazı... ver çoşkuyu


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    samet10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2010
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Xmax 400
    vay be olaya bak

    cidden şaşırdım. inazuma sahipleri teker için bir şey yaparken mutlaka bi baktırırlar artık insanın içine kurt düşer

    senden önceki sahibi tarla mı sürdü yoksa

  3. #23
    Green Arrow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Moto Guzzi v7 850 Special + Kymco People S 200
    Alıntı polo34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    SKF ve FAG güvenilir rulman markalarıdır, lastik kapaklı olanları suyla teması olan yerlerde tercih etmelisiniz, Sekmesi zor hayati yerler için ORS (yerlidir) tavsiye etmiyoruz, uzun yıllardır sadece bu üç markayı satıyoruz...
    Sormak istediğim bir şey var yardımcı olabilirseniz sevinirim. Pahalı motorlara olan ilgimden dolayı yabancı forumları takip etmekteyim. MV Agusta'nın 2000'li yıllardan 2012-2013 yılına kadar arka teker bağlantı rulmanı problemi vardı. Bunu yurtdışında bazı eli yatkın insanlar daha kaliteli ürünler ile yaparak 750-800 dolar ve Euro gibi fiyatlara satıyorlar. Bu rulman ile bizim küçük cc'lerdeki rulman arasında bir fark var mıdır ? O motorlara uygun rulman yaptırılabiliyor mu veya daha uygunu bulunabiliyor mu ? Avrupa da malum servis ve işçilik inanılmaz pahalı boyutlarda. Bu arada MV Agusta her serviste kontrol ve maksimum 32 binde değiştirilmesi gerektiğini belirtmiş ancak 32 bini görebilen yok gibi birşey. 5 binde patlayanlar ve bundan dolayı yaralananlar bile mevcut. Cevapların için şimdiden teşekkürler.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:07 ----------

    Alıntı UNdocab adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kesinlikle katılıyorum arkadaşa.
    Abi seninde yazdığım mesajla alakalı fikrini almak isterim

  4. #24
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul-beşiktaş
    Motosikleti
    RKS Cruiser 250
    Özel rulman yaptırma diye bir şey duymadım, ancak standart serilerin yanında özel seri rulmanlarda var, onlardan denk getirebilirseniz belki sorun kalmaz, mesela iç dış ölçüsü aynı, kalınlığı farklı özel seriler var, montaj yeri müsaitse onlar denenebilir.

    İlla yaptırayım derseniz ORS ye ulaşmanız lazım, çok para vermezseniz yapmazlar, seri üretim yapan çok büyük bir firmadır, önce Alman ortakları vardı, şimdi yok...
    Green Arrow bunu beğendi.

  5. #25
    YouSuffer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2014
    Şehir
    Büyükçekmece / ISTANBUL
    Motosikleti
    XJ6N
    kaç aylık konu bu bu adam rulman dagılmıs halde kopruyu geçti yahu manyak fazla bulaşmayın

  6. #26
    Green Arrow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Moto Guzzi v7 850 Special + Kymco People S 200
    Alıntı polo34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Özel rulman yaptırma diye bir şey duymadım, ancak standart serilerin yanında özel seri rulmanlarda var, onlardan denk getirebilirseniz belki sorun kalmaz, mesela iç dış ölçüsü aynı, kalınlığı farklı özel seriler var, montaj yeri müsaitse onlar denenebilir.

    İlla yaptırayım derseniz ORS ye ulaşmanız lazım, çok para vermezseniz yapmazlar, seri üretim yapan çok büyük bir firmadır, önce Alman ortakları vardı, şimdi yok...
    Anladım. Bilgiler için teşekkür ederim. Belirttiğim ürünü de buldum bu arada. Bu arkadaş sorunu farkedip güzel bir işçilik ile kendine güzel kazanç kapısı yarattı ve 100'lerce imal ederek MV kullanıcılarına sattı dünya çapında hala da satıyor .

    http://www.ebay.com/itm/MV-Agusta-re...8AAOxyVLNS6DoH

  7. #27
    Sokollu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2014
    Alıntı YouSuffer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kaç aylık konu bu bu adam rulman dagılmıs halde kopruyu geçti yahu manyak fazla bulaşmayın
    Bugun de olmedik
    --------------------------------------

    Bende sığar iki cihân ben bu cihâna sığmazam.

  8. #28
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    Alıntı Green Arrow adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sormak istediğim bir şey var yardımcı olabilirseniz sevinirim. Pahalı motorlara olan ilgimden dolayı yabancı forumları takip etmekteyim. MV Agusta'nın 2000'li yıllardan 2012-2013 yılına kadar arka teker bağlantı rulmanı problemi vardı. Bunu yurtdışında bazı eli yatkın insanlar daha kaliteli ürünler ile yaparak 750-800 dolar ve Euro gibi fiyatlara satıyorlar. Bu rulman ile bizim küçük cc'lerdeki rulman arasında bir fark var mıdır ? O motorlara uygun rulman yaptırılabiliyor mu veya daha uygunu bulunabiliyor mu ? Avrupa da malum servis ve işçilik inanılmaz pahalı boyutlarda. Bu arada MV Agusta her serviste kontrol ve maksimum 32 binde değiştirilmesi gerektiğini belirtmiş ancak 32 bini görebilen yok gibi birşey. 5 binde patlayanlar ve bundan dolayı yaralananlar bile mevcut. Cevapların için şimdiden teşekkürler.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:07 ----------



    Abi seninde yazdığım mesajla alakalı fikrini almak isterim
    Bu rulman tek kol maşanın yükü taşıyan rulmanıymış. Zaten tek kol maşa estetik olarak güzel ama çok belalı birşeydir.
    Yük taşınan noktalarda iğne rulman kullanılır sağlam ve uzun ömürlü olması için.
    Bu senin dediğin parçada da iğne rulman var ama bir şekilde dağılıyormuş. Daha kaliteli diye özel yapılma sebebi tahminim rulmanın standart dışı bir ölçü olması. Yoksa adam özel olarak üretirken SKF den FAG dan daha iyi iş çıkaracak değil.Sonuç olarak da fırsatı gole çeviriyor para olarak

    Bizdeki tekerlek rulmanları düz rulmandır. Bizim arka salıncakların içinde ve amortisör eklemi diye tarif edeceğim parçada iğne rulman var. Birde gidon boğazında konik rulman var. Bu noktalar motorun yük binen çok hareket eden noktaları. Bunlar içine su almadığı sürece de kolay kolay bozulmaz.

    Özetle böyle bi durum
    Sepetçioğlu bunu beğendi.
    ver gazı... ver çoşkuyu

  9. #29
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Şimdiye kadar kullandığım yüksek hacimli Honda ve KTM lerin bakımlarında "belli aralıklarla rulman değiştirin" diye bir şey yazmıyor. İlginç.

  10. #30

    Üyelik
    08 Ekim 2015
    Motorun tekerini yukarı kaldırarak elinizle yana doğru yokladığınızda boşluk hissediyorsanız rulmanı değiştirme vakti gelmiş demektir.


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)