Muhteşem bir Servis ve bilgilendirme içerir
-
17 Haziran 2015, 16:20
#1
Öncelikle merhaba,
Size muhteşem bir servis maceramı daha anlatacağım. Bugün başımdan geçen bir olaydır;
Honda Ataberk'i(Antalya) bilenler vardır elbet. Bugün motorumda daha önceden olmayan ve dün sabah baş veren bir ses şikayetiyle servise gittim. Servis yetkilisi motora bindi ve oda farketti sesi bir ustaya yönlerdirdi halledilsin diye. Usta denilen şahıs motora bindi geldi bunda birşey yok bu ses normal dedi ve o anda eski kasa bir cbr250 geldi istersen buna da bin aynı ses bunda da vardır dedi. Sahibinden izin aldım küçük bir tur attım ve aynı ses yoktu. Ben "yok" dememe rağmen "usta" hala var olduğunu iddia ediyordu. Bunun üzerine "yaklaşık 2 aydır bu motora biniyorum madem bu ses normal ise neden daha önce yoktu ve yeni başladı" sorusunun üzerine farketmemiş olabilirsin dedi. Bende bunun ilk motorum olmadığını bir sesin olup olmadığını anlayabilecek kadar tecrübem olduğunu ve servis yetkilisinin de aynı sesi farkettiğini söyleyince " siz mi ustasınız ben mi? " dedi. Bunun üzerine bende değilim oda ama bu ses normal değil deyince sinirlendi ve başka birini çağırdı. Sanki ağız birliği etmişler gibi o da aynı şeyleri tekrarladı. Bunun üzerine artık baktım laftan anlamıyorlar kaskı ekipmanı alıp orayı terk ettim ve forumdan da sevdiğim bir arkadaşımla " @Mitoqondri" sıcağı sıcağına biraz konuşup şikayet etmem gerektiğini söyledi. Hemen hondayı arayıp şikayet ettim. Bir sonuç çıkacak mı ? Pek ümitli değilim. Sizinle paylaşmak ve bilginiz olmasını istedim belki bir gün biriniz giderseniz o "muhteşem servise" bu tarz şeyler oluyor ve bu tarz şeyleri ilk yaşayan da ben değilim duyduklarım ve şahit olduğum bir çok benzer şey mevcut.
İşin özeti şiddetle tavsiye etmiyorum!
Saygılar
Reklamlar
-
17 Haziran 2015, 16:28
#2
eğer honda türkiye'yi arayıp şikayet ettiysen sonuç alınacağını düşünüyorum.
farklı birşey başıma geldi geçenlerde. 0km cbr125 aldım ve 1000 km bakımına gittim. bakımdan çıkınca "2000 km'de tekrar gelecekseniz" dendi, tamam dedim. eve gelince kitapçığa baktım ki 2. bakım 4000 km'de olması gerekiyormuş. aradım honda türkiye'yi durumu anlattım. ertesi gün 15'er dakika arayla tam 3 kere aramışlar,4.sünde gördüm ve açtım. konuştuk falan, "servisin önerisi olmuş olabilir ama 4000 km de gitmeniz gerekli,2000 de gitmezseniz bir problem olmaz,garanti bozulmaz" tarzı cevap aldım.
yani demem o ki, aradıklarında ulaşamamalarına rağmen tekrar tekrar aramışlar. inşallah siz de bir sonuç alırsınız.
-
17 Haziran 2015, 16:31
#3
Başka bi yere gösterdin mi? Anormal bir ses var mıymış ?
-
17 Haziran 2015, 16:42
#4
yasdal adlı üyeden alıntı
Başka bi yere gösterdin mi? Anormal bir ses var mıymış ?
manavgat servisinden randevu alıp oraya götüreceğim
-
17 Haziran 2015, 16:44
#5
Honda geri dönüş yapar mutlaka. O konuda çok iyi.
-
17 Haziran 2015, 18:04
#6
mephamd adlı üyeden alıntı
Honda geri dönüş yapar mutlaka. O konuda çok iyi.
Umarim hocam
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)