Endurocu adamın Naked'la imtihanı :)
Reklamlar
-
15 Haziran 2015, 12:19
#1
Enduro ruhumuzda var, NC'yi sattıktan sonra MT09 almıştım, daha rodajı bitmeden kendimi taş ve toprakta buldum. (300km)
Mt09 ile ilgili hafif arazi ve kamp a gitme notları:
1-İlginç bir şekilde rüzgardan şikayet etmedim.
2-Tahmin ettiğimden daha az yoruldum.
3-Arka seleye, Çadır, uyku tuulumu, Şişme Mat, Fotoğraf makinesi + Sırtçantası (full dolu) sığdı
4-Arka kuyruk yolcu tutamak demiri olsaydı daha iyi olurdu daha fazla eşya bağlanabilirdi bu olay sıkıntı
5-Yakıt mucize şekilde iyi, 100km hız civarında 4.0 litre yakıyor. Tüm gezi ortalaması 4.2 litre ( NC'ler 3.7 yaktı ) Yanlız yol bilgisayarının 1 depoda %7 gibi yanılma payı olduğunu saptadım.
6-Yolda o kadar eşyaya rağmen asfaltı görünce 225 gördüm.
7-Stabilize yolda tahmin ettiğimden daha stabil Eğer ormanda kaybolmasaydık rodaj aşamasında bu kadar fazla bozuk yolda sürmek istemezdim.
Yamaha Mt09 by Ali Altuntaş, on Flickr
Yamaha Mt09 by Ali Altuntaş, on Flickr
Yamaha Mt09 by Ali Altuntaş, on Flickr
Pamukova / Çilekli Köyü
Reklamlar
-
15 Haziran 2015, 13:12
#2
Bu adam fotograf cekmesını bılıyor
-
15 Haziran 2015, 13:35
#3
Araziye enaz nc kadar girer
-
15 Haziran 2015, 13:41
#4
Eski bir NC kullanıcısı olduğunuz ve şimdi naked kasaya geçtiğiniz için bir sorum olacak. Daha önce 11000 km CRF 250 kullandım. Araziye girdim çıktım. Köy yollarıyla kalmadım, orman yolları, dağ yolları biraz biraz tadına baktım. Ama asla uzun yola cesaret edemedim ve artçı problemim vardı. Şimdi Inazuma kullanıyorum. Motor 10 üzerinden 11 alır. Cumartesi sabahı 5'te yola çıkıp İstanbul'a gittim. 1 benzin 1 yemek 1 benzin molası verdim. Rüzgara karşı 120-130 ile gidince 5,1 lt/100 km yaktı. Dönüşte arkadan gelen rüzgar ile 80-100 aralığında 1 mola 1 benzin ile geldim. 3,15 lt/100 km yaktı. 3lü çanta seti ve yük ile motor bazen zayıf hissettiriyor. Ama yine de 11500 devir gören makine. Az yaktığı, kendi bagajı olduğu için ve yüksek hacimde çanta seti takabileceğim için NC 750X düşünüyorum. Sizin yorumunuz nedir? Sonuçta 250 cc den 750 ye geçeceğim ama Honda fabrikada denediğimde bana traktör gibi gelmişti. Bir DL650 ye ve MT09a göre arazi durumu nedir? Sabit 90 ve 120 hızlarda tam yüklü yakıt nedir? Şimdiden teşekkür ederim.
CRF 250L 11000 Km, GW 250 12000 Km, XT 660Z 39000 Km, VFR 800X 6000 km
-
15 Haziran 2015, 13:41
#5
Rodaj ve 225 km/h ne kadar orantılı ? Ben buraya takıldım :D Belki farklı dır kitapçıkta yazan ama benım bildiğim,görüşümle güzelim 0 motoru böyle yormayın
-
15 Haziran 2015, 13:47
#6
fotoğraflar çok hoş olmuş.virajlarda nasıl ben nc 700 kullandım berbat vıraja giriyordu.
-
15 Haziran 2015, 14:33
#7
kinqdai adlı üyeden alıntı
Rodaj ve 225 km/h ne kadar orantılı ? Ben buraya takıldım :D Belki farklı dır kitapçıkta yazan ama benım bildiğim,görüşümle güzelim 0 motoru böyle yormayın
Rodajı kitabına uygun yapıyorum. Ancak her 100km de bir motorda gazı sonuna kadar açıp gazı bırakıp devrin yavaş yavaş düşmesine izin vermelisin. Nc700x te de aldığım gün 195 yaptım. Sonrasında rodaja uygun devam ettim.
50.000km de kullandım en ufak bir sorun yaşamadım.
Cbr250 de de aynı şekilde rodaj yaptım ve usta benim motoruma bugüne kadar gördüğüm yapılmış en iyi rodaj demişti. Alet 180 yapıyordu.
Bilginize.
"Özgür yaşayanların bakış açısı" Motojektif
-
15 Haziran 2015, 14:33
#8
fotoğraflar süpermiş
mt-09 a bir karter koruma ile çamurluk uzatma yaptık mı bu iş tamamdır NC den daha enduro olur
Bu arada rodajla başlayıp asfaltta 225 ile bitirmen biraz ilginç)
-
15 Haziran 2015, 14:35
#9
Machair adlı üyeden alıntı
Eski bir NC kullanıcısı olduğunuz ve şimdi naked kasaya geçtiğiniz için bir sorum olacak. Daha önce 11000 km CRF 250 kullandım. Araziye girdim çıktım. Köy yollarıyla kalmadım, orman yolları, dağ yolları biraz biraz tadına baktım. Ama asla uzun yola cesaret edemedim ve artçı problemim vardı. Şimdi Inazuma kullanıyorum. Motor 10 üzerinden 11 alır. Cumartesi sabahı 5'te yola çıkıp İstanbul'a gittim. 1 benzin 1 yemek 1 benzin molası verdim. Rüzgara karşı 120-130 ile gidince 5,1 lt/100 km yaktı. Dönüşte arkadan gelen rüzgar ile 80-100 aralığında 1 mola 1 benzin ile geldim. 3,15 lt/100 km yaktı. 3lü çanta seti ve yük ile motor bazen zayıf hissettiriyor. Ama yine de 11500 devir gören makine. Az yaktığı, kendi bagajı olduğu için ve yüksek hacimde çanta seti takabileceğim için NC 750X düşünüyorum. Sizin yorumunuz nedir? Sonuçta 250 cc den 750 ye geçeceğim ama Honda fabrikada denediğimde bana traktör gibi gelmişti. Bir DL650 ye ve MT09a göre arazi durumu nedir? Sabit 90 ve 120 hızlarda tam yüklü yakıt nedir? Şimdiden teşekkür ederim.
Merhaba Inazuma 'ya göre Nc750x size kuş gibi hafif kalacak. Her anlamda çok daha dengeli ve rahat edeceğinizi garanti ederim.
Belki test sürüşünde fark edememişsiniz ama motor hantal falan değil. Son derece iyi. Tam yüklü halde bile 100-140km hız aralığında 3.5 litreyi zor geçiyor.
Elbetteki MT09 performansının yanına yaklaşamaz ikisi ayrı makineler.
Motordan ne beklediğinize bağlı herşey ama Inazumayı beğeniyorsanız nc yi çok daha fazla beğenirsiniz.
-
15 Haziran 2015, 14:45
#10
Sizin canavarın markası ne hocam? (Fotoğraf makinesi)
-
15 Haziran 2015, 21:08
#11
k_ayhn adlı üyeden alıntı
fotoğraflar çok hoş olmuş.virajlarda nasıl ben nc 700 kullandım berbat vıraja giriyordu.
Merhaba Bence Nc virajı kötü değil özellikle Pilot Road 4 ten sonra..
Laminon adlı üyeden alıntı
Bu adam fotograf cekmesını bılıyor
Estagfurllah sadece hobi.
Sepya adlı üyeden alıntı
Sizin canavarın markası ne hocam? (Fotoğraf makinesi)
Sony A7 + FE 24-240mm
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:54 ----------
rebel_punto adlı üyeden alıntı
Araziye enaz nc kadar girer
O Kadar'da iddialı degil
B modunda ki gücü ve atakligi bile arazi icin fazla kaçıyor
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)