Hyosung GT 250 R Satıp Pulsar 200NS Almak
Reklamlar
-
14 Haziran 2015, 16:54
#1
Başlıkta yazdığım gibi şuan kullanmakta olduğum 2013 model 2400km de hyosung gt250 r motosikletim var satıp pulsar 200ns almayı düşünüyorum. Şehir içinde ve uzun yolda daha rahat olmak için tarzımı değiştireceğim aklımda da bana uygun pulsar var. Sizce ne yapayım arkadaşlar sonradan pişman olurmuyum. Ayrıca hyosung'ların parçaları da pahalı biraz da o yüzden satmak istiyorum.
Reklamlar
-
14 Haziran 2015, 17:00
#2
pulsarla uzun yol yapan bir çok arkadaş var hepsinin yazdıklarıda güzel şeyler
şehir içini saymıyorum gt 250 (R) dan iyi oldugu kesindir
-
14 Haziran 2015, 17:02
#3
Hali hazırda bir pulsar kullanıcısı olarak sorunuzu cevaplıyım.Yedek parça ve oturuş pozisyonu bakımından hyosung dan avantajlı bi motordur pulsar.Bir miktar yakıttan da tasarruf edeceğinizi düşünüyorum.Ayrıca görsel olarak hyosungtan pek aşağı kalacağınıda sanmıyorum.Tercih sizin genelde birbirine yakın makineler..
-
14 Haziran 2015, 17:06
#4
Olayınız şudur efendim, delikanlılıktan yetişkinliğe geçmeniz gibi, artık hayatın koşuşturmasından yorulmuş emekli amcalar gibi.
Önceden piyasa peşindeyken şimdi daha sakin bir hayat yaşamak ister gibi.
Evet hyosung kaslı bir motor ve oturuş pozisyonu olarak çok rahatsız olduğu aşikar. Bu nedenden dolayı pulsar senin için daha iyi olur pek kötü yorum duymadım hakkında. Uygun bir fiyata bırakırsan 3-5 güne satarsın.
-
14 Haziran 2015, 17:23
#5
Cevaplarınız için çok teşekkür ederim iyice kafama yatmaya başladı. Alırım sıfır daha da satmam götürdüğü yere kadar gitsin
-
14 Haziran 2015, 17:30
#6
Ayıptır sorması kaça bırakmayı düşünüyorsun?
-
14 Haziran 2015, 17:40
#7
Sepya adlı üyeden alıntı
Ayıptır sorması kaça bırakmayı düşünüyorsun?
9500 tl civarı düşünüyorum. İlk sahibi 600 km de ufak bi kaza geçirmiş minübüs sıkıştırmış grenajlar boyalı ve depoda hafif bi göçük var. piyasasına bakıyorum 15-20 bin km olanları bu fiyata veriyorlar benim motorum daha 2500 km olmadı 3000 de 2. bakımına gircek garantisi devam ediyor 2014 trafik çıkışlı
-
14 Haziran 2015, 17:41
#8
Çok yakışıklı motor ama nedense kafa grenaj tasarımını sevmiyorum. Görünüş olarak bıçkın bir delikanlıyı inek bir öğrenciye çeviriyor resmen.
-
14 Haziran 2015, 18:43
#9
KoLesT adlı üyeden alıntı
9500 tl civarı düşünüyorum. İlk sahibi 600 km de ufak bi kaza geçirmiş minübüs sıkıştırmış grenajlar boyalı ve depoda hafif bi göçük var. piyasasına bakıyorum 15-20 bin km olanları bu fiyata veriyorlar benim motorum daha 2500 km olmadı 3000 de 2. bakımına gircek garantisi devam ediyor 2014 trafik çıkışlı
Hocam selam, öncelikle racingden ve özellikle performansı olan bir motordan daha düşük performansa sahip olan bir motora geçmeyi kabullencek misin ?
Bütçeden dolayı geçiyorsan ona saygım sonsuz. Ancak dersen ki ben 13 binde verebilirim. Tarzından vazgeçme GD250R'a bak altındaki motordan 40 kilo daha hafif ve aynı performans değerlerine sahip. Kafadan yakıt tasarrufun olucak. Tek silindir su soğutma daha az parça masrafın olur. Parça pahalı konusuna pek katılmıyorum çünkü belli seviyenin üstündeki her motorun parçası pahalı. Hyosung'un sırf benim bildiğim 2 adet kapına kadar gönderen yurtdışı parça satış sitesi var ve çabucak geliyor. Ben olsam geçmezdim kısacası. Geçiceksem de o motor Pulsar olmazdı. Sakın kullanıcıları yanlış anlamasın ben işin performans ve heybet yönüne bakıyorum.
-
14 Haziran 2015, 19:23
#10
Green Arrow adlı üyeden alıntı
Hocam selam, öncelikle racingden ve özellikle performansı olan bir motordan daha düşük performansa sahip olan bir motora geçmeyi kabullencek misin ?
Bütçeden dolayı geçiyorsan ona saygım sonsuz. Ancak dersen ki ben 13 binde verebilirim. Tarzından vazgeçme GD250R'a bak altındaki motordan 40 kilo daha hafif ve aynı performans değerlerine sahip. Kafadan yakıt tasarrufun olucak. Tek silindir su soğutma daha az parça masrafın olur. Parça pahalı konusuna pek katılmıyorum çünkü belli seviyenin üstündeki her motorun parçası pahalı. Hyosung'un sırf benim bildiğim 2 adet kapına kadar gönderen yurtdışı parça satış sitesi var ve çabucak geliyor. Ben olsam geçmezdim kısacası. Geçiceksem de o motor Pulsar olmazdı. Sakın kullanıcıları yanlış anlamasın ben işin performans ve heybet yönüne bakıyorum.
Benide düşündüren performans zaten. Çok hızlı gitsin uçsun kaçsın istemiyorum ama yeri geldiğinde gücünü göstermesi lazım, kamyonlardan falan kaçmak için. Dediğiniz modeli biliyorum ama o kadar bütçem yok, olsaydı başka modellere de yönelebilirdim. Aslında aklımda bir model daha var kawasaki er-6-n canı çıkmamış 12 bin tl gibi bir fiyata bulabilirsem zorlayıp alabilirim aslında.
-
14 Haziran 2015, 20:00
#11
Hyosung parçaları nalesef kol gibidir. Yurtdışı da önceden ucuzdu... Ve 2013 ün grebajlarını Vs sini de yurtdışında bulamıyorsunuz. Bana göre mantıklı olacak bir harekettir, alt devirleri biraz daha iyi hyosungtan fakat 90-100 den sonra hyosungun gidişini arayabilirsiniz. Onun dışında vites geçişleriyle, kıvraklığıyla olumlu görüş kazandırabilir. Artçı yoksa tabi, varda pulsar motor gücü ve sele konforunun az olmasıyla hem artçıyı hem sürücüyü yoruyor
-
14 Haziran 2015, 20:15
#12
Hyosungu zaptedebilen bir insan olarak Pulsara geçince sana bisiklet gibi gelecek trafikte rahatlık hissedeceksin, aralardan kaçmalar falan.
-
14 Haziran 2015, 21:34
#13
Hepinize teşekkür ederim arkadaşlar. En iyisi bu sezonda kalsın bende, seneye 600cc ve üzeri bi naket alırım. Zaten Rks titanic de var şehir içi kısa mesafelerde titaniği kullanırım. Hyosungu aldıktan sonra yüzüne bile bakmıyodum ama bu akşam biraz gezeyim gönlünü alayım ufaklığın
-
14 Haziran 2015, 21:55
#14
Eski bir gtr kullanıcısı olarak tavsiyem gt250r'ı satıp gt250 alman. Uzun yolsa uzun yol, şehir içiyse şehir içi, güçse güç. Hyosungtan sonra pulsar çok pısırık kalır. V2'den sonra tek silindir çok sıkıcı olur.
-
14 Haziran 2015, 22:12
#15
AVCININ BAŞARASI SABRINDAN GEÇER BEKLE VE GÖR
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)