R25 alacağım tavsiyelerinize açığım
-
12 Haziran 2015, 22:43
#1
Reklamlar
-
12 Haziran 2015, 22:51
#2
R25 genelde başlangıç olarak tavsiye edilmese de bilinçli bir kullanıcı olduğunuzu varsayarak pek bir sorun yaşayacğınızı düşünmüyorum. Hayırlı olsun öncelikle. Başlangıçta tavsiyem, trafiğin az olduğu yerlerde rodaj bitene kadar motorun gaz, debriyaj ve fren tepkilerine alışmanızdır. Sonrasında yavaş yavaş trafikte tecrübe edinmeye başlayabilirsiniz.
-
12 Haziran 2015, 22:52
#3
Eğitim okullarının öğretmediği veya motosiklet sürebilme becerisinin yeterli olmadığı durumlar var. Hayatında sinyal kullanmamış taksiciler, Doblolar, bazı kör minibüs şoförleri, kavga etmeye bahane arayan Tofaş gençliği vs.vs.
Heyecanınızı baltalamak istemem ama paronayak sürüş tarzı geliştirin, canınız sıkılmasın.
-
12 Haziran 2015, 22:53
#4
-
12 Haziran 2015, 22:55
#5
Syphex adlı üyeden alıntı
R25 genelde başlangıç olarak tavsiye edilmese de bilinçli bir kullanıcı olduğunuzu varsayarak pek bir sorun yaşayacğınızı düşünmüyorum. Hayırlı olsun öncelikle. Başlangıçta tavsiyem, trafiğin az olduğu yerlerde rodaj bitene kadar motorun gaz, debriyaj ve fren tepkilerine alışmanızdır. Sonrasında yavaş yavaş trafikte tecrübe edinmeye başlayabilirsiniz.
çok teşekkür ederim hocam ybr125 ile eğitim verdi yamaha riding academy 250de nasıl birşey beni bekliyor acaba ? çift silindiride hesaba katacak olursak.. saygılar
-
12 Haziran 2015, 22:57
#6
Fren çalışın hocam fren.
-
12 Haziran 2015, 23:00
#7
Sepya adlı üyeden alıntı
Fren çalışın hocam fren.
hocam bizim binanın -3 katı tamamen boş ilk başta trafiğe çıkmadan orayı düşünüyorum fren tepkileri için sonucta kendim dahil kimseye tehlike arz etmemem gerektiğini düşünyorum.
-
12 Haziran 2015, 23:00
#8
motor nereye bakarsan oraya gider...hiç unutma..
7
-
12 Haziran 2015, 23:00
#9
R25 baslangic, 3 saat egitim, 36 beygir... Bol sans..
-
12 Haziran 2015, 23:05
#10
Darkcity2000 adlı üyeden alıntı
R25 baslangic, 3 saat egitim, 36 beygir... Bol sans..
teşekkür ederim bu tecrübemde karşıma çıkacak zorlukları merak ediyorum yardımcı olursanız daha mutlu olurum umaırm şans dilekleriniz gerçekleşir kazasız belasız sürerim.
-
12 Haziran 2015, 23:10
#11
Ben karşıyım abi 250cc başlangıç motorlarına.dikkat et kardeş.
-
12 Haziran 2015, 23:11
#12
Sen istediğin kadar iyi bir sürücü ol ister Kenan Sofuoğlu ister Valentino Rossi;olay tamamen karşı da bitiyor. Yola aniden fırlayan bir çocuk olabilir kimi zaman bir kuzu bile ezebilirsin (snappye selam ola) Motorun gazına gelip hıza abanma öncelikle özellikle halka açık yerlerde zira o vakit seni abs bile kurtarmaz. Dediğim gibi müsait olduğun bir zamanı sadece motorun frenine alışmak için çalış ve youtubeden Altın Elbiseli Adamın videolarını izle sonra pratiğe dökersin
-
12 Haziran 2015, 23:12
#13
Hayırlı olsun. Gayet güzel bir motosiklet almışsınız. Diğer 250 liklerden fazla birkaç beygiri gözünüzde büyütmeyin ama gaza da gelmeyin. Ayrica arkadan araç sıkıştırırsa gazı açıp uzamaktan çekinmeyin ve en önemlisi GÖRDÜĞÜNÜZ KADAR GİDİN. Kimilerinin elinde olsa elektrikli bisikletle başlatacaklar motora. biraz kabiliyetiniz biraz da kendinizi kontrol edebilme yeteneğiniz varsa paşalar gibi sürersiniz. Tekrar hayırlı olsun. Güle güle binin.
-
12 Haziran 2015, 23:13
#14
bence gerek yok al 125 lik çinli 2 ay bin sonra al r 25 kaçmıyor nasıl olsa diyecektim şimdi tam okudum konuyu almaşın nerdeyse motoru hayırlı olsun diyelim o zaman
ilk motoru r 25 olan başka bir arkadaşa yazdığım yorum senin içinde geçerli ilk motor olacak bildiğim kadarıyla gidon açısı dardır düşük hızdaki dönüşlerde zorlanırsın, mümkünse en az bir ay sokak arasında sür ,100 km civarı akan trafik tavsiye etmiyorum kesinlikle (e 5 ,tem vs İstanbul trafiği başka şehirlere benzemez )artçı almayı aklından bile geçirme derim dinlersen beni
www.youtube.com/c/biyeybaraküs "Motora binmeye karar verecek kadar cesur ve aptal, üzerinde ölmeyecek kadar korkak ve akıllı olacaksın" alıntıdır AttilaXtreme den
-
12 Haziran 2015, 23:21
#15
biyeybaraküs adlı üyeden alıntı
bence gerek yok al 125 lik çinli 2 ay bin sonra al r 25 kaçmıyor nasıl olsa diyecektim şimdi tam okudum konuyu almaşın nerdeyse motoru hayırlı olsun diyelim o zaman
ilk motoru r 25 olan başka bir arkadaşa yazdığım yorum senin içinde geçerli ilk motor olacak bildiğim kadarıyla gidon açısı dardır düşük hızdaki dönüşlerde zorlanırsın, mümkünse en az bir ay sokak arasında sür ,100 km civarı akan trafik tavsiye etmiyorum kesinlikle (e 5 ,tem vs İstanbul trafiği başka şehirlere benzemez )artçı almayı aklından bile geçirme derim dinlersen beni
hocam ilk 6 ay AEA da kesınlıkle almayın diyor artçıyı trafiğe cıkmayı adam akıllı düşünmüyorum zira ehliyeti 27sınde alacagım. saygılarımla
-
12 Haziran 2015, 23:23
#16
Adamın başlangıç olarak R25 alıyor diyelim. Motor 166 Kg dolu olarak 105 kg da kendisi diyelim. 271 kg 70 kg da artçısı olsa 341 KG noldu şimdi? Trafikte durduk bu adam bu motoru taşıyamadı küüüt! Gitti grenaj. Bu nedenden dolayı scooter ile başlaması mantıklıdır gidonu sıkıntılı değil dönüşler rahat zat kendi de hafif motor
-
12 Haziran 2015, 23:27
#17
Newbie2015 adlı üyeden alıntı
hocam ilk 6 ay AEA da kesınlıkle almayın diyor artçıyı trafiğe cıkmayı adam akıllı düşünmüyorum zira ehliyeti 27sınde alacagım. saygılarımla
doğru diyor artçı olayı ayrı bir şey benim ilk artçım hafif olmasından dolayı mahalledeki çocuklardı artçı ağırlığını azar azar artırdım en son 110 kg artçı bile taşıdım cbr 250 ile ama halen tam istediğim noktada değilim
www.youtube.com/c/biyeybaraküs "Motora binmeye karar verecek kadar cesur ve aptal, üzerinde ölmeyecek kadar korkak ve akıllı olacaksın" alıntıdır AttilaXtreme den
-
12 Haziran 2015, 23:29
#18
Kardeşim ben 3 yıl 40 bin km ybr kullandıktan sonra r25 aldım ybr artık yetersiz gelmeye baslamıstı bende seninle aynı kilodayım daha henüz basma fırsatım olmadı 800 km de motor ama sunu söyleyebilirim 7 bin devre kadar motor sakin üstesinden gelirsin rahatca ama sonrasında işte orada sıkıntı sonrasında bi patlama oluyo arkadasmda cbr 250 var 80 kilo civarı hni hiç sıfırdan kalkmadık ama 2 sefer asıldım tabi 180 lerden bahsetmiyorum 70 - 80 km hızdan 160 a feln aradaki fark git gide acıldı dha fzla zorlamamak amacıyla yavasladım zaten birde o motor 3000 bin km de hani r25 alırım hızımada dikkat ederim diyorsan kullanabilecegin motor hondyı sürdügüm zamanlarda 3 bin devirde yanlaya yanlaya gidiyorum tork düşük devirde geliyo o yüzden düşük devirlerde honda dha seri bu yüzden yamaha senin için güzel bir başlangç motoru olur. oturdugun yer neresi bilmiyorum ama trafik i yogun bi yerse istanbulda felan oturuyorsan motoru aldıktan sonra direk gis akademiye indirt veya götürsünler egitimini al öyle yola cık
-
12 Haziran 2015, 23:30
#19
Hayırlı olsun. Bakıyorum başlangıç motoru olarak alanların sayısı artmaya başladı, gerçi eğitim de varmış biraz ama dikkatli olmak lazım. Kitapçıkta anlatılan rodaj talimatlarına uymaya çalış, böylece motoru da yavaş sürmüş olursun.
-
12 Haziran 2015, 23:30
#20
-ZERO- adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun. Gayet güzel bir motosiklet almışsınız. Diğer 250 liklerden fazla birkaç beygiri gözünüzde büyütmeyin ama gaza da gelmeyin. Ayrica arkadan araç sıkıştırırsa gazı açıp uzamaktan çekinmeyin ve en önemlisi GÖRDÜĞÜNÜZ KADAR GİDİN. Kimilerinin elinde olsa elektrikli bisikletle başlatacaklar motora.
biraz kabiliyetiniz biraz da kendinizi kontrol edebilme yeteneğiniz varsa paşalar gibi sürersiniz. Tekrar hayırlı olsun. Güle güle binin.
çok teşekkür ederim değerli tavsiyeleriniz için
saygılarımla
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)