altın elbiseli adamdan mondial rx3 incelemesi
Reklamlar
-
17 Haziran 2015, 11:42
#61
Seko adlı üyeden alıntı
Senin motor 2015 ama yenilenenlerden değildi, yanlış mı hatırlıyorum ?
18 şubatta ithal edilmiş, ilk parti değil. O stop edenler muhtemelen Bajaj'ın 2014 olduğu halde hindistandan gelen ilk partide 2015 diye çaktığı modeller. Denge sensöründen değil enjeksiyon beyninin yazılımından yapıyor bence stop etmeyi.
Reklamlar
-
17 Haziran 2015, 11:50
#62
06serhat adlı üyeden alıntı
Abi sende haklısında ben motosiklet sürmeye 100cc lik çinli ile başladım. 3 yılda 8600 km yol yaptım. Tertemiz bakımını düzenli olarak yaptırdım. Yinede yolda bıraktığı old.satarken bile nedeni bulunamayan tekleme sorunu giderilemedi. Açıkçası çinliye biraz uzaktan bakıyorum. Dediğin gibi sıfır motor varken niye 7 yaşındaki motora bineyim ki. İnşaallah rx3 sağlamlığını kanıtlar beni utandırır. Abi inanki kafam o kadar karışık ki. Artık zamana bırakıyorum herşeyi.
Kafa karışıklığı tam bişeye karar vermişken yine birilerine danışılarak daha bir karışık hale gelebilir.Önemli olan ne istediğini bilmektir.Ben kaç yıldır Pulsar daha Türkiye de yokken Pulsan için yanarken birden RX3 aldım.20 yılı aşkın motor kullanırım.Pulsar almamamın bir sebebi stop etme sorunu,ama en büyük sebebi rahatlık.RX3 bana hitap eden motor.Pulsar biraz daha gösteriş,racingvari.Servis olayına gelirsek.Bence servis değil esnaf adam bulmanız lâzım.
Herkesin zevki ayrı sonuçta.Ama bir motoru enduroya çevirmek için türlü çileler çekmektense,hazır yapılmış enduro almak daha mantıklı.
Hani böyle aniden karşına çıkıyor ve göz göze geliyorsun ya, o an çok kötü oluyor insan. Heyecandan ne yapacağını şaşırıyor, ayakları titriyor...Sonuçta köpek bu ısırır falan...
-
17 Haziran 2015, 11:57
#63
turkish39 adlı üyeden alıntı
Bunlar alternatif olamaz ki.Sıfır+250CC+Enduro.
CBF 150 RX3 ün yanına bile yaklaşamaz.
Pulsar daha spor sınıfına giriyor.Gidon yükselt,sele yumuşat,çanta demiri çanta derken gene bi dünya masraf.
RX3 te konfor var,güç var,koruma demiri var,çantalar var(arka çanta azcık var
) Neden aynı paralara 7 yaşında motor alalım ki?
Yani bir şeyin hali hazırda yapılmışı varken,neden ona benzetmek için para harcayalım ki?
Hocam boşuna yazıp yorulma millet hala meseleyi anlamadı. Her alternatif motor önerisinde bulunan bir noktayı atlıyor. Motor uygun fiyatlı olsun, enduro olsun, 100 km'de 4 litreden fazla yakmasın, yeterli performansı olsun, rahat olsun, hafif araziye de girsin, sıfır olsun veya yeni olsun. Var mı öneriniz ? Belki Inazuma o kadar. Fazer denen motor 6 - 7 litre benzin yakıyor. O kadar benzin bana koymasa zaten gidip bu motoru almaya çalışmam değil mi ? Pulsar'da konfor diye bir şey yok. Senin de dediğin gibi ortada amaca hizmet böyle bir motor varken neden önyergılarıma yenilip, kendimi kasıp başka modellere yöneleyim ? Şu anda CBF 150 kullanıyorum, RX3'ü almasam da (belki de alırım, sürmediğimden öyle yazıyorum) önerilen 7 -8 yıllık, benzini su gibi içen Fazer, KLE500 vs'leri hiç almam.
-
17 Haziran 2015, 12:24
#64
turkish39 adlı üyeden alıntı
Kafa karışıklığı tam bişeye karar vermişken yine birilerine danışılarak daha bir karışık hale gelebilir.Önemli olan ne istediğini bilmektir.Ben kaç yıldır Pulsar daha Türkiye de yokken Pulsan için yanarken birden RX3 aldım.20 yılı aşkın motor kullanırım.Pulsar almamamın bir sebebi stop etme sorunu,ama en büyük sebebi rahatlık.RX3 bana hitap eden motor.Pulsar biraz daha gösteriş,racingvari.Servis olayına gelirsek.Bence servis değil esnaf adam bulmanız lâzım.
Herkesin zevki ayrı sonuçta.Ama bir motoru enduroya çevirmek için türlü çileler çekmektense,hazır yapılmış enduro almak daha mantıklı.
Evet bir motoru enduro yapmak zor. Rx3 mantıklı güzel bir motor. Bayiye defalarca sordum hazır motor bulundurmuyorlar sipariş üzerine motoru getiriyorlar. Motoru yakından görmek test etmek isterdim ancak test sürüşü için bile motor getirmiyorlar. Gecen pazar günü Beypazarı festivalinde yanımdan geçmişti. Senin motorla aynı renk kırmızı. Bayağı heybetliydi. Keşke Mondial elindeki ürünün değerini bilse Servislerini iyi yetiştirse.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:07 ----------
Seko adlı üyeden alıntı
Hocam boşuna yazıp yorulma millet hala meseleyi anlamadı. Her alternatif motor önerisinde bulunan bir noktayı atlıyor. Motor uygun fiyatlı olsun, enduro olsun, 100 km'de 4 litreden fazla yakmasın, yeterli performansı olsun, rahat olsun, hafif araziye de girsin, sıfır olsun veya yeni olsun. Var mı öneriniz ? Belki Inazuma o kadar. Fazer denen motor 6 - 7 litre benzin yakıyor. O kadar benzin bana koymasa zaten gidip bu motoru almaya çalışmam değil mi ? Pulsar'da konfor diye bir şey yok. Senin de dediğin gibi ortada amaca hizmet böyle bir motor varken neden önyergılarıma yenilip, kendimi kasıp başka modellere yöneleyim ? Şu anda CBF 150 kullanıyorum, RX3'ü almasam da (belki de alırım, sürmediğimden öyle yazıyorum) önerilen 7 -8 yıllık, benzini su gibi içen Fazer, KLE500 vs'leri hiç almam.
Bu formun amacı ne birşeyler öğrenmek değilmi? Belki senin kadar bilgim yok belki senin kadar motosiklet kullanmamışımdır. Az tecrübesi olan, motorlar hakkında yeni birşeyler öğrenmek isteyen, doğru motora sahip olmak isteyen biriyim. Ama senin yaptığın sanki 'sen burda laf kalabalığı yapıp insanları oyalıyorsun' demeye getirmek. Hicbir insan doğuştan bilgi sahibi olmadı, araştırdı, soruşturdu, konustu öyle öğrendi. Bana yardımcı olanlara teşekkür ediyorum.
-
17 Haziran 2015, 13:40
#65
06serhat adlı üyeden alıntı
Bu formun amacı ne birşeyler öğrenmek değilmi? Belki senin kadar bilgim yok belki senin kadar motosiklet kullanmamışımdır. Az tecrübesi olan, motorlar hakkında yeni birşeyler öğrenmek isteyen, doğru motora sahip olmak isteyen biriyim. Ama senin yaptığın sanki 'sen burda laf kalabalığı yapıp insanları oyalıyorsun' demeye getirmek. Hicbir insan doğuştan bilgi sahibi olmadı, araştırdı, soruşturdu, konustu öyle öğrendi. Bana yardımcı olanlara teşekkür ediyorum.
Sana cevap yazdığımı nereden çıkardın ? Öyle bir şey demek istemedim. Ben genel olarak yazıyorum çünkü sürekli her motor için "onu alacağına bunu al" şeklinde öneriler veriliyor ama malesef çoğu uygun öneri değil. Bir motorun alternatifi, sınıfı ne olursa olsun aynı fiyatta başka motor değildir. Karar verirken insanlar bir sürü kritere bakıyor, değerlendiriyor, ona göre alıyor. Amaç en uygun fiyata en hızlı veya güçlü motoru almaksa (ki forumda böyle düşünen çok kişi var) alalım ama amaç bu değil. Henüz tam olarak kendini ispatlamasa da bu model de bence şu an için sınıfında alternatifsiz bir model. Sadece kullanım amacı olarak (uzun yol) belki Inazuma F ile arada kalınabilir ama o da bundan 5000 TL daha pahalı. Inazuma alınamıyorsa, o iş için bu alınabilir.
-
18 Haziran 2015, 01:17
#66
Çin malı motor dandiktir incelenmesine gerek yok . Mondial yoldakal
-
18 Haziran 2015, 01:20
#67
Altın elbiseli adam'ın ağzından Kanuni motosiklet yorumu. Hatırlatalım unutulmasın. Alıntıya tıklarsanız konuya gidiyor.
Carl Gustav adlı üyeden alıntı
Dikkat edelim giderken de şasi kopmasın!
Slmlr
Brkn
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)