altın elbiseli adamdan mondial rx3 incelemesi
Reklamlar
-
14 Haziran 2015, 16:02
#41
neticede bende sadece sosyete motorlarının tanıtılmasına karşıyım. sosyete derken herkesin çok beğendiği ayılıp bayıldığı posterlerinin evinin dolabının duvarlarını süslediği ama işin bir realiteside varsa hiç bir zaman o motoru o yada bu nedenle alamıycağı motorlardan bahsediyorum..
halk işi herkesin gerek maddi durumlardan gerekse parası olsa dahi çoğu insan belli hacimler ve belli motorlardan dışarı çıkmıyor yedek parça,servis, benzin fiyatları, sigortası , mtv si ... ülkeninde gelir düzeyi ortada..
fakat Aea bir konuda haklı .. bu çinli motorları test etmek elini taşın altına koymak demektir üstelik taşın altında ne olduğunu bilmeden. yani kısaca motorların illaki eksilerini görücek ve lafını esirgemeyen biri bu sefer laf ettimi bu motorların türkiye distiribütörleri sen bizim malımızı kasti kötülüyorsun bilinçli yapıyorsun diye mahkemeye falan verebilir.. adam dertsiz başını niye derde soksun..
çok çok talep olursa bajaj yaptı mesela , tvs yi yapmıştı gene yapıyor ama bu motorları sanırım önden bir test ediyor beğenmese açığı çok olsa eksisi çok olsa motorların gene teste sokmaz geri iade ederdi ama motorun genel olarak %90 güzel olduğuna kanaat getiriyorsa sanırım tanıtıyor.
250 cc liklerdede çok zekice iş yaptı bütün kullanıcıları en çok sorulan motorları bir araya getirtip binicilerine test ettirip aradan çekildi on numara zekice bir iş yaptı ne şiş yandı ne kebab hem insanların çok merak ettiği motorların sorularının cevapları verildi hemde farklı bakış açılarından motorlar tanıtılmış oldu hemde beş motoruda tek seferde aradan çıkardı..
Rx3 dede çok talep edilirse sanırım önden bir kendi inceler sürer biner bakarki iyi motor eksisi az teste koyar bakarki bunun tanıtılıcak bir yanı yok eksisi çok tanıtmaz. bunlar benim tahminlerim..
Reklamlar
-
14 Haziran 2015, 20:03
#42
ulan bende inceleme videosu var diye girmiştim :D
-
17 Haziran 2015, 07:51
#43
Rx3 ü incelese iyi olur. 10.500 TL lik motor sonuçta ucuzda değil. Gördüğüm kadarı ile kullanıcıları memnun bakalım Barkın abi ne diyecek?
-
17 Haziran 2015, 08:54
#44
A.E.A genellikle s.s tarzı makinaları test etme taraftarı sanırım bu kendi tarzından kaynaklanıyor diğer tarz motorları eleştirirken illaki memnuniyetsizliğini ifade ediyor bir kaç eleştirisinde NC 700/750 gibi dünyada satışları azımsanmayacak motorları itin .üne sokup çıkardı.Ama motor sadece güç ve hız değildir;sürüş karakteri, ihtiyaç,yakıt, insanın normal hayattaki tabiatı bile kullandığı aracı etkiler bunlar şimdilik aklıma gelenler, şimdi barkın reis bu makinayı incelese eminim duymak istemeyeceğimiz bir yığın laf edecek ama ettikleri laflar herkes için doğru olmayacak,kendimden örenk vermek gerekirse forumlarda 4x4 olarak freemont nasıl bir araba diye bakın o kadar para fiat markasına verilirmi diyecekler ve bir yığın eleştiri ama ben kendi incelememde bu aracın tam bana göre yapıldığı kanısına vardım her nekadar ikinci eli zayıfsada bu aracı almayı düşünüyorum,motora gelince yine rx3 sanki benim için yapılmış çünkü ben şimdilik güçlü bir makine istemiyorum fakat enduro olsun istiyorum tarzım bu,e güçlü bir makina olmadığına göre yakıtı da ona göre olsun istiyorum yakışıklı olsun istiyorum sonuç rx3 çıkıyor,japon markalarda maalesef bu isteklerimi karşılayacak bir makine yok, şimdilik çok memnunum bakalım ilerleyen zamanda dayanıklılık ve servis problem olacakmı onuda hep birlikte göreceğiz buradan her türlü sıkıntımı sizlerle paylaşacağım.
-
17 Haziran 2015, 10:05
#45
Şimdiye kadar hiçbir çinli motor dayanıklılık ve verimlilik noktasında beklentileri karşılayamadı. %100 China menşeili bir motosikletin Japon ve Avrupalı örnekleri var diye 10.500 TL fiyat etkiketi ile satışa sunulması bence tamamen satalım kazanalım orta/uzun vadede bizim bir planımız yok demekle aynıdır..
Mondialin ve/veya Bajaj veya Benellinin 250 cc ve üzeri segmentte işçiliğin en ucuzolduğu Hindistan ve Çin de üretilen motosikletler için 10 bin + rakamların teleffuz edilmesi Türkiye pazarındaki distributorlerin durumun hiç farkında olmadığının göstergesi.
Türkiyede Enduro ve Naked motosiklet pazarı nedir? Hiç baktınızmı? Commuter, scooter ve SS motosiklet merakı olan bir milletiz.. Rx3 kaç tane satacak bu fiyat ile.. Ya sonra.. Mondial yeni distributor değilki..Satış sonrasında kullanıcılarının yaşadığı şeyler malum..
Hyosung ve Kymco hiç örnek olmadı sektöre..Hyosung kötü motosiklet değil Kymco hiç değil. Ancak bizdeki distributorler meseleye çok kısa vadeli baktıkları için 1-2 yıl satarız çekiliriz modundalar..
Bende diyorumki AEA test etsin etmesin.. Adamın sürekli söylediği ve benim inandığım bişey var. Çinli çinlidir..Her malın kalitesine göre ( kalitesini ispatlayana kadar Rx3 bu fiyatları asla haketmez ) bir fiyatı olmalıdır.
Müşterisine düzgün satış sonrası servis hizmeti sunmayan ve ürününün arkasında durmayan bir markanın ürününü satın almayı doğru bulmuyorum.
AEA yada bu ülkenin herhangi bir evladı da. Müşterisine saygısı olmayan hiçbir markanın ürününe ilgi göstermemeli..
-
17 Haziran 2015, 10:15
#46
nazım19 adlı üyeden alıntı
A.E.A genellikle s.s tarzı makinaları test etme taraftarı sanırım bu kendi tarzından kaynaklanıyor diğer tarz motorları eleştirirken illaki memnuniyetsizliğini ifade ediyor bir kaç eleştirisinde NC 700/750 gibi dünyada satışları azımsanmayacak motorları itin .üne sokup çıkardı.Ama motor sadece güç ve hız değildir;sürüş karakteri, ihtiyaç,yakıt, insanın normal hayattaki tabiatı bile kullandığı aracı etkiler bunlar şimdilik aklıma gelenler, şimdi barkın reis bu makinayı incelese eminim duymak istemeyeceğimiz bir yığın laf edecek ama ettikleri laflar herkes için doğru olmayacak,kendimden örenk vermek gerekirse forumlarda 4x4 olarak freemont nasıl bir araba diye bakın o kadar para fiat markasına verilirmi diyecekler ve bir yığın eleştiri ama ben kendi incelememde bu aracın tam bana göre yapıldığı kanısına vardım her nekadar ikinci eli zayıfsada bu aracı almayı düşünüyorum,motora gelince yine rx3 sanki benim için yapılmış çünkü ben şimdilik güçlü bir makine istemiyorum fakat enduro olsun istiyorum tarzım bu,e güçlü bir makina olmadığına göre yakıtı da ona göre olsun istiyorum yakışıklı olsun istiyorum sonuç rx3 çıkıyor,japon markalarda maalesef bu isteklerimi karşılayacak bir makine yok, şimdilik çok memnunum bakalım ilerleyen zamanda dayanıklılık ve servis problem olacakmı onuda hep birlikte göreceğiz buradan her türlü sıkıntımı sizlerle paylaşacağım.
Evet haklısınız.
100 km de ne kadar benzin tüketiyor?
-
17 Haziran 2015, 10:16
#47
Yapmadığı bir şey için eleştirmek biraz saçma değil mi? Bende çok merak ediyorum ama yapacak bir şey yok. Daha bayiye gelemeyen, hatta birkaç ay sonrasına sipariş verilen motosikleti incelemesini beklemek haksızlık olur.
-
17 Haziran 2015, 10:19
#48
newmoto76 adlı üyeden alıntı
Şimdiye kadar hiçbir çinli motor dayanıklılık ve verimlilik noktasında beklentileri karşılayamadı. %100 China menşeili bir motosikletin Japon ve Avrupalı örnekleri var diye 10.500 TL fiyat etkiketi ile satışa sunulması bence tamamen satalım kazanalım orta/uzun vadede bizim bir planımız yok demekle aynıdır..
Mondialin ve/veya Bajaj veya Benellinin 250 cc ve üzeri segmentte işçiliğin en ucuzolduğu Hindistan ve Çin de üretilen motosikletler için 10 bin + rakamların teleffuz edilmesi Türkiye pazarındaki distributorlerin durumun hiç farkında olmadığının göstergesi.
Türkiyede Enduro ve Naked motosiklet pazarı nedir? Hiç baktınızmı? Commuter, scooter ve SS motosiklet merakı olan bir milletiz.. Rx3 kaç tane satacak bu fiyat ile.. Ya sonra.. Mondial yeni distributor değilki..Satış sonrasında kullanıcılarının yaşadığı şeyler malum..
Hyosung ve Kymco hiç örnek olmadı sektöre..Hyosung kötü motosiklet değil Kymco hiç değil. Ancak bizdeki distributorler meseleye çok kısa vadeli baktıkları için 1-2 yıl satarız çekiliriz modundalar..
Bende diyorumki AEA test etsin etmesin.. Adamın sürekli söylediği ve benim inandığım bişey var. Çinli çinlidir..Her malın kalitesine göre ( kalitesini ispatlayana kadar Rx3 bu fiyatları asla haketmez ) bir fiyatı olmalıdır.
Müşterisine düzgün satış sonrası servis hizmeti sunmayan ve ürününün arkasında durmayan bir markanın ürününü satın almayı doğru bulmuyorum.
AEA yada bu ülkenin herhangi bir evladı da. Müşterisine saygısı olmayan hiçbir markanın ürününe ilgi göstermemeli..
Yani bu adamlar bizi aptal yerine koyuyorlar. Bir kaç yıl sonra elimizde kalırmı?
-
17 Haziran 2015, 10:37
#49
06serhat adlı üyeden alıntı
Yani bu adamlar bizi aptal yerine koyuyorlar. Bir kaç yıl sonra elimizde kalırmı?
Bu forum motosiklet alıp daha 1-2 gün içerisinde fabrika hatasından dolayı sorun yaşayan bir sürü magdur arkadaşla dolu.. En çok magduriyete sebep olan markalar da belli zaten. Çok uzağa gitmeye gerek varmı?
-
17 Haziran 2015, 10:42
#50
newmoto76 adlı üyeden alıntı
Bu forum motosiklet alıp daha 1-2 gün içerisinde fabrika hatasından dolayı sorun yaşayan bir sürü magdur arkadaşla dolu.. En çok magduriyete sebep olan markalar da belli zaten. Çok uzağa gitmeye gerek varmı?
Paraya kıyacan sağlam mal alacan diyorsun. Haklısın japon varken çin malı alınmaz. Artık çin mallarına soğumaya başladım
-
17 Haziran 2015, 10:47
#51
06serhat adlı üyeden alıntı
Paraya kıyacan sağlam mal alacan diyorsun. Haklısın japon varken çin malı alınmaz. Artık çin mallarına soğumaya başladım
Bu RX3'ün japon alternatifi nedir, kaç paradır ?
-
17 Haziran 2015, 10:59
#52
100 kmye 3,5 lt
06serhat adlı üyeden alıntı
Evet haklısınız.
100 km de ne kadar benzin tüketiyor?
Maalesef 250cc hacminde japon enduro yok olsa seve seve alırdım Çorum gibi sezonu kısa bir ilde de 650 - 700 cc bir enduroya 28000 TL vermek zoruma gider ayrıca başlangıç seviyesi olması da benim için önemliydi.
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Bu RX3'ün japon alternatifi nedir, kaç paradır ?
-
17 Haziran 2015, 11:10
#53
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Bu RX3'ün japon alternatifi nedir, kaç paradır ?
Alternatifi ya vergisi aynı olan cbf150(ucuz yolu), pulsar(hint), inazuma gibi motorlara çanta takıp enduro olarak kullanacaksın ya da 2008 yılları 250 cc üstü 2.el fazer6 bakacaksın. japonlar daha 250 cc enduro pazarına giremedi. Girecek gibi görünmüyorlar.
-
17 Haziran 2015, 11:15
#54
06serhat adlı üyeden alıntı
Alternatifi ya vergisi aynı olan cbf150(ucuz yolu), pulsar(hint), inazuma gibi motorlara çanta takıp enduro olarak kullanacaksın ya da 2008 yılları 250 cc üstü 2.el fazer6 bakacaksın. japonlar daha 250 cc enduro pazarına giremedi. Girecek gibi görünmüyorlar.
Pulsar ile bi kere stabilize yola çıktım, parka taşlı yolda sürdüm elmadağa çıkarken 2 gün baş ağrısından öldüm, çok sarsıyo. Commuter motor hatta cub motorlar bile offroad kullanımda daha iyidir Naked'den Racing'den.
-
17 Haziran 2015, 11:25
#55
06serhat adlı üyeden alıntı
Alternatifi ya vergisi aynı olan cbf150(ucuz yolu), pulsar(hint), inazuma gibi motorlara çanta takıp enduro olarak kullanacaksın ya da 2008 yılları 250 cc üstü 2.el fazer6 bakacaksın. japonlar daha 250 cc enduro pazarına giremedi. Girecek gibi görünmüyorlar.
Bunlar alternatif olamaz ki.Sıfır+250CC+Enduro.
CBF 150 RX3 ün yanına bile yaklaşamaz.
Pulsar daha spor sınıfına giriyor.Gidon yükselt,sele yumuşat,çanta demiri çanta derken gene bi dünya masraf.
RX3 te konfor var,güç var,koruma demiri var,çantalar var(arka çanta azcık var ) Neden aynı paralara 7 yaşında motor alalım ki?
Yani bir şeyin hali hazırda yapılmışı varken,neden ona benzetmek için para harcayalım ki?
Hani böyle aniden karşına çıkıyor ve göz göze geliyorsun ya, o an çok kötü oluyor insan. Heyecandan ne yapacağını şaşırıyor, ayakları titriyor...Sonuçta köpek bu ısırır falan...
-
17 Haziran 2015, 11:29
#56
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Pulsar ile bi kere stabilize yola çıktım, parka taşlı yolda sürdüm elmadağa çıkarken 2 gün baş ağrısından öldüm, çok sarsıyo. Commuter motor hatta cub motorlar bile offroad kullanımda daha iyidir Naked'den Racing'den.
Evet commuter motor iyidir. Şuan pulsarıda takip ediyorum ancak ayzek adlı kullanıcı abimiz kaza yaptığından beridir pulsara uzaktan bakıyorum. Sende biliyorsun.
-
17 Haziran 2015, 11:34
#57
06serhat adlı üyeden alıntı
Evet commuter motor iyidir. Şuan pulsarıda takip ediyorum ancak ayzek adlı kullanıcı abimiz kaza yaptığından beridir pulsara uzaktan bakıyorum. Sende biliyorsun.
Benim motorumda stop etme yok, 2015 model zaten. Aldık biniyoruz yapacak bişey yok.
-
17 Haziran 2015, 11:38
#58
turkish39 adlı üyeden alıntı
Bunlar alternatif olamaz ki.Sıfır+250CC+Enduro.
CBF 150 RX3 ün yanına bile yaklaşamaz.
Pulsar daha spor sınıfına giriyor.Gidon yükselt,sele yumuşat,çanta demiri çanta derken gene bi dünya masraf.
RX3 te konfor var,güç var,koruma demiri var,çantalar var(arka çanta azcık var
) Neden aynı paralara 7 yaşında motor alalım ki?
Yani bir şeyin hali hazırda yapılmışı varken,neden ona benzetmek için para harcayalım ki?
Abi sende haklısında ben motosiklet sürmeye 100cc lik çinli ile başladım. 3 yılda 8600 km yol yaptım. Tertemiz bakımını düzenli olarak yaptırdım. Yinede yolda bıraktığı old.satarken bile nedeni bulunamayan tekleme sorunu giderilemedi. Açıkçası çinliye biraz uzaktan bakıyorum. Dediğin gibi sıfır motor varken niye 7 yaşındaki motora bineyim ki. İnşaallah rx3 sağlamlığını kanıtlar beni utandırır. Abi inanki kafam o kadar karışık ki. Artık zamana bırakıyorum herşeyi.
-
17 Haziran 2015, 11:41
#59
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Benim motorumda stop etme yok, 2015 model zaten. Aldık biniyoruz yapacak bişey yok.
Senin motor 2015 ama yenilenenlerden değildi, yanlış mı hatırlıyorum ?
-
17 Haziran 2015, 11:41
#60
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Benim motorumda stop etme yok, 2015 model zaten. Aldık biniyoruz yapacak bişey yok.
Allah başka sorun kaza bela vermesin. Kimsenin yaralanmasını, canının yanmasını istemem.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)