Arkadaşlar 2.el bi motorda ne tür bir arıza olan motoru asla almamalıyız? Gereksiz şeyler söyleyip laf kalabalığı yapmayın. Pert, mert demeyin burada.
Arkadaşlar 2.el bi motorda ne tür bir arıza olan motoru asla almamalıyız? Gereksiz şeyler söyleyip laf kalabalığı yapmayın. Pert, mert demeyin burada.
Cok goreceli. Markasindan tut modeline gore farklilik gosterir
Daha önce motoru rektefiye görmüş veya krank kırmışsa ben uzak dururum o motosikletten.
Birde kaza geçirmiş ve şasesinde işlem (geometri düzeltme veya yeniden kaynakla birleştirme) varsa o motosikletten uzak durmakta fayda var.
Bunlar benim şahsi görüşlerim. Kişiden kişiye bu görüşler elbet değişir, saygı duyarım...
Hocam, leopessia'nında dediği gibi çok dereceli bir durum bu ama aşağıda yazacaklarımı dikkate ala bilirsin.
Alüminyum şaseli bir motorun şasesinde her hangi bir darbe var ise sakın alma o motor çöp.
Motor açılmış ise asla alma bir daha arıza çıkarması büyük ihtimal.
Motor ısındıktan sonra hala duman atmaya devam eder ise alma.
Çalıştırırken değişik bir ses çıkarırsa asla alma.
Bunun gibi bir sürü şey var dikkat etmen gereken eğer her hangi bir 2.el motoru almaya karar verdiysen Gerçek bir usta ile gitmeni tavsiye ederim
Köpeklerin neden camdan dışarı baktığını ancak motosiklet sürücüleri anlar
takırtu sesi ve zırıltı sesi geliyorsa alınmaz bana göre
Kiminin silindir piston seti komple 150-200 tl dir,kiminin sadece tek pistonu 500 belki 1500 tl,bulabilirsen..
Kiminin sasesi komple 500 tl ye satilir sifir olarak kimini mumkun degil bulamazsin...
Hangi motoru alacagini soyle,ona gore yazalim...
gereksiz konular açıp. konu kalabalığı yapmayın forumda..
Yedek parcasi bulunan her motor istenilen fiyati uygun-hesapli ise alinabilir
Ariza durumuna gore orjinal parcalariyla sifirlanabilir
tabi yapilabilecek masraflarla kaca patlayacagi da cok onemli.
değişir. parçası bulunan ve ucuz olan her motor alınır. önemli olan size toplam ne kadar masraf çıkardığıdır.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)