Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
4. sayfa BirinciBirinci ... 2345 SonuncuSonuncu

kötürüm olmak

    REKLAM ALANI
  1. #61

    Üyelik
    28 Aralık 2014
    Şehir
    çorlu
    Motosikleti
    4. motor Honda
    çok geçmiş olsun:(


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62
    emrb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    XJ6
    Geçmiş olsun abi.Herkesin kaderi,sınavı farklı ama unutmayalım ki kaderin üstünde de bir kader vardır.Belki senin için böylesi daha hayırlı oldu.Ne demek istediğimi sen anlamışsındır maneviyatı güçlü bir insansın.Allah kimseye taşıyamayacağı yük yüklemez.Böyle bir durumda maneviyatını geliştirmek çok çok önemli.Elin kesildiyse kolu kesilenlere bak derler.Beterin beteri var.Allah yar ve yardımcınız olsun.

    Hastalık madem gafleti kaldırıyor, iştahı kesiyor, gayr-ı meşru keyiflere gitmeye mâni oluyor; ondan istifade ediniz. Hakikî imanın kudsî ilâçlarından ve nurlarından, tevbe ve istiğfarla, dua ve niyazla istimal ediniz.
    Bediüzzaman Said Nursî
    A.Volkan bunu beğendi.

  3. #63

    Üyelik
    31 Mayıs 2014
    Şehir
    Karabük
    Motosikleti
    Bajaj BOXER BM 150
    Geçmiş olsun biz önlemimizi alalım dikkatli kullanalım gerisi kader. İnsanın başına ne geleceği belli olmuyor, 5 dakika önce sapasağlam taş gibi gördüğüm adam beyinde bir damar tıkanmasıyla felç oluyor. Yani demem o ki motora kusmemek lazım. Motor sebebiyle(Allah göstermesin kimseye) bir kaza yapsam kendim çok pişman olmam belki ama ailemin bana defalarca kez almami, surmememi söylemesine rağmen başıma birşey gelirse onların yüzüne nasıl bakarım onu bilmiyorum işte :(

  4. #64
    abeciMotoru - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ağustos 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Cb125E-SymWolf-Inazuma-XJ6 F
    Hocam geçmiş olsun inşallah şifanızı bulursunuz, beden sağlığınızın yerine gelmesi için öncelikli olarak akıl sağlığınızın gayet iyi olduğunu görüyorum. genelde bizlerin motora binerken değilde eve gittiğimizde düşünürken akıllara gelir bazı şeyler.
    şahsen bana böyle oluyor, acaba ağır bir kaza geçirsek nolur, sakat kalırsak neler yaparız, düşün işte ufacık bir kontrol kaybı ile uzuv kaybetmek bir anlık olay, herkesin napıyorum ben diye aklından geçiyodur illaki..

    bu meret çok zevkli, anlık zevklerimize hangi durumda yenik düşmüyoruz ki deyip devam ediyoruz.
    insanın kaderi bu, her şekilde herşeyi yaşamaya meyilli bir hali var, çok zayıfız çünkü.
    siz geri dönüşü hakediyosunuz, sırf bu düşünceleriniz ve hayata olan çabanızdan ötürü tebrik ediyorum, kendinizi salmayın sakın.
    sağlıcakla kalın.
    Motosikletimin üstü açık..
    https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber

  5. #65
    biyeybaraküs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2014
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    2017 HONDA CBR 1000 RR SP
    çok geçmiş olsun üzüldüm motora binen herkes aday bu tip durumlara bunu tekrar hatırlattınız ,manevi olarak ta kendinizi salmamışınız çok güzel yakın olsaydınız ziyaret edip iki muhabbet etmek isterdim şahsen
    www.youtube.com/c/biyeybaraküs "Motora binmeye karar verecek kadar cesur ve aptal, üzerinde ölmeyecek kadar korkak ve akıllı olacaksın" alıntıdır AttilaXtreme den

  6. #66

    Üyelik
    17 Haziran 2014
    Şehir
    mersin
    Motosikleti
    ybr125
    Motor sürerken artık daha dikkatli olucam.

  7. #67
    eruyanik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ekim 2011
    Şehir
    Kocaeli, Derince/Yenikent
    Motosikleti
    Hyosung GT250 Comet
    arkadaşlar tek tek cevap yazamayacağım için özür diliyorum, hepsini tek tek okudum, güzel dilekleriniz ve dualarınız için hepinize müteşekkir olduğumu tekrar söylüyorum. son olarak söylemek istediğim şey; her kazanın birden fazla sebebinin olduğu. açıkçası çok sayıda etkenin yanyana gelmesiyle oluşuyor kaza. mesela benim geçirdiğim kaza da aslında ben sol şeritte ilerlerken arkadan gelen ve muhtemelen işe geç kalmış birisinin kullandığı aracın dibime çok yanaşması neticesinde şerit değiştirdim, ve de ikinci şeritte benden yavaş olan bir kamyonetin olması nedeniyle ilk şeride girmem girdim. normalde o yokuşta ilk şeride hiç geçmezdim. sürekli kullandığım o yolda en sağdaki şeritte kamburlar olduğunu daha önce görmüş ve bunu not etmiştim. şimdi arkada benim dibime tamponunu getiren sürücüye dahi kızgın değilim desem belki saçma gözükecektir. ama bu böyle. kazanın gerçekleşmesini kimse istemedi. şartlar birleşti ve gerçekleşti. kullandığım motorumun yeterli beygir gücü olsaydı arkama araç yanaştırır mıydım hiç diyebilirim mesela. o dönem 600 cc motor bakıyordum kendime. 250 cc'nin artık yetmediğini düşünüyordum. peki altımda 600 cc motor olsa bu kaza gerçekleşmez di mi diyeceğiz? kaza orada gerçekleşmeseydi 600 cc ile bir başka yerde bir başka şekilde yaşayamaz mıydım başka bir kazayı? hepsi boş. bir gerçek var o da Takdir-i İlahi. kazadan sonra kendimi sorguladığımda motorsikleti kesinlikle hız yapmadan sürekli temkinle kullanan birisi olsaydım diye düşündüm. ama bu şekilde motorsiklet kullanmakla mutlu olamayacağımı biliyordum. ne kadar usta bir sürücü olursanız olun, trafiği ne kadar iyi okursanız okuyun kontrolümüz dışında olan etkenler var. kaldı ki biz de hata yapabiliriz.burada sadece şunu söyleyebiliriz; motorsikleti kullanırken kesinlikle usta bir sürücü olmak ve yolu iyi okumak olmazsa olmazdır. bu durumda dahi risk altındayız. sürücülükte kusurlarımız varsa ve trafiği yeterince iyi okuyamıyorsak kaza riski kaçınılmaz mertebesine yükselebilir. buna göre değerlendirmek lâzım.

    kaza anında hızım 90 km. civarıydı. düştüğümde kafa üstü değilde omuzlarımın üzerinde döne döne yana doğru o hızla yuvarlandım. omuriliğimin neden kırıldığını tam bilemiyorum. ya bu şekilde yan bölgelerden aldığım darbeler ya da motorun beni üzerinden bıraktığı ilk andaki darbeyle gerçekleşmiş olabilir.

    yedi ayın ardından işin hukuki boyutuyla ilgilenme fırsatını ancak şu anda bulabildim ve karayollarını mahkemeye vermek üzere bir avukat ile bedelsiz olarak anlaştım. netice de tüm diğer faktörlerle birlikte asıl düşüş nedenim yolda ki kamburlardı. hukuken hakkımı aramamak ömür boyu aklımda kalırdı.

    bundan sonraki cevaplarınıza cevap dönemezsem kusuruma bakmayın. selamlar.
    CompanERROR, Murat.K., ceydamer ve 3 diğerleri bunu beğendiler..

  8. #68
    Mardin İl Temsilcisi CompanERROR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Kasım 2014
    Şehir
    Mardin
    Motosikleti
    X TREME MAX 2014 - Pulsar 200NS 2014
    Alıntı eruyanik adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar tek tek cevap yazamayacağım için özür diliyorum, hepsini tek tek okudum, güzel dilekleriniz ve dualarınız için hepinize müteşekkir olduğumu tekrar söylüyorum. son olarak söylemek istediğim şey; her kazanın birden fazla sebebinin olduğu. açıkçası çok sayıda etkenin yanyana gelmesiyle oluşuyor kaza. mesela benim geçirdiğim kaza da aslında ben sol şeritte ilerlerken arkadan gelen ve muhtemelen işe geç kalmış birisinin kullandığı aracın dibime çok yanaşması neticesinde şerit değiştirdim, ve de ikinci şeritte benden yavaş olan bir kamyonetin olması nedeniyle ilk şeride girmem girdim. normalde o yokuşta ilk şeride hiç geçmezdim. sürekli kullandığım o yolda en sağdaki şeritte kamburlar olduğunu daha önce görmüş ve bunu not etmiştim. şimdi arkada benim dibime tamponunu getiren sürücüye dahi kızgın değilim desem belki saçma gözükecektir. ama bu böyle. kazanın gerçekleşmesini kimse istemedi. şartlar birleşti ve gerçekleşti. kullandığım motorumun yeterli beygir gücü olsaydı arkama araç yanaştırır mıydım hiç diyebilirim mesela. o dönem 600 cc motor bakıyordum kendime. 250 cc'nin artık yetmediğini düşünüyordum. peki altımda 600 cc motor olsa bu kaza gerçekleşmez di mi diyeceğiz? kaza orada gerçekleşmeseydi 600 cc ile bir başka yerde bir başka şekilde yaşayamaz mıydım başka bir kazayı? hepsi boş. bir gerçek var o da Takdir-i İlahi. kazadan sonra kendimi sorguladığımda motorsikleti kesinlikle hız yapmadan sürekli temkinle kullanan birisi olsaydım diye düşündüm. ama bu şekilde motorsiklet kullanmakla mutlu olamayacağımı biliyordum. ne kadar usta bir sürücü olursanız olun, trafiği ne kadar iyi okursanız okuyun kontrolümüz dışında olan etkenler var. kaldı ki biz de hata yapabiliriz.burada sadece şunu söyleyebiliriz; motorsikleti kullanırken kesinlikle usta bir sürücü olmak ve yolu iyi okumak olmazsa olmazdır. bu durumda dahi risk altındayız. sürücülükte kusurlarımız varsa ve trafiği yeterince iyi okuyamıyorsak kaza riski kaçınılmaz mertebesine yükselebilir. buna göre değerlendirmek lâzım.

    kaza anında hızım 90 km. civarıydı. düştüğümde kafa üstü değilde omuzlarımın üzerinde döne döne yana doğru o hızla yuvarlandım. omuriliğimin neden kırıldığını tam bilemiyorum. ya bu şekilde yan bölgelerden aldığım darbeler ya da motorun beni üzerinden bıraktığı ilk andaki darbeyle gerçekleşmiş olabilir.

    yedi ayın ardından işin hukuki boyutuyla ilgilenme fırsatını ancak şu anda bulabildim ve karayollarını mahkemeye vermek üzere bir avukat ile bedelsiz olarak anlaştım. netice de tüm diğer faktörlerle birlikte asıl düşüş nedenim yolda ki kamburlardı. hukuken hakkımı aramamak ömür boyu aklımda kalırdı.

    bundan sonraki cevaplarınıza cevap dönemezsem kusuruma bakmayın. selamlar.
    ) Bizimle ol,bizimle kal. Fırsat buldukça konu aç elimizden geldiğince seninleyiz ;)
    Adalet yok,eşitlik yalan. Hepimiz insanız ulan!! |Ne kadar yükselsende hayat 180' & Saygım kadar kinim de var

  9. #69
    YouSuffer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2014
    Şehir
    Büyükçekmece / ISTANBUL
    Motosikleti
    XJ6N
    Gelişmeleri yazın bence, hukiki sürecin sonucunu merak ediyorum

  10. #70
    ///MPOWER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2014
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    HONDA CBR 250R
    Olaya çok üzülmekle birlikte itikatınızın ve sabrınızın mükafatsız kalmayacağına yürekten inanıyorum. Öyleki hiçbir ödül veya ceza sebepsiz olmaz sizinde bu inançla kazanacağınız muhakkak olan ödülünüzün sebebi olarak bu olay görülebilir bilemiyorum. ALLAH gönlünüzde var olan ferahlığı kat kat attırsın. Geçmiş olsun..
    "The Ultimate Riding Machine"

  11. #71

    Üyelik
    17 Haziran 2014
    Şehir
    mersin
    Motosikleti
    ybr125
    Sizinde dediginiz gibi yolu okuyan temkinli sürücülerin kazaları bir kişinin hatasıyla olmuyor.
    Bende kaza yaptım 3 benle beraber 4 kusur vardı.
    Önümdeki minibüs yolcu almak için durak haricinde aniden durdu kusur 1
    Benim takip mesafem çok azdı kusur 2
    Öndeki araç fren yapmadan 1 sanye önce arkamdaki meskop bana korna çalıyordu daha hızlı gitmem için oda 1 müşteri alıcak ya etti kusur 3 bende arkamdaki meskopun kornasına karşılık vermek için arka aynaya baktım ve kornaya bastım kusur 4 ve o aynaya bakmam anında öndeki minibüs ani fren yaptı bende önüme baktığımda çok geçti allahtan çok hızlı degildim ve ön frene basınca motor dahada yavaşladı arkadan küt diye geçirdim ve öne takla açtım sol yumurtam zarar gördü ve şişti tam 4 ay sol yumurtam ağrıdı.

  12. #72
    BerkayGünönü - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mondial X-Treme Max -- SYM Wolf SB250
    Abi çok ama çok geçmiş olsun. Umarım en kısa zamanda eski sağlığına kavuşabilirsin ve motoruna geri dönersin. Her kaza haberi okuduğumda veya gördüğümde aklıma gelen soru hep aynı ''O KİŞİ NE ZAMAN BEN OLUCAM'' Yalan değil motosiklete binerken kormuyor değilim ama bunu bile bile bu sevdadan da vazgeçmiyorum. Umarım o kişi hiçbir zaman ben ve biz olmayız. Tekerimiz düz bassın.

  13. #73
    Tsubasa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2011
    Şehir
    34-10-35
    Motosikleti
    Demir At
    abi cok üzüldüm. cok gecmiş olsun.. acil şifalar diliyorum
    bir kazada esnasında, sol omzumun üzerine düştüm. boynum altımda kaldı.
    bi an nefes alamadım. ayaga kalkmaya calıştım
    tabiri caizse elektrik kesildi yıkıldım kaldım. gözlerimi actıgımda ilk yaptıgım şey ayaklarım ellerim oynuyor mu diye bakmıştım
    o geldi şuan gözümün önüne gözlerim doldu şuan..

  14. #74

    Üyelik
    17 Haziran 2014
    Şehir
    mersin
    Motosikleti
    ybr125
    Bir ekleme yapmak istiyorum bel kaslarının zayıf olmasıda sizin bu durumunuzda büyük rol oynar diye düşünüyorum.

  15. #75

    Üyelik
    04 Ocak 2014
    Şehir
    Samsun / Sinop / Şu an Bodrum
    Motosikleti
    Z300, Xtreme Enduro/Süpermoto, XRS700
    :( ne desem boş.. Ama dediğiniz gibi bir gizli hikmet vardır diyelim.

  16. #76
    helin126 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    BEYAZ YBR 125 ESD
    Çok geçmiş olsun :(((

  17. #77
    ceydamer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2013
    Şehir
    Gaziantep - İzmir
    Motosikleti
    hero pleasure
    Alıntı eruyanik adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar tek tek cevap yazamayacağım için özür diliyorum, hepsini tek tek okudum, güzel dilekleriniz ve dualarınız için hepinize müteşekkir olduğumu tekrar söylüyorum. son olarak söylemek istediğim şey; her kazanın birden fazla sebebinin olduğu. açıkçası çok sayıda etkenin yanyana gelmesiyle oluşuyor kaza. mesela benim geçirdiğim kaza da aslında ben sol şeritte ilerlerken arkadan gelen ve muhtemelen işe geç kalmış birisinin kullandığı aracın dibime çok yanaşması neticesinde şerit değiştirdim, ve de ikinci şeritte benden yavaş olan bir kamyonetin olması nedeniyle ilk şeride girmem girdim. normalde o yokuşta ilk şeride hiç geçmezdim. sürekli kullandığım o yolda en sağdaki şeritte kamburlar olduğunu daha önce görmüş ve bunu not etmiştim. şimdi arkada benim dibime tamponunu getiren sürücüye dahi kızgın değilim desem belki saçma gözükecektir. ama bu böyle. kazanın gerçekleşmesini kimse istemedi. şartlar birleşti ve gerçekleşti. kullandığım motorumun yeterli beygir gücü olsaydı arkama araç yanaştırır mıydım hiç diyebilirim mesela. o dönem 600 cc motor bakıyordum kendime. 250 cc'nin artık yetmediğini düşünüyordum. peki altımda 600 cc motor olsa bu kaza gerçekleşmez di mi diyeceğiz? kaza orada gerçekleşmeseydi 600 cc ile bir başka yerde bir başka şekilde yaşayamaz mıydım başka bir kazayı? hepsi boş. bir gerçek var o da Takdir-i İlahi. kazadan sonra kendimi sorguladığımda motorsikleti kesinlikle hız yapmadan sürekli temkinle kullanan birisi olsaydım diye düşündüm. ama bu şekilde motorsiklet kullanmakla mutlu olamayacağımı biliyordum. ne kadar usta bir sürücü olursanız olun, trafiği ne kadar iyi okursanız okuyun kontrolümüz dışında olan etkenler var. kaldı ki biz de hata yapabiliriz.burada sadece şunu söyleyebiliriz; motorsikleti kullanırken kesinlikle usta bir sürücü olmak ve yolu iyi okumak olmazsa olmazdır. bu durumda dahi risk altındayız. sürücülükte kusurlarımız varsa ve trafiği yeterince iyi okuyamıyorsak kaza riski kaçınılmaz mertebesine yükselebilir. buna göre değerlendirmek lâzım.

    kaza anında hızım 90 km. civarıydı. düştüğümde kafa üstü değilde omuzlarımın üzerinde döne döne yana doğru o hızla yuvarlandım. omuriliğimin neden kırıldığını tam bilemiyorum. ya bu şekilde yan bölgelerden aldığım darbeler ya da motorun beni üzerinden bıraktığı ilk andaki darbeyle gerçekleşmiş olabilir.

    yedi ayın ardından işin hukuki boyutuyla ilgilenme fırsatını ancak şu anda bulabildim ve karayollarını mahkemeye vermek üzere bir avukat ile bedelsiz olarak anlaştım. netice de tüm diğer faktörlerle birlikte asıl düşüş nedenim yolda ki kamburlardı. hukuken hakkımı aramamak ömür boyu aklımda kalırdı.

    bundan sonraki cevaplarınıza cevap dönemezsem kusuruma bakmayın. selamlar.

    Pozitif enerji, hayata tutunma, özgüven, cümle kuruştaki ağırlık,SAVAŞÇI KARAKTER!!, kendini en iyi şekilde ifade edebilme ve cümle kuruşlarından anlaşılabildiği üzere derin kültür birikimi... Bir şey diyeceğim hayatında bulunduğunuz insanlar kesinlikle çok şanslılar...
    Mengu16 ve eruyanik bunu beğendiler.

  18. #78
    eruyanik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ekim 2011
    Şehir
    Kocaeli, Derince/Yenikent
    Motosikleti
    Hyosung GT250 Comet
    Alıntı ceydamer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Pozitif enerji, hayata tutunma, özgüven, cümle kuruştaki ağırlık,SAVAŞÇI KARAKTER!!, kendini en iyi şekilde ifade edebilme ve cümle kuruşlarından anlaşılabildiği üzere derin kültür birikimi... Bir şey diyeceğim hayatında bulunduğunuz insanlar kesinlikle çok şanslılar...
    teşekkür ederim. çok naziksiniz.
    ceydamer bunu beğendi.

  19. #79
    asde06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2014
    Motosikleti
    Mondial Mr 150 Vulture
    Alıntı eruyanik adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar tek tek cevap yazamayacağım için özür diliyorum, hepsini tek tek okudum, güzel dilekleriniz ve dualarınız için hepinize müteşekkir olduğumu tekrar söylüyorum. son olarak söylemek istediğim şey; her kazanın birden fazla sebebinin olduğu. açıkçası çok sayıda etkenin yanyana gelmesiyle oluşuyor kaza. mesela benim geçirdiğim kaza da aslında ben sol şeritte ilerlerken arkadan gelen ve muhtemelen işe geç kalmış birisinin kullandığı aracın dibime çok yanaşması neticesinde şerit değiştirdim, ve de ikinci şeritte benden yavaş olan bir kamyonetin olması nedeniyle ilk şeride girmem girdim. normalde o yokuşta ilk şeride hiç geçmezdim. sürekli kullandığım o yolda en sağdaki şeritte kamburlar olduğunu daha önce görmüş ve bunu not etmiştim. şimdi arkada benim dibime tamponunu getiren sürücüye dahi kızgın değilim desem belki saçma gözükecektir. ama bu böyle. kazanın gerçekleşmesini kimse istemedi. şartlar birleşti ve gerçekleşti. kullandığım motorumun yeterli beygir gücü olsaydı arkama araç yanaştırır mıydım hiç diyebilirim mesela. o dönem 600 cc motor bakıyordum kendime. 250 cc'nin artık yetmediğini düşünüyordum. peki altımda 600 cc motor olsa bu kaza gerçekleşmez di mi diyeceğiz? kaza orada gerçekleşmeseydi 600 cc ile bir başka yerde bir başka şekilde yaşayamaz mıydım başka bir kazayı? hepsi boş. bir gerçek var o da Takdir-i İlahi. kazadan sonra kendimi sorguladığımda motorsikleti kesinlikle hız yapmadan sürekli temkinle kullanan birisi olsaydım diye düşündüm. ama bu şekilde motorsiklet kullanmakla mutlu olamayacağımı biliyordum. ne kadar usta bir sürücü olursanız olun, trafiği ne kadar iyi okursanız okuyun kontrolümüz dışında olan etkenler var. kaldı ki biz de hata yapabiliriz.burada sadece şunu söyleyebiliriz; motorsikleti kullanırken kesinlikle usta bir sürücü olmak ve yolu iyi okumak olmazsa olmazdır. bu durumda dahi risk altındayız. sürücülükte kusurlarımız varsa ve trafiği yeterince iyi okuyamıyorsak kaza riski kaçınılmaz mertebesine yükselebilir. buna göre değerlendirmek lâzım.

    kaza anında hızım 90 km. civarıydı. düştüğümde kafa üstü değilde omuzlarımın üzerinde döne döne yana doğru o hızla yuvarlandım. omuriliğimin neden kırıldığını tam bilemiyorum. ya bu şekilde yan bölgelerden aldığım darbeler ya da motorun beni üzerinden bıraktığı ilk andaki darbeyle gerçekleşmiş olabilir.

    yedi ayın ardından işin hukuki boyutuyla ilgilenme fırsatını ancak şu anda bulabildim ve karayollarını mahkemeye vermek üzere bir avukat ile bedelsiz olarak anlaştım. netice de tüm diğer faktörlerle birlikte asıl düşüş nedenim yolda ki kamburlardı. hukuken hakkımı aramamak ömür boyu aklımda kalırdı.

    bundan sonraki cevaplarınıza cevap dönemezsem kusuruma bakmayın. selamlar.
    "hocam çok geçmiş olsun, dün ben de kaza yaptım, düşerken insanın aklından neler geçiyor neler, bazen insanın basireti bağlanıyor..ben de hafif yokuş ve hafif virajlı yolda ilerlerken önümdeki araç ani fren yapınca ben de fren yaptım yumuşak şekilde ama motorsiklet ön lastiklerden dengesini kaybetti, arkayı savurdu, düştüm, düşerken motor son anda sırtıma devrildi,pantolondan aşağım benzine battı, ayakkabılarım benzin içinde kaldı, motor belimde ve ben altında kaldım, kendimi çıkaramadım, benzin alev alsaydı diri diri yanacaktım belki de..motorun sıcaklığıyla belim yandı, can havliyle kendimi çevirdim, bu sefer motor göğüs bölgeme geldi,motorun altındayken son bir gayretle ellerimin yanmasını göze alarak motorun sıcak demirlerinden tutarak motoru üzerimden atabildim..benim süratim azdı ama kaza işte, dediğiniz gibi..olunca oluyor..benim kaza yaptığım yolda eğimli olduğundan asfalt katmer katmerdi, fren yapınca dengeyi kaybetmeme neden oldu..tekrar geçmiş olsun..

  20. #80
    eruyanik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ekim 2011
    Şehir
    Kocaeli, Derince/Yenikent
    Motosikleti
    Hyosung GT250 Comet
    Alıntı asde06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    "hocam çok geçmiş olsun, dün ben de kaza yaptım, düşerken insanın aklından neler geçiyor neler, bazen insanın basireti bağlanıyor..ben de hafif yokuş ve hafif virajlı yolda ilerlerken önümdeki araç ani fren yapınca ben de fren yaptım yumuşak şekilde ama motorsiklet ön lastiklerden dengesini kaybetti, arkayı savurdu, düştüm, düşerken motor son anda sırtıma devrildi,pantolondan aşağım benzine battı, ayakkabılarım benzin içinde kaldı, motor belimde ve ben altında kaldım, kendimi çıkaramadım, benzin alev alsaydı diri diri yanacaktım belki de..motorun sıcaklığıyla belim yandı, can havliyle kendimi çevirdim, bu sefer motor göğüs bölgeme geldi,motorun altındayken son bir gayretle ellerimin yanmasını göze alarak motorun sıcak demirlerinden tutarak motoru üzerimden atabildim..benim süratim azdı ama kaza işte, dediğiniz gibi..olunca oluyor..benim kaza yaptığım yolda eğimli olduğundan asfalt katmer katmerdi, fren yapınca dengeyi kaybetmeme neden oldu..tekrar geçmiş olsun..
    ben son kazama benzer bir kazayı yine aynı yolda bu sefer izmit istikametinde ilerlerken yapmıştım. onda da en sol şeritte hızla ilerlerken gebze çıkışında bir üst geçidin altında (muallimköy geçidiydi sanırım) orta şeritte köpek olduğunu gördüm. köpek benim olduğum yöne doğru bakıyordu, bende bir an önce geçeyim diyerek hızla ilerlemeye devam ettim. köpekle aramızda 5-6 metre mesafe varken birden ilerlemeye başladı. o anda farkettim, köpek bana doğru değil kafasını geriye doğru çevirmiş, arkaya bakıyormuş. yapabileceğim bir şey yoktu ve köpeğe kafasından dokunduğum anda kendimi yerde buldum önde motorsiklet arkada ben sürükleniyordum. herşey iyi gidiyor neyse derken, kafamı beton bariyerlere vurdum ardından vücudum ters yönde dönüp bir daha, bu sefer diğer taraftan bariyere vurdum, sonra bir ters dönüş daha ve yine bariyerlere vuruş. sürüklenme biterken hemen ayağa kalkıp arkadaki araçlara el işaretiyle yolda motor olduğu için uyarı yaptım. yine ben de tek bir çizik yoktu. kaskım başımı korumuştu. motorda belli bir hasar vardı ancak yine de çalıştı ve kaldırıp doğruca derince de ibrahim ustaya gittim.

    geçirdiğin her kaza bir uyarıdır. olumlu yönde değerlendirmek lâzım.
    asde06 bunu beğendi.


4. sayfa BirinciBirinci ... 2345 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)