boya handikapına cesur ve yenilikçi çözüm..
Reklamlar
-
10 Haziran 2015, 01:37
#1
bir süredir uğraştığım bobber projem boya fiyatının burda aşırı çıkmasından dolayı durmuştu.. (boya parası hariç 2000 tl istediler) parçalar arabanın bağajında esir kalmıştı.. başka bir çaresini ararken siteden bir tavsiye üzerine su karbon diye bir yöntem duydum. bir adres ve bir isimle irtibat kurdum.. bu gün yanına gittim ilgili kişi gayet samimi ve ilgiliydi.. uygulanan yöntem daha evvel görmediğim su havuzunda yapılan bir tür kaplama işi.. uyguladığı alanlarda yaptığı deneme sihir gibiydi (en kalın tel fırçayı hunharca sürmemize rağmen bir çizik bile olmadı) biraz da cesaretle parçaları ona verdim.. bakalım sonuç ne olacak burdan paylaşıcam.. bu arada bu yöntemle motosiklet kaplatan ilk kişi olucam.. umarım herşey iyi gider..
Reklamlar
-
10 Haziran 2015, 01:44
#2
Fiyat nedir acaba? En azından 3 aşağı 5 yukarı.
Bir de normal boya gibi mi oluyor yoksa yoksa gri siyah çizgiler halinde mi? veya tercihe mi bağlı?
-
10 Haziran 2015, 02:12
#3
MotorKafa adlı üyeden alıntı
Fiyat nedir acaba? En azından 3 aşağı 5 yukarı.
Bir de normal boya gibi mi oluyor yoksa yoksa gri siyah çizgiler halinde mi? veya tercihe mi bağlı?
düz de olabiliyo istenilen desen de.. gördüğüm örnekler gayet tatmin ediciydi.. hatta desen de hayal gücünle sınırlı diyebilirim.. ama sonuç ne olacak bekleyip görcez.. fiyatı da özelden yazarım.. belki kişisel bi insiyatif kullanılmıştır.. istisrmar etmeyelim derim..
-
10 Haziran 2015, 02:19
#4
Özelden aldım mesajı. Teşekkür ederim. Bir de özelden veya buradan nerede yaptırdığını yazarsan hocam çok makbule geçer.
Kamuflaj yaptırmayı düşünüyorum ben de. Plastidip yapayım diyorum ama adam gibi olmayacak diye güvenemiyorum.
Bahsetiğin uygulamayla sorunsuz hallolur sanırım.
-
10 Haziran 2015, 02:46
#5
MotorKafa adlı üyeden alıntı
Özelden aldım mesajı. Teşekkür ederim. Bir de özelden veya buradan nerede yaptırdığını yazarsan hocam çok makbule geçer.
Kamuflaj yaptırmayı düşünüyorum ben de. Plastidip yapayım diyorum ama adam gibi olmayacak diye güvenemiyorum.
Bahsetiğin uygulamayla sorunsuz hallolur sanırım.
rica ederim.. kamuflaj kaplama aslında uzmanlık alanı.. pendik te su karbon diye bi yer yapıyo arkadaşın adı bülent dediğim gibi ilgili bi arkadaş.. https://www.facebook.com/profile.php?id=100002367945129&fref=ts bu linkten adres ve telefon bilgisine ulaşabilirsin.. '' gebze den ferhat tavsiye etti dersen üçlü bi şirinlik olur
-
10 Haziran 2015, 09:27
#6
Moderatör
MotorKafa adlı üyeden alıntı
Özelden aldım mesajı. Teşekkür ederim. Bir de özelden veya buradan nerede yaptırdığını yazarsan hocam çok makbule geçer.
Kamuflaj yaptırmayı düşünüyorum ben de. Plastidip yapayım diyorum ama adam gibi olmayacak diye güvenemiyorum.
Bahsetiğin uygulamayla sorunsuz hallolur sanırım.
Plastidip dediğin uygulama şu lastik boya ise bir arkadaş bunu yurt dışından getirtip arabasını boyadı, bildiğin orjinal oldu. öyle kolay da çıkmıyor.
-
10 Haziran 2015, 09:47
#7
leopessia adlı üyeden alıntı
Plastidip dediğin uygulama şu lastik boya ise bir arkadaş bunu yurt dışından getirtip arabasını boyadı, bildiğin orjinal oldu. öyle kolay da çıkmıyor.
Aynen dediğim o ama, uygulayan bazı arkadaşlar da yıkatırken tazyikli sudan çıkıyor, kolun bacağın biraz fazla sürtündü mü çıkıyor falan diyorlar. Emin olamıyorum bir türlü o yüzden
Motosikletli Kaplumbağa...
-
10 Haziran 2015, 09:52
#8
Moderatör
MotorKafa adlı üyeden alıntı
Aynen dediğim o ama, uygulayan bazı arkadaşlar da yıkatırken tazyikli sudan çıkıyor, kolun bacağın biraz fazla sürtündü mü çıkıyor falan diyorlar. Emin olamıyorum bir türlü o yüzden
Ben kullanmadım ama, şöyle bir örnek vereyim, geçen arabayı yıkatırken arkadaş ile denk geldik yıkamada, morali bozuktu hayırdır lan dedim napıyorsun, kaput'a bir baksana dedi, yaklaşık 15 santim çapında arabanın boyası kalkmış yıkatırken, bu nasıl oldu dedim, sonuçta bende yıkatıyorum bir sorun olmadı hiç dedim,
Kaputa Martı Sıçmış, kaskatı olmuş, yıkamacı lalesi de suyu vurunca direk çıkmadığını görünce abanmış üzerine, tabi ucu ile iş yaptığı için çıkmadığını düşünmüş ama o arada arabanın boyasına kadar kazımış.
Yani yıkama konusunda senin nasıl davrandığın önemli, orjinal boya kalkarken plastik boya 3 kez kalkar, ama özenli olursan bir sorun olacağını sanmam, ayrıca öyle atla deve bir maliyet değil ki, al dene olmadı kaldır at.
-
10 Haziran 2015, 10:03
#9
Arkadaşlar iki işlemide aşağıda örnek linkleri ile gösterdim. Çok farklı işlemler plastidip basınçlı su ile yada hafif darbelerde kalkabilir fakat sulu kaplama dayanımı yüksek bir işlem uygulamasıda kolay sadece dikkat edilmesi gereken nokta işin ehli bir usta tarafından uygulanması gerekiyor.
Sulu karbon kaplama;
https://www.youtube.com/watch?v=c7859agl6xM
Plastidip boyama;
https://www.youtube.com/watch?v=yR14nrlJxZc
-
10 Haziran 2015, 10:06
#10
Motosiklet Eğitmeni
Bahsettiğiniz sistemle ilgili bir kaç yıl önce forumda bir konu açılmıştı.
Nasıl yapıldığına dair videolar falan da vardı ama şimdi ara ki bulasın.
Videolardan birinde cantlar için yapılan çok ilginç uygulamalar vardı.
Sonra unuttuk gitti halbuki çok tatminkâr sonuçlar veren bir uygulamaydı.
Mevzunun tam olarak adını öğrenip video ve diğer örnekleri bulmak lazım.
Gerçekten harika desenler ortaya çıkıyor.
-
10 Haziran 2015, 10:10
#11
COQ adlı üyeden alıntı
Bahsettiğiniz sistemle ilgili bir kaç yıl önce forumda bir konu açılmıştı.
Nasıl yapıldığına dair videolar falan da vardı ama şimdi ara ki bulasın.
Videolardan birinde cantlar için yapılan çok ilginç uygulamalar vardı.
Sonra unuttuk gitti halbuki çok tatminkâr sonuçlar veren bir uygulamaydı.
Mevzunun tam olarak adını öğrenip video ve diğer örnekleri bulmak lazım.
Gerçekten harika desenler ortaya çıkıyor.
su transfer kaplama , water transfer printing uygulamanın adı.
-
10 Haziran 2015, 10:36
#12
Motor parçalarına yapıyorlar.
-
10 Haziran 2015, 11:04
#13
Ya aslında bunun maliyeti nedir bir öğrensekte karenajların çizilme derdinden kurtulsak.
-
10 Haziran 2015, 13:20
#14
Evet maliyet kısmı burada da belirtilse daha iyi olur. En azından fikir edinilir
-
10 Haziran 2015, 13:21
#15
MotorKafa adlı üyeden alıntı
Aynen dediğim o ama, uygulayan bazı arkadaşlar da yıkatırken tazyikli sudan çıkıyor, kolun bacağın biraz fazla sürtündü mü çıkıyor falan diyorlar. Emin olamıyorum bir türlü o yüzden
motorkafa plastidip uygulamasını denemiştik görüntü ve dokusu çok hoş, hatta su karbon dan daha güzel diyebilirim fakat dayanıklılık konusunda su karbon la aynı gezegen de bile değiller.. plastidip sert bir darbede ''deliniyo'' evet çizilmiyo deliniyo.. sonrada çok kısa bir sürede deliğin içine hava su toz girerek deliği yırtığa insanı çılgına çeviriyo.. o yüzden şimdilik su karbon daha iyi gibi görünüyo..
-
10 Haziran 2015, 13:43
#16
ferhatseyhan adlı üyeden alıntı
motorkafa plastidip uygulamasını denemiştik görüntü ve dokusu çok hoş, hatta su karbon dan daha güzel diyebilirim fakat dayanıklılık konusunda su karbon la aynı gezegen de bile değiller.. plastidip sert bir darbede ''deliniyo'' evet çizilmiyo deliniyo.. sonrada çok kısa bir sürede deliğin içine hava su toz girerek deliği yırtığa insanı çılgına çeviriyo.. o yüzden şimdilik su karbon daha iyi gibi görünüyo..
özelden size yazdım cevap verirseniz memnun olurum
-
13 Haziran 2015, 21:01
#17
-
13 Haziran 2015, 21:33
#18
Sukarbonsan adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar işletmemiz Su Karbon San adı altında iki yıldır kaplama sektöründe müşterilerimize hizmet vermektedir Türkiyede çok az bilinen ve çok az kişi tarafından uygulanan bu sistem profesyonelce yapıldığı taktirde bir oto boyası kadar kalıcı bir sistemdir suyun içine girebilen belli ebatlardaki her maddeyi kaplayabilmekteyiz. Bizim işletmemi ağırlıklı olarak av tüfeği kamoflaj kaplama dalında hizmet vermekle birlikte oto gurubu jant göğüs, iç ve dış aksamlar ile motosiklet, yat, mobilya, sektörlerinde butik olarakda hizmet vermektedir. Asil Çerkez rumuzlu üyümizin önerisi ile gelen Ferhat beyin motorunda yapmak istediklerini bizimle paylaşti bizde elimizden geldiğince kendisine yardımcı olmaya çalıştık sanırım motorun ilk halini bütün olarak sizlere paylaşmıştı bende parçalar halinde sizler resimlerini paylaşıyorum kısmet ise bitmiş haliyle önümüzdeki hafta paylaşımlarımız devam edecektir bizde ortaya çıkacak tabloyu merakla beklemekteyiz saygılar sunarım Bülent UZUN.
Hocam işiniz güzel bir iş, çabalarınız ve girişimciliğiniz için sizi tebrik ediyorum. Seçilen desen ve parça boyutuna göre tabiki fiyat değişecektir ancak bu uygulamayı yaptıracaklar için biliyorsunuz ki maliyette önemli bir etken. Kabaca 1 metrekare ya da motosiklet için mesela tamamen sallıyorum 50x50 cm bir grenaj parçası için fiyat bilgisi paylaşabilirseniz, yaptırmayı düşünenlere fikir verebilir. Teşekkürler
-
13 Haziran 2015, 21:49
#19
Konu baya güzel, bende takipteyim.
-
13 Haziran 2015, 22:19
#20
Merhaba fiyatlandırmalar parçanın temizliği ön hazırlığındaki işcilik gibi bazı etkenler degişiklik göstermekte örnek verecek olursak17" bir takım jant 400 500 tl gibi bir fiyata kaplanıyor normal bir av tüfeğinde sabit fiyat olarak 150 tl ye Kaplıyoruz granaj depo çamurluk gibi parçalar da desen ve temizlik ( kırık, çatlak,macun gibi işcilik durumuna göre) parça başı 50 tl den 500 tl ye kadar degişiklik gösterebilir bizlerde Genelde bir fotoğraf yada malzemeyi görerek fiyat verir isek daha uygun olur bu tür işlerde fiyat talebinde bulunmak müşteri nin en doğal hakkı dır dilediğiniz taktirde facebook sayfamızdan bizi takip edip fiyat alabilirsiniz
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)