Modifiye Edilmemiş bir Pulsar Kırmızı Bölgeye Girmeden 158-159 km/s Sürat Yapar mı?
Reklamlar
-
07 Haziran 2015, 19:30
#21
zileliorhan adlı üyeden alıntı
Herkese merhaba,
Facebook pulsar grubunda bir tartışmaya girdik. Bu konuda bilenler bizi aydınlatırsa sevinirim. TC Kaan Çağlayan adında bir Pulsar kullanıcısı motorunda, lastik ebadı, zincir, dişli, chip tuning vs. gibi hiç bir şey modifikasyon yapmadığını, ancak motorunun kırmızı bölgeye girmeden 158-159 yaptığını iddia ediyor. Kaan Çağlayan'ın yanı sıra Hüseyin Tünay adlı motorcu da buna benzer iddialarda bulunuyor. Bu mümkün müdür?
Bajaj motorun resmi sitesinde Acceleration (Hızlanma) bölümünde Max. Speed olarak 135 km/h vermiş. Bu şu demektir: Bu motosiklet en üst vitesinde (yani 6. viteste) kırmızı bölgeye 135 km/h'den sonra girer demektir. Pulsar motorun kırmızı bölgeye girme sürati 136 km/h.dir. Kaldıki benim motorum 2014 Aralık çıkışlı, 6.000 km.de. Üstündeki lastik dahil zincir, dişli her şey orijinal. Chip tuning de yapılmadı. Motorum 135'den 136'ya geçince üstteki redline ışığı yanıyor. Her kimin motoru bundan aksi bir şey yapıyorsa, motorunda herhangi bir yer ile oynanmıştır. Motorun kırmızı bölgeye girmesi ile kırmızı bölgede iken son sürat yapmasını lütfen birbiri ile karıştırmayın.
Lütfen yardımcı olur musunuz? Yorumlarınız için şimdiden teşekkürler
http://i.hizliresim.com/7kWy9L.jpg
tabi ki de mümkün, yeterince uzun ve eğimli bir yokuşta debriyajı sıkıp, motoru kapatıp 0 devirde 200 dahi yapılır
Reklamlar
-
07 Haziran 2015, 21:03
#22
Ben oyumu yapmaz olarak kullanıyorum 135-136 neyse, kırmızıya girip rpm ışığı yanıyor benimkindede. en son 152 gördüm yol devam etse belki 155 e falan çıkardı tabi oda şüpheli 158 de redline'ye giren arkadaşın top speedi kaçmışki 170-180 ?
-
07 Haziran 2015, 21:04
#23
sbr adlı üyeden alıntı
Bunu yapan arkadas ispatlasin, motorumun anahtari onundur. Hatta ustune 250 ss icin kapora odemesinide yapcam..
Aynısını ben de söyledim facebook'da. Alıntısı şöyle:
"Kaan Çağlayan, motorunun lastik ebadı, zinciri veya dişlisi ile oynanmamış ise, standart bir motor ise, motorun redline girmeden 158-159 km yaparsa, şerefim namusum üstüne motorumu sana bağışlayacağım. Bu yazıyı da delil olarak sakla. Buradakiler de şahit olsun. Sana hoca sözü."
A bove ante, ab asino retro, a stulto undique caveto - Latince Atasözü
(Öküzün önünde, eşeğin arkasında, aptalın hiç bir tarafında durma)
-
07 Haziran 2015, 21:28
#24
Bu ne cehalet be. Karışmıyayım dedim duramadaım. Devire göre hız sabittir. Rüzgar kulağından da girse ensene de çarpsa değişmez. 6. viteste 10.000 devirde 135 yapıyorsan bu sabit değerdir. bayırda mı düzde mi olduğun farketmez. İddia sahibinin ya devir saati ya da km. saati bozuk bu kadar..
-
07 Haziran 2015, 21:56
#25
Baktım olacak gibi değil, "Redline"(Kırmızı bölge) ile "Limitör"(Hız kesme) Kavramlarını Birbiriyle Karıştırmak" başlığı ile ayrı bir konu açtım. İnşallah Kaan Çağlayan, Hüseyin Tümay gibi sap ile samanı karıştıran motorcular bunu iyi okurlar.
A bove ante, ab asino retro, a stulto undique caveto - Latince Atasözü
(Öküzün önünde, eşeğin arkasında, aptalın hiç bir tarafında durma)
-
07 Haziran 2015, 22:31
#26
oknglr adlı üyeden alıntı
Ben oyumu yapmaz olarak kullanıyorum 135-136 neyse, kırmızıya girip rpm ışığı yanıyor benimkindede. en son 152 gördüm yol devam etse belki 155 e falan çıkardı tabi oda şüpheli
158 de redline'ye giren arkadaşın top speedi kaçmışki 170-180 ?
Nenemin sakalı olsa dedemi ''şey'' ederdi....Palavraların daniskası...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)