XmaX bakmalısın
Beni karıştırma elalemle, ne bilmediğim bi konuda bilmişlik yaparım ne de insanların motosikletleriyle emekleriyle taşşak geçerim. Bildiğim bindiğim gördüğüm uğraştığım söktüğüm taktığım var ki konuşuyorum. Klavye başından çok motosikletlerin başında zaman geçiriyorum. Boşa sallayanlara söyle sen onu. Bişey konuşuyorsam vardır bi bildiğim.
Toprağı hatmeden asfalta hükmeder
Twitter/instagram @ywitcan
Yiğit Can
ne biliyosan söyle kardeşim bende bu pulsarlara bakınıyorum. biliyosan yazki öğrenelim. ona göre karar verelim. şimdi benim araştırmalarıma göre motorun biraz güçlü ama yakıtı çok tükettiği şehir içi 4 litre yakıt harcağını söylüyor çoğu kişi. onun dışında 2014 model motorları millet satılığa çıkarmış.bakıyosun adam biraz binmiş hemen değiştiriyor . benim dikkatimi çekti.adamlar 2000 lira zararla hemen satmaya çalışıyor burda bişey var demekki. ne söylüyosun bu konuda
Şehiriçi 2.7 litre. Uzun yolda 90'ı geçmezsen yine 2.7 litre. 110'u geçmezsen 3.2 litre yakıyor. 125-130 arası sürersen 4 litre yakıyor. Tam gaza yakın sürünce yakıt artıyor normal olarak.
Allah Allah! Titreşimden başka ne derdi varmış Pulsar'ın ben de merak ettim şimdi?
-------------------
Topiği açan arkadaşa cevap : Abicim uzun yol yapacaksan her tek silindirli motorda olduğu gibi titreşim seni yorabilir. İnazuma kullanmadım bilmiyorum ama titreşimi çok az diyorlar. Pulsar şaane bir motor fakat ben uzun yol yapacak olsam o titreşimi göze almazdım. Pulsar daha çok kent içi veya 50-100 kilometreyi geçmeyecek uzunluklarda kullanılabilecek bir motor. Tabi Pulsar ile İnazuma arasında fiyat bakım parça masrafı ve benzin yakışı farkı var. Sonuçta Pulsar tek silindirli İnazuma ise çift silindirli bir motor. Kısacası motoru besleyebilecek ekonomik gücün varsa İnazuma, daha az para harcamak istiyorum dersen Pulsar al. 50-100 kilometrede bir mola vere vere kullanırsın.
Ayrıca; Sövmedim
-61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-
Venox 250 kullanıp "cruiser uzun yolda rahat gelmedi" demek pek saglikli bir yorum olmamis gerçek cruiser kullanmamişsınız ki . Alınabilecek alternatifleri arkadaşlar sıralamış zaten . Hayırlı olsun
Cbf 150 titremiyor ama Pulsar'ın yarı gücünde ayrıca stabil gittiği hız 100km'dir onun. İnanmıyorsanız açın CBF150 sayfasında kullanıcılarının yorumlarını okuyun. Pulsar200 su soğutmalı ve enjeksiyonlu, CBF150 hava soğutmalı ve karbüratörlü. Aldığına pişman edecek kadar bi titreşim yok ben 2-3 saat içinde molasız 200km sürdüm titreşim rahatsız etmedi. Ayrıca 130'la gittiğin halde 3 litre yakan motor yok.
pulsarla ilgili bir özet geçeyim.
motoru gayet geçerli gücü var. ama bmw motorunu şahine takıyorlar ve satıyorlar.
motorla ilgili benim yorumlarım şöyle. 3 buji nenden üç buji? euro3 emisyonu mu? yakıtı tek bujinin veya çiftin iyi yakamaması mı?
hadi onu geçtim motor geçerli..
bir çok değişik kullanıcıda bir çok değişik saçma ve can damarı hatalarını veriyor. çok sakin tın tın kullanan adamda gidon göbek rulmanı dağılıyor,
bi başkasında km göstergesi beyinden arızalanıyor ve garanti dışı deniyor. 300-500 1000-2000 atlıyor.
denge sensörü hiç bahsetmiyorum bile.. viraja yatırıyor birisi öyle peg sürtme falan yok az bişe yatırıyor. taaak motor stop ediyor. başka bi arkadaş düşüyor motor çalışmaya devam ediyor. (denge sensörü motor devrildiğinde otomatik motoru durduran bir sistem yani kafası karışık ne zaman devreye gireceğini bilmiyor)
gazı çeviriyorsun boşta devir saati kafasına göre sonradan geliyor. internet explorer gibi
daha bir çok hata arıza ve buna benzer şeylerle karşılaştık kimisini çözmeye çalıştı arkadaşlarımız kimisini çözdü çözemedi kaldı masraflar yapıldı biz de el atmaya çalıştık vs vs.. baya uğraştırdı.
başta ilk geldiğinde çok iyiydi ama km yaptıkça ortaya çıktı.. iyi hızlanıyor fakat o hızda güven vermiyor. allaha emanet gidiyor açıkçası..
hele bi de o kadar parayı hiç haketmiyor.. özellikle motorun üstüne bindiğimde o güveni hissedemiyorum. çok eğreti olmuştu o canımı sıkmıştı biraz.
benim pulsarlara karşı kişisel yorumum budur. incelemelerimden bunu çıkarttım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:28 ----------
yapılmış en iyi önerme budur
Toprağı hatmeden asfalta hükmeder
Twitter/instagram @ywitcan
Yiğit Can
Önemli olan 90la gitmesi değil sollamarda yokuşlarda nefessiz kalması kazın ayağı öyle olmuyor daha önceden duşük cc deneyimin varsa cbf 150yi felan hiç düşünme nedenmi 10.000 km düşük cc kullandım bu paralara öyle bi motor malesef yok inazumayada yakından bak gercekden kaliteli hissiyatı beriyor nede olsa japon bak karşılaştır aklına yatan motoru al
Arkadaşın o motorlarda sonra scooter kullanmak isteyeceğine pek ihtimal vermiyorum. Bence Mondial RX3 de işini görebilir.
Pulsar hakkında üzerinde iyileştirmeler yapılmış 2015 modellerin geri dönüşleri beklemek lazım. Sorun her motorda çıkar, önemli olan çıkma oranı ve üreticinin bunlara nasıl yaklaştığıdır. Şahsen ne kadar kötü araç kullanan bir millet olduğumuzu bildiğimden, sorun olarak bahsedilen şeylerin çoğunun motordan kaynaklandığına inanmıyorum. Geçen haftaki Pulsar organizasyonunda ne Pulsarcı apaçiler gördüm. Adama ne rodajı anlatabilirsin ne başka bir şeyi. Sürüşüne bir kez bakınca kullanıcının ne olduğu belli oluyor.
dediğiniz gibi scooter a pek sıcak bakmıyorum..zira enduroya sıcak bakmamın sebebide arada stabilizeye girmek stememdir...cbf 150 kullandım fakat çok küçük kaldı altımda ve asfalta yakın olmak..ne biliyim..kamyon şoförünün taksi sürdüğü zamanki hisse benziyo :D
Elimden çok fazla motor geçmedi. Bende şuan kullandığım Pulsarı tavsiye edebilirim. Daha yeni Kütahya-Ankara arası gidip geldim. Dönüşte 90-100 km arası çoğunlukla. Arada 110-120 lere çıkarak 100 km de 2,8 Litre yaktım. 9,6 litre 45 liraya 333 KM yol yaptım. yanlış hesaplamadıysam 13,5 Kuruş yaktı Tek dezavantajı benim açımdan çok rüzgar alması ve selesinin çok rahatsız oluşu. Bunlarıda seleyi kaplatarak ve bir ön cam takarak çözebilirsiniz sanırım. Eğer seleyi olduğu gibi kullancaksanız artçı almayın derim Ön seleden belki 4 kat daha rahatsız :D
edit: Biraz da titreşim mevcut ama şuanki tecrübemle beni pek rahatsız etmiyor.
Yakıt sizin için önemli unsurlardan biriyse sınıfının en az yakanı Sym Wolf'u da düşünmenizi tavsiye ederim. 9000 km kullandım, şu an scooter'a dönüş yaptım. Kullandığım dönemde çok memnundum.
Arkadaşlar galiba gidip honda cbx 250 twister alıcam..tum özellikler mevcut..tabi su soğutma dışında..şeytan diyo kır kafayı al bi hyo gt250 r ama ne hız severim ne virajda yatma..yuksekliğide fena değil..kısmett..
http://www.motosiklet.net/forum/moto...sligi-56.html#
5. vites sabit 7000 devir 111 km hız
6. vites sabit 7000 devir 123 km hız
6. vites sabit 8000 devir 135 km hız
8000 den sonra 140-145-148 km hız
Geçen hafta Kırklareli - Çanakkale gezisi yaptım.Toplamda 600 km 22 litre yakıt.110 dan aşağıya düşmedim.Rahatlık en önemli noktaydı,herhangi biyerimin tutulması,yorulması sözkonusu olmadı.Gayet keyif aldım.Döndüğümde yorgunluk hissetmedim.Önceki motorumda 60 kmde bile yorulduğum olmuştur.Oturuş pozisyonu gayet ön planda bu konuda.Şimdilik aktarabileceğim budur.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)