biliyorum söveceksiniz ama...
Reklamlar
-
07 Haziran 2015, 00:21
#1
Herkese iyi akşamlar..forumun yıllardır takipçisiyim,yani hemen hemen bu konudaki herşeyi okudum..şimdiye kadar x treme max ve venox 250 sahibi oldum..arkadaşlar amacım uzun yolda en az yakıt ve en rahat şekilde çevre illere geziler yapmak..beklentim 90-100 km hızla otobanda bayılmayan su soğutmalı bir motor almak..uzun yol yapanların goruslerini merak etmekteyim.chopper bana uzun yolda pek rahat gelmedi ki o yüzden birçok yolculuğa x treme maxımla çıkmayı tercih ettim..ama oda 150 cc ve hava soğutmalı olduğu için malumunuz...mumkunse chopper ve racing dışında 10000 tl butceyle ne alabilir ve yolculuktan dibine kadar keyf alabilirim?..bu arada boy 1.90 kilo 117..cevap veren deneyim sahiplerine çok teşekkür eder beraber uzun uzun yolculuklar yapmayı dilerim..
+bence az daha koy ybr al..
-abi ekmek almaya gidiyordum ben....
+olsuuuuunnnn japon aaaaaaallllll...lafımı dineeeee.....l
Reklamlar
-
07 Haziran 2015, 00:24
#2
Bajaj Pulsar alabilirsiniz uzun yolda bayılmadan 120-130km hızla gidebiliyor. Az yakmasını isterseniz 110'u geçmemeniz gerek ama geçince 3-3.2 litre tüketimden 4 litre seviyelerine ulaşıyor.
-
07 Haziran 2015, 00:27
#3
-
07 Haziran 2015, 00:32
#4
Hocam 110 la 3 litre yaksın evlenirim ben o motorla..venox 130 la 7-8 litreleri gosteriyodu bana..peki oturuş flan rahatmı?...3 bujili olduğu için yakıt baya iyi diyolar ben 100 ü geçmem zaten hız tutkum hiç olmadı hiçte haz etmem..en nefret ettiğim şey azıcık rampada bayılan motor...100 le gitsin ama koruyabilsin bu çok önemli benim için..
-
07 Haziran 2015, 00:37
#5
burak.findik adlı üyeden alıntı
Hocam 110 la 3 litre yaksın evlenirim ben o motorla..venox 130 la 7-8 litreleri gosteriyodu bana..peki oturuş flan rahatmı?...3 bujili olduğu için yakıt baya iyi diyolar ben 100 ü geçmem zaten hız tutkum hiç olmadı hiçte haz etmem..en nefret ettiğim şey azıcık rampada bayılan motor...100 le gitsin ama koruyabilsin bu çok önemli benim için..
Çok hafif öne eğik oturuyosun pek rahatsızlık vermiyo oturuşu 1 ayda alıştım, süspansiyonu tarzının doğal özelliği sonucu biraz sert ama bazen ah uh dedirtiyo Virajı 10 numara, orjinal lastiklerle bile süper viraja giriyo. Tabi kuruda, ıslakta virajda çok yatarsan uçarsın. Yokuşlarda vitesi 5'e çekip dip gaz yaparsan 110'la bile çıkarsın. Ancak şöyle bişey var motor hangi hızda olursa olsun dik bir yokuşa geldi mi 6. viteste çok zorlanıyo ama vitesi 5'e çek git 100'ün altına düşeceği yokuşu kolay kolay bulamazsın. Son hız 155 gördüm ancak 135km hızdan sonra aşırı devir uyarı ışığı yanıyo ve kırmızı bölgeye giriyo.
-
07 Haziran 2015, 00:39
#6
Moderatör
-
07 Haziran 2015, 00:41
#7
Peki duz veya hafif eğimli yollarda 6. Vites performnsı nasıl..sadece hızı sabitmi tutuyo yoksa oraya sakladıgı bikaç beygiri varmı 😊
-
07 Haziran 2015, 00:45
#8
Fiyatını tam bilmiyorum ama sizin çözümüüz inazuma
-
07 Haziran 2015, 00:48
#9
Pulsarla 120km/s gidebilirsiniz rahatça, yalnız boyunuz görece uzun olduğu için ve pulsar 200ns'in sürüş pozisyonu normalde de biraz yatık olduğu için rahat edebilir misiniz bilmem, bir miktar da küçük gelebilir belki cüssenize göre.
Pulsarı benim gibi uzun yol için ya da rahat yol almak için kullananlar gidon yükseltme aparatıyla bir miktar rahata kavuşuyorlar(Benim boy 175cm, kilo 70). Yalnız koltuk çok sert uzun yol için.
Alt devirlerde fıtıfıtı gidebilmesinin yanında asıl keyif 7bin deviri geçince başlıyor, ki 9 aydır hafta içi hergün, günde 50 km, genelde 7-11bin devir arası kullanan biri olarak standart 3.4-3.6 lt yakıyorum 100 km'de(9lt benzinle 250 km, benzin shell'den).
-
07 Haziran 2015, 00:50
#10
Crf alsana git iştediğin yere mondial i sat crf al
Yaşamın Gizini Kendinin İzini Sürmek Güzel...
-
07 Haziran 2015, 01:05
#11
2. El cbr 250, ninja250r veya butceyi bir iki lira artirip euronun düşmesini beklersen sıfır z250sl olabilir. Seçimden sonra euronun düşeceğini goz onune alirsak ben oyumu z250sl den yana kullanirim.
-
07 Haziran 2015, 01:07
#12
üstüne biraz daha koy ybr al sen...
-
07 Haziran 2015, 01:08
#13
Evvelden açtığın konuyada yazdım kardeşim , venox sonrası hafif Sm/Cross istiyor isen , HEM CROSS HEM SÜPERMOTO ÇİFT TAKIMLI su soğutmalı çift fan manuel, aslan gibi apachi xz250rm verelim , bir önceki konuda herşeyi ayan beyan yazıp yağ kaçağını contaya bağlarken bugün, yağ kaçak sebebinin kırık egzantrik gergisi olduğunu öğrendik. (dürüst olup yazıncada aksi tesir oluşuyor sanırım.)
Hasılı tek kişilik su soğutma kuwetli bir makina dersen 8 gaymeye bırakacağım.
-
07 Haziran 2015, 01:09
#14
burak.findik adlı üyeden alıntı
Peki duz veya hafif eğimli yollarda 6. Vites performnsı nasıl..sadece hızı sabitmi tutuyo yoksa oraya sakladıgı bikaç beygiri varmı
Düzde 138-140 orta eğimde 155km hızı görüyo. Dik yokuşa vurmadıkça 6. Vites de iyi çeker.
-
07 Haziran 2015, 01:11
#15
Sym GTS EVO i.
http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/142187-gecikmis-gezi-raporu-ege-akdeniz-kiyi-seridi.html
http://www.motosiklet.net/forum/etki...yi-seridi.html
-
07 Haziran 2015, 02:36
#16
-
07 Haziran 2015, 07:53
#17
inazuma, pulsar, duke 200.
-
07 Haziran 2015, 09:25
#18
Uzun yolda hele bir de artçılıysan Pulsardan uzak durmanı tavsiye ederim. Forumda bir arkadaş vardı Pulsar alıp 500km yapmış ilk gün. Hemen satmayı düşündüm diyordu
Bence hiç düşünme İnazuma al.
-
07 Haziran 2015, 09:33
#19
burak.findik adlı üyeden alıntı
Hocam 110 la 3 litre yaksın evlenirim ben o motorla..venox 130 la 7-8 litreleri gosteriyodu bana..peki oturuş flan rahatmı?...3 bujili olduğu için yakıt baya iyi diyolar ben 100 ü geçmem zaten hız tutkum hiç olmadı hiçte haz etmem..en nefret ettiğim şey azıcık rampada bayılan motor...100 le gitsin ama koruyabilsin bu çok önemli benim için..
yakıttan kıstığını bakıma parçaya ve psikolojine vermek istemiyorsan hocam japondan şaşmayın. pulsarın derdiyle uğraşılmaz
Toprağı hatmeden asfalta hükmeder
Twitter/instagram @ywitcan
Yiğit Can
-
07 Haziran 2015, 09:42
#20
Maxi scooter tercih etmelisin bence.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)