http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...13970276/detay
İşi gücü bırakır rks'ye motor üretirlerse tutulmaz tabi
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...13970276/detay
İşi gücü bırakır rks'ye motor üretirlerse tutulmaz tabi
kim diyomuş onu ya bende rks kullanıyorum ilk defa duydum suzuki diye :D
3 japonu da kullandim...Honda'yla basladim= Kabus,sonra Suzuki gs500= asik oldum,su an mt-07 fiyat/performans olayi...
Gs500'un eski resimlerine hala arada bakarim Suzuki Pahali olmasa muhtemelen suzukiden devam ederdim.
Tamam haylaz cocugum mt-07'mi seviyorum canim...alinmasin simdi...
giriş seviyesi motoru yok. inazuma ise olabildiğine çirkin. 125-250 cc ss getirsin gsxr'e benzeyen bak nasıl satılıyor.
bir videoda denk gelmiştim, ya barkın anlatıyordu ya da ceo gibi birisi konuşuyordu tam çıkartamadım.
suzukinin türkiyede büyüyememesinin sebebi firmanın birkaç kez mali zorluğa girmesiymiş. Türkiyede ne zaman atılıma kalkışsalar ya yönetim değişmiş ya birileri değişmiş vs. Dolayısıyla yeni yönetim de sınırlı model gönderip fiyatlar yüksek tutulmuş vs... sorunun bir kısmı bundan kaynaklanıyormuş.
Arkadaşlar benimde bildiğim kadarıyla Suzuki global de bazı mali sorunlar yaşadı ve sanırım helnde yaşıyor..
Ekeonmik krizden çok etkilenmiş.. böyle olunca sanırım Arge tarafındaki faaliyetlerini zayıflatmış... o sebeptendirki şu anda en düşük performanlı 1000 lik motor Suzuki de (bir çok inceleme videosu mevcut) motor bloğu halen aynı, elektronik sistemlerde pek modern değil...
Pek bir atılım yapamadı yani... Yamaha MT ve Scooter lar ile yürüdü... Honda kendini NC ler ile idare etti ama Suzuki öyle bir atılım yapamadı gibi bir durum var sanırım
Suzuki, Inazuma'nın piyasaya sürüldüğü döneme kadar ektiklerini biçiyor. Bir zamanlar Honda Transalp 19 bin TL'ye satılırken, Suzuki efendi V-Strom'u sanki altından yapılmış gibi 27 bin TL'ye kaktırmaya çalışıyordu. Gladius gibi harika bir motosiklet ER-6N'den binlerce lira fazla fiyatla satışa sunulduğundan silindi gitti. Hala Burgman 200'ü X-Max 250 ile aynı fiyata vermeye çalışıyorlar. Yıllarca Burgman'ın rakipsiz olmasından alıştıkları ederinden fazla isteme huylarını diğer modellerde de sürüdürünce kendilerini bitirdiler. Millet de artık fiyatlarına bile bakmıyor. Beter olsunlar. Eğer zamanında Gladius ve Burgman 200'ü normal fiyatından verselerdi şu anda çok daha fazla motosiklet satıyor olacaklardı.
Yaşadığın şehre bağlı olabilir. İstanbul Bağdat Caddesi'nde en sık görülen motorlar benim gözlemimce şunlar:
1. Suzuki GSXR1300 Hayabusa
2. Yamaha X-Max 250/400
3. Honda CBR 250R/600RR/1000RR
4. Harley-Davidson Sportster Iron 883
5. BMW F650 GS
Bonus* 6. Honda Activa (Restaurant'lardan kaynaklı) : )
Bunların dışında hipsterların kullandığı Vespa'ları da çok sık görmek mümkün. Ama onlar genelde trafikte akıyorlar, caddede pek park etmiyorlar.
Hatta geçen hafta yan yana S1000RR, GSXR600, Hayabusa ve R1 görmüştüm. Sanırım pistten dönüyordu arkadaşlar. Tulumlar filan vardı üzerlerinde.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
abi suzuki iyidir güzeldirde servise gittiğinde bu ustayla karşılaşıyorsun
http://forum.bodybuilding.com/attachment.php?attachmentid=7114781&d=1405474311
Ben inazumadan biliyorum.yetkili servis olayi bisikletci bozmasi tamirhanelerde ve suzuki merkezdeki personeli tam bi emekli kafasinda calisiyor.cumartesi pazar ya da mesayi saati disinda cevap vermezler .honda yamaha kurumsallasmislar guven var.suzuki kalitedir ama bu nedenlerle halkin aklinda soru isareti olarak kaliyor
"Karaarslan, motorsiklette 2016 yılında 6 yeni modeli pazara sunacaklarını söyledi.
Karaarslan, bunların arasında MotoGP’de efsane olan GSXR1000A VE SC650A gibi modellerin de olduğunu hatırlattı"
Avrupada suzuki nin cok satılan motor olmasının sebebi fiyatlarının düsük olmasından dolayıdır.Türkiyede tam tersi, diger motosiklet fiyatlarına göre daha yuksek fiyat istenmesinden dolayı türkiyede fazla tutulmadıgını sanıyorum.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)