Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
4. sayfa BirinciBirinci ... 23456 ... SonuncuSonuncu

R25 ZAM!

    REKLAM ALANI
  1. #61

    Üyelik
    20 Ekim 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha Dragstar 650 ve Honda Shadow 600
    Alıntı Mitoqondri adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle sakin ol ve elinde ki klavyeyi yavaşça yere bırak..

    Bu kadar celallenmenin bir manası yok.. Senin vermiş olduğun hesaba göre motorun 2. Elde hiç değer kaybetmiyor.. Üstelik fazla para bile alıyorsun..

    Plaka masrafını nasıl yansıtıyorsun ? Yada alıp kullanmış olduğun motorun 2. Elde nasıl değer kaybetmiyor ? Yada üzerine eklediğin ekstraların "tam" fiyatını nasıl yansıtabiliyosun ? Kullanılmış her malın 2. Elde değeri düşer.. 40 senede geçse serbest bir piyasada bu malların "piyasa değeri" vardır.. Yani bu motoru 10 sene sonrada belirli piyasa fiyatı olacağı için o gün ki 2. El piyasasından satarsınız..

    Sen benim söylediğimi anlamadın sanırım.. Ben ne motorun fiyatını eleştirdim nede alınır veya alınmaz dedim..

    %25 dediğim olay şu, (%25 örnektir, malın durumu ve kullanım süresi vs. etkendir..)

    Lastik: 680 ise kullanım payı kesersin %25 510 tl alırsın..
    Takoz: 150 ise kullanım payı kesersin %25 112.5 tl alırsın..
    Eksoz: 850 ise kullanım payı kesersin %25 637.5 tl alırsın..

    Senin motora yaptığın masraf 1680 tl ise, satarken 2. Elde fiyatı düşecekse ortalama 1260 tl eklersin..

    Motor 14.750 tl ise kontağı taktığın anda piyasada ki durumda 1000 tl düşmesi beklenir.. Malın durumuna göre kullanımına göre 1500 tl düşer..

    14750-1000=13750 tl +1260 masraf= 15010 tl motora verilebilir.. 16.250 değil..

    Yani normal şartlarda 2. El böyle olması beklenir.. Ancak Türkiye'de bu şekilde olmadığı açık..

    öncelikle sen değil siz... karşınızdaki size SİZ diyorsa sizde aynı şekilde hitap edersiniz....

    Lastik : sıfır lastikler üzerlerinde koruyucu bir katman ile gelirler. bu katman bir müddet sonra gider. lastiğin ömrü 4000 km değil ki 25% direk eskitiyorsunuz?
    egzozun fiyatını istediğiniz kadar kırmaya çalışın, ikimizde biliyoruz ki o egzozu bekleme süresi 6 hafta iken yani şu anda Türkiyede yok iken 288 yerine 240 € ya anında satabilirsiniz. hatta şu anda kullandığım halde 250€ teklif eden oldu yani 25% kırma girişiminiz yine başarısız oldu.
    koruma takozunu hangi mantık ile 25% değer kaybına uğrattığınızı anlamadığım için yorum yapamayacağım.
    ama siz bu mantık ile r25 alıp satmak isterseniz lütfen bizleri haberdar edin. bu vesile ile birileri sayenizde nasiplenir.

    eminim kullandığınız motoru eğer 2000-3000 km de ise şu anda 4000 liranın altına vermek istemeyeceksinizdir. hatta 4500 lira. oysa sizin mantığınızda o motorun ederi 3000 liradan fazla olmaması lazım. satın desem satmazsınız ama

    ne kendinizi nede bir birimizi kandırmayalım. ya tutarsa mantığı ile hiç malın değeri öldürülemez. ha siz motorunuzu satarken lütfen bizleri haberdar edin ama. kuba`ya marka olarak bana pek sıcak bakmasam da, sayenizde canlı bir motoru ölü fiyatına alma şansım olur. kesinlikle bu işten kim olursa olsun karlı çıkacaktır. tabi eminim ki kendi motorunuzu satmak istediğinizde bu yukarıda anlattıklarınızın hiç birini hatırlamayacak hatta saçma bulacaksınız bunları size anlatarak motorunuzun fiyatını kırmaya çalışanı da ölücülük ile suçlayacaksınız
    essegesse bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62
    YouSuffer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2014
    Şehir
    Büyükçekmece / ISTANBUL
    Motosikleti
    XJ6N
    Alıntı atillatopal9 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Söylediğin doğruysa hyosung'a özenilmiş.
    Hayır sadece r125 kalitesinin yarısı, asla bi hyosung gibi olmaz ki hyosung motordan elektrik aksamdan arıza veren bir motor yamaha bu konuda kendini ispatlamıştır. r25 de st oturuşu var ss değil. Dijital ekranı çok detaylı vs vs uzar gider.

  3. #63
    Yiğit_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Nisan 2014
    Motosikleti
    Yzf r125
    Malesef bir kaç yıla cbr ın tahtını ele geçirecek her yer r25 olacak.Cbr 125,250 ortalama 1600 tane satıyordu cıbıt gibi geçilmiyordu ortalık. r25 şimdiden 1600 sattı sene sonuna kadar 2500 üstü satar düşünün artık cümbüşü

  4. #64
    A.Volkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2014
    Motosikleti
    2016 HONDA CBF 150
    Zamanında bazı cbr (125 ve 250 cc) kullanıcılarının yaptığı piyasayı(uyanıklığı)şimdide bazı r25 sahipleri yapıyor.İster üzerinde akropoviç performans egzozu olsun ister Pirelli Diablo Rosso olsun.Şu an ikinci el R25 almak mantıklı değil!Yakında yeni gelecek r25 model motorlar ile ikinci el piyasası zaten düşecektir.Sabırlı olalım!
    Euzü billahi mine'ş-Şeytani'r-racîm Bismillahirrahmanirrahim

  5. #65
    Mitoqondri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Haziran 2014
    Şehir
    Samsun
    Alıntı Murat.K. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    öncelikle sen değil siz... karşınızdaki size SİZ diyorsa sizde aynı şekilde hitap edersiniz....

    Lastik : sıfır lastikler üzerlerinde koruyucu bir katman ile gelirler. bu katman bir müddet sonra gider. lastiğin ömrü 4000 km değil ki 25% direk eskitiyorsunuz?
    egzozun fiyatını istediğiniz kadar kırmaya çalışın, ikimizde biliyoruz ki o egzozu bekleme süresi 6 hafta iken yani şu anda Türkiyede yok iken 288 yerine 240 € ya anında satabilirsiniz. hatta şu anda kullandığım halde 250€ teklif eden oldu yani 25% kırma girişiminiz yine başarısız oldu.
    koruma takozunu hangi mantık ile 25% değer kaybına uğrattığınızı anlamadığım için yorum yapamayacağım.
    ama siz bu mantık ile r25 alıp satmak isterseniz lütfen bizleri haberdar edin. bu vesile ile birileri sayenizde nasiplenir.

    eminim kullandığınız motoru eğer 2000-3000 km de ise şu anda 4000 liranın altına vermek istemeyeceksinizdir. hatta 4500 lira. oysa sizin mantığınızda o motorun ederi 3000 liradan fazla olmaması lazım. satın desem satmazsınız ama

    ne kendinizi nede bir birimizi kandırmayalım. ya tutarsa mantığı ile hiç malın değeri öldürülemez. ha siz motorunuzu satarken lütfen bizleri haberdar edin ama. kuba`ya marka olarak bana pek sıcak bakmasam da, sayenizde canlı bir motoru ölü fiyatına alma şansım olur. kesinlikle bu işten kim olursa olsun karlı çıkacaktır. tabi eminim ki kendi motorunuzu satmak istediğinizde bu yukarıda anlattıklarınızın hiç birini hatırlamayacak hatta saçma bulacaksınız bunları size anlatarak motorunuzun fiyatını kırmaya çalışanı da ölücülük ile suçlayacaksınız
    Ben SİZE olması gerekenin bu olması gerektiğini söylüyorum.. 2. Elde ki her motorun ve her satın alınacak şeyin fiyatının düşeceğinden bahsediyorum..

    Sizin vermiş olduğunuz fiyatta, motorunuz hiç değer kaybetmiyor.. Aksine aynı fiyattan satılıyor.. Yaptığınız bütün masraflarıda yazıyosunuz..

    Ben %25 değer kaybını "motosiklet" için söylemedim dönün bi okuyun.. Motosiklet üzerinde ki ekstra parçalar için dedim.. Parantez içinde de ekledim.. %25 örnektir parça durumuna ve kullanımına bağlı vs. diye..

    Ben aynı parayı vereceksem neden gidip takılmış ve kullanılmış lastiğe aynı parayı ödeyeyim ?

    Bakın ben yazının sonuna ne ekledim.. Ülkemizde durum farklı diyorum.. Piyasa durumuna göre fiyat belirleniyor malesef.. Herkes ister iyi bir fiyata motor sahibi olmayı..

    Cbr250 motorumu sıfırı 13.500 tl iken 2. Elde ortalama 2500 km'de 12.200 tl'ye sattım.. Arada ki fark 1300 tl..
    Motora ne plaka masrafı koydum nede başka birşey.. Ayrıca her 1000 km'de de değiştiğim yağ ve filtre masrafını..

    Umarım beklediğiniz gibi satış yapmışımdır..

  6. #66

    Üyelik
    20 Ekim 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha Dragstar 650 ve Honda Shadow 600
    Alıntı Mitoqondri adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben SİZE olması gerekenin bu olması gerektiğini söylüyorum.. 2. Elde ki her motorun ve her satın alınacak şeyin fiyatının düşeceğinden bahsediyorum..

    Sizin vermiş olduğunuz fiyatta, motorunuz hiç değer kaybetmiyor.. Aksine aynı fiyattan satılıyor.. Yaptığınız bütün masraflarıda yazıyosunuz..

    Ben %25 değer kaybını "motosiklet" için söylemedim dönün bi okuyun.. Motosiklet üzerinde ki ekstra parçalar için dedim.. Parantez içinde de ekledim.. %25 örnektir parça durumuna ve kullanımına bağlı vs. diye..

    Ben aynı parayı vereceksem neden gidip takılmış ve kullanılmış lastiğe aynı parayı ödeyeyim ?

    Bakın ben yazının sonuna ne ekledim.. Ülkemizde durum farklı diyorum.. Piyasa durumuna göre fiyat belirleniyor malesef.. Herkes ister iyi bir fiyata motor sahibi olmayı..

    Cbr250 motorumu sıfırı 13.500 tl iken 2. Elde ortalama 2500 km'de 12.200 tl'ye sattım.. Arada ki fark 1300 tl..
    Motora ne plaka masrafı koydum nede başka birşey.. Ayrıca her 1000 km'de de değiştiğim yağ ve filtre masrafını..

    Umarım beklediğiniz gibi satış yapmışımdır..
    ben baştan hakkınızda yorumumu belirtmiş idim. kendinize gelince kayırıyor başkasına gelince öldürmenin peşine gidiyorsunuz. 1000 km lik motora 25% indirim yaptırmaya çalışırken kendi malınıza 10% indirim yapmışsınız (plaka masrafı eklenmiş olarak baksam 12% yapar verdiğiniz indirim). kendi ağzınız ile de bunu belirtmişsiniz. kusura bakmayın ama konuştuğunuz ile yaptığınız o kadar farklı ki buna iki yüzlülük denir. kendi malınız neden 25% değer kaybetmedi yaklaşık 2500 km sonrada milletin malı 1000 km de 25% değer kaybetmek zorunda?

    kendi satışınız ile yaptığınız açıklamadan sonra samimiyetsiz yaklaşımınız zaten her türlü tartışmayı noktalamış bulunmakta. kabaca dünyanın en zeki adamı siz değilsiniz. sizin malınız 10% değer kaybeder iken sizden yarı yarıya daha az yol yapmış adamlar sizden fazla değer kaybedemez....


    tekrar belirtiyorum bazı parçalar montajdan sonra direk performans vermez. tıpkı motorunda rodaja ihtiyacı olduğu gibi o parçalarında kullanım sonrası performansı değişir. büyük bir ihtimal ile bunu bilmediğiniz veya bilmezden geldiğiniz için takılır takılmaz parçalara değer kaybettirmek işinize geldi. misal akrapovic egzoz. akrapovic egzoz yaklaşık 3000-5000 km sonra kurum bağlamaya başlar. sesi güzelleşir ve kurum bağlama gerçekleştikten sonra vites atışlarında hafif alevli patlamalar verir. lastik hakeza (yanlış hatırlamıyor isem)200-300 km sonra üzerindeki koruyucu tabaka tamamen kaybolur ve gerçek performansını sergilemeye başlar (km kısmından ne yazık ki emin olamadım, yanlış hatırlıyor isem lütfen biri beni düzeltsin)...


    verlhasıl kelam... siz 25% değer kaybetmediğinize göre ne r25im ne 250sl im o kadar değer kaybetmeyecektir. özellikle bu km nin yaklaşık 900 km kadar kısmı uzun yolda sırf rodajı rahat tamamlamak için devir kurallarına uygun yapıldığı göz önüne alınırsa... kaldı ki rodaja uyabilmek adına bom boş yollarda 80-85km hızı geçemediğimiz için o yollar 20 saat sürdü. (tabi o kadar yavaş gidildiği için bir sürü mola vermek zorunda kaldık o ayrı)
    essegesse bunu beğendi.

  7. #67
    LynXMaSTeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2014
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Honda CBR 650F | Honda CB750 Hornet
    r25 ciler yine o beğenmedikleri cbr a yönelecek gibi

  8. #68
    A.Volkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2014
    Motosikleti
    2016 HONDA CBF 150
    Murat bey beni yanlış anlamazsanız genelde motorlarınızın rodajını uzun yolda mı yapıyorsunuz?
    Euzü billahi mine'ş-Şeytani'r-racîm Bismillahirrahmanirrahim

  9. #69
    mozgur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2015
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Tvs Apache RTR 150 / CRF 250 L
    Şimdi ben birşeyi anlamadım. Motorla ege sahilinde gezerken kaldığım pansiyonların parasını, motoru satarken fiyatının üzerine ekleyecekmiyim eklemeyecekmiyim? %25 kesip eklesem de uyar bana ?

    Çok acil yardımcı olun lütfen çok kararsız kaldım.

    ((((:
    Karalı, computeus, copycat ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  10. #70
    Karalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul cennet
    Motosikleti
    2teker
    2 hafta önce motorumu satıp istediğim motoru alacaktım nasip olmadı 1.2500 fiyat yazdım zincirini(dıd)hava filtresi'ni orj,100tl değerinde arka stop çakar(f1),ebc balatalar,bakımdan bin km önce çıkmış diablo rosso2 lastikler balansı yapılmış sıkıntısız bir motoru kaça satacaktım ilanda benimle aynı fiyata satılan 250r'lar vardı bildiğim hor kullanılmış motorlar masraf yapmasaydım daha uygunada satardım 2.el motorun durumuna göre değişir sıfır fiyatına orj satanlar var onlarda satamıyor zati.yani adam gitmiş o kadar masraf yapmış yanında hediyemi versin tabiki biraz uygun olur ama o kadar'da değil sonuçta para senin motor benim hesabı...

  11. #71

    Üyelik
    20 Ekim 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha Dragstar 650 ve Honda Shadow 600
    Alıntı A.Volkan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Murat bey beni yanlış anlamazsanız genelde motorlarınızın rodajını uzun yolda mı yapıyorsunuz?
    hayır motorlarımın "genelde" rodajlarını uzun yolda yapmıyorum. bu motorlar şahsıma ait ilk motorlarım, ve katıldığımız çanakkale gezisinde rodaj kurallarının dışına çıkmanın başımıza ileride ne gibi sorunlar açabileceğini bilmediğimiz için eşim ile beraber kurallara harfiyen uymayı tercih ettik. arabalarda da benzer kurallar olduğunu bildiğimiz için ileride yakıt tüketimi ve benzeri hususlarda problem yaşayabileceğimizi düşünerek çanakkale gezisinde dikkatli davrandık. bunun yanında geziye çıkmadan önce toplam trafik tecrübemiz 2-2,5 saat idi motorlarımız ile (gis akedemi eğitimlerini saymazsak). bir de aşırı titiz kullanıcılarız. haftada 5,5 gün mesai yaparak maaşlarımızı hak etmek ve pozisyonlarımızı korumak için çaba sarf ettikten sonra birikimlerimizi bir arabaya veya motora yatırınca ister istemez malımızı korumak için gereğinden fazla çaba sarf ediyoruz.

    düzenli olarak temizliklerini, yağlamaları vs yapılırken, içimize sinmeyen en ufak bir aksaklık görsek tamir ettirmek yerine sıfır parça ile değişime gitme gibi huylarımız var (bugüne kadar hep arabada idi bu uygulamalarımız arık motorlarımızda da aynı şey geçerli). hal böyle olunca ister istemez gösterdiğimiz özen oranında malımızda kıymetli oluyor...


    Alıntı mozgur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şimdi ben birşeyi anlamadım. Motorla ege sahilinde gezerken kaldığım pansiyonların parasını, motoru satarken fiyatının üzerine ekleyecekmiyim eklemeyecekmiyim? %25 kesip eklesem de uyar bana ?

    Çok acil yardımcı olun lütfen çok kararsız kaldım.

    ((((:

    ege sahilindeki pansiyon ile motorunuz üzerinde ki 3 günlük akrapovici bir tutabilecek zihniyette iseniz sıkıntısız ekleyin derim....




    dip not:
    1-)bu arada yanlış anlaşılma olmasın 2 motorumda halli hazırda SATILIK DEĞİLDİR veya Satış İlanı YOKTUR. en azından şimdilik. 2 adet Vulcan S almayı düşünüyorum lakin daha net karar vermedik eşimle......
    2-) bayiden satış işlemlerini tamamlar tamamlamaz son hız denemesi yapan insanlar hiç değiliz....

  12. #72
    Mitoqondri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Haziran 2014
    Şehir
    Samsun
    Alıntı Murat.K. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben baştan hakkınızda yorumumu belirtmiş idim. kendinize gelince kayırıyor başkasına gelince öldürmenin peşine gidiyorsunuz. 1000 km lik motora 25% indirim yaptırmaya çalışırken kendi malınıza 10% indirim yapmışsınız (plaka masrafı eklenmiş olarak baksam 12% yapar verdiğiniz indirim). kendi ağzınız ile de bunu belirtmişsiniz. kusura bakmayın ama konuştuğunuz ile yaptığınız o kadar farklı ki buna iki yüzlülük denir. kendi malınız neden 25% değer kaybetmedi yaklaşık 2500 km sonrada milletin malı 1000 km de 25% değer kaybetmek zorunda?

    kendi satışınız ile yaptığınız açıklamadan sonra samimiyetsiz yaklaşımınız zaten her türlü tartışmayı noktalamış bulunmakta. kabaca dünyanın en zeki adamı siz değilsiniz. sizin malınız 10% değer kaybeder iken sizden yarı yarıya daha az yol yapmış adamlar sizden fazla değer kaybedemez....


    tekrar belirtiyorum bazı parçalar montajdan sonra direk performans vermez. tıpkı motorunda rodaja ihtiyacı olduğu gibi o parçalarında kullanım sonrası performansı değişir. büyük bir ihtimal ile bunu bilmediğiniz veya bilmezden geldiğiniz için takılır takılmaz parçalara değer kaybettirmek işinize geldi. misal akrapovic egzoz. akrapovic egzoz yaklaşık 3000-5000 km sonra kurum bağlamaya başlar. sesi güzelleşir ve kurum bağlama gerçekleştikten sonra vites atışlarında hafif alevli patlamalar verir. lastik hakeza (yanlış hatırlamıyor isem)200-300 km sonra üzerindeki koruyucu tabaka tamamen kaybolur ve gerçek performansını sergilemeye başlar (km kısmından ne yazık ki emin olamadım, yanlış hatırlıyor isem lütfen biri beni düzeltsin)...


    verlhasıl kelam... siz 25% değer kaybetmediğinize göre ne r25im ne 250sl im o kadar değer kaybetmeyecektir. özellikle bu km nin yaklaşık 900 km kadar kısmı uzun yolda sırf rodajı rahat tamamlamak için devir kurallarına uygun yapıldığı göz önüne alınırsa... kaldı ki rodaja uyabilmek adına bom boş yollarda 80-85km hızı geçemediğimiz için o yollar 20 saat sürdü. (tabi o kadar yavaş gidildiği için bir sürü mola vermek zorunda kaldık o ayrı)
    Sizin okuma sorununuz mu var ? Yoksa ben Türkçe mi yazmıyorum ?

    1-Kimsenin motoruna 2. Elde %25 kayıp yaşanır demedim.. Yukarıda ki yazılanları anlamakta zorluk mu çekiyosunuz..

    2-Motosiklet %25 2. Elde fiyatı düşer de demedim..

    3-Motosiklet üzerine eklenen ekstralar 2. El olacağı için aldığınız fiyattan satılmaz o ektralarda da indirim yapmanız gerekir dedim.. Örnek olarak %25 dedim.. Bunun bir kesinliği yok.. Lastikte, takozda, eksoz'da hesaplamalarıma göre 2. El fiyatı olarak sıfır fiyatlarından %25 düşük hesapladım.. Buda normal bir fiyat..

    4-Motosiklete kontak anahtarını takıp çalıştırınca 1000-1500 tl 2. Elde değer kaybı olur dedim.. Yani benim satışım da 1300 tl indirim yapmış oldum..

    5-Sizin beyin eror vermiş.. Lütfen yazılanları çarpıtmayın.. Mantıklı bir şekilde bakın ben ne yazmışım..

    Sizin R25'iniz de güzel, 250Sl'nizde.. En değerlisi sizin ki..

    Siz yukarda ki hesapla 2. Elde kendi üzerine yaptığınız sigorta ve plaka ücretinide alıcıdan almaya çalışıyosunuz.. Anlamadığınız bu..

    Eksoz 3000-5000 km'de güzelleşirmiş falanmış filanmış.. Sonuçta sıfır değil.. Lastik 300-500 km sonra iyi olurmuş.. İyi de sonuçta 2. El.. Aynı parayı verceksem gider kendim alırım.. ANLAMIYO MUSUNUZ ?

  13. #73
    atillatopal9 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Kasım 2014
    Şehir
    İST/SANCAKTEPE
    Motosikleti
    Suzuki V-Strom DL650
    R25 Alıp,
    tüm HGS Faturalarını+benzin fişlerini+yaptığım bakımları+yağ+Günlük yeme içmelerimi+hafta sonu mesai oldu mu çalışmayıp motora bindiğim günlerin yevmiyelerini+kafede oturup yediğim içtiğim yemek faturalarını vb. tüm faturalarımı ilanda fotoğrafını çekip ilave para isteyeceğim
    computeus bunu beğendi.

  14. #74
    A.Volkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2014
    Motosikleti
    2016 HONDA CBF 150
    Alıntı atillatopal9 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    R25 Alıp,
    tüm HGS Faturalarını+benzin fişlerini+yaptığım bakımları+yağ+Günlük yeme içmelerimi+hafta sonu mesai oldu mu çalışmayıp motora bindiğim günlerin yevmiyelerini+kafede oturup yediğim içtiğim yemek faturalarını vb. tüm faturalarımı ilanda fotoğrafını çekip ilave para isteyeceğim
    Kardeşim sen motoru Gaziantep'ten getirmedin mi?Senin motoru almaya gücümüz yetmez Ekstrası çok!
    computeus ve atillatopal9 bunu beğendiler.

  15. #75

    Üyelik
    20 Ekim 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha Dragstar 650 ve Honda Shadow 600
    Alıntı Mitoqondri adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sizin okuma sorununuz mu var ? Yoksa ben Türkçe mi yazmıyorum ?

    1-Kimsenin motoruna 2. Elde %25 kayıp yaşanır demedim.. Yukarıda ki yazılanları anlamakta zorluk mu çekiyosunuz..

    2-Motosiklet %25 2. Elde fiyatı düşer de demedim..

    3-Motosiklet üzerine eklenen ekstralar 2. El olacağı için aldığınız fiyattan satılmaz o ektralarda da indirim yapmanız gerekir dedim.. Örnek olarak %25 dedim.. Bunun bir kesinliği yok.. Lastikte, takozda, eksoz'da hesaplamalarıma göre 2. El fiyatı olarak sıfır fiyatlarından %25 düşük hesapladım.. Buda normal bir fiyat..

    4-Motosiklete kontak anahtarını takıp çalıştırınca 1000-1500 tl 2. Elde değer kaybı olur dedim.. Yani benim satışım da 1300 tl indirim yapmış oldum..

    5-Sizin beyin eror vermiş.. Lütfen yazılanları çarpıtmayın.. Mantıklı bir şekilde bakın ben ne yazmışım..

    Sizin R25'iniz de güzel, 250Sl'nizde.. En değerlisi sizin ki..

    Siz yukarda ki hesapla 2. Elde kendi üzerine yaptığınız sigorta ve plaka ücretinide alıcıdan almaya çalışıyosunuz.. Anlamadığınız bu..

    Eksoz 3000-5000 km'de güzelleşirmiş falanmış filanmış.. Sonuçta sıfır değil.. Lastik 300-500 km sonra iyi olurmuş.. İyi de sonuçta 2. El.. Aynı parayı verceksem gider kendim alırım.. ANLAMIYO MUSUNUZ ?
    üslubunuz zaten içler acısı... o konuya girmeyeyim. motorun değer kaybını oranlamanız ile satır arasında parçaların 25% değer kaybetmesi arasında sizin matematiğinizde pek büyük bir fark yok. anahtarı kontağa değdirince 1000-1500 tl değer kaybetiriyorsunuz. parçaları eskime paylar olmadığı halde 25% değer kaybettiriyorsunuz. verdiğim değer kayıplarının kesinliği yoktur derken bile kesin % değerler ile konuşuyor sonradan ortalama diye cümlenizi değiştiriyorsunuz. yıllardır hem pazarlama hemde satın alma yaparım. mantığınız gayet net benim açımdan. satan siz olmadığınız sürece değer kaybı şart.

    takılan aksesuar opsiyoneldir kişiseldir diyorsunuz kaldı ki 2nci el araç alırken eminim ekstra opsiyonlu aramaktan çekinmiyorsunuz. 2nci elde neyin ne zaman ne kadr değer kaybedeceği hakkında bir fikriniz olmamasına rağmen 2nci el kelimesinden yola çıkarak değer kayıplarını oranlamaya çalışıyorsunuz.

    benim motorlarımın başkalarınınkinden daha değerli olduğu yönünde bir iddiam olmadığı halde benim motorlarım üzerinden cümleyi çeviren sizsiniz.
    plaka değersiz miş göstermeye çalışmak ilginç bir yaklaşım olmuş onu yorumlamayacağım. (benim malım kendime değerli, herkesin malı kendi için değerlidir bu farklı bir husus)

    en önemlisi 2500 km aracınızın neredeyse 1000km araçlardan daha az değer kaybetmiş olması ise zaten sizin bu tartışmadaki samimiyetsizliğini açıkca ortaya koymaktadır onu belirttim tekrar belirtiyorum.

    anlayabilmeniz için size sizin örneğiniz ile cevap vereyim :

    aracınız 2500 km de 12200 e satılmış sıfırı 13500 iken. aradaki fark 1300 TL. yani her 500 km için 260 lira değer kaybetmişsiniz hatta her 100km için 52 TL. kısacası anahtar değdi diye 1000-1500 lira değer kaybeder iddianız ile kendinize biçtiğiniz değer farklı.

    aracınızın değer kaybını birde plaka ile hesaplayalım: her 500 km için 360 lira değer kaybı yaşamış aracınız. 1000 km de ki değer kaybı 720 ... yine 1000-1500 lira değer kaybı yaşatmamışsınız.

    kısacası yaptığınız ile anlattığınız arasında bu kadar fark var iken beni EROR vermekle veya benim kendi motorumu EN İYİ MOTOR olduğunu iddia ettiğimi ifade etmekle itham etmeniz SAÇMADIR, hatta KOMİKTİR. tekrar tekrar söylüyorum. kendinize gelince malınız DEĞERLİ oluyor söz konusu başkasının malı olunca MEZARCI gibi tutum sergiliyorsunuz.

    neyse siz inkara ve ithama devam edin. benim biraz işim var....
    essegesse bunu beğendi.

  16. #76
    Mitoqondri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Haziran 2014
    Şehir
    Samsun
    Alıntı Murat.K. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    üslubunuz zaten içler acısı... o konuya girmeyeyim. motorun değer kaybını oranlamanız ile satır arasında parçaların 25% değer kaybetmesi arasında sizin matematiğinizde pek büyük bir fark yok. anahtarı kontağa değdirince 1000-1500 tl değer kaybetiriyorsunuz. parçaları eskime paylar olmadığı halde 25% değer kaybettiriyorsunuz. verdiğim değer kayıplarının kesinliği yoktur derken bile kesin % değerler ile konuşuyor sonradan ortalama diye cümlenizi değiştiriyorsunuz. yıllardır hem pazarlama hemde satın alma yaparım. mantığınız gayet net benim açımdan. satan siz olmadığınız sürece değer kaybı şart.

    takılan aksesuar opsiyoneldir kişiseldir diyorsunuz kaldı ki 2nci el araç alırken eminim ekstra opsiyonlu aramaktan çekinmiyorsunuz. 2nci elde neyin ne zaman ne kadr değer kaybedeceği hakkında bir fikriniz olmamasına rağmen 2nci el kelimesinden yola çıkarak değer kayıplarını oranlamaya çalışıyorsunuz.

    benim motorlarımın başkalarınınkinden daha değerli olduğu yönünde bir iddiam olmadığı halde benim motorlarım üzerinden cümleyi çeviren sizsiniz.
    plaka değersiz miş göstermeye çalışmak ilginç bir yaklaşım olmuş onu yorumlamayacağım. (benim malım kendime değerli, herkesin malı kendi için değerlidir bu farklı bir husus)

    en önemlisi 2500 km aracınızın neredeyse 1000km araçlardan daha az değer kaybetmiş olması ise zaten sizin bu tartışmadaki samimiyetsizliğini açıkca ortaya koymaktadır onu belirttim tekrar belirtiyorum.

    anlayabilmeniz için size sizin örneğiniz ile cevap vereyim :

    aracınız 2500 km de 12200 e satılmış sıfırı 13500 iken. aradaki fark 1300 TL. yani her 500 km için 260 lira değer kaybetmişsiniz hatta her 100km için 52 TL. kısacası anahtar değdi diye 1000-1500 lira değer kaybeder iddianız ile kendinize biçtiğiniz değer farklı.

    aracınızın değer kaybını birde plaka ile hesaplayalım: her 500 km için 360 lira değer kaybı yaşamış aracınız. 1000 km de ki değer kaybı 720 ... yine 1000-1500 lira değer kaybı yaşatmamışsınız.

    kısacası yaptığınız ile anlattığınız arasında bu kadar fark var iken beni EROR vermekle veya benim kendi motorumu EN İYİ MOTOR olduğunu iddia ettiğimi ifade etmekle itham etmeniz SAÇMADIR, hatta KOMİKTİR. tekrar tekrar söylüyorum. kendinize gelince malınız DEĞERLİ oluyor söz konusu başkasının malı olunca MEZARCI gibi tutum sergiliyorsunuz.

    neyse siz inkara ve ithama devam edin. benim biraz işim var....

  17. #77
    atillatopal9 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Kasım 2014
    Şehir
    İST/SANCAKTEPE
    Motosikleti
    Suzuki V-Strom DL650
    Alıntı A.Volkan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kardeşim sen motoru Gaziantep'ten getirmedin mi?Senin motoru almaya gücümüz yetmez Ekstrası çok!
    ben onu hiç hesaba katmamıştım. hem o gün işe gelmediğim için yevmiyemde kesilmişti :D bunuda dahil edicem iyi ki hatırlattın

  18. #78

    Üyelik
    05 Haziran 2013
    Diğer firmalar da artırıyor, R25 niye artmasın diyen ya da Cbr bile şu kadar iken, R25'e zam gelmiş hâlâ ucuz diyen koyunlar yüzünden daha çok zam bindirir adamlar.

  19. #79

    Üyelik
    20 Ekim 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha Dragstar 650 ve Honda Shadow 600
    kahkahalar ile güldüm bazı yorumlara

    eminim hepiniz motorlarınızı satarken
    rizoma elciklerinizi
    X marka manetlerinizi
    egzozlarınızı
    lastiklerinizi
    ön camlarınızı
    tank padlerinizi
    katlanır plakalıklarınızı

    yazmayacak veya onları hesaba katarak sizinle aynı km de motorlardan daha yüksek fiyat çekmeyecek hatta sevabına daha düşük rakamlar yazacak ve açıklama kısmına EKSTRALARI OLAN bir motor demek yerine EKSTRALARI YAZMIYORUM ÇÜNKÜ HEDİYEDİR yazacaksınız

    ve eminim o kadar iyi niyetli satıcılar olacaksınız ki noter masrafı hediye edecek, pazarlık payı VARDIR ama telefonda olmaz demeyecek, 15000 liralık motorlarınızı 2-3 bin km sonra 12bin liraya 35-40 liralık motorlarınızı ise 26-27 bin liraya satacaksınız...

    o kadar mutlu oldum ki yorumlarınızı görünce. demek ki bu ülkede halen neredeyse sıfır denilerek ucuza motorunu satacak ekstralarını bedavaya verecek delikanlılar var.

    artık kimi kandırıyorsanız....
    essegesse bunu beğendi.

  20. #80
    A.Volkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2014
    Motosikleti
    2016 HONDA CBF 150
    Neyse şaka maka gerginlik biraz azaldı.
    atillatopal9 bunu beğendi.
    Euzü billahi mine'ş-Şeytani'r-racîm Bismillahirrahmanirrahim


4. sayfa BirinciBirinci ... 23456 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)