Japon Markaların En iyisi
Reklamlar
-
01 Haziran 2015, 03:34
#41
Kawasaki aynı zamanda ağır sanayi üretiminde de süper modeller yapar,
Honda ARGE ve teknoloji konusunda öncüdür, mesela insansı robot da yapar,
Suzuki motorlu araç konusunda dünya çapında özeldir,
Yamaha müzik aletleri de yapacak kadar zarif bir markadır.
Sonuçta dört marka da güvenilir Japon üretimleridir. Ama Türkiye'de yaşıyorsan, servis ağı, yedek parça temini, güvenilir usta bulmak gibi faktörler işin içine girer ki işte burası çooook karışık ve uzun bir konudur
Reklamlar
-
01 Haziran 2015, 04:01
#42
Bence Yamaha candır gerisi Heyecan :D
Agresif hatlar seviyorsan Yamahanın üstüne yok.
Lancer Evo nasıl arabaların köpekbalığı ise,Yamaha da motorların köpek balığı.
Diğer hiç bir markanın model ve kasaları Yamaha kadar agresif değil
-
01 Haziran 2015, 07:45
#43
Hangover adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar öncelikle iyi geceler.Benim merak ettiğim birşey var.Bu japonlar arasında Yamaha - Honda - Kawasaki - Suzuki hangisi her konuda diğerlerinden iyidir.Yoksa birinin iyi olduğu bir alan diğerinin onu geçtiği farklı alanlar var mı ? Çocukluktan beri hep Kawasaki yi en iyi bilirdik.Güzel bir ss görünce ya da sesini duyunca aha kawasaki geçiyor derdik.gerçektende Kawasaki her alanda üstün mü ? Ve sizin favori japon markanız hangisi ?
TSUBASA OSAROO
-
01 Haziran 2015, 08:19
#44
fiyatlara bakın derim en ucuzu kawasaki kalitede de en ucuz odur ozaman...
-
01 Haziran 2015, 08:34
#45
KAWASAKİ
-
01 Haziran 2015, 09:43
#46
hangisi iyidir sorusunun cevabında yorum yapamayan bir ezberci yatacak. ezbere motor mu beğenilir. ezbere "markacı" olmayın
-
01 Haziran 2015, 10:17
#47
Klasik capon memlektinde caponlara sual etmişler hangısı deye?
Suzi demiş çoğunluk.
En iyisi göreceli modellerde değişir .
Honda = CB 1300 , CB 900 HORNET ,CB 600 HORNET . CB 750, CB serisi naked eski klasikleri der çekilirim.
-
01 Haziran 2015, 10:27
#48
Paramızın yettıgı en ıyısı beyler bosverin öbürkünü
-
01 Haziran 2015, 10:56
#49
Bende Yamaha var ama, en kalitelisi Kawasaki'dir.
En sonda da Suzuki.
-
01 Haziran 2015, 11:27
#50
En kaliteli, en iyi marka hangisi? Cevap hepsi Arkadaşlar, bir mal üretilirken ilk önce hedef kitle belirlenir, her zaman böyle olur. Bu markalar da ürünleri geliştirirken önce hitap edecekleri kitleyi belirler. O hedef kitleye göre üretim yaparlar. Yoksa bu 4 marka da, iletişimin, teknolojinin ulaştığı şu devirde isteseler birbirinin aynı kalitesinde, aynı özelliklerinde ve aşağı yukarı aynı fiyatlara ürün üretebilir. Allahaşkına 100 yıllık içten yanmalı, 4 zamanlı motor teknolojisi bu, adam ne yaparsa neresine etki edeceğini ezbere biliyor zaten artık.
Burda mevzu firmaların pazarlama bölümlerinde. O adamlar kime hitap edeceğine karar verdiği an malın kalitesi ve özelliği ona göre değişiyor. Mesela Yamaha ve Kawa yüksek teknoloji, agresif duruş, yüksek performans gibi özellikler arayan kitleye hitap ediyor, ürünü ona göre yapıyor. Ama Honda mesela daha kolay üretim, daha ucuz parça böylece daha az performans ama sıkıntı anında daha kolay çözüm mantığında, bunu arayan adama hitap ediyor.
Olay bundan ibaret. Yoksa dediğim gibi hepsi de yıllardır üretim yapan markalar, her konuda tecrübeliler. Birinin bildiğini öbürünün bilmemesi, birinin yapabildiğini öbürünün yapamaması gibi bir durum yok. Sadece bu markaların pazarlama stratejilerinden ötürü ürünlerinde uyguladıkları tercihler farklı. Sizin önceliğiniz neyse, bu markalar arasından ona göre tercih yapacaksınız.
-
01 Haziran 2015, 11:58
#51
Şimdi servis ağını bir kenara bırakırsak;
Kawasaki>Suzuki>Yamaha>Honda. Yamaha ve Honda genelde daha ticari markalardır. Kawasaki ve Suzuki ise biraz daha özel kalıyor. Kawasaki daha önce söylendiği gibi her zaman "kağıt üzerinde" en hızlı makineleri yapıyor. Suzuki ise bence sokak için en iyi makineleri yapıyor
Türkiye'de ise benim tercihim Yamaha'dır.
-
01 Haziran 2015, 11:59
#52
her yönden diğerlerinden üstün olan bir marka olsa, diğerleri piyasadan silinirdi zaten, ama bazı markalar bazı konularda daha ön plana çıkmış olabiliyor, hatta markaların içinde bazı modeller de diyebiliriz, herkes kendi önceliklerine göre seçim yapıyor..
-
01 Haziran 2015, 12:17
#53
En iyi motor sahibi olduğun ve bindiğin motordur. Markası bana göre önemli değil. Allah her kesin gönlüne göre versin. Çin dışında üretilen tüm motorlar iyi motorlardır. Fiyat, performans, ve ilgi derecesine göre marka sıralamaları değişebilir.
-
01 Haziran 2015, 12:21
#54
Honda logolu baff takıyorum, hatta Honda sempatizanıyım (böyle bir kelime var mı bilmiyorum ama), Yamaha modellerine hastayım, Suzuki kullanıyorum, param olursa Kawasaki W800 alacağım.
Arabada ailecek Toyota ve Honda kullanıyoruz. Arada Almanlar da var ama neyse...
CRF 250L 11000 Km, GW 250 12000 Km, XT 660Z 39000 Km, VFR 800X 6000 km
-
01 Haziran 2015, 12:40
#55
Süper Moderatör
https://www.youtube.com/watch?v=zul8ACjZI18
-
İlan Detayları fazer 8
Motoru 25.12.2013 trafik cikislidir 2014 sayilir. adana plaka 01 dir motor elazigdadir motor 31.000 bize maliyeti vardir iki ayligina bir isim var iki ay icinde satilirsa 29.000 verecem bu firsati kacirmayin motor sifir oldugu gibi duruyor abs lidir siyah renk siyah sahsedir. Motorda olanlar yan ayaklik, tank ped, alt sakal, orta sehpa, yan koruma demirleri, yan takozlar,radyator koruma, çadir. Bunlarin bana maliyeti 2000tl servisten orjinal alinmistir on ve arka amatisorler istege gore ayarlanir lasikler fabrika cikisli olup%75 iyidir bana gore sifirdir ben yinede dusuk tuttum gezmeye devam ettigim icin km yuksele bilir motordan cok memnunum ileride tekrar alirsam yine fazer tercih ederim yanliz iki ay icinde satilmazsa fiyatim 31.000 dur satilmasada biner gezerim acilyeti yok parasi olan ciddi alicilar arasin hayirli satislar besten sonra arayin motor servis bakimlidir 8000km
-
-
kawasaki - yamaha
-
04 Haziran 2024, 18:26
#59
Japon otomobil devlerinde güvenlik skandalı: İtiraf ettiler
Japonya Ulaştırma Bakanlığı, Japon otomobil devleri Toyota, Mazda, Yamaha, Honda ve Suzuki'nin araç güvenlik testlerinde yanlış veya manipüle edilmiş test verileri sundukları tespit etti. Otomobil devleri bazı araçların satışını durdu.
Japonya Ulaştırma Bakanlığı Toyota, Mazda, Yamaha, Honda ve Suzuki'nin belirli modellerin sertifikalandırılması için yapılan başvurularda usulsüzlük tespit edildiğini duyurdu.
Otomobil üreticilerinin araçların sertifikasyonu için yaptıkları başvurularda yanlış veya manipüle edilmiş test verileri sundukları tespit edildi.
Arazi, Altyapı, Ulaştırma ve Turizm Bakanlığı (MLIT) sertifikasyon amacıyla "hileli güvenlik testi" sunmakla suçlanan otomobil firmalarının söz konusu yolsuzlukları kabul ettiklerini bildirdi.
Bakanlık usulsüzlük tespit edilmesinin ardından bazı araçların sevkiyatını durdurdu. Ayrıca Toyota'nın Aichi ilinde bulunan merkezinde bugün yerinde bir inceleme yapacağını açıkladı.
Son güvenlik ihlalleri bakanlığın geçen yıl Toyota'nın Daihatsu biriminde ortaya çıkan bir güvenlik testi skandalının ardından ocak ayı sonunda otomobil üreticilerinden sertifika başvurularını incelemelerini talep etmesinin ardından ortaya çıktı.
Resmi Kyodo ajansına göre test sonuçlarına ilişkin sertifikasyon sorunundan Honda'nın 4,3 milyon, Toyota'nın 1,7 milyon, Mazda'nın 150 bin, Suzuki'nin 26 bin, Yamaha'nın 7 bin aracı etkilendi.
BAŞKANI DEĞİŞTİRİN ÖNERİSİ
Yaşanan gelişmelerin ardından vekalet danışmanlık firmaları Institutional Shareholder Services (ISS) ve Glass Lewis hissedarlara bu ay sonunda yapılacak yıllık genel kurul toplantısında Akio Toyoda'nın yeniden başkan seçilmesine karşı oy kullanmalarını tavsiye etti.
Otomobil üreticisinin kurucusunun torunu ve eski CEO'su Toyoda, düzenlediği basın toplantısında “Toyota Grubu'ndan sorumlu kişi olarak müşterilerimizden, otomobil hayranlarından ve tüm paydaşlarımızdan içtenlikle özür dilemek istiyorum” dedi.
TOYOTA 3 MODELİN SATIŞINI DURDURDU
Toyoda, otomobillerin satılmadan önce doğru sertifikasyon sürecinden geçmediğini itiraf etti ve "Sertifikasyon sürecini ihmal ettik ve önce gerekli önlemleri almadan otomobillerimizi seri ürettik" dedi.
Ayrıca Toyoda, Japonya'da üretilen üç otomobil modelinin sevkiyatını ve satışını geçici olarak durdurduğunu açıkladı. Bu karardan etkilenen araçlar Corolla Fielder, Corolla Axio ve Yaris Cross modelleri oldu.
Bulguların halihazırda yolda olan araçların güvenliğini etkilemediği de belirtildi.
Toyota, araç yakıt verimliliği ve emisyonlarla ilgili sorunları hala araştırdığını ve bu araştırmayı haziran ayı sonuna kadar tamamlamayı hedeflediğini de söyledi.
MAZDA 2, YAMAHA 1 MODELİN SATIŞINI DURDURDU
Mazda ise yaptığı açıklamada, çalışanların motor kontrol yazılımı test sonuçlarını değiştirdiğini tespit ettikten sonra Roadster RF spor otomobilinin ve Mazda2 hatchback'in sevkiyatlarını geçen hafta perşembe gününden itibaren askıya aldığını söyledi. Ancak şirket, geri çağırma yapmayı planlamadığını da sözlerine ekledi.
Yamaha da bir spor motosikletinin sevkiyatını durdurduğunu açıkladı.
Honda ise artık üretilmeyen yaklaşık iki düzine model üzerinde Ekim 2017'ye kadar sekiz yıldan fazla bir süre boyunca yapılan gürültü ve çıkış testlerinde yanlışlık tespit ettiğini söyledi.
Resmi Kyodo ajansına göre test sonuçlarına ilişkin sertifikasyon sorunundan honda'nın 4,3 milyon, toyota'nın 1,7 milyon, Mazda'nın 150 bin, Suzuki'nin 26 bin, Yamaha'nın 7 bin aracı etkilendi.
Kaynak Linki : https://www.sakaryahaber.com/guncel/...ni-itiraf-etti
Haberin kaymağı.
-
04 Haziran 2024, 18:45
#60
Nasıl seçeceğiz bu işi?
Müziğe dair öğrenimi yansıtmak bence dahice bu yüzden artık markalar arası uber farklar kalmamış olsa da kağıt üzerinde Yamaha’cı olarak öleceğim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:42 ----------
Osm@n adlı üyeden alıntı
[FONT=Arial][B][SIZE=5]Japon otomobil devlerinde güvenlik skandalı: İtiraf ettiler
Bu mesela bana hiçbir şey ifade etmiyor. Japon sağlamlığını biliyorum ve bu konudaki saygınlığımı kazanmıştır Japonlar.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)