Herşey iyi güzel de ağırlık çok fazla, o gösterge de olmamış. Bunun dışında motor güzel duruyor. Hindistan incelemerini bir çok yerde okudum motor sınıfına layık olabilecek bir motor ancak bizde tutar mı...
az daha kredi ceker cillop gibi mt 07 alırım daha iyi
Alternatifleri Varken bu fiyatlara piyasada tutunması zor gibi gözükmekte.
Türkiyede zor tutar gibi, kilo olmamiş... Cıkıs fiyatıda fazla
test sürüşü falan olsada bir baksak makinaya. Bu fiyata kimse almaz bunu.
RKS 150 TİTANİC AYNISININ 150 SS i :D
tnt 250 ve tnt 25 olarak iki ayri model yapmislar tnt 25 henuz test asamasindaymis sanirim. inazuma f le kiyaslayanlar tnt25 ile kiyaslasin onunda fiyati 3.115 € simdilik tnt250 37 bg motor ile 250 cc sinifinda ust noktalarda bence kalitesini kanitlayabilirse bu fiyatlara satabilecegini dusunuyorum.
Yorumlara bakıyorum da,herkes motordan çok iyi anlıyormuş gibi ahkam kesiyor. Önce bir Benelli'nin tarihini araştırın bakalım. Ondan sonra konuşun.Bazı arkadaşlar Benelli'yi Megelli ile karıştırıyor galiba. Bunun yanı sıra sizin beğendiğiniz,mesela Honda'nın 250 cc.ye kadar hacimli bütün motorları Çin'de yapılıyor. Çin'de yapılan her motor kalitesizdir diye bir şey yok. Benelli çok eski bir marka.Ama uzun yıllar ülkemize gelmeyince,bilinmeyen motorlar kategorisine girdi. Bence yargısız infaz yapıyorsunuz. Kanımca bu motor bir çoğumuzu utandıracak kalitede.
makineyi servisde görmüştüm,çok diri ve 600lük bir makineymiş gibi duruyor.çalışması filan beni mest etti.
Alçak bir makine biraz doğrudur ama konforlu bir motor ancak 250lik bir makineye göre fiyatı çok fazla yani bu markanın cazip olabilmesi için rakiplerine göre çok agresif bir fiyatla piyasaya girmesi lazımdı.10bin düz rakam olsa peynir ekmek gibi satılırdı ülkemizde ama sanıyorum kurların dalgalı oluşunun vede sezonun tam ortasında gelişinin etkisi var.
Pardon ama 10 bin düz rakama,alelade çinliler hariç böyle kaliteli bir makina varsa ben alayım hemen. 250 lik sym,kymco scooterler bile 13-14 bin aralığında fiyatlara satılıyor. 10 bin liraya 125 lik yamaha alabilirsiniz belki. Bu rada Benelli'nin savunucusu değilim. Sadece olaya objektif yaklaşmaya çalışıyorum.
ama tnt titanium çok güzel 4 silindir naked ama 27.5
Aslolan üretim yeri değildir. Kaç tane japon motosikleti japonyada üretiliyor ki? KTM Hindistanda üretilmiyor mu? Hindistanın özgün motorlu taşıt markası Tata değil mi. Çinden ne farkı var Hindistanın. Ancak KTM kaliteli işte. Benelli de kalitelidir diye düşünüyorum. Zira İtalyanlar stillerinden ve kalitelerinden ödün vermezler üretim anlamında. Ancak söz konusu ülkeye yeni/yeniden giren bir marka olunca, servisler nasıl, garanti ne alemde, ikinci el piyasası oluşur mu gibi soruların cevabı da önem arz ediyor.
Sen istersen Ferrari fabrikasında üret motoru, servis kim birader? Kuba/Rks firmasının bisikletçiden bozma tamircileri. Bu servislerle yeterince muhattap olduk, garanti konusu belki, ama Ankara'da oturup ta Işıl motorsun servisinin durumunu bilmeyen yoktur diye tahmin ediyorum. 250 cc'den 37 hp güç üreten enjeksiyonlu motorum olsa, gidip Işıl motors'a elletmem. Mecburen dışarda kendini kanıtlamış ustalara yaptırırm bakımlarını falan, eh, o zamanda ilk arıza çıktığında garanti dışı kalır. Yahu Işıl dedğiniz bildiğimiz karbüratörlü 250 cc sıralı çift silindir regal konusunda bile başarılı değil servis anlamında. Dahası var mı?
Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...
Bu fiyata satıldığına göre sınıfının en iyisi iddiasına sahip olması lazım. Duke ve Inazuma varken kim alır bu riski bilmiyorum.
Sınıfının en iyi iddiasına sahip değil mi zaten? Kağıt üstündeki verilere göre, duke ile kıyaslamak hem duke'a hem tnt'ye haksızlık. İnazuma ile kıyaslanabilir ancak ondan da ziyadesiyle güçlü, üstelik herkesin hemfikir olacağı görüntü konusunda inazuma ile yolları çok farklı. Gerçekten naked görüntüsüne sahip tnt, inazuma gibi commuter/naked arasına sıkışmamış. Biraz piyasa yapıp, insanların gözünde bir marka imajı oluştursalardı muhtemelen baya satardı. Ancak, bunları yapmadan, insanlar hakkında bu kadar çok ? olan bir markaya böyle bir para bağlar mı, orası muamma. Ne kadar tam olarak naked izlenimi vermese de, inazumayı alırsın, binersin, biliyoruz ki sorun çıkartmayacak, çıkartırsa servis hemen halledecek, yarın satman gerektiğinde minimum kayıp ile satabileceksin. Duke için, bajaj için bile geçerli bu kriterler, ama tnt, diyelimki aldık, çok kaliteli çıktı, hiç sorun yaşamadık, bindik, 20 bin km yaptık, sonra 650 liğe geçmeye karar verdik. Nereden bulacağız elimizdekini satın alacak babayiğiti sorusu var. 14 bine alıp 8 bine zoraki satmak riski var neticede.
Velhasıl, Ferrarinin hemşerisi olmak, güçlü ve şekil ve hatta kaliteli motor yapmak yetmez. Marka imajı, servis kalitesi, yedek parça temini, ikinci el piyasası (hiçbirimiz kendimize kardeş almıyoruz, eninde sonunda satılması gerekecek), işletme giderleri gibi bir çok konuda da başarılı olması lazım ki o fiyatın hakkını verebilsin.
RKS/KUBA/REGAL RAPTOR servisleri ile anlaşmak buna çare olmaz.
Daha önce de aynı şeyleri Mondial RX3 için söylemiştim. Mondial servisleri eleyecek deniyordu, şu an hak mahrumiyeti var, motorlar yeni, duyulmadı, biraz daha kullanılsın, km'ler artsın seyredin ondan sonra. Bu güne kadar gördüğüm en dandik tamirci yetkili mondial servisi. Lastiğimdeki patlağı bile tamir ettirmem ona, ama birileri enjeksiyonlu mondialini tamir ettirmek zorunda kalıyor. Adam bakımda öyle marka yağlar koyuyormuş ki, aklınız durur. Arkadaşın bir zamanlar kullandığı GV650'ye bildiğimiz 2 zamanlı yağ koymuş, arkadaş tesadüfen görüyor. Yakın diye oraya gidiyormuş, sonradan gitmedi ama iş işten geçmişti.
Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...
Forumdan bir arkadaş aldı. şimdi onun yorumlarını beklemek lazım ona göre daha net şekillenir bence düşünceler.
tabi işin kullanırken yaptığı yorumları sattığındada değişmemesini umarım bekleyip görücez
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)