Motosiklet seçme sorunsalı
Reklamlar
-
Sevgili ve pek değerli tecrübeli abilerim yardımınıza ihtiyacım var. toplamda 1 aylık motor tecrübem var tabi motor benim değil ev arkadaşımın. Kısmetse bu yaz ben de motor almayı düşünüyorum. Aylardır alacağım motor ekipmanlar derken kafayı kırmak üzereyim. Tabi ki motordan önce ekipmana önem veren biriyim. Kasktı monttu, kevlar pantolondu derken ekipman fiyatı 2.000 TL yi şimdiden geçti.
Bunda sorun yok fakat en büyük sorun alacağım motor. CBR250 alma kararı vermişken şöyle bi fiyat araştırması yaptım ve ninja250 sl birden aklımı çeldi. baktığım ilanlarda aklıma yatan cbr250 ler 10000 civarıyken kawasakinin sıfır fiyatının 12500 olması mantıklı geldi. hem rodajını da kendim yapacağım için mantıklı geldi. Fakat yine de karar veremiyorum sizce ne yapmalıyım? Şimdiden yardımlarınız için teşekkürler
Reklamlar
-
2. El alacağına sıfır almak daha mantıklı bence... Ama yinede bi aletleri canlı canlı gör derim ben. Özellikle 250cc için heleki bahsettiğin tarzlar için sıfır daha mantıklı bence
-
İlk motosikletim olacağı için sıfır almaya tereddüt ediyorum açıkçası. Allah göstermesin ama illaki ufak tefek düşme kalkmalar olacağı için sıfır konusunda kafamda soru işaretleri var.
-
Ev arkadaşın hangi motoru kullanıyor ?
-
eğer bildiğin bir motor varsa 2. El De alınır tabi Yada iyi bildiğin bir kişinin al bu motoru derse...
Sıfırını düşürüp kaldırma olasılığından dolayı, düşüp kalktığını bilmediğin tanımadığın bir motora da hatrı sayılır bi para vereceksin zaten... Benim kişisel fikrim sıfır yönünde olurdu ama tabi servisi, servis ve parça fiyatlarının arasında da uçurum olmaması gibi faktörlerde önemli bu iki motor için..
-
Hangover adlı üyeden alıntı
Ev arkadaşın hangi motoru kullanıyor ?
falcon sharp 200 hocam
-
Sıfır sıfır sıfır :D racing se eğer konu ve ilk motorunsa sanayideki ustalarla akraba olurmuşçasına haftada bir görüşmek istemiyosan hobinden soğumak istemiyosan kesinlikle sıfır alıcaksın.Ha bildiğin motor vardır orası ayrı.Ama onun haricinde sıfır alıcaksın.Çünki konu racing ve bizim ülkemizde kimse kaza yapmaz.Yan yatan motor yoktur garaj kapısına sürten vardır.Kaza yaptıgı icin satan yoktur annesi kızdıgı icin satan vardır.
Ha bide 40 binin üzerinde motosiklet yoktur garajda kapalı muhafaza edilen motosiklet vardır binilmeyen :D
ikinci el alma hocam varsa paran sıfır al güzel bak temiz bak hileye hurdaya harama bulasmadanda temiz temiz sat değiştiriceğin zaman.Piyasaya bi gül dik anlıcağın.
-
motosiklet seçme sorunu yaşayan biri motordan anlamıyodur. hangisini alırsan al 1.000 km sonra satıcan dersen ki abi sen ne dersen de dinlicem o zaman tavsiyem olur..
-
BugraR6 adlı üyeden alıntı
falcon sharp 200 hocam
Bence o kadar yüksekten başlama kendi malın olunca şansız olursun bir düşürürsün için yanar.daha uygun birşeylere bak ve bencede 2.el al almalısın hem motoru öğrenirsin hem düşüp kalkma evresini atlatırsın. 2.motoruna gül gibi bakarsın o zaman
-
PiyalePasa adlı üyeden alıntı
Sıfır sıfır sıfır :D racing se eğer konu ve ilk motorunsa sanayideki ustalarla akraba olurmuşçasına haftada bir görüşmek istemiyosan hobinden soğumak istemiyosan kesinlikle sıfır alıcaksın.Ha bildiğin motor vardır orası ayrı.Ama onun haricinde sıfır alıcaksın.Çünki konu racing ve bizim ülkemizde kimse kaza yapmaz.Yan yatan motor yoktur garaj kapısına sürten vardır.Kaza yaptıgı icin satan yoktur annesi kızdıgı icin satan vardır.
Ha bide 40 binin üzerinde motosiklet yoktur garajda kapalı muhafaza edilen motosiklet vardır binilmeyen :D
ikinci el alma hocam varsa paran sıfır al güzel bak temiz bak hileye hurdaya harama bulasmadanda temiz temiz sat değiştiriceğin zaman.Piyasaya bi gül dik anlıcağın.
Ben de sizin gibi düşündüğüm için sıfır cazip gelmeye başladı. Çünkü piyasada şuanda motorunu satan kime sorsan hepsi sorunsuz ama bunu satarken alacak kişinin canını değil kendi ceplerini düşünüyorlar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:05 ----------
DKN adlı üyeden alıntı
motosiklet seçme sorunu yaşayan biri motordan anlamıyodur. hangisini alırsan al 1.000 km sonra satıcan
dersen ki abi sen ne dersen de dinlicem o zaman tavsiyem olur..
Başlığı açarken ilk motorum olacağını ve tecrübemin az olduğunu söylemiştim hocam zaten, yardımınızı bekliyorum.
-
bence hiç birini alma arkadaşının makinasıyla 500 km yap aralıklı tabi iyice viraj olayını kavra sonra birdaha düşün fakat almak istediğin makina ile kullandığın makina arasında çok fark olucak kullanım farkı
-
O modellerdeki motorlar %95 elbette ki sorunsuz olacaktır, 90 model racing almıyor arkadaş
Eğer motoru düşüp grenajları dağıttığında toplayacak gücün yoksa ve bu seni rahatsız edecekse parça fiyatlarını bir araştır. Bilmiyorum ben hangisi, diğerinden na kadar pahalı fakat arayıp sorabilirsin.
Tabi iki motosikleti de görünüş açısından beğeniyorsan... gidişleri yakıtları birbirlerine yakın olacaktır. Ben olsam büyütme niyetim yoksa ve parçaları aşırı pahalı değilse kawasaki ye yürüyebilirdim. Ama aklımın bi kenarında servis ücretleri ne kadar olur acaba diye düşünürdüm. Bunlar hep öğrencilik işte :D
-
BatuhanK adlı üyeden alıntı
O modellerdeki motorlar %95 elbette ki sorunsuz olacaktır, 90 model racing almıyor arkadaş
Eğer motoru düşüp grenajları dağıttığında toplayacak gücün yoksa ve bu seni rahatsız edecekse parça fiyatlarını bir araştır. Bilmiyorum ben hangisi, diğerinden na kadar pahalı fakat arayıp sorabilirsin.
Tabi iki motosikleti de görünüş açısından beğeniyorsan... gidişleri yakıtları birbirlerine yakın olacaktır. Ben olsam büyütme niyetim yoksa ve parçaları aşırı pahalı değilse kawasaki ye yürüyebilirdim. Ama aklımın bi kenarında servis ücretleri ne kadar olur acaba diye düşünürdüm. Bunlar hep öğrencilik işte :D
Parça fiyatları ve servis bakımı açısından hondanın daha avantajlı olduğunu biliyorum. Kawasaki için aynısı geçerli değil fakat sıfır fiyatlarına ve performansına bir de yorumlara bakınca kawasaki aklımı çeliyor.
-
250 ccdeki motorlar için en hızlısı şu, en bilmemnesi bu falan diyorlar ya, o farklar gerçekten ufak farklar. O yüzden rahatlıkla gözünüze, gönlünüze hoş geleni alabilirsiniz. Ben bi maliyet tarafını yoklayayım dedim, pek bir şey çıkmadı
-
BatuhanK adlı üyeden alıntı
O modellerdeki motorlar %95 elbette ki sorunsuz olacaktır, 90 model racing almıyor arkadaş
Eğer motoru düşüp grenajları dağıttığında toplayacak gücün yoksa ve bu seni rahatsız edecekse parça fiyatlarını bir araştır. Bilmiyorum ben hangisi, diğerinden na kadar pahalı fakat arayıp sorabilirsin.
Tabi iki motosikleti de görünüş açısından beğeniyorsan... gidişleri yakıtları birbirlerine yakın olacaktır. Ben olsam büyütme niyetim yoksa ve parçaları aşırı pahalı değilse kawasaki ye yürüyebilirdim. Ama aklımın bi kenarında servis ücretleri ne kadar olur acaba diye düşünürdüm. Bunlar hep öğrencilik işte :D
Valla ben yaşını doldurmamış motorlarda bile kullanıcıların marşa basar basmaz, motor ısınmayı bırak çalıştığını anlamadan, çevresine sesini dinletmek için gazı motoru bağırtacak kadar açan bir çok kişi gördüğüm için (özellikle racing motor hatta daha özelde yeni başlayıp 125 250cc motorlada) ben bu yüzdeye katılmıyorum. Özellikle bu tarz kullanımların sebebiyle 2. El racing bi motor tanımadığım adamdan almam...
-
AsyMeTRiQue adlı üyeden alıntı
Valla ben yaşını doldurmamış motorlarda bile kullanıcıların marşa basar basmaz, motor ısınmayı bırak çalıştığını anlamadan, çevresine sesini dinletmek için gazı motoru bağırtacak kadar açan bir çok kişi gördüğüm için (özellikle racing motor hatta daha özelde yeni başlayıp 125 250cc motorlada) ben bu yüzdeye katılmıyorum. Özellikle bu tarz kullanımların sebebiyle 2. El racing bi motor tanımadığım adamdan almam...
Her motosiklette var bu. Soğuk kış gününde crf250 ile marşa basar basmaz tam gaz uzaklaşanı da gördüm yaz günü motoru 2 dk ısıtan 4 silindir de. Burada insan faktörü ön planda bana kalırsa. kaldı ki o motor hala sessiz sedasız çalışıyor Ha çook sonra ne olur bilinmez ama 1 yaşında motosiklet de canı alınsın diye kullanılmadıysa, markası belli birşeyse kolay kolay dağılmıyor
-
kesinlikle her tarz kullanıcısından bu tipler çıkar ancak oranlama yaparsak özellikle racing başlangıç seviyesi çok fazla oranda. Artık o yeni başlamış ve görüntü olarak şekilli bi motora bindiklerinden bir heves olarak mı böyle davranıyorlar bilmiyorum ama ben bu şekilde motoru kullanmayacağım için bu şekilde kullanılmış motora da tutup 10 bin vermem he bi ybr için o kadar detaylı düşünmem ama piyasası bu seviyede olan bi motor için bunu göz önünde bulundururum.. Bu yüzden tanımadığım motoru bu sınıfta 2. el olarak almam diyorum. Kaldıki satıcılarda dürüst değil.
-
ben sectimde ne oldu ucuz bulamıyorum
-
BugraR6 adlı üyeden alıntı
Ben de sizin gibi düşündüğüm için sıfır cazip gelmeye başladı. Çünkü piyasada şuanda motorunu satan kime sorsan hepsi sorunsuz ama bunu satarken alacak kişinin canını değil kendi ceplerini düşünüyorlar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:05 ----------
Başlığı açarken ilk motorum olacağını ve tecrübemin az olduğunu söylemiştim hocam zaten, yardımınızı bekliyorum.
şimdi bak kardeşim, 125-250 cc motora o paralar verilmez. motordan yana sıkıntın asla olmaz fakat bir zaman sonra verdiğin para psikolojik olarak koymaya başlar sana, sevsende satmak istersin. gelelim çakma ss (supersport) modellere.. bunlar gerçek bir (mahalle tabiriyle reyzing) ss motor değildir. ille de param çok vericem dersen x-max 250 yada kymco sym gibi markaların maxi scooterlerini öneririm
Kurt Ölümüne Yakın Yalnız Olur
-
ulan 2 motora karar verdim ama uygun birşey bulamıyorum ben bulasıya vazgeçicem motordan falan sanırım
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler