Fren yapamazsın
Kardeşim kendı motorunla sekıl yapıyosunda daha bi, tel jant 72 veya 140 atamamıssın Yarıştan veya hız ısınden anlamadıgını bu kadar belli etmemelısın.Motoru pıstırdıgında agırlık yuku one bındıgı ıcın fark ediyo.Ki virajlarda cok cok fark ediyo.Bizim burda düzen böyledir yarışalım dedıgınde ya duz yol yada kırkdilim denilen biryer vardır burda full viraj ki genellıkle orda yarısılır.Çünkü şoför kendını orda belli eder.Biz sizin gibi şu motorlara pejoya biner gibi yatmıyoruz.Motoru basmak virajlarda cok ama cok fark ediyo bunu ogrenmen lazım ;) 3 te 110 basan diyo apacı diyo Ben sizin gibi ileriyi düşünmeyerek hareket etmıyorum yani komple kestirmiyorum ;)Ki konuyu açtıgımda dedım hıcmı bakmıyorsunuz anlamıyorum kı sadece denemek amaclı dıyorum full öyle yapacam demıyorum.Zaten denemek amaclı olmasa direk kestiririm ki kestirmek sacmalık bence.
bizim bir arkadaş amortisörleri pıstırmış kasisten geçerken çamurlugu kırıldı
bir de dediğin gibi hiza etkisi olsa Toprak yarısını keserdi amortisörlerin boşu boşuna ohlinse para vermeye gerek
yaw zaten motoru alçaltmadan korna amortisör sonuna kadar girince çamurluğa değiyor bende kornanin tutma kismini kestim kornayi yukarı aldım bu adamlar motoru basıyor daha çok vursun diye kardeş bişey sorcam basınca ne oluyo :D
adamlar yarışçıymış agaaa.. siz burda pıstırma diye dalga geçin daha :D
bu arada kayserili arkadaş var mı aramızda? pıstırmanın kilosu ne kadar oldu?
157 vuran pıstırılan motor
O motoru değil yokuş aşagı, uçurumdan aşagı atsan 157 vurmaz
Genellikle Ankara ve Orta Anadolu illerinde kullanılan "pıstırma" kelimesi motosiklet ve otomobiller için kullanılır..
Nedir bu pıstırma ?
Kelime olarak "pastırma" ya yakın gibi görünsede, düşünüldüğü üzere araçların üzerinde ki amortisör sistemini kısaltarak, keserek, değiştirerek motosiklet ve otomobillerin yere yakın hale getirilmesi olayıdır.. Daha çok motosiklette "apaçi" diye tabir edilen kasksız dolaşan ergenlerden oluşan pıstırılmış grup, bu motorlarla ölüm yarışı düzenlerler..
Otomobil için pıstırmada bu ve benzer örneklerle doludur..
aga şahin mi bu bastıracan motoru yav
# Ben sizin gibi ileriyi düşünmeyerek hareket etmıyorum yani #
Sanırım biz senden daha ileriyi düşünüyoruz ki adam gibi motora insan gibi biniyoruz. Bizim köyde de var senden bir tane. Egzoz header yere değiyor az esneyince. En ufak tümsekte motordan inip öyle geçiyor. Birde arka çanta demirine de sağlı sollu 2şer korna daha bağlamış en kromajlısından.
Sen söyle bakalım senin motor ne kadar pıstırılacak. Bizim burada kural şudur ki motoru pıstırdın mı altına sigara paketi girmeyecek.
Neyse bi bitmediniz zaten.
Bak şimdi kaileye alıp cevap vericem iyi dinle Herşeyden önce o motor benim değil. Yazının sonunda benim motorumuda atarım sana gözün gönlün açılır
1. 140 değil 144 tel o jant. 2. Çok ağır ve her usta onu dizemez, piyasadakinlerin çoğuda zamanla tellerin ayarları kaçıyor ve dağıtıyor. Ayrıca ucuz bir mevla da değil. 72 ise gerekli yada gereksiz orası keyfi. Burgulu jant her zaman güzel durur kaç tel olursa olsun ;)
2.Pıstırırsan(Senin değiminle) ağırlığı atarsın yük filan öne binmez, ama sen zaten öndeki yükü aşağı çekmeye çalışıyorsun yanlış anlamada sadece far çamueluğa yaklaştıkça arasından geçen rüzgar azalıcak motor rüzgarı az alıcak sadece oda bir nebze Göle maya tutmaya çalışıyorsun boş boş
Motoru sen yere düşürmüyosunki ayrıca ne virajından bahsediyon farları düşürmekle viraj iyi alınsaydı kimse farı kullanmazdı Sanki bana motoru basıyor yerede viraj filan yine BOŞ kelime etmişin.
3.Yarış diyorsan olabildiğin kadar rüzgarı almamaya çalışıcaksın motoru yormamak için Sen hiç ayakta süren motogp yarışçısı gördünmü? Göremezsin Adamların oturuş pozisyonuna göre aerodinamik yapıya sahip o motorlar, motora kapanınca 0 rüzgara indiriliyor elden geldikçe, şimdi sizin o hızlı ve öfkeli drift çakması yarışınızda o motor pısınca dahamı iyi dönüyor Bizim cg yarışları bırak pejo gibi olsun o zaman adamlar gidiyor makineleri canlı en azından senin kadar BOŞ işlerle uğraşmıyorlar
4. O motora ne kit atarsan at, ya 3 de 110 basan 5 de 130 yada, 3. vitesin son vitesin olur. 157 miş bide Ben 120 130 deyince(FULL ORJİNAL MOTOR) o yolda gezmesinden gazı kısıyorum bırakıyorum 157 ile o ne hal alır :D Ama bide pıstırsan kesin 171 der ha
Uzun lafın kısası BOŞ TENEKEDEN ÇOK SES ÇIKAR. BOŞ BOŞ işlerle uğraşma yapıyosan git dip bas takıl far düşürmeyle motor pısılmaz arkadaş.
Hııı bu arada al sana benim motorumun bi pısık halini atim bide orjinal. Benim kendi yorumum orjinal hali kalkık hali daha iyi, daha hızlı, daha güvenilir. Basık hali ise sadece piyasa maksatlı, çıkarsın en canlı yerlere 30 40 sağ şeritten tın tın gidersin zaten insanların kafaları bi döner sonra oturursun bir yere koyarsın mekanın önüne canlıyı, yanından geçeni heycanlandırırsın Ama tek çukurda çamurluk kırar, kartel hep tehlikede, frenler eskisi kadar kuvvetli olmaz bir ton sorun. Ama sen yarışçı adamsın uğraşma Bir yere kadar zevkli düşük motor o yüzden deneme sürecinden sonra motoru tekrar orjinal haline getirdim ve inan gerçekten orjin candır
MAŞALLAH'INIZI ALIRIM ;) :D
BASIK,PISIK,DÜŞÜK :D
Orjinnnnnnnnnnn
DipNOTTT: Apaçi, yarışçı filan değilim :D Hep dediğim gibi her cg ci apaçi değildir :D
Dostum bu cg nin fabrika çıkış altın rengi olanları var zaten.
Adamlar mx motoru pıstırmış bu motocrossçular da ağır apaçi ha.
Adam motoru pıstırıyor, çamurluk fara kafa atmasın diye araya şişme bişeyler koyacakmış
İşte motosiklete gönül veren arkadaşlarımızdan baysimit. Alkışlıyoruz. Milletçe alkışlıyoruz
az kalmış arkadaşları yakında bana gönderirler
Bugün öyle bir pıstırasım varki sormayın gitsin :D
Motosikletimin üstü açık..
https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber
Geçen gün bir tane Mondial Z-One 180 gördüm, amortisör kolları 10 cm yukarı çıkık duruyordu. İğrenç bir görüntüydü ama apaçi denen estetik yoksunlarına yakışır.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)