Merhaba,
2.000 cbr 250 ile 600 km scooter ile trafik deneyimim var.
cbr 250 ile boğaz köprüsünden anadolu tarafına geçebilir miyim? bir sıkıntı ile karşılaşabilir miyim?
rüzgarda motor sürdüm ama köprü rüzgarını hiç yemedim.
Merhaba,
2.000 cbr 250 ile 600 km scooter ile trafik deneyimim var.
cbr 250 ile boğaz köprüsünden anadolu tarafına geçebilir miyim? bir sıkıntı ile karşılaşabilir miyim?
rüzgarda motor sürdüm ama köprü rüzgarını hiç yemedim.
interneti bulup ordan tarayıcı açıp forum adresini yazıp girmekten hele hele yeni konu açıp göndere basmaktan daha kolay köprü geçmek
gözde büyütme
Bu tecrube henuz yeterli degil biraz dahapratik yap desek gercekten bizi dinleyip gecmeyecek misin
Bu köprü işi çok abartılıyor. Ofisteki arkadaşlarıma karşıdan motorla geldiğimi sözlediğimde herkes sözleşmiş gibi "aaaa köprüyü nasıl geçiyorsun çok zor olmuyor mu?" diyor. Bu tepkiye anlam vermek güç Merak edecek bir şey yok, köprüde çok aralara girmemeye ve saga çok yaklaşmamaya dikkat et yeter. Zira o çelik halatlar yuzunden hayatını kaybeden çok motorcu var
Ben daha önce hiç motora binmemiştim.Motoru ilk aldığım gün sürdüm ve pendik'ten beylikdüzü'ne (sıfır tecrübeyle)getirdim.Sen haydi haydi geçersin köprü'den sıkıntı yapma.
34 HSK 57
ASYA AS125 T21 - DAELIM S2 250 - SUZUKI AN 125HK
MONDİAL MASH
köprudeki rüzgarı dert etme oraya gelene kadar baglantı ve cıkıslarda cok tikkatlı ol birde gişelere yaklasırken üstüne arabalar kırabılır fıtı fıtı gidersin ruzgar cok sarsarsa ama dıkkatlı ol herseyden once oyle manzaraya denıze dalıp gıtme
İlk vitesli motorum olan fotoğrafta görülen 100'lük moped ile 1000km'deyken falan, 2. köprüden anadoluya kaçak geçip boğaz köprüsünden geri dönmüştüm, ne rüzgarın sallaması ne de motorun hızı hiç sıkıntı olmadı 80-90 gittim sağdan.
2000 km lik şehiriçi tecrübesiyle heryerden geçersin. 1.Köprü hiç sıkıntı yaratmaz. Sadece ilk zamanlar fazla hızlı olma. Mümkünse sağdan ve araç hızında git. Bu arada köprüyü kullanacağın gün havayı iyi takip et. Rüzgarı, "motor üzerinde değilken" ciddi olarak hissediyorsan, o günlerde geçmemeye çalış.
Köprü üzerinde rüzgara yakalanırsan; yüksek devir, düşük sürat, hafif (ama garçekten hafif) şekilde motorun üzerine eğil, motoru dizlerinle daha sıkı kavra. Zaten motoru kendiliğinden kontrayla ters yöne yatırmak isteyeceksin. rüzgar şiddetine göre fazla yatabilirsin, panikleme. Sakın ha köprü üzerinde hareket halindeyken, rüzgardan korunmak için otobüs, minibüs yanına falan geçme, rüzgar kesildiği an ters yöne fırlarsın.
2.köprü tabiki muallak bir konu. Kamyon, otobüs trafiği biraz canını sıkabilir. Kendinden emin olmadığın zamanlarda ikiyi kullanmamanı naçizane tavsiye ederim.
Ve bir-iki kere geçtikten sonra "bumuymuş la köprü geçmek??" diyeceksin. Merak etme...
Kazasız, belasız..
teşekkür ederim bilgiler için bu hafta sonu geçmeye çalışacağım. her şeyi adım adım yapmaya çalışıyorum. motor çok eğlenceli bir ulaşım aracı olsa da canımdan kıymetli bir şey değil. temiz sakin sürüş...
önce Galata köprüsünden birkaç gün geç sonra büyük cc pardon büyük kopruyu kullan :D
cbr 125 i 250 yi tercih eden biri bırak köprüyü ara sokağa bile çıkmamalı. geçen gün biri yine arkadan arabaya tosladım diye konu açmıştı
1-) Zevkler ve renkler tartışılmaz; seni hiç alakadar etmez.
2-) O konuyu açan "bendim". "Tosladığım" arabanın sahibimisin?
3-) CBR125 ve CBR250 dışındaki motorlar okunmuş pirinç mi yemişler? kaza mı yapmıyorlar? hayırdır?
Soruna gelince kardeşim, her sabah/akşam geçiyorum ben. Gayet rahat geçersin merak etme. Rüzgar yoksa sağdan gidebilirsin, ama dengeni bozabilecek kadar rüzgar varsa şeridi ortala, düşük hız yüksek devir git. Metrobüs ve otobüs gibi büyük araçlara dikkat et, rüzgar yönünü değiştirebilir / kesebilirler. Sollama sonrası ters rüzgara maruz kalabilirsin.
sabahları 1. köprüden işe gidiyorum. akşamları 2. köprüden geri eve geliyorum hem de 3 aydır.
ben hemen notlarımı yazayım.
2. köprü çok tehlikelidir hocam. en sağda beyaz çizgi bombelidir. düşebilirsin çok dikkat et, ya bariyere sıfır yanaş ya da yolun ortasından git. sakın tır ya iett görürsen yanından geçmeye çalışma. bir de 2. köprü 1. köprüden daha fazla rüzgar yer. ben motorla beraber 225 kiloyum savruluorum bazen. 2. köprü yolu da bozuktur. mümkünse 2. köprü az kullan.
1. köprü ise 1e göre çok rahattır. en sağda motor için yeterli alan var. sadece 1. köprüye girerken z.kuyu katılımında curcuna olur. o curcuna bitirdiği için beni 2. köprüyü kullanıorum akşam.
bu arada ben motoru ilk aldığımda 25 kmde iken 2. köprüden geçtim bir daha da böyle mallik yapmam.
Trafiğe çıkmak için kaçlık motor önerirsiniz?
Yok yani bilelimde ona göre tercih edelim motorlarımızı.
Hey Allahım... Nasıl bir mantıktır bu ya?? Şu ufak cc motorlara olan düşmanlık nedir bir türlü anlayamadım. Şehiriçinde ufak cc motorun rahatlığını kimse tartışmasın burada lütfen.
Ayrıca kusura bakmasın kimse ama 100-150 hp motorları şehiriçine sokup sadece 1/3 gücünü kullanmaktansa, ufak cc motoru kullanıp rahat rahat gezerim.
Bence doğrusuda budur...
...ADAMLIK, CİNSİYETLE DEĞİL ŞAHSİYETLE ALAKALIDIR...
Muhtemelen böyle bir deneyim yaşayabilirsin
http://www.motosiklet.net/forum/moto...uyun-bari.html
köprü giriş ve çıkışlarındaki mazgallara dikkat et. ilk defa köprüyü geçerken bir anda karşımda kocaman mazgalları görünce ne yapacağımı şaşırdım. öndeki araçla aranda mesafe olsun ki mazgalları görebil. 1. köprü avrupa anadolu geçisinde sağ şeridin asfaltı çok bozuk.
https://harita.yandex.com.tr/-/CVWfI83C
çok rüzgarlı bir günde denk gelmezsen sadece serinlersin.
bunu kullanan mutlaka çakar biyerde. bana motorunu söyle sana nasıl kullanıcı olduğunu söyleyim
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:26 ----------
ben başka bişeyden bahsettim sen yanlış yerinden anlamışın yeni yetme
miniatürk'e gidip orada miniatürk teki boğaz köprüsünden geçmeyi dene bir kaç kere alıştırma yap. sıkıntı çıkmazsa gerçeğinden geçersin
önce rüzgarsız bir havada dene ,kendini test et. köprüyü ilk defa motosiklet ehliyet sınavına giderken acaip rüzgarlı bir havada geçmiştim.o yüzden unutmam. ayaklardan geçerken dikkat etmek gerekiyor. girişte ve çıkışta mazgallara dikkat etmek gerekiyor. boşlukta gidiyor hissine kapılabilirsin. rahat ol panik yapma. sonuçta orası da bir yol. sağ şeridin solunu tercih et. motoru rüzgar yandan geliyorsa o taraf gerektiği kadar yatır. sana destek bile olacaktır. kolay gelsin..
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)