Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

2.000 km cbr 250 ile trafik deneyimim var. köprüyü kullanabilir miyim?

    REKLAM ALANI
  1. #21
    RAMİREZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KTM duke 125-- BMW F650 CS
    Alıntı DKN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bunu kullanan mutlaka çakar biyerde. bana motorunu söyle sana nasıl kullanıcı olduğunu söyleyim

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:26 ----------



    ben başka bişeyden bahsettim sen yanlış yerinden anlamışın yeni yetme
    Neresinden anlamışım ağğbi?
    ...ADAMLIK, CİNSİYETLE DEĞİL ŞAHSİYETLE ALAKALIDIR...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Green Arrow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Moto Guzzi v7 850 Special + Kymco People S 200
    Arkadaşlar bu konu tamamen önyargı ve kuruntu. Ben şuanki motorumu Kadıköyden alıp Levente geldim. Motorum dolu depo ile 150 kilo geliyor gelmiyor. Öyle tecrübesi olan bir adamda değilim. Gayet güzel çıplak bir motorla bastım ve geçtim köprüden motor daha ilk 10 kilometresindeyken. Geçen haftada işyerim olan Okmeydanından Kayışdağına gittim ve tekrar geri döndüm. Motorum daha 250 km'de. Rüzgar etkiliyor mu etkiliyor ama korku duyarsanız 100 bin km yapsanızda geçemezsiniz ordan rahat bir şekilde...

  3. #23

    Üyelik
    12 Temmuz 2014
    merhaba, cevabın için teşekkür ederim esasında cbr 125 ilk moturumda ama o ehliyetsiz ve gizli gizli ara sokaklarda sürdüğüm bir araçtı. bu yüzden deneyim olarak saymamıştım. orda da 1.000 km deneyim sayılabilir ama ara sokaklar için. motor gücü benim için önemli değil. hız meraklısı değilim. kafanızdaki çizdiğiniz basayım kaçsın aga heyt be desinler modunda hiç değilim

  4. #24

    Üyelik
    24 Mart 2015
    Koprude motoru yatirma ruzgarin nerden estigi belli olmuyor kopru yolu cok bozuk ve dalgalanmali. Hep viteste git zaten cok ruzgar yoksa sikinti olmaz ama normalde bile ruzgar savuruyor saga sola yalpaliyosun. Dikkat et gecerken

  5. #25
    alicebbar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Kasım 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT25+RKS Freccia
    Tek derdin HGS olabilir, o motoru çok kuvvetli değilse rüzgar savuracağını sanmam.

  6. #26
    shadowmaster - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL 200
    İlk geçişte asla %99'a uyup sağ şeritteki taşıtların sağından sürme, sağdaki aracı normal takip et, böylece rüzgar, salınım gibi etkilere, sürüşünün verdiği tepkiler ne oluyor gözlemleyip anlarsın. Asla şerit çizgisi üzerinde sürme çok kayar. Giriş ve çıkıştaki ızgara kapakların yol tutuşu da zayıftır, bazen bu kapaklarda lastiğin sürüş izine etki edecek kadar geniş boşluklar olabiliyor dikkatli olmak gerek. Olur da rüzgar seni iteklerse gidonu sıkmadan hafif ters kontra ve yatışla dengelersin kendini. Bunlar dışında sakin ve keyifle motosiklet üzerinde kıta değişebilmenin ayrıcalığını yaşa

  7. #27
    Moderatör Levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    Rutherford,Nj
    Motosikleti
    Searching.
    Alıntı pcmnyk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Koprude motoru yatirma ruzgarin nerden estigi belli olmuyor kopru yolu cok bozuk ve dalgalanmali. Hep viteste git zaten cok ruzgar yoksa sikinti olmaz ama normalde bile ruzgar savuruyor saga sola yalpaliyosun. Dikkat et gecerken
    Bu söylediğiniz yanlış, rüzgarin nereden estiğinin belli olmaması için hortum falan olması lazim, köprüden geçerken rüzgar ya sağdan ya soldan gelir, ve hafif bir motosikleti rüzgara karşı yatırmazsanız köprünün üzerinde gezer durursunuz. Burada dikkat edilmesi gereken sabit bir hız da kalmak, köprüdeki şerit çizgilerinin üzerinden gitmemek, ve rüzgara karşı yatırdığınız motosikletin köprü bacaklarından geçerken rüzgarin bir anda kesilmesi ile kontrolü kaybetmemek için hazırlıklı olmanızdır. Bu bahsettiğim gerçekten ciddi rüzgar olan durumlarda her zaman böyledir, rüzgarsız havada veya ağır motosikletler ile her zaman güle oynaya geçebilirsiniz hiç sorun olmaz.

  8. #28

    Üyelik
    12 Temmuz 2014
    konuyu açalı çok olmuş ama köprüyü geçmek yeni nasip oldu

    saat 12 de eniştem rahatsızlandığı için acil olarak karşıya geçmem gerekti. o anki aciliyet sebebiyle o kadar akıcı kullandım ki ben bile kendime şaşırdım. köprüde hiç sıkıntı yokmuş gazı açıp devam.

  9. #29
    obarey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2015
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    2015 Honda CBR 250R (10k), 2015 Yamaha R25
    Arkadaşlar istanbul boğazda gerçekten sağlam RÜZGAR varsa orda araba bile şerit dışına çıkabiliyor. bu çok sık rastlanan bir durum değil ama iyi rüzgarda tehlikeli. aytıca köprünün salınım hareketi de artacağından tecrübesiz motosikletliler sıkıntı yaşayabilir.

  10. #30
    Bune - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Fazer 8
    Abartma o kadar gözünde hele hele bu yaz aylarında güle oynaya geçersin, AEA' nın rüzgarlı havada motor kullanma ile ilgili önerileri vardı onları bi bul, gidonu çok sıkı tutma ama en önemlisi sen bugün bi geç bakalım böyle bi konu açtığın için dönüp kendine bile gülersin emin ol abartılacak bişey yok köprüde


    Not: Zaten geçmişsin sorunsuz hadi geçmiş olsun.


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)