benim yakın r 25 aldı 15000 tl ye yanında nolan kaliteli bir kask var ve tiger egsoz takılı gerçekden bi artıları vardır onların o fiyata
benim yakın r 25 aldı 15000 tl ye yanında nolan kaliteli bir kask var ve tiger egsoz takılı gerçekden bi artıları vardır onların o fiyata
eniştem 2013 model 16000 kmde qasqai aldı 55 bin tl ye bugün 60.000 tl üzerinde. Bunun sebebi arabaların süper olduğu deil, berbat 3. dünya ekonomimizdir. Üretim olmazsa tüketim olursa, paso alırsın dışarda, dolar bir artar 3 e aldığını 5 e alırsın, sana da ona göre zam çakarlar. Sıfır alamayan halk ikinci ele hucüm eder. İkinci eli satıcak çakalda, eniştem gibi 55 e aldım, sıfırı olmuş 80 ben 65 e satarım hesabı yapar...
Kimse aldığı maldan zarar etmek istemiyor herkesin mali değerli nedense
Ben yılbaşında 0km R6 aldım nakit olarak 34 bin tl ye. 1200 km bindim baktım kesmiyor satayım dedim sıfırı piyasada yoktu üstelik yeni gelecek partinin fiyatıda 39.400 olmuş kimse ön siparişle bile nakit 39 dan aşağı vermiyor. motosikletin üzerinde tank pad bile yoktu 36 bin tl nakite sattım.
Sonra gittim kampanyalı nakite 43 bni tl ye CBR 1000RR aldım. Bir yılda ona bineceğim fiyatlar ve döviz malum şu an en düşük fiyatlı binlik CBR diğerleri ile çok fiyat farkı var seneye allah kerim 50 küsürmu olur nedir artık bir yıl binip seneyede onu 46 ya patlatırım olur biter ne var bunda
Yine konular karışmış. Motorun değeri tabi ki zamanla artar ancak siz mesela bugün fiyatı 15 bin TL olan motoru 300 km kullanıp 16 bin TL 'ye satılığa koyarsanız adama küfrederler ki ben ediyorum. Aksesuar konusu bambaşka bir şey. Ben aksesuar sevmem. Mesela vites göstergesi istiyorsam ve o motorda yoksa motoru almam. Motordan vazgeçemiyorsam vites göstergesinden vazgeçerim yine almam. Bana göre vites göstergesi o kadar pahalı olmamalı. Hiçbir şekilde almam yani, tercih meselesi. Bu şekilde düşündüğümden ikinci elde de o paraları vermem. Motorun eskimiş, aşınmış olması bana göre aksesuarlardan çok daha önemlidir. Ha motor çok yenidir, 1000 km'dedir, sahibi titizdir, aksesuarlar da gerçekten ihtiyacım olacak şeylerdir, o zaman belki...
Üstünde ciddi aksesuar olan iyi marka bir motor belki sıfırından fazla edebilir. Titanyum akropoviç egzoslu temiz bir drz400 tuhaf bir rakama satılmıştı hatırlıyorum. Yalnız bunlarda tek tük motorlardır. Lastiği değiştirdim tak fiyatı arttı, etiket yapıştırdım fiyatı arttı, plaka masrafları da var fiyatı arttı. O an itibariyle, atıyorum sıfırı 10.000 olan motorun ciddi aksesuarı yoksa ve çok temizse 9.000 den yukarı satılmaması lazım. Satılıyorsa satan göle oltayı atmış sazan avlamaktadır. Malum bizim ülkedede bol var!
bu plaka masrafı olayınıda ben anlamıyorum bana etik gelmiyo plaka masrafının ikinci el motora eklenmesi.Sıfır alma keyfini sen yaşadın len banane bu masraftan ikinci el motosiklet alımında plaka masrafı ödüyoruz adama ya çok garip kesinlikle böyle bi fiyattan motor almam aksesuar felanda hikaye Seko ne güzel açıklamış motor aşındıktan sonra taktıgınız egzozdan bizene her halükarda plaka masrafıyla cartıyla curtuyla sıfır aldığımda 3-5 daha pahalıya gelicek olsa bile gider 0 alır keyfime bakarım.İkinci el tamamen risktir
O arkadasların coguna alırken giydirdikleri için onlarda aynısını yapma hevesindeler
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)