motor bloğu olarak yanılmıyorsam ikisinde de aynı motor var. evet tarz olarak çok alakasız iki motor ama genel sağlamlık, kullanışlılık açısından hangisini tavsiye edersiniz? ha görsellik de var tabi..
motor bloğu olarak yanılmıyorsam ikisinde de aynı motor var. evet tarz olarak çok alakasız iki motor ama genel sağlamlık, kullanışlılık açısından hangisini tavsiye edersiniz? ha görsellik de var tabi..
125'lik bir supersport alıp trafikte CG'lerin hedefi olmaktansa, WR125 alıp hepsinden ayrılmayı tercih ederim
Emre sen üstüne bindiğinde, sürdüğünde hangisiyle mutlu oluyorsan onu al. Millet r125 çok şekil çok şekil dese bile sen wr125x'in üstünde mutluysan onu al...
ne yönden mesela?
size göre hangi yönleri yzf den daha tercih edilebilir? paylaşırsaniz mutlu olurum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:53 ----------
bilmiyorum kardo kararsız kaldım açıkçası. wr 125x ile takas teklifi var bilemedim ne yapsam nasıl yapsam
Kisisel gorus olarak; R125 oturusu rahatsiz olmasina karsin 125lik motor sonucta yaris motoru gibi gitmiyo, wr ise daha dik oturuslu ve her ise gelen bir makine. Ben olsam wr'yi tercih ederdim.
yok ya 125 cc üzeri düşünmüyorum ben kardo. bana yetiyor :-) yıllardır 125 cc kullanıyorum. geçenlerde crf kullandım kaliteli güzel motor da ne bileyim şasisi bana yetersiz geldi. yzf de hayvan gibi şasi var 4 parmağımdan daha kalın. crf 2 parmak genişliğinde. ne bileyim mühendisler yaptıysa yeterli görmüşlerdir belki de ama crf bana o sağlamlik hissiyatını pek veremiyor nedense.
yakıt konusunda doğru diyorsun kardo az yakıyormus fakat sağlamlık benim için belkide ilk kriter. sağlam ve göze görsel olarak güzel göründümü tamamdir benim için. crf nin karenajlar harbi çok iyi gerçekten kaliteli ancak dediğim gibi o gövde şasi bana pek sıcak gelmiyor :-/
Abi iki hatun var boy kilo aynı sarışını mı seçeyim esmeri mi gibi birşey olmuş bu :D
Hocam öyle demeyin ciddi sürüş farkı var iki motorda da.
Cbr250 kullanıcısı iken Wr125 x sürdüm, inan ağzım kulaklarımda sürdüm, bir alet bu kadar zevkli sürüş sunamaz. Sahibi bir dene dedi, gerek yok ya şu sokakta bi döneyim dedim, sahilyoluna girdim yarım saat sonra geldim. 250cc fiyatı uygun olsa gece gündüz çalışır almak için çabalarım. Frenler,amortisörler,gaz tepkisi,kararında yükseklik, gidon açısı insanı her kaldırıma çıkıp, her araya girmeye teşvik ediyor.
herkes aynı şeyi söylüyor wr x için :-)
kalite olarak nasıl? kronik sorunu var mi bu konularda bilginiz var mi?
Bahsettiğim abi bildiğim kadarıyla 15bin km.kadar kullandı, sonra satıp wr125 R aldı, makineye binmek için gerilerden depar atarak gelip, üzerine atlamak lazım
Kronik sorununu veya zayıf yönlerini forumdaki kullanıcılara sorabilirsin.
Hocam üstte bir arkadaşımız aslında güzel söylemiş r125 te rahatsız oturuyorsun seleye ama o oturduğunda bir şeye değmiyor yani 125 cc sonuçta en fazla ne olacak.Bence racing olarak en az 250 lik olmalıki o hazzı vermeli insana.rahatlığından taviz verip performans olarak karşılığını almalısın.Benimde boy 190 cm banada cross öneriyorlar.İçine sinerse takas et sana cross daha iyi gider bence
artçı olayı sıkıntı olur dimi wr125x'te ? Bende onları çok seviyorum ve eminim sürüşü çok zevklidir ama artçı ile biniyorum çoğu zaman o sıkıntı çıkarır diye düşünüyorum... Ayrıca izmir'de cross varsa bi deneyebilirim kenarda dursun bu mesajım :D
kanka aslında yzf duracak, yanına bi supermoto, enduro tarzı bi şey alacaksın :-) iki motor kullanacaksin
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:18 ----------
yok kardeşim o iş bildiğiniz gibi değil. yani yzf ye oturan biraz eğik oturuyor diye herkes belimızın ağrıdıgini düşünüyor oysaki egilince önünde depo var o seni destekliyor ayrıca yzf nin sürücü selesi maaşallah geniş ve çok yumuşak. benim bundan önce ki motorum yamaha xt 125 ti wr nin bir önceki modeli.. ınan onun 2. 3 katı daha rahat yzf nin sele.. ha yzf ye ördek gibi binersen kolları dümdüz tutarsan bilekler ağrıyor sadece başka sıkıntı yok. o da yanlış binildigi için. normalde ss motorlarda dirsekten dümdüz değil de, dirsekler hafif bükük, hatta hızlanacagin zaman dirsek yere paralel hale gelince gayet de rahat yzf nin oturuş pozisyonuna dışarıdan aldanmayin crf 250 nin seleden daha rahat :-D
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:23 ----------
beni yzf de tek endişelendiren şey karenajlari çok pahalı ve çok karenaji var. bu nedenle hem temizliği zor hem de karenajlari çizik, kırık, çatlak olursa göze bi hayli batıyor. çıplak motorlarda öyle bi sorun yok :-) ışte
Ben bir enduro kullanıcısı olarak wr125 derim. Trafikte ışıklarda yanıma gelen neredeyse bütün motorlara tepeden bakıyorum, değişik bir his. WR125X te süpermoto tipli yüksek bir makine. Bunun efsane olan bide abisi vardı bilmem bilirmisiniz WR250X.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)