wr125 alırdım. Alacaktım R25 alıyorum. Ben öyle güzel bir supermoto görmedim. 250cc lik olsa gözüm kapalı alırdım.
wr125 alırdım. Alacaktım R25 alıyorum. Ben öyle güzel bir supermoto görmedim. 250cc lik olsa gözüm kapalı alırdım.
Tugay Boruzan. Çanakkale'den Selamlar.
Ben de düşünüyordum almayı ama şunu izledikten sonra vazgeçtim
Zirveye ulaştığında beni hatırla.
Evet. Yani tecrübem yok çok fazla ama 2-3 kişiye sordum, aynı cevapları aldım. Sürüşünün pek rahat olmadığını söylüyorlar.
büdüt: Hayırlı olsun almışsın galiba
Altinelbiseli adam goruntusu R6'ya benzedigi icin gidisini de R6 gibi sandi bence. Yoksa Cbr125'i yere goge sigdiramayip R125'i yerin dibine sokmak adil bi karsilastirma degil.(Ayni blogu kullanan Mt125'i ne kadar begendigini biliyorsunuzdur).
Konuyu acan icin de hocam Rc390 test etmistim yarim saat. Ondan inip kendi Duke'me binince o kadar rahatti ki arabaya biniyorum falan sandim. Oturus fark eder illa ki ama yine zevk meselesi.
yzf r 125 değil.. gerisi önemli değil. yzf almada ne alırsan al.honda cbr 125 daha iyi bence sen bilirsin..honda honda dır..
Wr'den söz açılmış birkaç cümle laf edelim
Wr ufak cc ve başlangıc motoru oldugu için ben çok objektif yorumlarla karşılaşmadım malesef.İlk motoru olunca insanlar ya övüyor yada abartıyor yada farklı cc tecrübesi olmadıgı için iyi bir kıyaslama yapamıyor.
Fazerın yanına bir cross alayım dedim Tercihimi wr 125 R versiyonundan yaptım senınkısı asvaflt versiyonu jant çapları ve yerden yükseklikleri farklı olması lazım.
Neyse motoru Karadenizden zonguldaktan buldum sırf temizi diye atladım otobüse izmire getirdim tek seferde 800 km yol.
Wr ve yzf sürmüş biri olarak şunu söyliyim. 2 motor aslında kıyaslaması mümkün olmayan farklı tarzlarda motosikletler.
İlk ne istedigini bilmelisin. Biri ss oturuşunda digeri ise enduro.
2 motor bloguda tamamen aynı. Şanzıman dişlilerinde farklılıklar oldugunu düşünüyorum sadece yoksa bile ön ve arka dişli mutlaka farklı.
Wr daha torklu fakat son hızı düşük. yzf ise Daha torksuz ve son hızı yüksek tahminim.
Wryi anlatmak gerekirse şöyle diyim. Asvaflt versiyonu bilerek almadım Cross versiyonuda asvaftta gidiyor x ve R versiyonu arasında bence R versiyonu kullanılabilirlik bakımından daha mantıklı.
Yakıt 100 kmde 2.5 lt 3.1 lt arası yakıyor. 3.1 canını alman lazım. Benım genel ortalamam 2.6 lt. Bu seviyede yakıtlara ulaşmak için tabiki motorun bakımlı olması lazım. Hava filtresi subab ayarları vs.
Motor yerden inanılmaz derecede yüksek. 1200 Gs düşün. Ondanda yüksek. 93 cm yerden Böyle yükseklik görmedım boyum 1.75 ayaklar yere degmıyor çok zorlanıyorum.
Amortisörler inanılmaz hani dersin ya burdan motormu geçer insan düşer diye işte wr geçiyor. Kaldırım tanımazsın merdivenlerden takır tukur inersin.
Ön hant büyük oldugu için gidon biraz agır haliyle 21 inç jant var ybr gibi slalom atarım zannetmeyin. Tabiki çok kıvrak ama 21 inç jant kendini hisettiriyor. Ön jantı ve arka jantı farklı büyüklükte.
Frenlerine diyecek yok Ön fren inanılmaz kitlemek için çok acemi olmak lazım arka fren ise ona nazaran çok daha çabuk kitliyor ama arazide ne hikmetse asvafta yaptıgı gibi kilitlemelerle karşılaşmadım..Bu Motoru almamın sebeblerinden biri nerdeyse 120 kg olması. Crf'den çok daha hafif. Yokuş yukarı çamurlu yol kayalıklardan inerken cıkarken daha az yoruyor.
Arazide ne kadar hafif o kadar iyi fakat burdan crf daha kötüdür demek istemıyorum wr 125 ile crf kıyaslanmaz gerçi. Onun rakibi wr 250 R.
Selesi acayip rahatsız. İnanılmaz rahatsız düz tahta düşün. Artçı konforuda haliyle sele bakımından rahatsız ama amortisörler çok yeterli oldugundan artçı rahat ediyor.
Kısacası 2 yıldır Fazer kullanıcısı olarak wr'yi aldıgımdan beridir Fazere el sürmedim Buda kısa bir arazi videom. R versiyonu alman için bir öneri gibi düşün
ben r25 aldım ama bu ikisi arasından kesinlikle WR125 derim R25 in oturuşu bile bana çok racing geldi ki, yzf125 bildiğin R6 sürüşüne sahip motoru ie 125cc bence mantıksız bir motor wr125 ise kesinlikle her binişinde motosiklet sürmekten zevk alabileceğin bir motor. ayrıca öğrenme bakımından dik oturuş pozisyonu sayesinde yola çok daha fazla hakim olucaksın.
Neyle başlar iseniz öyle gidiyor.Benim ilk motorum yzf r125 onun haricinde sadece sürücü kursunda commuter sürmüştüm o kadar, motorun oturuş pozisyonuna öyle bir alıştım ki.Arkadaşımın wr 125'i var onu sürdüm motordan düşüyodum az dahaindim motordan bu ne rahatsız bir motor sen nasıl sürüyorsun bunu dedimDün r25 test ettim motora bi bindim bildiğin chopperaşlışma meselesi bu kişiye göre değişir.Eğer SS'den yürüyecem ben diyorsan r125 sürersin sonra cc büyür gider.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:26 ----------
CEM. bu arada yzf daha torksuz demişsin yanlışın var.r125 12.4,wr125 12.2 nm R125 daha torklu dişli olaylarını filan bilmiyorum.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)