Sessiz sedasız ilerleyen veya gerileyen hyosung
Reklamlar
-
Reklamlar
-
R25 22-26 beygir demişsiniz fakat 35.5 beygir olması gerekmekte.
-
Ben sırf görüntüden ibaret olduğunu düşünmüyorum. Rakipleri kadar güçlü, ama onlardan daha hafif ve torku daha yüksek bir motor yapmışlar. Evet biraz daha ucuz olabilirdi ama ben perofrmans olarak diğerlerinden aşağıda olduğunu düşünmüyorum. Hele ki o cılız SL250'den çok daha tercih edilebilir duruyor.
-
Hyosung acayip evet, bilgisiz birşeysiz kimsenin haberi olmadan motor getiriyor fiyat yukseltıyor aa hiç reklam vs yapmıyor bi acayip. Bu arada r25 36 beygir
-
Pardon arkadaşlar 32-36 yazacaktım. yanlış yazmışım
hyosung diğerlerinden güçsüz değil ancak. marka bakımından çok çok geride. hyosung hakkında chopper harici ss motorda ne zaman iyi yorum aldık ki ? hep kronik sorun çıkıyordu. adamlar çift silindir motorları tek silindire düşüyor diye bu sefer tek silindir motor çıkarmışlar
hız ve titreşim bakımından honda ile belki kapışır. ancak honda 100,000e kadar gider peki hyosung? bakımlarını yapsanda bir yerden sonra motor patlayabiliyor durduk yerine... :/
fiyatı düşük olsa belki yükselebilirdi ancak bu fiyatla yükselmesi pek mümkün değil malesef...
-
Hyosung u bu ülkede bitiren şeyler arasında ilk başta distribütör hatası var. Buna bağlı olarak yetkili servislerin bilgisizliği de üzerine tuz biber oldu resmen (işini düzgün yapan servisleri bu sözden tenzih ediyorum). Yani düşünün elektrik kesen motorda sigortayı değiştirmeden yaptım deyip sizi eve yollar ertesi gün bir bakarsınız sigorta şekil değiştirmiş. Arıza kodu okumak yerine eski usul deneme yanılma yöntemine başvurma vs. vs.
Hyosung un bu ülkede tutulabilmesi için ciddi anlamda servislerin iyi eğitimli olması gerekli. Tabi bu benim düşüncem.
-
pulsar 24 beygir 140-150 yapabiliyor sıkıntı yok, 250 sl 28 beygir 160 anca yapıyor sıkıntı yok, Anlamadığım ısrarla CBR250 23 beygir ama bu iki motorunda yaptığından fazlasını rahatlıkla yapabiliyor ama beygiri onlardan daha düşükken hemde )) komik olmayın.
-
pulsarda eklenebilir. eklememek ile hata yapmışım ancak o biraz daha naked'e kaçtığı için yada sport toing mi desem bilmiyorum o sebeple eklemedim. grenajları motorları dahil ettim sadece.
beygir olarak hepsini sitesinden yazdım. hatalı yazdılarsa bilemiycem
ancak bir hyosung motoru ile bir honda motoru tabikide bir değil. hatta hyosung 40 beygir olsa ne yazar. gt 650r ı herkes biliyor. motor piston kitliyor,silindir düşüyor,yolda düz giderken motorun vitesi boşa geçiyor
-
atillatopal9 adlı üyeden alıntı
pulsarda eklenebilir. eklememek ile hata yapmışım ancak o biraz daha naked'e kaçtığı için yada sport toing mi desem bilmiyorum o sebeple eklemedim. grenajları motorları dahil ettim sadece.
beygir olarak hepsini sitesinden yazdım. hatalı yazdılarsa bilemiycem
ancak bir hyosung motoru ile bir honda motoru tabikide bir değil. hatta hyosung 40 beygir olsa ne yazar. gt 650r ı herkes biliyor. motor piston kitliyor,silindir düşüyor,yolda düz giderken motorun vitesi boşa geçiyor
o zaman yanlış bakmamak lazım sitedeki verilere
-
-
atillatopal9 adlı üyeden alıntı
çok özür dilerim güç ve tork u birleştirmişim 20-23 yazmışım 20-27 olacak
rica ederim aslında sana özel değil bu hep aynı şeyi yapıyorlar, barkında incelemsinde öyle söyledi, ne ayak bende anlamadım. hatta 18 beygir dedi.
-
Honda CBR250R 27,5 BG olarak gözüküyor. Bu motor önceki modellerden çok farklı. Motor bloğu dahil tamamen yeni bir tasarım yapılmış. Kullanıcısı olmadığı için malesef pek bilgi de alınamıyor.
-
Tek silindir ve bu fiyat, inanılmaz bir şey biz yamahaya zam için savaş açtık, siz bu fiyatları isterseniz diğer japonlar da haliyle fiyatları yüksek tutar. Bizi çok zengin sanıyor sanırım bu motor üreticileri, biri bunlara asgari ücretin 947 tl olduğunu hatırlatsın.
-
Yahu ne güzel motor işte sokak sokak gezip cafe'de şekil yapmaya 10 numero makine işte bu kafada adam bakmaz ıvır zıvırına
-
-
Hyosung o paraya, o yedek parça fiyatıyla, o beceriksiz servisiyle, o anlayışsız müşteri hizmetleriyle hayatta satmaz. ÖnCeden yok kalıplı, yok bilmemneli diyorduk, kawa alınmaz kaç para diyorduk. Şimdi sl250 sİ r25 i, kasa değiltirien cbr 250 si ile nah baş eder. Etmesin zaten. Çin malı daha iyi, en azından parçası ucuz. Sıfır aldığım motor isyan ettirdi, düzenli aralıklarla parçası bozulur mu kardeşim
-
Arkadaşlar merhaba. Ben GD250N sahibiyim. 1 hafta oldu motoru alalı bende GD250R istiyordum ancak aldığım dönemde yoktu motor sonradan da racing tarzı motor almaktan vazgeçip naked modelini aldım. Naked modeli 12 R modelini 13 bin liraya nakite veriyorlar. Fiyat olarak bütün motorlar pahalı olsa da rakiplerine nazaran daha uygun. Bence üzerinde gelen lastik rahatlıkla değiştirilmeden binilebilecek bir lastik. ( MRF Revz araştırabilirsiniz.) Oldukça hafif gayet iyi gidiyor. Malzeme kalitesi 250cc standartlarında bana göre gayet iyi. Nereye parketsem birileri gelip merakla bakıyor ve inceliyor. Kısaca alışılan motorlardan oldukça farklı bir çizgisi var motorun. Racing modeli de o tasarımın daha kaslı versiyonu olarak yerini alır diye düşünüyorum.
-
Green Arrow adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba. Ben GD250N sahibiyim. 1 hafta oldu motoru alalı bende GD250R istiyordum ancak aldığım dönemde yoktu motor sonradan da racing tarzı motor almaktan vazgeçip naked modelini aldım. Naked modeli 12 R modelini 13 bin liraya nakite veriyorlar. Fiyat olarak bütün motorlar pahalı olsa da rakiplerine nazaran daha uygun. Bence üzerinde gelen lastik rahatlıkla değiştirilmeden binilebilecek bir lastik. ( MRF Revz araştırabilirsiniz.) Oldukça hafif gayet iyi gidiyor. Malzeme kalitesi 250cc standartlarında bana göre gayet iyi. Nereye parketsem birileri gelip merakla bakıyor ve inceliyor. Kısaca alışılan motorlardan oldukça farklı bir çizgisi var motorun. Racing modeli de o tasarımın daha kaslı versiyonu olarak yerini alır diye düşünüyorum.
üstad senin motor ne renk acaba, kırmızı şase olabilir mi, dün akşam 7.30 gibi nurtepe temden köprü tarafına gittin mi, bizde iki motor mondial ve hyosung ikiside plakasız yanından geçtik senmiydin o ?
-
BatuhanK adlı üyeden alıntı
Hyosung o paraya, o yedek parça fiyatıyla, o beceriksiz servisiyle, o anlayışsız müşteri hizmetleriyle hayatta satmaz. ÖnCeden yok kalıplı, yok bilmemneli diyorduk, kawa alınmaz kaç para diyorduk. Şimdi sl250 sİ r25 i, kasa değiltirien cbr 250 si ile nah baş eder. Etmesin zaten. Çin malı daha iyi, en azından parçası ucuz. Sıfır aldığım motor isyan ettirdi, düzenli aralıklarla parçası bozulur mu kardeşim
Başınıza böyle sıkıntıların ve talihsizliklerin gelmesi üzücü. Yeni çıkan bu 2 motor önceki nesille alakası olmayan tek silindirli ve su soğutmalı bir motor. Parçaların %95 civarında eski nesilden farklı olduğu söyleniyor. Distribütör değişti artık Uniteks firması kısacası SYM'yi ve bünyesindeki diğer markaları satan firma. Ana bayi Kadıköy'deki İstanbul Motor. Bana göre bunlar seviye atlatan gelişmeler çünkü en azından artık bisiklet tamircisi modunda bayilerle uğraşma gereği kalmadı. Servisin 200 lira civarında olduğunu söyledi bana İstanbul motor. Kullanım kılavuzunda da 1000-4000-8000 gibi bir bakım aralığı gözüküyor. Henüz oturmuş değil elbette yedek parçalar ay sonu giriş yapacakmış. Bol bol aksesuar geleceği söylendi. Umarım destekleyen bir distribütör olur ve benim gibi kullanıcırı ve ilgi duyanları mağdur etmezler.
-
atillatopal9 adlı üyeden alıntı
Pardon arkadaşlar 32-36 yazacaktım. yanlış yazmışım
hyosung diğerlerinden güçsüz değil ancak. marka bakımından çok çok geride. hyosung hakkında chopper harici ss motorda ne zaman iyi yorum aldık ki ? hep kronik sorun çıkıyordu. adamlar çift silindir motorları tek silindire düşüyor diye bu sefer tek silindir motor çıkarmışlar
hız ve titreşim bakımından honda ile belki kapışır. ancak honda 100,000e kadar gider peki hyosung? bakımlarını yapsanda bir yerden sonra motor patlayabiliyor durduk yerine... :/
fiyatı düşük olsa belki yükselebilirdi ancak bu fiyatla yükselmesi pek mümkün değil malesef...
@ atillatopal9 kardeşim hyosung istedinde babası vermedimi yahu.niye anlamaya çalışıyorsunki hyosung u beğendiysen alırsın beğenmediysen almazsın.hangi 250 liği alsanda enaz 2-3 bin tl ötv -kdv ödeyeceksin.dün arkadaşa ikinci el hyosung aldık .tam 480 tl trafik sigortası çıktı .en düşüğü bu 1500 tl diyen bile vardı.kapitalist demokrasi de işler böyle paran varsa konuş yoksa sus. proleterlere ne zaman sorulmuş ne düşündüğü ne istediği(ancak idam sehpasında). hyosung a gelince 2008 ağustos da aldım. 2014 kasımda sattım yeni modelini aldım.bu süre zarfında 3 takım lastik 4 takım zincir dişli ,(hava filtresi ve balata falan saymıyorum) shell deki pompacının kartta biriken bonusları hesaplaması üzerine 5 milyarı geçkin birde yakıt masrafım olmuş.motor birkez bile açılmadı.bir kez xenon yüzünden statör yaktık o kadar. sattığımda 110 bin km deydi. yeni sahibi geçenlerde arayıp teşekkür etti motora iyi baktığım için.Türkiye nin yarısını gezdim banamısın demedi.pipo çatlaması bir seride fabrika hatasıydı.inanmayacaksınız ama motoru aldıgım dan bir ay sonra kanuni den aradılar ve motorumun egzantrik gergisin de fabrika kaynaklı bir hata oldugunu bu serideki motorları yetkili servise yönlendirip ücretsiz değişim yapacaklarını söylediler.yani kanuni ile de hiçbir sorun yaşamadım.yolda dökülen 650r konusuna gelince 2007-2008 den sonra 650r gelmedi.piyasada toplasan 15-20 tane var .onlarında yarısı bişey den anlamayan çoluk çoğun elinde haşat olmuş.elden ele kucaktan kucağa dolaşan motorlar.kıyaslamaya bile değmezler.bu forumda var 650r ile gül gibi geçinen arkadaşlar.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)