Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

GV 650 mi ? XVS Dragstar 650 mi?

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    23 Nisan 2015
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    Yamaha TDM 850
    Arkadaşlar önümüzdeki sezona chopper almayı planlıyorum. nasipse alacağım ancak diğer bütün markaları eleyip bu ikisi arasında kaldım. Forumda her iki motor için yazılanları da inceledim. Sizlerden ricam özellikle bu motorları kullanmış olanlar fikir verirse kararımı o yönde kullanacağım.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    MotorKafa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBF 1000 FA
    Dragstar'ın yanında gv650 lafını kullanmak bile yılların efsanesine hakaret sayılır
    gobsistem ve İlker41 bunu beğendiler.

  3. #3

    Üyelik
    03 Nisan 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    HONDA CBR 600
    YAMAHA YENI KASA TURKIYEDE YOK DIYE BILIYORUM EN SON GENELLIKLE 2009 MODEL FALAN AMA O FIYATADA GV650 YENI MODEL ALABILIYORSUN VE GV SAGLAM MOTOR HEMDE TASARIM OLARAK YAMAHADAN DAHA BI GUZEL DURUYOR TABIKIDE ISCILIK YINEDE BIRAZ ALTINDA MUMKUNCE CANLI GOR DENE HANGISI HOSUNA GIDERSE ONU AL IKISIDE UZMEM DIYE DUSUNUYORUM
    gobsistem bunu beğendi.

  4. #4
    DKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2013
    o zaman geldiğinde sorarsın

  5. #5
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Alıntı gobsistem adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar önümüzdeki sezona chopper almayı planlıyorum. nasipse alacağım ancak diğer bütün markaları eleyip bu ikisi arasında kaldım. Forumda her iki motor için yazılanları da inceledim. Sizlerden ricam özellikle bu motorları kullanmış olanlar fikir verirse kararımı o yönde kullanacağım.
    İkisi de chopper değil, cruiser + ikisi de çok ayrı karakterlerde motosikletler. Honda VT750, Suzuki C800, VL800 veya M800, Kawasaki VN800/900 gibi Dragstar'lar da klasik cruiser'lar.

    GV650 ise yeni bir akım sport-cruiser tarzının öncüsü. Vulcan S, VZR1800 (M1800R) gibi motosikletler buna örnek verilebilir.

    Sürüş tarzı, konforları, ivmelenmeleri, rake açıları çok çok farklı. Motosikletten ne beklediğine göre değişir. Arada teknolojik ve kalitesel farklar da var. Sen istersen bir öncelikle alacağın cruiser'dan beklentilerini yaz ona göre yanıtlayalım.
    gobsistem bunu beğendi.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  6. #6

    Üyelik
    23 Nisan 2015
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    Yamaha TDM 850
    benim beklentim artçımla birlikte binip motora 300-500 km gaz kesmeden gidebilmek. durmadan beni saniyeye sokmayacak bi makina almk.

  7. #7
    serkani - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2006
    Şehir
    Kastamonu -Trabzon
    Motosikleti
    Made in Japan!
    İşe doğru başlamak lazım.

    Şöyle ki:

    Öncelikle bu güne kadar hangi model motosikletleri kaç bin km kullandığın gibi önemli olan bir bilgiyi, yani motosiklet tecrübenden bahsetmemişsin.

    Görsel olarak ne denli birbirlerine benziyor gibi dursalar da her iki motosikletin dengesi, sürüş dinamikleri kesinlikle birbirinden ayrı. GV650'yi ben Kawasaki'nin ER5 ve EN500 modellerine benzetiyorum. Bilindiği üzere her ikisi de aynı motoru kullanıyor ama sürüş dinamikleri birbirinden çok farklı. Bu yüzden yeterli, tecrübeye sahip olmayan çoğu motosiklet sürücüsü 6 ileri şanzumanlı EN500 üzerinde birçok kaza yapmıştır.

    Bu bağlamda Kawasaki örneğindeki gibi Hyosung GTR 650 ile GV650 arasında da bir fark yok. Aynı motoru kullanıyorlar. GV650'de gereksiz bir ivmelenme var. Bence tehlikeli bir motosiklet.

    Sonuç: Kalite ve işçilik gibi konularda dahi marka olarak her ikisini karşılaştırmak bile asla mümkün değil. Kıyası ona göre de yapmadım zaten. Yani YAMAHA.
    Honda Today 50 • Honda Beat 100 • Yamaha YBR 125 • Kawasaki ER5 • Yamaha Fazer FZ6 • V-Four Racing 800 ABS

  8. #8
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Alıntı gobsistem adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim beklentim artçımla birlikte binip motora 300-500 km gaz kesmeden gidebilmek. durmadan beni saniyeye sokmayacak bi makina almk.
    Bu iki araç da isteklerine gayet güzel cevap verir. Öncelikle Dragstar'ların yaklaşık 7-8 yıldır ülkemize getirilmediğini bilmen lazım. Yani bulacağın araçlar hem uzun zaman öncesine ait olacak hem de artan 2. el piyasası yüzünden 20000 TL civarı bir fiyatı olacak ve muhtemelen yüksek kilometrede olacak. Ha ama şöyle bir şey var; bu motosiklet düzgün bakıldığında kolay kolay sorun yaşatmaz, çocuklarına bile kalabilir. Yüksek kilometrelere ulaşabilir. Hava soğutmalı, 40 beygirlik oldukça iyi bir uzun yol motosikleti. Yamaha kalitesi ve sürüş konforu ile müthiş keyif verecek bir motosiklettir. Zaten bu motosiklete "kötü" diyecek birinin çıkacağını pek sanmıyorum.

    GV650 ise Dragstar'dan daha hafif öncelikle (15-20 kg). Motor bloğu GT650R (supersport) ile aynı olduğundan daha seri ve atik bir motosiklet. Kayış aktarmalı olduğundan zincir yağlama, bakım vs gibi dertlerin olmaz. Önde çift disk ve ikişer pistonlu kaliperleriyle iyi bir frenleme sağlar. Dragstarda ise tek disk bulunmaktadır. Ancak Dragstarın frenlemesi kötü diyen duymadım daha. Aynı şekilde arka fren de disktir ancak dragstarda kampanadır. O sebeple arka freni biraz daha iyi olabilir. 70 beygir civarı bir motosiklettir. (71,8'di galiba) Bu çok ciddi bir sayıdır. Dragstar ile aralarında 30 beygirlik farkı düşünürsen daha iyi anlarsın. Ancak bu motosiklet de en son 2011'de ülkemize getirildi. Şimdi sipariş üzerine getirilebileceği söyleniyor ama o fiyat 25000 civarı ve belki daha fazla olabilir diye düşünüyorum. 2. elleri de dragstara göre hem daha yeni modelde, hem daha uygun fiyatta bulunabilir. Üstelik sıvı soğutmalı olduğundan sıcak yaz aylarında şehir içinde daha makuldur. İşçilik kalitesi sanıldığının aksine gayet iyidir. Metal parçalar ise kolay eskiyebilmekte. Dragstar'ın ise sele konforu bir tık daha yüksek olabilir GV650'ye göre.

    Bu iki motosiklette de az çok bildiğim veya bildiğimi sandığım özellikleri paylaştım. Karar size kalmış.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  9. #9

    Üyelik
    23 Nisan 2015
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    Yamaha TDM 850
    Alıntı serkani adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İşe doğru başlamak lazım.

    Şöyle ki:

    Öncelikle bu güne kadar hangi model motosikletleri kaç bin km kullandığın gibi önemli olan bir bilgiyi, yani motosiklet tecrübenden bahsetmemişsin.

    Görsel olarak ne denli birbirlerine benziyor gibi dursalar da her iki motosikletin dengesi, sürüş dinamikleri kesinlikle birbirinden ayrı. GV650'yi ben Kawasaki'nin ER5 ve EN500 modellerine benzetiyorum. Bilindiği üzere her ikisi de aynı motoru kullanıyor ama sürüş dinamikleri birbirinden çok farklı. Bu yüzden yeterli, tecrübeye sahip olmayan çoğu motosiklet sürücüsü 6 ileri şanzumanlı EN500 üzerinde birçok kaza yapmıştır.

    Bu bağlamda Kawasaki örneğindeki gibi Hyosung GTR 650 ile GV650 arasında da bir fark yok. Aynı motoru kullanıyorlar. GV650'de gereksiz bir ivmelenme var. Bence tehlikeli bir motosiklet.

    Sonuç: Kalite ve işçilik gibi konularda dahi marka olarak her ikisini karşılaştırmak bile asla mümkün değil. Kıyası ona göre de yapmadım zaten. Yani YAMAHA.
    100.000 km üstünde motor tecrübem var ilk motorum mondial zat 150 scooterda daha sonra cup kulladım, daha sonra mondial mct şimdi ise lifan discovery kullanıyorum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:55 ----------

    Alıntı HAZZILHAR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu iki araç da isteklerine gayet güzel cevap verir. Öncelikle Dragstar'ların yaklaşık 7-8 yıldır ülkemize getirilmediğini bilmen lazım. Yani bulacağın araçlar hem uzun zaman öncesine ait olacak hem de artan 2. el piyasası yüzünden 20000 TL civarı bir fiyatı olacak ve muhtemelen yüksek kilometrede olacak. Ha ama şöyle bir şey var; bu motosiklet düzgün bakıldığında kolay kolay sorun yaşatmaz, çocuklarına bile kalabilir. Yüksek kilometrelere ulaşabilir. Hava soğutmalı, 40 beygirlik oldukça iyi bir uzun yol motosikleti. Yamaha kalitesi ve sürüş konforu ile müthiş keyif verecek bir motosiklettir. Zaten bu motosiklete "kötü" diyecek birinin çıkacağını pek sanmıyorum.

    GV650 ise Dragstar'dan daha hafif öncelikle (15-20 kg). Motor bloğu GT650R (supersport) ile aynı olduğundan daha seri ve atik bir motosiklet. Kayış aktarmalı olduğundan zincir yağlama, bakım vs gibi dertlerin olmaz. Önde çift disk ve ikişer pistonlu kaliperleriyle iyi bir frenleme sağlar. Dragstarda ise tek disk bulunmaktadır. Ancak Dragstarın frenlemesi kötü diyen duymadım daha. Aynı şekilde arka fren de disktir ancak dragstarda kampanadır. O sebeple arka freni biraz daha iyi olabilir. 70 beygir civarı bir motosiklettir. (71,8'di galiba) Bu çok ciddi bir sayıdır. Dragstar ile aralarında 30 beygirlik farkı düşünürsen daha iyi anlarsın. Ancak bu motosiklet de en son 2011'de ülkemize getirildi. Şimdi sipariş üzerine getirilebileceği söyleniyor ama o fiyat 25000 civarı ve belki daha fazla olabilir diye düşünüyorum. 2. elleri de dragstara göre hem daha yeni modelde, hem daha uygun fiyatta bulunabilir. Üstelik sıvı soğutmalı olduğundan sıcak yaz aylarında şehir içinde daha makuldur. İşçilik kalitesi sanıldığının aksine gayet iyidir. Metal parçalar ise kolay eskiyebilmekte. Dragstar'ın ise sele konforu bir tık daha yüksek olabilir GV650'ye göre.

    Bu iki motosiklette de az çok bildiğim veya bildiğimi sandığım özellikleri paylaştım. Karar size kalmış.
    Üstad bilgilendirmen için çok teşekkürler ama hala ikiisi arasında kararsızım

  10. #10
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Alıntı gobsistem adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Üstad bilgilendirmen için çok teşekkürler ama hala ikiisi arasında kararsızım
    Rica ederim. O zaman üstüne çıktığında seni daha iyi, daha mutlu hissettirecek olanı seçmelisin. Aslında kullandığın motosikletlere bakarak GV250 veya Daystar 250 almanı tavsiye ederdim ama sorduğun soru 650'lik 2 makine ile ilgili olduğundan ona göre cevap yazdım.

    Mutlaka aklındaki motosikletleri yakından görüp selelerine otur, bir gidonu tut. Şimdiden hayırlı olsun, kaza bela gelmesin başına.
    computeus bunu beğendi.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  11. #11
    natila - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cbf150 + HD sporster xl 1200 custom cb
    gv650 nin şakası olmaz tehlikeli motor derler. dragstar zaten efsane ancak yenisi yok senin yerinde olsam direk yamaha bolt a dönerim tork canavarı... kullanımı da daha kolay ...

  12. #12

    Üyelik
    02 Mart 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV650
    Alıntı gobsistem adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar önümüzdeki sezona chopper almayı planlıyorum. nasipse alacağım ancak diğer bütün markaları eleyip bu ikisi arasında kaldım. Forumda her iki motor için yazılanları da inceledim. Sizlerden ricam özellikle bu motorları kullanmış olanlar fikir verirse kararımı o yönde kullanacağım.
    iki motorda gayet güzel 100.000 km üzeri tecrübem var demişsin buda çok güzel ama kullandığın motorlar genelde düşük cc'li bu sebeple illede 650 cc alacağım dersen dragstar derim sebebi ise 40 beygir civar. bana sorarsan gv 250 veya daelim daystar 250'e bakmalısın. ikiside seni üzmez
    computeus bunu beğendi.

  13. #13
    anılbel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2010
    Şehir
    İzmir - Kuşadası
    Motosikleti
    Wolf 125/ VSTAR
    V star 650 satılık . İlgilenirsen özel mesaj atabilirsin .


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler