GV 650 mi ? XVS Dragstar 650 mi?
Reklamlar
-
Arkadaşlar önümüzdeki sezona chopper almayı planlıyorum. nasipse alacağım ancak diğer bütün markaları eleyip bu ikisi arasında kaldım. Forumda her iki motor için yazılanları da inceledim. Sizlerden ricam özellikle bu motorları kullanmış olanlar fikir verirse kararımı o yönde kullanacağım.
Reklamlar
-
Dragstar'ın yanında gv650 lafını kullanmak bile yılların efsanesine hakaret sayılır
-
YAMAHA YENI KASA TURKIYEDE YOK DIYE BILIYORUM EN SON GENELLIKLE 2009 MODEL FALAN AMA O FIYATADA GV650 YENI MODEL ALABILIYORSUN VE GV SAGLAM MOTOR HEMDE TASARIM OLARAK YAMAHADAN DAHA BI GUZEL DURUYOR TABIKIDE ISCILIK YINEDE BIRAZ ALTINDA MUMKUNCE CANLI GOR DENE HANGISI HOSUNA GIDERSE ONU AL IKISIDE UZMEM DIYE DUSUNUYORUM
-
o zaman geldiğinde sorarsın
-
gobsistem adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar önümüzdeki sezona chopper almayı planlıyorum. nasipse alacağım ancak diğer bütün markaları eleyip bu ikisi arasında kaldım. Forumda her iki motor için yazılanları da inceledim. Sizlerden ricam özellikle bu motorları kullanmış olanlar fikir verirse kararımı o yönde kullanacağım.
İkisi de chopper değil, cruiser + ikisi de çok ayrı karakterlerde motosikletler. Honda VT750, Suzuki C800, VL800 veya M800, Kawasaki VN800/900 gibi Dragstar'lar da klasik cruiser'lar.
GV650 ise yeni bir akım sport-cruiser tarzının öncüsü. Vulcan S, VZR1800 (M1800R) gibi motosikletler buna örnek verilebilir.
Sürüş tarzı, konforları, ivmelenmeleri, rake açıları çok çok farklı. Motosikletten ne beklediğine göre değişir. Arada teknolojik ve kalitesel farklar da var. Sen istersen bir öncelikle alacağın cruiser'dan beklentilerini yaz ona göre yanıtlayalım.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
-
benim beklentim artçımla birlikte binip motora 300-500 km gaz kesmeden gidebilmek. durmadan beni saniyeye sokmayacak bi makina almk.
-
İşe doğru başlamak lazım.
Şöyle ki:
Öncelikle bu güne kadar hangi model motosikletleri kaç bin km kullandığın gibi önemli olan bir bilgiyi, yani motosiklet tecrübenden bahsetmemişsin.
Görsel olarak ne denli birbirlerine benziyor gibi dursalar da her iki motosikletin dengesi, sürüş dinamikleri kesinlikle birbirinden ayrı. GV650'yi ben Kawasaki'nin ER5 ve EN500 modellerine benzetiyorum. Bilindiği üzere her ikisi de aynı motoru kullanıyor ama sürüş dinamikleri birbirinden çok farklı. Bu yüzden yeterli, tecrübeye sahip olmayan çoğu motosiklet sürücüsü 6 ileri şanzumanlı EN500 üzerinde birçok kaza yapmıştır.
Bu bağlamda Kawasaki örneğindeki gibi Hyosung GTR 650 ile GV650 arasında da bir fark yok. Aynı motoru kullanıyorlar. GV650'de gereksiz bir ivmelenme var. Bence tehlikeli bir motosiklet.
Sonuç: Kalite ve işçilik gibi konularda dahi marka olarak her ikisini karşılaştırmak bile asla mümkün değil. Kıyası ona göre de yapmadım zaten. Yani YAMAHA.
Honda Today 50 • Honda Beat 100 • Yamaha YBR 125 • Kawasaki ER5 • Yamaha Fazer FZ6 • V-Four Racing 800 ABS
-
gobsistem adlı üyeden alıntı
benim beklentim artçımla birlikte binip motora 300-500 km gaz kesmeden gidebilmek. durmadan beni saniyeye sokmayacak bi makina almk.
Bu iki araç da isteklerine gayet güzel cevap verir. Öncelikle Dragstar'ların yaklaşık 7-8 yıldır ülkemize getirilmediğini bilmen lazım. Yani bulacağın araçlar hem uzun zaman öncesine ait olacak hem de artan 2. el piyasası yüzünden 20000 TL civarı bir fiyatı olacak ve muhtemelen yüksek kilometrede olacak. Ha ama şöyle bir şey var; bu motosiklet düzgün bakıldığında kolay kolay sorun yaşatmaz, çocuklarına bile kalabilir. Yüksek kilometrelere ulaşabilir. Hava soğutmalı, 40 beygirlik oldukça iyi bir uzun yol motosikleti. Yamaha kalitesi ve sürüş konforu ile müthiş keyif verecek bir motosiklettir. Zaten bu motosiklete "kötü" diyecek birinin çıkacağını pek sanmıyorum.
GV650 ise Dragstar'dan daha hafif öncelikle (15-20 kg). Motor bloğu GT650R (supersport) ile aynı olduğundan daha seri ve atik bir motosiklet. Kayış aktarmalı olduğundan zincir yağlama, bakım vs gibi dertlerin olmaz. Önde çift disk ve ikişer pistonlu kaliperleriyle iyi bir frenleme sağlar. Dragstarda ise tek disk bulunmaktadır. Ancak Dragstarın frenlemesi kötü diyen duymadım daha. Aynı şekilde arka fren de disktir ancak dragstarda kampanadır. O sebeple arka freni biraz daha iyi olabilir. 70 beygir civarı bir motosiklettir. (71,8'di galiba) Bu çok ciddi bir sayıdır. Dragstar ile aralarında 30 beygirlik farkı düşünürsen daha iyi anlarsın. Ancak bu motosiklet de en son 2011'de ülkemize getirildi. Şimdi sipariş üzerine getirilebileceği söyleniyor ama o fiyat 25000 civarı ve belki daha fazla olabilir diye düşünüyorum. 2. elleri de dragstara göre hem daha yeni modelde, hem daha uygun fiyatta bulunabilir. Üstelik sıvı soğutmalı olduğundan sıcak yaz aylarında şehir içinde daha makuldur. İşçilik kalitesi sanıldığının aksine gayet iyidir. Metal parçalar ise kolay eskiyebilmekte. Dragstar'ın ise sele konforu bir tık daha yüksek olabilir GV650'ye göre.
Bu iki motosiklette de az çok bildiğim veya bildiğimi sandığım özellikleri paylaştım. Karar size kalmış.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
-
serkani adlı üyeden alıntı
İşe doğru başlamak lazım.
Şöyle ki:
Öncelikle bu güne kadar hangi model motosikletleri kaç bin km kullandığın gibi önemli olan bir bilgiyi, yani motosiklet tecrübenden bahsetmemişsin.
Görsel olarak ne denli birbirlerine benziyor gibi dursalar da her iki motosikletin dengesi, sürüş dinamikleri kesinlikle birbirinden ayrı. GV650'yi ben Kawasaki'nin ER5 ve EN500 modellerine benzetiyorum. Bilindiği üzere her ikisi de aynı motoru kullanıyor ama sürüş dinamikleri birbirinden çok farklı. Bu yüzden yeterli, tecrübeye sahip olmayan çoğu motosiklet sürücüsü 6 ileri şanzumanlı EN500 üzerinde birçok kaza yapmıştır.
Bu bağlamda Kawasaki örneğindeki gibi Hyosung GTR 650 ile GV650 arasında da bir fark yok. Aynı motoru kullanıyorlar. GV650'de gereksiz bir ivmelenme var. Bence tehlikeli bir motosiklet.
Sonuç: Kalite ve işçilik gibi konularda dahi marka olarak her ikisini karşılaştırmak bile asla mümkün değil. Kıyası ona göre de yapmadım zaten. Yani
YAMAHA.
100.000 km üstünde motor tecrübem var ilk motorum mondial zat 150 scooterda daha sonra cup kulladım, daha sonra mondial mct şimdi ise lifan discovery kullanıyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:55 ----------
HAZZILHAR adlı üyeden alıntı
Bu iki araç da isteklerine gayet güzel cevap verir. Öncelikle Dragstar'ların yaklaşık 7-8 yıldır ülkemize getirilmediğini bilmen lazım. Yani bulacağın araçlar hem uzun zaman öncesine ait olacak hem de artan 2. el piyasası yüzünden 20000 TL civarı bir fiyatı olacak ve muhtemelen yüksek kilometrede olacak. Ha ama şöyle bir şey var; bu motosiklet düzgün bakıldığında kolay kolay sorun yaşatmaz, çocuklarına bile kalabilir. Yüksek kilometrelere ulaşabilir. Hava soğutmalı, 40 beygirlik oldukça iyi bir uzun yol motosikleti. Yamaha kalitesi ve sürüş konforu ile müthiş keyif verecek bir motosiklettir. Zaten bu motosiklete "kötü" diyecek birinin çıkacağını pek sanmıyorum.
GV650 ise Dragstar'dan daha hafif öncelikle (15-20 kg). Motor bloğu GT650R (supersport) ile aynı olduğundan daha seri ve atik bir motosiklet. Kayış aktarmalı olduğundan zincir yağlama, bakım vs gibi dertlerin olmaz. Önde çift disk ve ikişer pistonlu kaliperleriyle iyi bir frenleme sağlar. Dragstarda ise tek disk bulunmaktadır. Ancak Dragstarın frenlemesi kötü diyen duymadım daha. Aynı şekilde arka fren de disktir ancak dragstarda kampanadır. O sebeple arka freni biraz daha iyi olabilir. 70 beygir civarı bir motosiklettir. (71,8'di galiba) Bu çok ciddi bir sayıdır. Dragstar ile aralarında 30 beygirlik farkı düşünürsen daha iyi anlarsın. Ancak bu motosiklet de en son 2011'de ülkemize getirildi. Şimdi sipariş üzerine getirilebileceği söyleniyor ama o fiyat 25000 civarı ve belki daha fazla olabilir diye düşünüyorum. 2. elleri de dragstara göre hem daha yeni modelde, hem daha uygun fiyatta bulunabilir. Üstelik sıvı soğutmalı olduğundan sıcak yaz aylarında şehir içinde daha makuldur. İşçilik kalitesi sanıldığının aksine gayet iyidir. Metal parçalar ise kolay eskiyebilmekte. Dragstar'ın ise sele konforu bir tık daha yüksek olabilir GV650'ye göre.
Bu iki motosiklette de az çok bildiğim veya bildiğimi sandığım özellikleri paylaştım. Karar size kalmış.
Üstad bilgilendirmen için çok teşekkürler ama hala ikiisi arasında kararsızım
-
gobsistem adlı üyeden alıntı
Üstad bilgilendirmen için çok teşekkürler
ama hala ikiisi arasında kararsızım
Rica ederim. O zaman üstüne çıktığında seni daha iyi, daha mutlu hissettirecek olanı seçmelisin. Aslında kullandığın motosikletlere bakarak GV250 veya Daystar 250 almanı tavsiye ederdim ama sorduğun soru 650'lik 2 makine ile ilgili olduğundan ona göre cevap yazdım.
Mutlaka aklındaki motosikletleri yakından görüp selelerine otur, bir gidonu tut. Şimdiden hayırlı olsun, kaza bela gelmesin başına.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
-
gv650 nin şakası olmaz tehlikeli motor derler. dragstar zaten efsane ancak yenisi yok senin yerinde olsam direk yamaha bolt a dönerim tork canavarı... kullanımı da daha kolay ...
-
gobsistem adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar önümüzdeki sezona chopper almayı planlıyorum. nasipse alacağım ancak diğer bütün markaları eleyip bu ikisi arasında kaldım. Forumda her iki motor için yazılanları da inceledim. Sizlerden ricam özellikle bu motorları kullanmış olanlar fikir verirse kararımı o yönde kullanacağım.
iki motorda gayet güzel 100.000 km üzeri tecrübem var demişsin buda çok güzel ama kullandığın motorlar genelde düşük cc'li bu sebeple illede 650 cc alacağım dersen dragstar derim sebebi ise 40 beygir civar. bana sorarsan gv 250 veya daelim daystar 250'e bakmalısın. ikiside seni üzmez
-
V star 650 satılık . İlgilenirsen özel mesaj atabilirsin .
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler