Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

karburatorlu motor alınır mı ?

    REKLAM ALANI
  1. #21
    DKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2013
    karbüratörlü motor başka olaydır


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Hondolog - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2015
    2015 Yamaha xv950 tavsiye ederim, mis hd'yi idame ettirmek bana zor geliyor, yakıt, aksasuar, servis, yedek parça vs masraflar sizi zorlamayacaksa, uzun uzun binecekseniz hd alın, yoksa yamaha. "bence"

  3. #23
    capozzz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Nisan 2014
    Şehir
    İzmir, Güzelyalı
    Motosikleti
    Dragstar 1100 sport
    arkadaşlar tum harleyleri ve ilanları araştırdım ve kendi bütçeme uygun birtane aradığım model olan 883r 2006 model buldum 6000km civarında orijinal full ama karburatorlü bir motormuş sizce bir problem yaratırmı bana almamda bir sakınca var mı harley davidson almak isteyen bir racing sever olarak sonunda guzel hızlara cıkabilen ve butçe olarak bana uygun olan tek motor bu (harley delisiyim aslında ama yavaşlığından sıkıntı ediyordum yada yüksek fiyattan)
    hocam motor galerisinin yalan soyliyecek hali yok yani adamlar bir çok motor satıyor hergun garajda yatmış yada trafiğe çıkısı geç olmus bir makine olması normal yani 6bin rahatlıkla olabilir
    Abicim baki senin şu an motorun var mı, daha önce kullandın mı, kullandıysan ne kullandın falan bunları bilemiyoruz. Ama bence sen bu mantıkla Harley falan alma (alıntılardaki koyu yazılı yerler). Neden dersen;

    1- Öncelikle senin sorduğun soru yanlış, karbüratör sorun çıkarır mı yanlış bir soru. Çünkü karbüratör daha eski, daha fazla denenmiş bir teknolojidir. Neresinde ne olduğu, ne yapabileceği hemen her usta tarafından bilinir. Tamiri de basittir, idame ettirmesi de basittir. Esas enjeksiyonda güzel benzin kullanmazsan enjektörler tıkandığı zaman ağlarsın, adamı ağlatacak masraf çıkarırlar karşına.

    2- Sonra bu 2006 model 6000 km ve "motosiklet galerisinin yalan söylemeyeceği" meselelerine gelelim. Harley'in en düşük modeli 883, 2006 model 6000 km de olmaz. Bu alet diğer Harley'lere göre daha kolay vızır vızır kullanılabilir bir alettir, akü sorunu yaşatmaz, kısa mesafede de daha fazla kullanılabilir. Bunu alan garaj motoru yapmaz, garajı olan adam büyük Harley alır. Motosiklet galerileri de %100 yalan söyler. Burda esas doğru söylerler mi diye sorman lazım (bu yazdıklarım hep genelleme ama genellemeler de tecrübeler sonucu ortaya çıkmıştır. Burada senin istisna yakalamış olma şansın maksimum %10 yani)

    3- Ha gelelim şuna, Harley 60.000 km de de olsa iyi bakılmışsa gene tıkır tıkır gider sorun çıkarmaz ama o zaman da ederinden fazla paraya satın almış olursun.

    4- Harley almak isteyen racing sever nasıl olunuyor bunu anlayamadım ben? Kardeş, sen racingin gidiş özelliklerini ama Harley'in de tipini mi seviyorsun? 883 bu ikisini birleştirmiş diye mi düşünüyorsun? Eğer öyleyse çok büyük hataya düşersin. Cruiser motor, ne kadar spor bir model olursa olsun racing gibi kullanılamaz. O şekilde virajlara giremez, o şekilde frenleme yapamaz. Önde cam yok bişi yok, senin oturuş pozisyonun yelken gibi açık, öyle race gibi son gaz alet ne kadar yapabiliyorsa o kadar hızlı gidemezsin, limitini göremezsin rahatsız eder. Zırıl zırıl titrer, zaten bu işin raconu da yavaş gitmektir. Sen, titreme ve yavaş gitmeyi sevmiyorsan bu iş sana göre değili demektir. Aletten nefret edersin. Bunun olayı kromlarının gıcır gıcır parlamasıdır, her yağmurda üstünü örtmen, nemli havaya maruz bırakmaman lazım. nazlıdır bu konularda.

    5- Almak istediğin makine 883cc, Harley'in en küçük modeli. Diğer Harleyler daha yavaş falan değil, 1200cc, 1600cc makineler nasıl 883 ten daha yavaş olsun? O işin raconu yavaş gitmek, gürül gürül gitmek, torku kullanmak olduğu için cruiser sahibi yavaş gider.
    metinkilic ve camadan bunu beğendiler.

  4. #24
    lucifer1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Temmuz 2014
    Alıntı capozzz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abicim baki senin şu an motorun var mı, daha önce kullandın mı, kullandıysan ne kullandın falan bunları bilemiyoruz. Ama bence sen bu mantıkla Harley falan alma (alıntılardaki koyu yazılı yerler). Neden dersen;

    1- Öncelikle senin sorduğun soru yanlış, karbüratör sorun çıkarır mı yanlış bir soru. Çünkü karbüratör daha eski, daha fazla denenmiş bir teknolojidir. Neresinde ne olduğu, ne yapabileceği hemen her usta tarafından bilinir. Tamiri de basittir, idame ettirmesi de basittir. Esas enjeksiyonda güzel benzin kullanmazsan enjektörler tıkandığı zaman ağlarsın, adamı ağlatacak masraf çıkarırlar karşına.

    2- Sonra bu 2006 model 6000 km ve "motosiklet galerisinin yalan söylemeyeceği" meselelerine gelelim. Harley'in en düşük modeli 883, 2006 model 6000 km de olmaz. Bu alet diğer Harley'lere göre daha kolay vızır vızır kullanılabilir bir alettir, akü sorunu yaşatmaz, kısa mesafede de daha fazla kullanılabilir. Bunu alan garaj motoru yapmaz, garajı olan adam büyük Harley alır. Motosiklet galerileri de %100 yalan söyler. Burda esas doğru söylerler mi diye sorman lazım (bu yazdıklarım hep genelleme ama genellemeler de tecrübeler sonucu ortaya çıkmıştır. Burada senin istisna yakalamış olma şansın maksimum %10 yani)

    3- Ha gelelim şuna, Harley 60.000 km de de olsa iyi bakılmışsa gene tıkır tıkır gider sorun çıkarmaz ama o zaman da ederinden fazla paraya satın almış olursun.

    4- Harley almak isteyen racing sever nasıl olunuyor bunu anlayamadım ben? Kardeş, sen racingin gidiş özelliklerini ama Harley'in de tipini mi seviyorsun? 883 bu ikisini birleştirmiş diye mi düşünüyorsun? Eğer öyleyse çok büyük hataya düşersin. Cruiser motor, ne kadar spor bir model olursa olsun racing gibi kullanılamaz. O şekilde virajlara giremez, o şekilde frenleme yapamaz. Önde cam yok bişi yok, senin oturuş pozisyonun yelken gibi açık, öyle race gibi son gaz alet ne kadar yapabiliyorsa o kadar hızlı gidemezsin, limitini göremezsin rahatsız eder. Zırıl zırıl titrer, zaten bu işin raconu da yavaş gitmektir. Sen, titreme ve yavaş gitmeyi sevmiyorsan bu iş sana göre değili demektir. Aletten nefret edersin. Bunun olayı kromlarının gıcır gıcır parlamasıdır, her yağmurda üstünü örtmen, nemli havaya maruz bırakmaman lazım. nazlıdır bu konularda.

    5- Almak istediğin makine 883cc, Harley'in en küçük modeli. Diğer Harleyler daha yavaş falan değil, 1200cc, 1600cc makineler nasıl 883 ten daha yavaş olsun? O işin raconu yavaş gitmek, gürül gürül gitmek, torku kullanmak olduğu için cruiser sahibi yavaş gider.
    abi haklısında demek istediğim diğerlerinden hızlı gitmesi değil benim bütçemin yettiği en hızlı giden cruiser tipi motor bu demek istedim racing tarzı derkende hız konusunu kastedmiştim piyasadaki diğer cruiser tipler 135i geçemezken bu makine 183lere kadar dayanıyor benim standart seyir hızım 140-150lerde oldugundan yavas kalıyorlar benim için yani dip gaz gitme meselesi değil gazı açtığında fırlamasını isterim motorumun km konusunada gelirsek h-d servisine gösterdiğimde orijinal olup olmadığını rahatlıkla söyleyebilirler gibime geliyor orada elbet doğrumu değilmi öğreneceğiz karburatoru sorma nedenimde daha once hiç karburatorlu motor kullanmamış yada yakınlarımdada sahip olan olmaması daha eski teknoloji diye tereddüt ettim bir an sağolsun arkadaslar yardımcı oldu

  5. #25
    rebel_punto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2006
    Şehir
    Osmaniye / Memleket Hatay
    Motosikleti
    Pejo.Jawa.Titan.Ybr.Cbr.Vstrom.Drift.Pulsar.Gs800
    Alıntı lucifer1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam motor galerisinin yalan soyliyecek hali yok yani adamlar bir çok motor satıyor hergun garajda yatmış yada trafiğe çıkısı geç olmus bir makine olması normal yani 6bin rahatlıkla olabilir

    Hem de galeriden. İlk sahibinden olsa belki derim ama galerici anasını boyar babasına satar. (Hepsi değil tabiki)
    camadan bunu beğendi.
    Motosiklet ruhlu araba - QQ - kullanıcısı.

  6. #26
    capozzz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Nisan 2014
    Şehir
    İzmir, Güzelyalı
    Motosikleti
    Dragstar 1100 sport
    racing tarzı derkende hız konusunu kastedmiştim piyasadaki diğer cruiser tipler 135i geçemezken bu makine 183lere kadar dayanıyor benim standart seyir hızım 140-150lerde oldugundan yavas kalıyorlar benim için
    Canım benim, işte falso burda ya zaten. Senin için olay standart sürüş hızı 140-150, hadi biraz basayım dediğinde 170-180 ise cruiser alma sen. Bu makine böyle kullanılmaz. Bunun için üretilmiyor. Hem kendini hem aleti heder edersin. Onun makinesi de, süspansiyonu da, ağırlığı da, freni, ayrodinamiği de de bunun için değil. Allah korusun kaza bela olmasa bile (ki olur öyle sürersen) gören sana apaçi der. Harley'in en büyük olayı sesidir, o kadar yüksek devir kullanırsan iğrenç bir ses çıkarır. Bak samimi söylüyorum nefret edersin aletten.

    Cruiser için güzel standart sürüş hızı (açık yollarda) 90-110-120, basayım dediğinde 130-140 (o da kısa bir süre için) olması lazım. Benim makineyle modifiyeden önce sadece göreyim diye 1 defa 190 bastım. Ondan sonra 130-140 üzerine hiç çıkmadım. Standart sürüşüm de 90-110 arasıdır. Benim makine sürüş konforu olarak 883 ten kat kat üstün olmasına rağmen o hızlarda rahatsız ediyor, eder çünkü yani, bunlar o iş için üretilmiyor.

    Sen ya hızını düşür, ya da başka tip motor al kardeşim. Soğursun bu işten.

  7. #27
    ZamboKage - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ağustos 2013
    Şehir
    Muğla/Milas
    Motosikleti
    SATILDI.
    Galeridense uzak dur belkide 6 bindeyken kaza yapıldı motor yapıldı ve garaja koyuldu ve 2006 dan beri sadece hafta sonu kullanılsa bile koca 9 sene elbet ister istemez 10 bin olur o motorun km günde sadece 1-2 saat binsen bile çok rahat 10 bin olur o motor bence uzak dur derim çünkü alırsın öğrenirsin gerçekleri sonra satamazsın elinde kalır yazık olur bence 2011 bi harley var istiyorsan TIKLA gör motoru bak bu bile hafta sonları binilmiş 2011 9 binde yani 2006 olup öyle hafta sonu binme ile 6 binde kalmaz o makine.

  8. #28
    lucifer1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Temmuz 2014
    Alıntı capozzz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Canım benim, işte falso burda ya zaten. Senin için olay standart sürüş hızı 140-150, hadi biraz basayım dediğinde 170-180 ise cruiser alma sen. Bu makine böyle kullanılmaz. Bunun için üretilmiyor. Hem kendini hem aleti heder edersin. Onun makinesi de, süspansiyonu da, ağırlığı da, freni, ayrodinamiği de de bunun için değil. Allah korusun kaza bela olmasa bile (ki olur öyle sürersen) gören sana apaçi der. Harley'in en büyük olayı sesidir, o kadar yüksek devir kullanırsan iğrenç bir ses çıkarır. Bak samimi söylüyorum nefret edersin aletten.

    Cruiser için güzel standart sürüş hızı (açık yollarda) 90-110-120, basayım dediğinde 130-140 (o da kısa bir süre için) olması lazım. Benim makineyle modifiyeden önce sadece göreyim diye 1 defa 190 bastım. Ondan sonra 130-140 üzerine hiç çıkmadım. Standart sürüşüm de 90-110 arasıdır. Benim makine sürüş konforu olarak 883 ten kat kat üstün olmasına rağmen o hızlarda rahatsız ediyor, eder çünkü yani, bunlar o iş için üretilmiyor.

    Sen ya hızını düşür, ya da başka tip motor al kardeşim. Soğursun bu işten.
    o zaman hızımı düşüriyim dediğin gibi usta 90-110 arasına çekersem sıkıntı cıkmaz sanırım bu arada makine satılmış 2012 model 883 ıron var 25binde güzel görünüyor baya onu düşünüyorum suanda enjeksiyonlu olsa gerek oda BUNUalıyımmı tabiki pazarlık ile orijinal seven biri olarak sadece depo kapağını birde plakalığı yan plakalık yapmayı planlıyorum ne dersin usta ben çok anlamıyorum chopper/cruiser makinelerden daha yeniyim bu tarzda

  9. #29
    capozzz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Nisan 2014
    Şehir
    İzmir, Güzelyalı
    Motosikleti
    Dragstar 1100 sport
    Alıntı lucifer1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    o zaman hızımı düşüriyim dediğin gibi usta 90-110 arasına çekersem sıkıntı cıkmaz sanırım bu arada makine satılmış 2012 model 883 ıron var 25binde güzel görünüyor baya onu düşünüyorum suanda enjeksiyonlu olsa gerek oda BUNUalıyımmı tabiki pazarlık ile orijinal seven biri olarak sadece depo kapağını birde plakalığı yan plakalık yapmayı planlıyorum ne dersin usta ben çok anlamıyorum chopper/cruiser makinelerden daha yeniyim bu tarzda
    Bak bu fena durmuyor, km de dürüst en azından. Aksesuar da yapmış, çift kişilik sele, k&n hava filtresi falan. Ama tabii ki servise göstermek lazım. Bir de yani screamin eagle egzos takıcaksın (şimdi istemiyom desen bile takarsın sen onu, sağda solda sesini duyunca canı çeker adamın). Sen en güzeli daha bunun gibi ilan çoktur, model yılına göre az km olanı bulmaya çalış, git konuş elemanlarla. Adama bi bak, gözünde bi tart bakalım düzgün herif mi nedir diye. Yaptıkları aksesuarlara bak, hesabını yap. Kafana yatanı servise götür. Öyle hepsini birden baktırmaya kalkarsan, o da para tutar yani.

  10. #30
    lucifer1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Temmuz 2014
    Alıntı capozzz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bak bu fena durmuyor, km de dürüst en azından. Aksesuar da yapmış, çift kişilik sele, k&n hava filtresi falan. Ama tabii ki servise göstermek lazım. Bir de yani screamin eagle egzos takıcaksın (şimdi istemiyom desen bile takarsın sen onu, sağda solda sesini duyunca canı çeker adamın). Sen en güzeli daha bunun gibi ilan çoktur, model yılına göre az km olanı bulmaya çalış, git konuş elemanlarla. Adama bi bak, gözünde bi tart bakalım düzgün herif mi nedir diye. Yaptıkları aksesuarlara bak, hesabını yap. Kafana yatanı servise götür. Öyle hepsini birden baktırmaya kalkarsan, o da para tutar yani.
    egzos şart tabide çok pahalı tutuyor gibi birde screaming eagle egzos sadece kafa şeklinde (yoshi-akrapovic-tiger tarzı slip-on)olmuyor sanırım gerçi alırsam siyah olanından taktırmayı planlıyorum

  11. #31
    anılbel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2010
    Şehir
    İzmir - Kuşadası
    Motosikleti
    Wolf 125/ VSTAR
    Emin ol karburatorlu harley , enjeksiyonlu 4 silindir racingden az yakar.


  12. #32
    capozzz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Nisan 2014
    Şehir
    İzmir, Güzelyalı
    Motosikleti
    Dragstar 1100 sport
    Alıntı lucifer1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    egzos şart tabide çok pahalı tutuyor gibi birde screaming eagle egzos sadece kafa şeklinde (yoshi-akrapovic-tiger tarzı slip-on)olmuyor sanırım gerçi alırsam siyah olanından taktırmayı planlıyorum
    Siyah takçan tabi, olayı o onun. Bir de siyah olmasa bile slip-on değil de komple sistem her zaman daha iyidir.

  13. #33

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    180 yapsa bile o tip motorda 120 üstünde rüzgar adamı perişan eder.

  14. #34
    lucifer1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Temmuz 2014
    Alıntı capozzz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Siyah takçan tabi, olayı o onun. Bir de siyah olmasa bile slip-on değil de komple sistem her zaman daha iyidir.
    usta facebook kulanıyorsan link atsana bana özelden soracağım şeyler olur belki


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)