Temmuz ayında ehliyet alıcam. Eğtimede gidecem. . Bi diyorum drift al eğtime gitme motoru iyicene öğren sonra geçersin r25 e . Bi yanımda diyor r25 al eğtime git bişey olmaz diye. Ama r25 beni korkutuyor. Sizce hangisini yapmalıyım.
Temmuz ayında ehliyet alıcam. Eğtimede gidecem. . Bi diyorum drift al eğtime gitme motoru iyicene öğren sonra geçersin r25 e . Bi yanımda diyor r25 al eğtime git bişey olmaz diye. Ama r25 beni korkutuyor. Sizce hangisini yapmalıyım.
hem drift al, hem de egitime git
CBR 125 r al eğitime git. hem kaliteli, ciğerli,spor motorun olur . Hem de öğrenmiş olursun
Drift + Eğitim, R25 başlanıç motoru olamaz
kesinlikle r25 almanı tavsiye etmem başlangıç için beygiri ve torku fazla bir motor insanı hıza teşvik eder.Sen direk drift al ama sıfır alma düzgün ikinci el bulabilirsen iyi olur.Hem ekipman alacak parada çıkarmış olursun mont,pantalon,eldiven vs.
Eğitime git ikinci el temiz bir cbf yada ybr al derim
Arkadaşım R25 Alma. Neden alma diyorum peki? kullanamaz mısın? elbette kullanabilirsin eğitim alınca, ama şu var bu ilk motorun olacakmış.
Mutlaka devirirsin. Motoru kaldırdığında grenajlardaki görüntüyü görünce için cız eder, bağrın dağlanır, hayır ağlamıyorum gözüme soğan kaçtı dersin
Birde R25 alt devirlerde sakin fakat üst devirlerde gerçekten yeni başlayan motoru değil.
Al drifti, ardından da düzel bir eğitim, 10 bin km de sür en az. Sonra alırsın ne istersen, R25 biyere kaçmıyor arkadaşım, sen kendine zaman tanı yeter ki...
Kişisel öneri: İlla drift almana da gerek yok: Cbf150 veya ybr 125 esd de alabilirsin.
Size hayatınızın teklifini sunuyorum bende drift var sizde r25 almak istiyorsunuz şöyle yapıyoruz sıfır bir r25 alıyorsunuz, bana veriyorsunuz bende bendeki drifti size veriyorum öğrenen kadar, ben bu sürede r25 rodajını vs yapıyorum siz öğrendikten sonra tekrar değişiyoruz.
drift al ya da bulabilirsen cbr250 al ama r25 alma
hocam drifti mrifti boşver al bi bajaj boxer sıfırı 3000 tl tank gibi motor kullan düşür anasını belle motorun ...iyice kap işi sonra r25 mi alıyorsun r6 mı alıyorsun
Bence de. 14000 R25'e verinceye kadar 4000 temiz bir YBR'ye ver. Hem Drift'ten daha kaliteli, hem de satarken değer ve zaman kaybetmezsin. O artan 10000 ile de güzel ekipman ve eğitim al. Tavsiyem Honda GS1 ve GS2. Bu arada motora alışırken parayı tekrar biriktirir R25 alırsın sonra.
CRF 250L 11000 Km, GW 250 12000 Km, XT 660Z 39000 Km, VFR 800X 6000 km
Cbf 150 al ve eğitim programlarına katıl
Motosikleti götürmek sorun değil fakat panik anında durdurmak sıkıntı
Dediğin seçim sanki şunun gibi oldu; honda goldwing 1200 mü yoksa jinlung 1000 mi
Şunu de bence r25 değilde madem acemisin honda cb mi yamaha ybr mi ya da bajaj st mi. Bu motorlar 125 serisindeki kıyaslanabilecek motorlar bence. Hemde elinden kolay çıkarabileceğin markalar sınıfına girer. Mondial, kanuni, kuba ya da yuki gibi markalarında uygun olan yeni modellerinide tercih edebilirsin ama ikinci el olarak satarsan aldığın fiyattan oldukca düşük bir fiyata satabilirsin.
R25 düşünce üzülmeyecek kadar maddi imkanınız varsa r25 alın. Yoksa en az motoru 2 kere düşürene kadar veya neredeyse düşünüyordum diyene kadar idareten bir motor bakının. Çin veya japon çok fark etmez. Belli bir süre sonra size güven gelecek, o güvenden sonra ufak da bi kaza yaptığınızda veya atlattığınızda yeni motora hazırsınız
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)