Başlığın yeni arkadaşlarımıza yol göstereceğini umduğum için izninle, eğitim ve ekipman durumunu da yazıyorum
Sahip Olduğum Motorlar :
1- Honda Activa 100 CC (scooter)- 5.000 km ( başlangıç için yeterli, sağlam, güvenilir, ekonomik )
2- Piaggio 250 CC (scooter) - 4.000 km ( otoban dahil problemsiz güç ve sürat, ama otomatik oluşu nedeniyle ani manevra performansı düşük )
3- BMW F 650 Scarver ( tek silindir 650 CC ) - 12.000 km ( mükemmel sağlamlıkta ve dengede bir Alman, kayışlı aktarım, yumuşak, güçlü, tek silindir olduğu için hafif titreşimli )
4- BMW GS 1150 ( 2 silindir 650 CC ) - 3.000 km ( o da bir alman, yatak eksende çalışan motoru ile süper dengeli ve güvenli bir motor, ayağımı yere rahat basamadığım için vazgeçtim )
5- Kawasaki ER6-F - ( 2 silindir 650 CC ) - 17.000 km ( ister turing ister sport olarak mükemmel performansı olan bir motor, güçlü, yüksek torklu, seri ve ekonomik )
6- Kuba Super Light 200 CC ( tek silindir 200 CC ) - henüz 900 km ( sakin, keyifli, rahat, çoooook ekonomik, keşke bir de 2 silindir ve 25-20 beygir civarında olsaydı )
Vukuatlar :
- F-650'yi mıcırda düşük süratte yatırmıştım, ben kaşındım ama yeni dökülmüş mıcırda ne işin var
- GS 1150 ile Galata'da durduğum yerde sol ayağımı koyacağım yer çukur olunca olduğum yerde sola yattı motor
- Kaza olarak adlandırılacak başka bir vukuatım yok çok şükür,
Eğitimlerim ;
- İngiltere'de IAM kapalı alan ve uzun yol eğitimleri toplam 6 gün (Police Foundation) - 1992
- Villa Levent Sürücü Kursu özel eğitim 3 gün - 2003
- Yalçın Hoca'dan 1 hafta özel eğitim (yunusların hocasıdır)- 2004
- Honda GS 2 - 2004
- Honda GS 3 - 2005 & 2008
Ekipmanım ;
- Full Face kask
- Yazlık ve kışlık 2 adet CE onaylı korumaları olan mont
- Astarı çıkınca yazlık olabilen tam korumalı motosiklet pantolonu
- Uzun motosiklet çizmesi
- 1 adet yazlık ve 1 adet kışlık eldiven / tam parmak ve sert korumalı
- 1 adet mont içine Zardona uzun sırt koruma