Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
5. sayfa BirinciBirinci ... 345

LÜTFEN DİKKAT, yan ayak öldürebilir!

    REKLAM ALANI
  1. #81

    Üyelik
    06 Mart 2009
    Şehir
    konya
    Motosikleti
    kawasaki 1100 zzr ford escort
    Aynı Sorunu Bende Yasadım Ama Allahtan Yavastım Kalkar Kalkmaz Dondum Dusmedım Ama Zorlandım Tutmakta Motoru O Gunden Berı Dıkkat Edıyorum Onu Hatta Takıntı Olmus Bende Her Kaltıgımda Kırmızı ısıkta Bıle Ayaga Bakıyorum Kalkıkmı ınıkmı Dıye


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #82
    gokhand - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2008
    Şehir
    ADANA
    3 sene sonra konu tekrar hortlamış ama olsun genede iy ibir hatırlatma
    Safety First..!!!!
    Kaza Anında Seni Korur

  3. #83
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    aynını ben de yaşadım... uyarıların çok yerinde. sağolasın kardeşim.
    ayrıca da geçmiş olsun, o topiği görmedim. allah tekrarından saklasın...
    KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
    BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
    KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....

  4. #84
    Levsy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    NX 400
    1,5 sene kullandığım şu yerden yere vurulan 125 KT'lerde standart olarak yan ayak var, bu yan ayakta bir müşür var ve ayak açıksa motor çalışmıyor. Böylece kaza riski olmuyor. Ha bu kadar değil, motor viteste ise debriyajı sıkmadan veya boşa almadan marş ta basmıyor. Son teknoloji dediğimiz çoğu motosiklette bu özellikler lüks olarak görülmüş maalesef.

  5. #85

    Üyelik
    11 Temmuz 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    gönüller bir olsun da..
    Alıntı adalı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tekrar geçmiş olsun.. Talihsizlik işte 80 km hıza çıkana kadar hiç sola dönmeden gitmiş olman gerçektende talihsizlik bence...
    bazen çok az yatarak dönmek durumunda kalıyorsun. zaten problem orda biraz hızlı olman lazım ki dönüşte yatmalısın.. yan ayak açık olduğunda ise yere değiveriyor işte o zaman.. düşük hızda yan ayağın açık olması ve yere temas etmesi bu yüzden zor..

  6. #86

    Üyelik
    24 Mart 2009
    Şehir
    ankara
    Alıntı zafeRR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Lütfen arkadaşlar, lütfen motordayken herşeye çok çok dikkat edin - özellikle yan ayaklara ve sakın tam korumasız motorun yanından bile geçmeyin.Ben korumalarım sayesinde hayattayım...
    arkadaşlar bence asıl bu konudan çıkarılacak ders bu her an başımıza herşey gelebilir koruma çok büyük önem arz ediyor.bence motor alırken motordan kısacaksın korumaya vereceksin parayı...

  7. #87
    muzaffer1968 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2008
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2010 CBF1000F
    Alıntı Levsy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1,5 sene kullandığım şu yerden yere vurulan 125 KT'lerde standart olarak yan ayak var, bu yan ayakta bir müşür var ve ayak açıksa motor çalışmıyor. Böylece kaza riski olmuyor. Ha bu kadar değil, motor viteste ise debriyajı sıkmadan veya boşa almadan marş ta basmıyor. Son teknoloji dediğimiz çoğu motosiklette bu özellikler lüks olarak görülmüş maalesef.
    Denildiği kadar okumayan bir toplum değiliz. ErkekIer bildiğini okuyor, kadınlar da canına okuyor

  8. #88
    Deryali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Şubat 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-09
    bende en az 3-4 kere açık unuttum ve sürttürünce açık olduğunu anladım Allah'tan birşey olmadı :( Ama olabilirdi.

    Benim motorun Orjinal ayaklıklar 130 lira ve yan ayaklığı kapatmadan motor çalışmıyor bende 25 liraya yan sanayi taktırdım ama işte ne varki tehlike
    "Özgür yaşayanların bakış açısı" Motojektif

  9. #89
    Ozcan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    PEUGEOT SATELIS 250
    Avrupa normlarına göre harekete geçen her motorun yan ayağının otomatik olarak kapanması veya motosikletin park ayağı açıkken çalışmamması gerekiyor yoksa üretim izinleri verilmiyor. Geçmiş olsun.
    MOTOSIKLETIM ; PEUGET 250 SATELIS

  10. #90
    demirgursel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ocak 2007
    Şehir
    adana
    dün dolmuşta giderken baktım scooterin biri yan ayaklık açık geliyor, bağır çağır cama vur zorla sesimi duyurabildim, kapattırdım ayaklığını.dolmuştakiler rahatsız olmuşçasına bakındı, onlara kaza riski olduğunu anlattım, biraz olsun yumuşadılar.
    dikkat edilecek konu
    sıkıysa yakala HAYALBUYSA

  11. #91

    Üyelik
    02 Mart 2009
    Şehir
    istanbul- kütahya
    Motosikleti
    yeni vespa GT 200, eski vespa Px 150
    merhaba

    bir de konunun başka bir varyasyonu var ki bir kaç kez yaşadım....

    ön tekere disk kilidi takıyorum, ne kadar unutmamayalım desem de acele işim varsa kafam dalgınsa diski unuyorum neyse ki hızım kalkış hızı çok yavaş olduğundan başıma bir şey gelmedi.

    kimi disk kilitlerde bir kordon var ve ön didona ucunu takıyorlar böylece bindiklerinde hatırlıyorlar diskin takılı oduğunu, ben de bu kordon yok...bazen kancalı lastik takıyorum ama o da garip duruyor.

    bunu da hatırlatayım dedim aramızda mutlak yaşayanlar vardır diskin unutulmasını


5. sayfa BirinciBirinci ... 345

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler