ben scoter da giderken acık bırakmıstım sola hafif dönüyom bir ses cıktı dedim"birine carptık galiba" neyse sağa cektım meğersem yan ayakmıs bu güvenlik sistemi yan ayak acıkken çalısmama olayı ii birşey bu arada gecmiş olsunnn
ben scoter da giderken acık bırakmıstım sola hafif dönüyom bir ses cıktı dedim"birine carptık galiba" neyse sağa cektım meğersem yan ayakmıs bu güvenlik sistemi yan ayak acıkken çalısmama olayı ii birşey bu arada gecmiş olsunnn
ÖĞRENMEDEN,ÇALIŞMADAN,YORULMADAN,RAHAT YAŞAMANIN YOLLARINI ARAMAYI ALIŞKANLIK HALİNE GETİREN MİLLETLER;ÖNCE HAYSİYETLERİNİ, SONRA HÜRRİYETLERİNİ,SONRA İSTİKLALLERİNİ,KAYBETMEYE MAHKUMDURLAR. K.ATATÜRK
zafeRR adlı üyeden alıntı
arkadaşlar riske atmayalım derim ben bazı motorlarda yan ayak kapanmadan motor çalışmaz..olmayanlar 20-30 milyona çok basit bir sistem taktırsınlar..2 metre kablo 1 switch o kadar basit....ihmal etmeyin.....
[B]Md[/B]
geçmiş lsun arkadaşım ben çok dikkat ediyorum bu yan ayağa genellikle orta ayağı kullanıyorum
işallah unutmam bende
Selam millet, bu mesele daha çok can yakar, basit bir kural; motora her zaman soldan binin, ayak açık olduğu için dokunma ve görme şansınız çok fazla, bir başka konu da madem yan ayak taktıracağız veya mevcut yan ayağı değiştireceğiz yaylı mekanizmalı olanlarını tercih edin... Motoru düzelttiğinizde çat diye kendi kapanıyor. Böylelikle unutulma riski sıfıra iniyor. Herkese kazasız belasız güvenli, keyifli sürüşler...
Hayat hoştur, gerisi boştur
Al motorunu her yerde koştur
haklısın ancak yaylı ayaklarda motorun devrilmesine en büyük etgen..en güzeli ayağa bir swich taktıriyorsun kablusu marşın elektiriğini tamamlıcak şekilde yaptırısan ayak kapanmadan marş basmaz... unutma şansın yok zaten çalışmaz....HULK adlı üyeden alıntı
[B]Md[/B]
Zaten üretici firmalarda bunu gözönüne alarak artık bu özelliği standart hale getirmeye başladılar... Her zaman önce güvenlik....mertdg adlı üyeden alıntı
Hayat hoştur, gerisi boştur
Al motorunu her yerde koştur
Arkadaşlar.Geçmiş olsun dilekleriniz için çok tesekkür ediyorum.
bu aralar motoru servise götürücem.ya bi swich taktırıcam ya da yan ayağı söktürücem. Başka türlü motora binmem artık...
benim motor çin ama nasıl olduysa bu özelliği eklemiş ler demekki maliyeti cok ucuz
Uzaklarda bir güneş doğuyor!..
gecmiş olsun cokzafeRR adlı üyeden alıntı
arkadasım su switch sonradan takılabiliyormu benim motordada yok.ogrendiğinde haber verirsen sevinirim.
Evet aynı fonksiyon benim motordada var anında duruyor çok geçmiş olsun umarım bir daha olmaz bu özellik basit bir şekilde eklenebilir elektrikte sınır switch diye kullanılan bir sistem var genelde vinçlerde olur emniyet için son durma noktası taktırmakta fayda var insanlık hali unutulabiliyor...2move adlı üyeden alıntı
dostum tekrar geçmiş olsun bir anlık hata bir ömüre mal olabilir dikkat etmemiz lazım
her şey mümkün değil
hiç bir şey de imkansız
benımde basıma bı kackez geldı ama ALLAH tan dusmeden kurtardım durumu artık kapattıgıma emın olsam bıle soyle bı yokluyorum yınede
beğenmediğimiz çinlide bile yan ayaklık açıkken çalışmama mekanizması var ilk aldığım bir kaç gün yan ayaklık açıkken çalıştırmaya uğraştım ama çalışmadı nedeni ise yan ayaklıkdı bence bir motorda olması gereken özellik acilen hareket etmemiz gerekiyor her insanın dalgın anı olur
çok geçmiş olsun...hayatta kalman mucize gibi
MOTOR GÜÇLÜ ADAM İŞİDİR
Çoook geçmiş olsun.... Görünmez kaza... inanılmaz yani...
Benim motorda yan ayak açıkken vitese geçtiğinde direk stop ediyor. Sonradan taktırınca böyle bişey olmuş olabilir... Allah beterinden saklasın....
teşekkürler arkadaşım, motorcuları uyarman senin iyi niyetli ve güzel bir insan olduğunu gösterir
Merhabalar.
Geçen ay (27 Nisan) kaza yaptığımı 'ölümden döndüm' başlığında sizlere aktarmış, kazanın nedenini hatırlamadığımı söylemiştim. Kazayı sonradan hatırladım.
Kazanın nedeni, açık unuttuğum yan ayak!
Kazadan iki gün önce yan ayak taktırmıştım ve henüz alışamamıştım kullanmaya. Yan ayağı açık unutup çevre yoluna çıkınca, 5. vites 80 km hızda sola dönen viraja girince, gözümü hastanede açtım. İnanmak zor geliyor ama, ölümden dönmeme, beyin travması ve boyun zedelenmesi geçirmeme neden olan şey: yan ayak!
Kazadan sonra dikkat ediyorum, yan ayağını açık unutmuş bir çok motorcu görüyorum, neredeyse arkalarından bağıracağım, peşlerinden koşacağım ama geçip gidiyorlar, seslenemiyorum bile.Sonra da aklım onlarda kalıyor acaba benim yaşadığımı onlar da yaşadı mı diye düşünüyorum.
Bir aydır motoruma binemiyorum, çok özledim. Ama buna da şükrediyorum, yaya olmak ölü olmaktan iyidir...
Lütfen arkadaşlar, lütfen motordayken herşeye çok çok dikkat edin - özellikle yan ayaklara- ve sakın tam korumasız motorun yanından bile geçmeyin.Ben korumalarım sayesinde hayattayım...
neredeyse tüm çin motorlarında bu ozellik var ama benim 125 zn de yok şans işte.artık daha dikaktli olucam çok saol
125 ZN
06 ZN 181
bu topic biraz eski olmasına rağmen belki bir kaç arkadaşa faydalı olur umuduyla canlı tuttum aslında bu tip konuların güncel kalması gerekiyor bence
çok geçmiş olsun hayatta olduğun ve bu bilgiyi bizlerle paylaştıgın için cok sanslısın
[B][COLOR="Red"]HER DÖRT TEKER VE YUKARISI BİRER TEHLİKE UNSURUDUR:pr: [/COLOR][/B]5562:P
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)