Motosikletin Km'sinin Değerine Etkisi
Reklamlar
-
Motorun işini görüyor mu?
Motorunun sabit giderleri (yakıt,vergi,sigorta vs) ucuz mu?
Motordan memnun musun?
Eğer bu soruların cevabı evet ise bence motor satılmamalı.70-80bin Allah ne verdiyse kullanmak lazım.
İnsanın isteğinin sonu yok, her zaman için daha iyisi, daha güzeli, daha üstünü olacak. İşimizi görüyor ise, tamam.
Motosiklet piyasası şu şekilde:
Çinli motorda sıfır fiyatının 750-1000TL altı, kilometre 10-15000km'nin üstündeyse motorun yaşı 3'ün üstündeyse fiyat daha da düşüyor.
Japon motorda (ve şimdi şimdi bazı Hintli motorlarda) sıfır fiyatının çok az bir şey aşağısı.
Bunlar istenen fiyatlar. Misal: 11 yaşında 2004 model 20000km'de (eğer gerçek ise ki hiç sanmıyorum, çok daha yüksektir) 100cc Honda Activa için istenen fiyat 3000TL, Halbuki sıfır kilometre Honda Fizy 4000 küsür TL.
Forumda bu duruma isyan edeni çok görürsüni haklılar da...
Reklamlar
-
-
Bir motor yılda en az 8-10 bin km gider, o yüzden alırken örneğin 2005 model ise 100.000km gözüyle bakın ortalama bu kadar basit.Dikkat ederseniz satılık ilanlarına2005 modeller genelde hep en fazla 50.000 km de çok komik.Hiç 100-150 bin yapan yok.
-
Türkiye'de zaten 40000km üzeri motor yok (?!!) çünkü ibreler o km'lerden sonra bozuluyor(?)
www.youtube.com/watch?v=jiBC4bzP79U
Bu arada Ersin, sen çok iyi satmışsın motorları. Piyasa fiyatından daha mı aşağıya verdin motorları?
-
arda4 adlı üyeden alıntı
Bu arada Ersin, sen çok iyi satmışsın motorları. Piyasa fiyatından daha mı aşağıya verdin motorları?
Kymco agility i 2007 aralıkda 2200 e sıfır almıştım baya kazalıydı sonrasında yaptırmıştım tabi. 2011 de 24000 km de 1600 TLye verdim ön siperlik ve arka çanta vardı.
Kymco xciting 250 i sıfırı 8500 iken 6900 e 3750 km de 2011 de bi arkadaştan aldım yan yatması vardı. Sonra bende bikaç kez hanım da bikaç kez düşürünce komple boyandı 2013 de 21500 km de 6250 ye sattım.
Geçen sene Spacy sıfır ön cam + arka çanta + elcik ve diz koruma 5300 e aldım 4 ay sonra 2500 km de 4400 e verdim
-
Bence motorun değil sahibinin kilometresi önemli. Düzgün bir insan ise, bakımlarını zamanında eksiksiz yapmış ise, hor kullanmamış, gereksiz dip gaz yapmamış, yatırmamış, devirmemiş,vb. insan ise sattığı mal da düzgün olur.
Motorlu araçlarda (dikkat edin araba, motorsiklet, tekne vb.) kaç kilometre veya saat çalıştığı önemli değil benim için. Yukarıda belirttiğim kriter daha önemli. 150 bin kilometrede aracımı geçenlerde sattım. Teste sokuldu ve motor verimi yüzde doksansekiz çıktı. İçi dışı kaportası ilk günki gibiydi, Alan arkadaş sevine sevine aldı. Ben araç alacağım zaman 40 bin kilometredeki araç teste sokuldu yüzde yetmiş çıktı motor verimi. Hani kilometresi çok olan araç alınmaz diyenler nerede şimdi.
Yurt dışında benim kullandığım motorun 300 bin kilometreden fazla yapanlar var, daha motor yapılmamış, sadece bakımları yapılmış. Demekki motorlara değil sürücülere bakmak lazım.
-
Oldjack adlı üyeden alıntı
devretmesini bekleyin
83 bindeyken muayeneye girdim. Artik devretse bile degisen bisey olmaz alan artik guvenip alacak :d
-
Arkadaşlar,,Kardeşler büyük ihtimalle çoğunuz yaş olarak benden daha gençsiniz.asla hile yapmayınız km ile oynamak ne demek. Dürüst olursanız her işiniz yolunda gider.Km motorsiklette çok önemli değil bence siz motorunuza iyi bakın servislerini zamanında yaptırın,kazasız belasız sürün inşallah.
-
benim tavsiyem satıp eski model ama sağlığı yerinde motor alman olur dostum. çünkü yeni motorda km ye takılıyolar satmasan değer kaybı yaşar bu seferde
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)