2013 ile 2014 Model CBR250 arasindaki fark
Reklamlar
-
Herkese merhabalar. Arkadaşlar 2014 CBR250 almaya karar verdim fakat bugun bi arkadasin iddia ettigi konu şu ; 2014 modelde kasa ile birlikte motor da degisti ve 2014 modeli 2013e göre daha güçsüz bir motora sahip. Gerçeklik payı var mi? Bilgi ve tecrubelerinizi paylasirsaniz sevinirim.
Reklamlar
-
Daha güçsüz konusunda bir şey söyleyemem. Ancak hem eski kasa hem yeni kasa kullanan bir arkadaş virajda yeni kasanın daha dengeli bir makine olduğunu söylemişti.
-
Hayır yok. Arkadaşın uydurmuş.
-
Hayır yok, 2014 kasa 1 beygir fazla mı ne öyle bir fazlalığı var hatta
-
O motoru 1 beygir daha kısarlarsa arkasına geçip itmek gerekir. Yapmamışlardır.
-
Seko adlı üyeden alıntı
Hayır yok. Arkadaşın uydurmuş.
Dostum onu diyen benim, uydurmuş derken belki yeni yasa hiç kullanmadın ama laf olsun diye söylüyorsun. Ben 10.000 km eski kasa kullandım geçende aldığım yeni kasa cbr repsolde inanılmaz dengeli ve viraj kabiliyeti çok iyi geldi, ben arkadaşlarıma söyledim böyle böyle farklar var dedim. Eski kasa cbr si olan arkadaşım repsol ile birkaç km gittikten sonra inince ilk söylediği "abi virajı çok daha iyi" oldu ben kendisine hiç söylememiştim ama farkı gördü yani benim eski kasa ile yeni kasa arasında gördüğüm bariz fark viraj kabiliyeti çok iyi, koltuk çok rahat, ama sattığım motorda sıkıntı olduğunu düşündüğümden kalkışlarda eski kasaya nazaran ağır kalıyordu sanki.
-
YouSuffer adlı üyeden alıntı
Hayır yok, 2014 kasa 1 beygir fazla mı ne öyle bir fazlalığı var hatta
Bende 1.5 veya 2 beygir fark var diye biliyorum 2013 26 bg 2014 28 bg olabilir eski motorun evde faturaları belgeleri falan duruyorsa bir bakayım
www.youtube.com/c/biyeybaraküs "Motora binmeye karar verecek kadar cesur ve aptal, üzerinde ölmeyecek kadar korkak ve akıllı olacaksın" alıntıdır AttilaXtreme den
-
biyeybaraküs adlı üyeden alıntı
Bende 1.5 veya 2 beygir fark var diye biliyorum 2013 26 bg 2014 28 bg olabilir eski motorun evde faturaları belgeleri falan duruyorsa bir bakayım
eski kasa arka dişli 38 yeni kasa 36 birde şanzıman vites aralıkları ile biraz oynamışlar, serviste motoru verdiğimde konuştum, yaklaşık 1 beygirlik fark olmuş, ama siz inanmayın çünkü dyno testlerinde 23-25 arasnda çıkıyor hp.
-
agrasiwe adlı üyeden alıntı
eski kasa arka dişli 38 yeni kasa 36 birde şanzıman vites aralıkları ile biraz oynamışlar, serviste motoru verdiğimde konuştum, yaklaşık 1 beygirlik fark olmuş, ama siz inanmayın çünkü dyno testlerinde 23-25 arasnda çıkıyor hp.
Dyno ayrı olay tabiki kağıt üstündeki benim hatırladığım
www.youtube.com/c/biyeybaraküs "Motora binmeye karar verecek kadar cesur ve aptal, üzerinde ölmeyecek kadar korkak ve akıllı olacaksın" alıntıdır AttilaXtreme den
-
agrasiwe adlı üyeden alıntı
Dostum onu diyen benim, uydurmuş derken belki yeni yasa hiç kullanmadın ama laf olsun diye söylüyorsun. Ben 10.000 km eski kasa kullandım geçende aldığım yeni kasa cbr repsolde inanılmaz dengeli ve viraj kabiliyeti çok iyi geldi, ben arkadaşlarıma söyledim böyle böyle farklar var dedim. Eski kasa cbr si olan arkadaşım repsol ile birkaç km gittikten sonra inince ilk söylediği "abi virajı çok daha iyi" oldu ben kendisine hiç söylememiştim ama farkı gördü yani benim eski kasa ile yeni kasa arasında gördüğüm bariz fark viraj kabiliyeti çok iyi, koltuk çok rahat, ama sattığım motorda sıkıntı olduğunu düşündüğümden kalkışlarda eski kasaya nazaran ağır kalıyordu sanki.
Arkadaş zaten beygir farkına yok yazmış. Viraj değişikliğine dokunan birşey yazmamış.
-
Moderatör
Viraj konusundaki farklılık lasikten kaynaklı olabilir mi?
-
Ertugyigit adlı üyeden alıntı
Arkadaş zaten beygir farkına yok yazmış. Viraj değişikliğine dokunan birşey yazmamış.
ilk yorumda da arkadaş virajda daha dengeli demesine istinaden yazmışsa mesajıma alınmasın, eğer ona istinaden bana uydurmuş dediyse alınsın özür dileyemeceğim çünkü forum kullanmanında adabı vardır, pata küte at yorumu kim alınırsa diye bişey yok değil mi ?
leopessia adlı üyeden alıntı
Viraj konusundaki farklılık lasikten kaynaklı olabilir mi?
hocam lastikler orjinal irc idi, hamur farkı varmı bilmiyorum ama eski kasa kullanan arkadaşın arka irc ön sava idi.
-
Moderatör
agrasiwe adlı üyeden alıntı
hocam lastikler orjinal irc idi, hamur farkı varmı bilmiyorum ama eski kasa kullanan arkadaşın arka irc ön sava idi.
Zaten hiç bir motosiklet üreticisi ön ve arka lastik desen farkını önermez, bu doğru bir hareket değil. O yüzden bu bile ciddi farklar yaratır motosiklet üzerinde. O yüzden göz ardı edilmemesi gereken bir durum diye düşünürüm..
-
Motosiklet Eğitmeni
Merak edip teknik verilere baktım iki motosikletin de beygir gücü aynı.
Fakat 2014 model eskisinden tam 11 kg daha hafif.
Yani kilo başına düşen beygir gücü 2014 modelde önemli bir fark atıyor.
-
arkadaş 1 2 beygire bakmayın. yeni kasa çok daha güzel ve kalıplı. gerisi aynı zaten. yeni kasa al zevkini çıkar
-
leopessia adlı üyeden alıntı
Zaten hiç bir motosiklet üreticisi ön ve arka lastik desen farkını önermez, bu doğru bir hareket değil. O yüzden bu bile ciddi farklar yaratır motosiklet üzerinde. O yüzden göz ardı edilmemesi gereken bir durum diye düşünürüm..
kardeşim doğrudur ama ben kendi hissiyatımı arkadaşın motorundan kıyasla söylemedim tabiki, daha önceki kullandığım orjinal lastikli eski kasa cbr için söylemiştim.
-
Moderatör
agrasiwe adlı üyeden alıntı
kardeşim doğrudur ama ben kendi hissiyatımı arkadaşın motorundan kıyasla söylemedim tabiki, daha önceki kullandığım orjinal lastikli eski kasa cbr için söylemiştim.
Anlıyorum. Kullanmadığım için aradaki farkı bilemem, afaki yorum yapmaktan da hoşlanmam,sadece teoride okuduğum bilgileri pratikte tecrübe edince fikriniz olabiliyor, bu detaylar doğrultusunda yorum getiriyorum.
-
Arkadaslar hepinize cok tesekkur ediyorum. Yeni kasa akar, repsol. (Y)
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)