Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Yamaha R25 150/60R17 arka lastik

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    03 Mart 2015
    Motosikleti
    Yamaha MT-07
    http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Co...rtAttack-2.htm

    Arkadaşlar şu linkte Continental ContiSportAttack 2 için çok olumlu şeyler var. Rosso II 'nin aynı sitede genel skoru 78 iken bu lastiğinki 90 . Ancak sorun o ki ön için orjinal lastik ölçüm olan 110/70R17 ölçü mevcutken arka 150 'den başlıyor (http://www.motolastik.com/conti-sport-attack-2-pmk16594).

    Continental 'in 150 olanın yanak ölçüsü 70 değil 60. Orjinal lastik ölçüsü olan 140/70R17 ile boyut bazında detaylı karşılaştırmayı aşağıda bulabilirsiniz.

    Soru şu ; arkaya 140/70R17 yerine 150/60R17 taksak ne olur??



    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Bune - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Fazer 8
    Takabiliyorsan fazla bişey olmaz, biraz virajda, az biraz da yakıt sarfiyatında ve o yoldaki beyaz çizgilerin üstünden geçerken hissedersin değişimi (kötü yönde lastik büyüdükçe o çizgiler daha çok hissettiriyor kendini) ama asıl soru şu takılabilir mi? Geçen gün göz ucuyla baktım arka lastiğe benim orjinal ebatlı rosso 2' ler sanki milimetrik sığmış gibi gözüküyor.

    Denemeden hiçbir şey söyleyemem ama en basit eski motorumdan örnek vereyim. Tvs apache arka jant 110 kullanırken ben 120/70-17 michelin taktırmıştım. Daha sonra forumdan başka bir arkadaş metzeller mi ne taktırmak istemişti geçmiş zaman lastik markasını unuttum ama bana özel mesaj atıp sen nasıl 120 taktın ben de 120 lastik aldım ama arka lastik sığmadı taktığımız zaman sürtüyor demişti.
    StayAway bunu beğendi.

  3. #3
    SuleymanE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2015
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 900 / Xpulse 200 4v
    Açıkçası taksak ne olurdan ziyade "gerek var mı?" diye de sormak isterim. Tabii ki 150 ebat daha şık gözükecektir. Ancak bunun yanında hız ve yakıta olumsuz yansıyacaktır az da olsa.

    Rosso II ler yetersiz geliyor diye mi daha iyisini arıyorsunuz acaba? Merak ettim.

    Motolastik.com dan Köksal Beyle rosso II ler hakkında biraz konuşmuştuk. Almanyada düşük cc kategorilerinde bazı pist yarışlarında dahi kullanıldığını ve bugüne kadar bu lastik hakkında hiçbir şikayet almadıklarından bahsetti.

    Elbette olabilecek en iyi lastikleri kullanmak mantıklı olacaktır ancak benim şahsi fikrim standart lastik ebatlarından şaşmamak gerek.
    Ve bu ebatlarda rosso II ler gerçekten ideal.

    Ancak bir çılgınlık yapıp motorunuza ContiSportAttack 2 takarsanız, izlenimlerinizi bizimle de paylaşın, kimbilir belki rossolardan daha iyi bir lastik keşfetmiş oluruz

  4. #4

    Üyelik
    03 Mart 2015
    Motosikleti
    Yamaha MT-07
    Alıntı SuleymanE adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Açıkçası taksak ne olurdan ziyade "gerek var mı?" diye de sormak isterim. Tabii ki 150 ebat daha şık gözükecektir. Ancak bunun yanında hız ve yakıta olumsuz yansıyacaktır az da olsa.

    Rosso II ler yetersiz geliyor diye mi daha iyisini arıyorsunuz acaba? Merak ettim.

    Motolastik.com dan Köksal Beyle rosso II ler hakkında biraz konuşmuştuk. Almanyada düşük cc kategorilerinde bazı pist yarışlarında dahi kullanıldığını ve bugüne kadar bu lastik hakkında hiçbir şikayet almadıklarından bahsetti.

    Elbette olabilecek en iyi lastikleri kullanmak mantıklı olacaktır ancak benim şahsi fikrim standart lastik ebatlarından şaşmamak gerek.
    Ve bu ebatlarda rosso II ler gerçekten ideal.

    Ancak bir çılgınlık yapıp motorunuza ContiSportAttack 2 takarsanız, izlenimlerinizi bizimle de paylaşın, kimbilir belki rossolardan daha iyi bir lastik keşfetmiş oluruz
    Estetik amaçlı arka tekerleğin orjinal ölçüsünün dışına çıkmayı hiç istemiyorum. Fakat bu lastiğin 140/70R17 olanı yok, üretilmiyor. İlgili site lastik incelemeleri konusunda önde gelenlerden. Conti Sport Attack 2 'nin ortalama skoru Rosso II 'lerin çok üzerinde . Sadece daha iyisi varken neden daha azı ile yetinelim

    Dipnot: IRC'ler ile geziyorum fakat her hızlı virajda acaba sorusu tadımı kaçırıyor, nasipse ilk fırsatta değiştireceğim. Almışken en iyisini alayım diyorum.

  5. #5
    Mitoqondri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Haziran 2014
    Şehir
    Samsun
    Geçende de R25 sayfasında biri 150'lik lastik takmak istiyordu bu videoyu paylaşmıştım.. Dilerseniz izleyin belki yardımı olur..



    Genel yorumlara bakılırsa Rosso II'ler gayet yeterli.. Bence farklı lastiklere gerek yok diye düşünüyorum..

  6. #6

    Üyelik
    03 Mart 2015
    Motosikleti
    Yamaha MT-07
    Kahramanlık yapıp camiaya yeni bir lastik kazandıracaktım caydırdınız. Rosso II takalım keyfimize bakalım o zaman...

    Edit: Birde şöyle birşey buldum ki bu sitede de Rosso 2 'ler 5.sırada.

    http://mototirereviews.com/sportbike...-tire-reviews/

    Mitoqondri bunu beğendi.

  7. #7
    SuleymanE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2015
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 900 / Xpulse 200 4v
    Alıntı StayAway adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Estetik amaçlı arka tekerleğin orjinal ölçüsünün dışına çıkmayı hiç istemiyorum. Fakat bu lastiğin 140/70R17 olanı yok, üretilmiyor. İlgili site lastik incelemeleri konusunda önde gelenlerden. Conti Sport Attack 2 'nin ortalama skoru Rosso II 'lerin çok üzerinde . Sadece daha iyisi varken neden daha azı ile yetinelim

    Dipnot: IRC'ler ile geziyorum fakat her hızlı virajda acaba sorusu tadımı kaçırıyor, nasipse ilk fırsatta değiştireceğim. Almışken en iyisini alayım diyorum.
    Hocam ebat konusunda çok haklısınız. ön 110 arka 140 set performans lastiklerinde çok fazla bir seçeneğimiz yok. Ya michelin pilot street yada pirelli diablo rosso II ler kalıyor geriye. Benim bildiklerim bunlar...

    Belki de Continental Sport attack 2'ler diablolardan çok daha üstün bir lastik, ama ebatlar uymayınca ne yapalım, mecbur eldekilerle yetiniyoruz.

  8. #8
    Tulpar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Eylül 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBR650R , Activa125
    Lastik ebatlarını büyüten var mı ?

  9. #9
    obarey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2015
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    2015 Honda CBR 250R (10k), 2015 Yamaha R25
    Ben büyüttüm;
    benzin sarfiyatı 0.3lt/100 km arttı
    yol tutuş belirgin arttı.
    son hız 4 km azaldı.
    Tulpar bunu beğendi.

  10. #10
    mamitex - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ocak 2016
    Şehir
    Alanya
    Motosikleti
    Yamaha YZF R-125
    Alıntı obarey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben büyüttüm;
    benzin sarfiyatı 0.3lt/100 km arttı
    yol tutuş belirgin arttı.
    son hız 4 km azaldı.
    Yorumunuza bakilirsa sanki değer gibi

  11. #11

    Üyelik
    27 Ağustos 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    KTM Duke 200 abs
    hocam benim orjinal ebatları 110-70, 150-60 iken benden önceki sahibi 120-70, 180-60 takmış. çok fazla uyarı duydum bu konuda. değiştireceğim ben de imkanım olunca ama şimdiye kadar ki tecrübelerimden,

    yakıt kesinlikle artıyor. 100 km 4,5 civarı benim. normalde duke ler çok daha az yakar.
    son hız aynı şekilde.
    en önemlisi yukarda arkadaş da demiş yoldaki beyaz şeritler ciddi hissettiriyor kendini. yol tutuş benim arka lastik arkada balon yaptığı için doğal olarak virajda baya güvensiz. ama normal kullanımda inanılmaz kötü demedim hiç. hatta fren performansı çok iyi. onun dışında senin durumun için söyleyeyim. 150 hemen hemen hiç fark ettirmeyecek şahsi fikrim. jant boyutu burda önemli faktör. 140-150 arası çok da ciddi bir fark değil artı bana göre daha iyi olur. rosso lastikler için netten bulduğum bir karşılaştırma vardı. sanırım motolastik ti karşılaştırmayı yapan. rosso lar kuru performansı diğerlerinden ciddi fazla iken yağmur performansı diğerlerinden düşük olduğu için genel puanlamada cont, micheln, bridgestone nun gerisinde kalıyor. o resmi bulursam paylaşırım. artı lastik ömrünü de düşününce bence seçerken illa rosso olmalı diye takılma. ben de farklı lastik arayışı içindeyim. 1200 lira bi sezonluk lastiğe vermek bana fazla geliyor açıkcası. kim ne derse desin. üst düzey bir performansta kullanmıyorum. ama işin garip tarafı diğer markaların da lastik fiyatları 1000 den aşağı olan görmedim.

  12. #12
    Gorkem.IX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 650F
    Alıntı obarey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben büyüttüm;
    benzin sarfiyatı 0.3lt/100 km arttı
    yol tutuş belirgin arttı.
    son hız 4 km azaldı.
    kaç taktın hocam?

  13. #13

    Üyelik
    15 Mart 2016
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    YAMAHA Tracer 900
    ROSSO II lerin yetmeyeceğini düşünmüyorum açıkcası. Ben motosikletimi aldıktan yaklaşık 500 km sonra üzerindeki IRC lastikleri değiştirdim. Ankarada yaşıyom malum asfalt kalitemiz belli IRC lastiklerde çok geç ısınan bir lastik, dolayısıyla lastik soğukken frenaj konusunda ufak tefek sıkıntılar yaşadım, ısındıktan sonra çok büyük bir problem yaşatacak lastik değil. Ama rosso ları taktıktan sonra büyük değişim sezdim özelliklede frenajda.

  14. #14
    Zippo's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2011
    Motosikleti
    2011 600F ABS
    Ben r125 imi aldigimda benden onceki sahibi michelin 160/60/17 takmis Aldigimdan beri kullaniyorum 7 bin km oldu bir sikinti yasamadim.son hizda dusmedi.

  15. #15
    LynXMaSTeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2014
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Honda CBR 650F | Honda CB750 Hornet
    motoru komple modifiye etseniz anlarım da, sadece lastik boyutunu değiştirmek neden??


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)