Bebek nüniye'si gibi tekerler (rezil frenaj yoltutuş) bende sevemedim, sevemiyorum, sevemeyeciğim, ama integra gibi olursa, istemem yan cebime koy.
Bebek nüniye'si gibi tekerler (rezil frenaj yoltutuş) bende sevemedim, sevemiyorum, sevemeyeciğim, ama integra gibi olursa, istemem yan cebime koy.
Vitesli motorum var 2 adet
Birde iş yerinde Honda fizy var şehir içinde vitesli harbi den AMELELİK
Şehir içinde gezeceksen 50 cc de olsa 500 de olsa scooter den başkası yalan
Ayrodinamik ten anlamam ben kendi rahatıma bakarım arkadaş
şehir içi vitesli olmuyo ya en rahatı scoter
100 kiloyum ve 2 sene xciting 250 kullandım.Bu motor kullandığım en keyifli motorlardan biriydi.Ayaklarımı uzatmak da ayrı bi keyifti.Ancak tek sorun amortisörlerin sertliği.Asfalttan çıkınca yol eziyet geliyo insana.Xciting en kalıplı maxiscooterlardan biri olduğundan benim gibi iri bir adam için oldukça güzel bir motordu.Tabii ki asfalt dışına çıkmadığım sürece.Ama bol çukurlu veya bozuk asfalt da baya yoruyodu.
skutırların en büyük sorunları küçük tekerlerinin olması yoldaki değişiklikleri absorbe edemiyorlar ve aldıkları darbenin hatırı sayılır kısmını sürücüye aktarıyolar dengeleride bence çok kötü. büyük tekerlikli olanlarından hiç süremedim onlar için pek bir fikrim yok. Taşlanmadan önce çok dengeli ve konfolu skutırlar kesinlikle vardır..
Skutır alacak olsam yada büyük bir motosikletim olsa yanına 2. motoru alacak olsam pcx 150 alırdım çok güzel gözüküyorlar..
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
şehir içi scooter, şehir dışı 50-100 km ye kadarda maxi scooter tercih ederim. gidipte ybr ye cbf ye binmem. yani konuyu açan dostum sna katılmıyorum
bence o ağrıların sebebi süspansiyonun iyi olmaması. oturuş değilde süspansiyona bir çözüm Bulsak .
"scooterların pek tercih edilmemesi" lafından sonrasını okumadım. dünyadaki scooter satış rakamlarına bir baksaydınız durumu anlardınız. he ben scootera binince kendimi batman gibi hissedemiyorum derseniz orası doğru.
neticede sadece bir dönem scootera bindim ancak, bagajı olması, takım elbiseyle, klasik ayakkabıyla sürülebilmesi, vites ameleliği olmaması, ıslaktan geçerken alttan su sıçratmaması süper olaylardır.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
Xcity'mi gayet güzel kullanıyorum. Daha vitesli model kullanmadım
Bu akşam bi Beverly 250 kullandım gerçekten güzel motosiklet scooter ler
Güçlü olanların kullanması daha da keyifli yok debriyaj Çek vites tak derdi yok bas gaza gazla git
Ama ABS li olsa çok daha güzel olur Beverly in frenlerini beğenmedim zınk diye kitleye kitleye savuruyor
tamamen yanlış bilgi. hangi koşulda neye göre ergonomi denge. büyük tekerli scooterlar da var ayak yere koymadan dur kalk yapıyorlar. Ayrıca bel ağrısı eğilirken daha çok olur. scooterda dik oturduğunuz için beliniz ağrımaz. Ha scooter var sert, scooter var konforlu. Yamahalar sert, symler piaggiolar konforludur. en konforlusu da burgman efsanesidir küçük tekerlidir evet ama daha konforlu bir şehiriçi motoru yoktur. günlük pantolonla ayakkabı ile kullanırsınız robocop gibi giyinmenize gerek yoktur. sele altı olsun topcase olsun bir sürü eşyanızı alır. sıkışık trafikte ışıklarda vites değiştirme derdi yoktur, dikkatinizi daha çok trafiğe etrafınıza verirsiniz bu sayede olası kaza risklerini de azaltırsınız zart diye kalkmazlar bu açıdan da güvenlidirler. tercih edilmemesi derken herhalde dil sürçmüş. ben yollarda daha fazla scooter görüyorum. şehiriçi motoru scooterdır. nokta.ayrıca çok da sevilmektedirler. sadece scooterlara özel forumlar da vardır bildiğiniz gibi.
Birde bu konuyu açanda acaba vücûd olarak ergonomi var mı adam 150 kg 1.95 cm boy hangi motora binse aynı Sıkıntılar olur
Anca tenere 660 kle 500 e binecek ki kıçı başı ağrımasın
motosiklet esas itibari ile felsefesi olan bir ihtiyaç aletidir.
felsefesi özgürlük minvalinde açıklanabilir.
ihtiyaç konusu ise estetik kavramlardan sıyrılabilmiş amacını bilen bireyin alanındadır.
scooter sınıfı motosikletler "urban" tabir edilebilecek şehir içi ulaşım amaçlıdır.
motor hacmi biraz daha büyük olanlar ise şehirden uzaklaşmak için medeniyet dahilinde kullanılabilir.
motosiklete eşya olarak bakmaktan ziyade yaşadığım hayatta bir uzvum olarak görüyorum.
senelerdir scooter kullanırım, makinem sym gts 250.
son olarak istanbul izmir arası geldim pazar günü.
sürüş konforu, bagaj hacmi gibi pozitif yanları küçük tekerlek ve motoru hissetme duygusunu bastırıyor.
denge ile ilgili bir sorun yaşamadım bugüne kadar.
ergonomi ile ilgili de.
sıkışık trafikte cidden scooter büyük keyif, ama scooter da hantal olmayacak öte türlü yine aralardan derelerden geçilmiyor. Mesela DeligHt iyi
KEEWAY ARN 125 cc motor almıştım 10 yıl kadar önce . 80km de Metehanın bahsettiği sorunlara yakın nedenlerden sattım .
Bütünleşemedim anlayacağınız. Sanki o beni yönetiyordu bi şeyin üzerinde değil , içinde gidiyormuşum gibi geldi. Fakat bu demek değil ki kullananlar hata yapıyor. Özünde ki Özgürlük duygusu baki...
Başlığı değiştirelim lütfen . " Metehanın skutır sevmemesinin sebepleri" olsun.
Kendi düşüncemizi toplumun görüşü olarak duyurmayalım lütfen . Sen binemiyorsun diye kıskanmayalım.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)