Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
4. sayfa BirinciBirinci ... 234

Skutır Sevilmemesinin iki sebebi ERGONOMİ-DENGE

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #61
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW R1200GS / Piaggio Medley / Peugeot Tweet
    Alıntı atoprak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Neredeyse bütün maxi scooterleri denemiş biri olarak direksiyona dizin çarpmaması konusunda, özellikle uzun boylular için en rahat sccoter Piaggio Beverly arkadaşlar,,, Silverwing de gidon dönerken direk dize geliyor... Hani genel bir bilgilendirme olsun istedim, uzun boy ve scooter konusunda exper yaptımda
    gidonun dize değmesi sukuter kullanırken büyütülecek bir sorun değil...20 km nin üzerinde giderken zaten gidon o kadar cevrilmez.. yavas hızlarda aralardan geçerken de dizlerinizi birbirine yaklastirirsaniz gidon tam turda bile degmez..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62
    ishan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda 2009 600 silwerring
    boyum 1.80 civarında ve silweeving ise maxi scooter olarak bayağı heybetli ve uzun sayılır .hatta ayağımı da uzatıyorum ..sizin dizinize nasıl gidon çarpıyor anlayamadım doğrusu ?

  3. #63
    MD.Murat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2013
    Şehir
    İzmir / Sakarya
    Motosikleti
    yok
    Motosikletle alakası olmayan bir arkadaşım, otomatik vites motosiklet var mı diye sordu. Scooter lar var dedim. Neden peki normal motosiklet gibi otomatik vites olmuyor dedi.
    Mantıklı dedi bence.

    Şimdi ben düşününce motosiklet kullandıktan sonra Scooter çok güvensiz geliyor bana. Bir kere havada gidiyorsun, motora tutunacağın bir yer yok. Kollarınla tutuyorsun. Ayağa kalkmak için kolunla çekmen lazım mesela.

    Cbf ybr kasasında ve otomatik vites olan bir motosiklet olsa, eminim Manuel olanından daha çok satar.

    Şimdi biri çıkıp nc ler var falan diyecek, evet var ama bir kaç model sadece.
    Bir tane otomatik cbf yapıp satışa koysak bence normal cbf den daha. Çok satar.

  4. #64
    DKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2013
    Alıntı MD.Murat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motosikletle alakası olmayan bir arkadaşım, otomatik vites motosiklet var mı diye sordu. Scooter lar var dedim. Neden peki normal motosiklet gibi otomatik vites olmuyor dedi.
    Mantıklı dedi bence.

    Şimdi ben düşününce motosiklet kullandıktan sonra Scooter çok güvensiz geliyor bana. Bir kere havada gidiyorsun, motora tutunacağın bir yer yok. Kollarınla tutuyorsun. Ayağa kalkmak için kolunla çekmen lazım mesela.

    Cbf ybr kasasında ve otomatik vites olan bir motosiklet olsa, eminim Manuel olanından daha çok satar.

    Şimdi biri çıkıp nc ler var falan diyecek, evet var ama bir kaç model sadece.
    Bir tane otomatik cbf yapıp satışa koysak bence normal cbf den daha. Çok satar.
    scooter daha güvenli. kollarınla tutuyosun diye de birşey yok yarış motorunun oturuş pozisyonu farklı scooterın farklı. ayrıca ben kullanıyorum öyle de fren atarım ki akıllara ziyan ncler cbfler duramayıp geçer yanımdan
    Kurt Ölümüne Yakın Yalnız Olur

  5. #65
    atoprak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ekim 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Piaggio Beverly 350 ST
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    gidonun dize değmesi sukuter kullanırken büyütülecek bir sorun değil...20 km nin üzerinde giderken zaten gidon o kadar cevrilmez.. yavas hızlarda aralardan geçerken de dizlerinizi birbirine yaklastirirsaniz gidon tam turda bile degmez..
    Tabiki normal hızla düz giderken .. böle bir olasılık yok lakin motosikler pantalonu ve eldiven kombinasyonu ile birlikte bir çok maxi nin gidonu düz olsa daha dize değebiliyor .. özellikle sağ diz, gaz çevirmeye engel olabiliyor.....

    Çok dar manevralarda, ki tam tur kırılan gidonu katetmiyorum bile, bacakları bitiştirmek çok az bir kazanç sağlıyor .. en etkili dönüş yönündeki dizi tam olarak açmak ve öyle bir hareket çok dengesiz ve konforsuz oluyor...

    Scooter den scooter e, daha çok kişiden kişiye değişebilecek durumlar bunlar...
    Benim için durum böyle olmuştu ..

  6. #66
    ZümeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2015
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    Me Te Doquz
    Bana kalırsa sı-ku-tır olayını tercih edenlerin %80 i yakıt ve pratiklik yüzünden,
    Geri kalanı ise vites-debriyaj olayından dolayı tercih etmiyor. İşin rahatlık konfor yönüne bakan pek yok..

    T-max/Dn01 tarzı makinalar tamamen ihtiyaç dışı ve hobi grubuna girer.
    Tmax i şahsen denedim tam bir yakıt canavarı lakin yok böyle bir güç. 50/60km ile Giderken bile gazı açınca patinaj yapabilen bir makina.
    Park freni, abs, 5.000 devirde motorun çıldırması, tork gayet güzel
    15lt depo var çok yetersiz, ayrıca 220 kilo..
    Derin olan kuyu değil, kısa olan ip'tir.

  7. #67
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı MD.Murat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motosikletle alakası olmayan bir arkadaşım, otomatik vites motosiklet var mı diye sordu. Scooter lar var dedim. Neden peki normal motosiklet gibi otomatik vites olmuyor dedi. Mantıklı dedi bence.
    Seneler önce Yamaha ve Honda "çift debriyaj" teknolojisiyle gerçek otomatik şanzımanli (yani CVT değil) motorsiklet yaptılar, Honda halâ yapıyor; ama nedense çok tutmadilar.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:13 ----------

    Alıntı clabber adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    büyükşehirlerde vitesli hamallıktır, motora ne için biniyoz, rahat etmek için,arabada zaten boyuna vites değişiyoz, bi de motorda mı uğraşalım, arka fren için sağ padala bas ,sol elcik debriyaj falan,yazarken bile daraldım.
    Nasıl? Araba daha rahat değil mi? Kocaman rahat koltuk. Sıcak soğuk yağış rüzgar sorun değil. Gürültü yerine mis gibi müzik. Otomatik arabalar yaygınlaştı.

  8. #68

    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Motosikleti
    PCX 150 -YAMAHA R 25
    Yaşım 47. 17000 km dir PCX 150 kullanıyorum. Satacak olsam gene aynısını alırım.Hafta sonları balık tutmak için gidiş geliş 300 km ye yakın yol yapıyorum.İzmir bayraklıdan Karaburun taraflarına gidiyorum. Arkasında 40 lt lik shad marka topcase takılı. Bu yolculuklarımda yüklediğim eşyalar ise 2 adet kapalı uzunluğu 1.60 cm olan kamış, 3 kişilik çadır, 1 adet mat,1 adet fotograf makinesi çantası (içinde 10000 tl ye yakın lens ve gövde ile),1 adet fotograf makinesi tripodu, 1 adet kamış dayama tripodu, 1 adet balıkçılık malzemelerimi koydugum çanta ve haricinde bira kola türü içecekler. 300 km de 35 tl benzin yakabilecegim ve bu kadar eşyayı scooter haricinde yükleyebilecegim başka bi makina varmı.

  9. #69
    ishan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda 2009 600 silwerring
    çok güzel anlatmışsınız ..tebrikler .işte bu kadar basit ..skooter ler az yakar denilenler 250cc kadar olanlar
    bendeki sw 600 lük 1400cc lik arabamın yakıtından fazla yakıyor katalogda denilen değer 100km/7 lt ..250 kg ağırlıkda ..ama hak ediyor vallahi de billahi de..benim mutlu olmamı sağlıyor ..tek sıkıntı on grenaj,dan gelen sesler

  10. #70

    Üyelik
    28 Haziran 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Forza 250
    Alıntı ishan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çok güzel anlatmışsınız ..tebrikler .işte bu kadar basit ..skooter ler az yakar denilenler 250cc kadar olanlar
    bendeki sw 600 lük 1400cc lik arabamın yakıtından fazla yakıyor katalogda denilen değer 100km/7 lt ..250 kg ağırlıkda ..ama hak ediyor vallahi de billahi de..benim mutlu olmamı sağlıyor ..tek sıkıntı on grenaj,dan gelen sesler
    Kulak tıkacını taktınız mı hiç karenaj sesi falan duymazsınız. Hem kulak sağlığı için de çok önemli ;)

  11. #71
    ishan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda 2009 600 silwerring
    ben trafikte bütün duyularımın açık olması taraftarıyım

  12. #72
    redlion999 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Kasım 2010
    Şehir
    Turkiye degil
    Motosikleti
    BMW R1250R
    Alıntı ishan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben trafikte bütün duyularımın açık olması taraftarıyım
    O olay tam olarak öyle olmuyot ne yazık ki.. ev sessizken 2 oda yandaki buzdolabının sesi rahatsız ederken ,iş makinesinin yanında çekiçle duvar kırsa duymazsınız bile.. Beynimiz ortam sesine göre ayarlıyor şiddeti.. Kulak tıkacı uzun süre yüksek sese maruz kalıp kalıcı duyu kaybını ve gece olan baş ağrısı ve kulak çınlamasını engeller o kadar. Trafiğin sesini gayet iyi duyabilirsiniz..

  13. #73

    Üyelik
    28 Haziran 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Forza 250
    Alıntı redlion999 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O olay tam olarak öyle olmuyot ne yazık ki.. ev sessizken 2 oda yandaki buzdolabının sesi rahatsız ederken ,iş makinesinin yanında çekiçle duvar kırsa duymazsınız bile.. Beynimiz ortam sesine göre ayarlıyor şiddeti.. Kulak tıkacı uzun süre yüksek sese maruz kalıp kalıcı duyu kaybını ve gece olan baş ağrısı ve kulak çınlamasını engeller o kadar. Trafiğin sesini gayet iyi duyabilirsiniz..
    Alıntı ishan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben trafikte bütün duyularımın açık olması taraftarıyım
    redlion999 arkadaşımın da dediği gibi kulak tıkacı sizi tamamen sağır hale getirmez. Düşük frekanslı sesleri (rüzgar gibi, tıkırtılar gibi) filtreler. Korna sesini çook rahat duyarsınız. Size tavsiyem 3m'in en dandik sünger kulak tıkaçlarından alıp bir deneme yapmanız olacaktır. Göreceksiniz kulaklarınız daha az etkilenecek. Saygılar

  14. #74
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    11 Kasım 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    xmax_250 ABS 2015 + Sepetli 52 litre
    ben küçük scooter ile başladım sonra cbr 125 öğrendim ağır bel ağrılarından sonra satıp hd 200 aldım şimdi satıp joyride alıcam ve rahat edicem :D

  15. #75
    ishan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda 2009 600 silwerring
    galiba grenaj sesi 1 müddet beni rahatsız edemeyecek ..maalesef ilk kazamı 1 saat önce yaptım :( ..sağ taraf ve on konsülün sağ tarafı da kırıldı ..allahtan kaskım sayesinde hayatta kaldım ..kafamı öyle 1 vurdum ki yere :((..kask sız 1 adım dahi gitmeyin arkadaşlar aman dikkat ..kaza tamamen benim hatam ..ani kalkış yaptım tabii motor da kaydı doğal olarak

  16. #76
    ishan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda 2009 600 silwerring
    tamir ve tekrar kontrole verdim bütün parçaları boyanacak debriyaj temizlenecek saatlerin bulunduğu bölüm ile torpido bölümü yeni alınacak ve grenajların tırnakları tamir olacak on amortisörler yağı değişip ayarı yükseltilecek on arka balatalar yenilenecek ..hayırlısıyla 2 haftada bitecek umuyorum..motorsuz olmak zor en önemlisi ise merakla nasıl olacak diye beklemek

  17. #77
    jackonbir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mayıs 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    beat-cbf150-apache-cbf150-NC700-XMAX-DJANGO-ACTIVA
    Alıntı ishan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tamir ve tekrar kontrole verdim bütün parçaları boyanacak debriyaj temizlenecek saatlerin bulunduğu bölüm ile torpido bölümü yeni alınacak ve grenajların tırnakları tamir olacak on amortisörler yağı değişip ayarı yükseltilecek on arka balatalar yenilenecek ..hayırlısıyla 2 haftada bitecek umuyorum..motorsuz olmak zor en önemlisi ise merakla nasıl olacak diye beklemek
    GEÇMİŞ OLSUN
    harley is making love with davidson

  18. #78
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    11 Kasım 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    xmax_250 ABS 2015 + Sepetli 52 litre
    enjeksiyonlu su sogutmalı motor alın bozulmuyor zaten :D


    REKLAM ALANI
4. sayfa BirinciBirinci ... 234

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)