3000Tl ile kaç km yol gidersin motorunla?
Şayet bisiklet sevgisi varsa Kron marka uygun olan model birşey işinizi görür.Ben olsam ikisini de kullanırdım zaten ayda 2gün demişsiniz e5 için motoru normal günde bisikleti kullanırdım.
3000Tl ile kaç km yol gidersin motorunla?
Şayet bisiklet sevgisi varsa Kron marka uygun olan model birşey işinizi görür.Ben olsam ikisini de kullanırdım zaten ayda 2gün demişsiniz e5 için motoru normal günde bisikleti kullanırdım.
3.000 tl yi cebine koy en az 1 yıllık benzin paran olur. ben şahsen bisiklete 3.000 tl vermem.
Doğru demişler 300 tllikle 3000 tllik bir değil ama bence sehiriçinde mtb al burası turkiye doğru duzgun yol yok frenlerinide disk fren almaya calıs v frenler surekli sıkıntı çıkartıyo ben bısıkleti alırken bu ozelliklere baktım 3-5 indirimle aldım ama alırken sunu dusundum motosiklete o kadar para verip acıdığım için bısıkletede o kadar para verip acıycağımı dusundum zaten 650 tlden fazla para veremiceğim için o kadara bısıklet aldım bısıklet bi bakımdan insana dengeyi,yüksek hızın gerekli olmadığınıda oğretiyo ki e5tede surmenizi tavsiye ederim ozellikle trafik saati yanınızda duran arabaları geçince cok keyifli oluyo tayt konusuna gelince tayta falan gerek yok bazı arkadaslar taytı sortunun veya pantolonunun içine giyiyo ayrıca o tayt diye herkesin dalga geçtiği seyde sağlık için giyiliyo sahsen ben giymiyorum gunluk kıyafetimi giyip çıkıyorum yola spreylerlede ter kokunu engelleyebiliyosun
Bu konuda ikide bir E5'te bisiklet sürmek tavsiye ediliyor da bir kaza durumunda başka bir araç sizi ne şekilde ezerse ezsin çevreyolu ve otoyollara giren motorsuz taşıt sürücüsünün suçlu olacağını unutmayın.
Ozellikle ehliyeti yeni almış bayan suruculerin neler yapabilecegi konusunda youtube da bolca video mevcut
Bazi şeyleri yaşayarak ogrenmeyin lütfen
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:45 ----------
Namaz en iyi idman/egzersiz seklidir.
bisikletin yeri ayrı, motosikletin yeri ayrı.
ev-iş arası yakınsa, vapur veya metro kullanabiliyorsan düşünebilirsin. ayda 1-2 defa bahsettiğin uzun mesafeyi de toplu taşımayla git, n'olacak?
diğer konuya gelirsek 3.000 TL'lik bisiklet bence fazla. şehir içi ulaşım amacıyla en ideali v frenli, sabit maşalı (ne ön, ne de orta amortisörü olan) trekking veya cyclo-cross bisikleti denen modeller. ne yol bisikleti gibi incecik ve zayıf, ne dağ bisikleti gibi kütük, ikisi arasında modeller. disk fren, amortisör vs. ekstra ağırlık. almışken iyisi olsun varsın bulunsun mantığı yanlış, benim bu ekipmana ihtiyacım var mı diye düşünmek lazım.
ben, omzuma alıp puf demeden taşıyabileceğim bir model aldım. maksadım, omuzuma alıp vapura, trene binip istanbul'u köşe bucak gezmek.
Ben bisikleti motorumu satarak almayı düşünüyorum hem spor amaçlı hemde 150 cc motorla giderken yanımdan 1000 likler geçince içim bir fena oluyor o yüzden satıp bari profesyonel bisikletçi oluyim demiştim gezilerede katılırım hem 150 cc motosiklet ile katılamıyorum yetmiyor
Şehir içinde mtb sürmek hamallık gibi bir şey. Sizin bisikletinizde ng650 hem 14 küsür kilo olması hem de dişli oranlarının düşük olması size bisiklet zevkini veremez. 125lik 4 zamanlı motoru pistte sürmek gibi bence. :D Giriş seviyesinde bir yol bisikleti ağır jant seti, ağır sele, çelik gidona rağmen 10 kilo. Az bir bütçeyle 8 kiloya yakın indirilebilir. Yollar bozuk kabul ediyorum. Yol bisikletinin kullanımını kısıtlıyor tamam ama mtb'nin yoldaki maksimumu, yol bisikletinin bizim ülkemizdeki yollardaki ortalamasından daha düşük. Yolun bozuk olması (derin bir çukur dışında) bisiklete zarar vermez sadece sizi yavaşlatır.
Disk frenler her zaman ekstra ağırlıktır ve aksine v frenler hiç sıkıntı çıkarmaz sadece bakımı disk frenlerden daha sıktır. (Disk frenler zınk diye durur)
Bisiklete verilen para ne kadar iyiyse bisiklet o kadar zevkli oluyor. Muadil motosikletlerde böyle bir şey olduğunu düşünmüyorum. Ne kadar fazla fiyat o kadar kalite.
Kanunen bisiklet sürücüsünün E-5 yolunu kullanma hakkı varken otoban kesinlikle yasak. Şuraya da notumu düşeyim bu ülkede adalet yok bu nedenle geçenlerde polis bir arkadaşa E-5'te bisiklet sürdüğü için ceza yazdı. Aylar süren mahkemeler sonucu polis haklı bulundu. Nasıl olduğuna cevabı siz verin artık.
Gidin E-5'te süründe demiyorum. Süren çok kişi var, ben yanyolu tercih ediyorum.
Disk frenler, (hidrolik disk veya mekanik disk frenler) sürtmezler sürtüyorsa bir sıkıntı vardır. Fazladan ağırlık eklenir bisiklete ama çokta güzel durur. Ayrıca aldığınız market bisikleti Alabileceğiniz en ağır bisikletlerdendir muhtemelen onunla benim gibi bisiklet sevdalısı birisi bile zevk alamaz. :D
Bahsettiğiniz bisiklet cyclocross değil. Apayrı bisikletler.
ÖRNEK BİR CYCLOCROSS
Cyclocross'lar yol bisikletlerine benzese de, arazi yollarında kullanılmak için tasarlanmıştır. Gerek lastikleri, gerek frenleri, gerekse kadro geometrisi. Fiyatları da biraz tuzlu oluyor genelde.
Yol bisikleti narin mi demeye çalıştınız bilmiyorum ince demekle ama yol bisikletleri narin değildir.
Bisikleti seviyorsanız alın bence çokta güzel olur ama motosikletin küçüğü gibi görüp alırsanız pişman olursunuz. Ayrıca lütfen almadan önce bir yol bisikleti sürün ondan sonra kararınızı verin. 3000 lira verecekseniz uzun süre size yetecek bir bisiklet olsun. Bisiklet foruma uğrasanız keşke.
Haliç köprüsünden sonra Eyüp rampasında bisiklet bi sür bakalım ben orda 100'lük motorla sağa dönenlerden zor kaçıyordum Çok tehlikeli çok. Akşam 10'dan sabah 6'ya kadar belki trafik az olduğundan rahat olabilir o zaman da alkollü araç kullanan manyaklar var onlara denk gelebilirsin
Pedalıda bedava çevireceğini düşünme, Çekmeceden bayrampaşaya sürdükten sonra 15 TL'lik acıkır 5 TL'lik susarsın dönerkende x2 yaparsan sana 30 TL Yapar.
Valla ben de arada bisiklete biniyorum, gayet de zevkli oluyor: (Claudbutler Oxford 700 300-400TL, 21" jant, 15-16kg)
Sukuter başka bu başka
Arkadaşın sorusuna gelince eğer gideceğin yol düzlük ise ve 3-5km'den fazla değil ise bisiklet işini görür. Eğer benim gibi günde 5-10km yol + 2km dağ tırmanışı yapacaksan mecburen motosiklet.
İlk defa bisikletten anlayan birine denk geldim =) Forumda yine bilen bilmeyen girip esip gürlemiş herzamanki gibi.
Dostum birkaç sorum olacak cevaplarsan sevinirim. Spor amaçlı bisiklet düşünüyoruz 6 arkadaş. Yaşlarımız 28 ile 45 arasında değişiyor. Bütçemiz 500tl ile 700 tl arasında. Araştırmalarımız sonucunda 3 model kaldı aklımızda.. Bunlardan hangisini almamızı önerirsin? Yada başka önereceğin marka varmıdır?
Kron xc150
Bianchi rcx110
Salcano NG750
Kronların fiyatları 500tl lerde iken şu sıra 750tl lere çıktı. Arkadaşarım ille kron diye tutturdular,salcano dandik diyorlar.. Çoğu parçası aynı diyorum ikna olmuyorlar..Ben hariç diğerleri stabilize yoldan pikniğe vs gidecekler ama ben sadece asfaltta kullanırım.Bu arada uygun fiyata bisiklet alabileceğimiz yer biliyorsan söylersen sevirim, 6 adet alıcaz sonuçta bi indirim yaparlar =) Tavsiyelerini bekliyorum.
Karadeniz - Giresun.
sürter sürter balata yeyilince sürtmez.
bisiklette durum farklı.
kaliperin ve jantın vidalarını gevşetirsin.
freni sıkarsın. sonra sıkılı haldeyken vidaları sıkarsın.
böylece tam yerini bulacak ve sürtmeyecektir.
benim de hidrolik disk bisikletim var. eğer sürtüyorsa iyi ayarlanmamış veya baştan savma yapılmış demektir.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)