0 kuruş yakıyor benimki.
Not: Motosikletim yok ayaklarım var :D
0 kuruş yakıyor benimki.
Not: Motosikletim yok ayaklarım var :D
Ya yemin ederim anlamıyorum amerikada arkadaşım var 3 litre benzini 5 liraya alıyorlar kafayı yicem ya ben diyorum burda 1 litre 5 lira diyor orda yaşanırmı bu kadar vergi nereye gidiyor yollar zaten bildiğin cross yolu gibi delik deşik bari verdiğimiz vergiye değsin ben kafaya koydum bi tane bisiklet alcam bilader ya ne benzin derdi var parçalarıda ucuz
Benim tuketim de epey fazla. Surekli trafik ve 2 kisi ile 4.12 lt yakiyorum. Yaklasik 1500 kmdir beraberiz, uzun yola cikmak nasip olmadi hayvanla.
Ninja 250 SL 3.5 / 4 Litre yakıyorum. Moduma göre değişiyor yakıt mevzusu. Belki 6k devirden aşağı pek gitmiyorum. devir düşürsem bir miktar daha düşebilir.
Moralinizi bozmak gibi olmasın ama max80 km ile gittiğim dönemde 1,8lt/100km bile gördüm. Şehir içinde ve bazen kısa süreli şehirdışı yollarda kullanıyorum, kullanım tarzım; ısıtana kadar sakin, ısındıktan sonra genel olarak sportif ve arada motorun sağlıklı çalışması için sakin kullanıma dönüyorum (80km civarında dolanıyorum, dede gibi sürmem -Dıral Dede alınmasın -). Bu tarzla 1.9-2,25lt arasında değerler oluyor, şehirdışına çıkınca yüksek devirden ötürü biraz daha fazla yakmaya başlıyor ve ortalama 2,8lt civarına ulaşıyor (%50 ş.içi %50 ş.dışı diyeyim). En nihayetinde 2.1lt/100 km ortalamam var
100 kmde r25 4 litre yakıyor bazen 4.2 felan (90 100 şehir içi) 110 120 şehirler arası ani hızlanmasız 4.5 gibi birşey yakıyor. Devirli kullanımda 5-7 litre.
CBR 250R 7.000 devire kadar ve 90-110km hıza kadar 100km de 2.9 litre yakmışım. MT-07 ile 90-110khm arası 100km de 5.9 litre yakmıştım.
CBR500R 100 km 4.3...
Hornet 900 Uzun yol 120-130 ortalama hız 5,5 litre.Agresif kullanımda 6.5 -- 7 litre yakıyor.
Kymco new grand dink 250i her türlü 4.5 --- 5 litre yakıyor.
7.4 lt benzin ile 220 km yol Yaptım 120 130/km/h
Nc 700 ile çok çok basarsam 3.8 oda 150 160+++ hızlarda
Motor az yaktığı için fazla zorlayıp az yaktırmayA çalışmıyorum basıyorum bakayım en çok ne kadar yakacak diye en fazla 3.8 Yaktı
Bajaj Pulsar 200, 90 km hızı geçmezsen sakince hızlanırsan 100 km'de 3 litre ile yetiniyo. Motor daha 500km bile değil 3-5 bin km sonra biraz daha düşer yakıtı.
2012 yamaha ybr esd motorum var yeni aldım 10.000 de kmtreyi sıfırladım 3 sefer 20 tl yani 60 liralık benzin aldım çoğunluğu şehir içinde olmak üzere 530 kmtre yol yaptım motosiklette ön cam var 36 ltre sepet var kendim ekipmanlar dahil yaklaşık 100 kiloyum motosikletin kendi ağırlığı dolu depo ve yağ 126 kg dır.
Motorum Yamaha YZF R25. Yaptığım en son hesapla 100km de 3,8 lt yakıyor. (Şehir içi & dışı karma değeridir)
Genelde sakin sürerim. Anlık gazlamayı kısa süreli ve şehir içinde gerekince yaparım (sollamalarda vs)
Şehir dışı stabil 90-120 arası, şehir içi 60-90 arası gezerim.
Motorum emisol 150cc. 250km de 45tl benzin yakıyor yani 18krş/km şehir içi/dışı karışık, ancak esas neden
ana yollarda tapagaz gidiyorum ondan oluyor bu durum.
cbf 3 litre/100 km
nc 3,5 litre/100 km
70-80 km hızla 100km de 2.5 ile 2.8 arası değişiyor.
Yola çıktınız ve 120 km/h hız ile seyrediyorsunuz. Ne yakıyor? 90 ile gidersen şunu yakar konusuna itibar etmiyorum ben çünkü biz motosikletçiyiz ve basıyoruz neticede. Vulture ile 2,8 litreye kadar düşmüştü yakıt ilk aldığımda, alışana kadar aheste aheste kullanıp 6 bin devirde vites büyütüyordum ve 5. viteste 65-70 arası seyrediyordum. Şimdi gazı açıyorum, kesmeye başlayınca azcık kapıyorum gaz kolunu, hah işte o en son gidebildiği nokta (sürekli redline demeyin, motor 5. viteste redline giremiyor) 95 km falan yapıyor, o aralıkta seyredince de 4 litreyi buluyor, rüzgara göre geçebiliyor bile.
Bir arkadaş var, 250 cc mct ile 3 litre yaktığını iddia ediyordu. Sonradan öğrendim, adam öyle bir yerde benzin doldurup sıfırlıyor ki km'yi, ordan evine kadar neredeyse hep yokuş aşşağı yol. Sonra evinin orda tekrar fullüyor. Yokuş inerken de 5. viteste motor freni ile iniyor, yan, gaz açmak falan yok, sonra da motor 3 litre yakıyor diye övünüyor motoruyla. At boşa kapa kontağı, sal yokuş aşşağı, 100 km = 0 lt. Bedava mı geziyor bu motor şimdi?
Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...
Dün Eskişehir-Kayseri üzeri yol geldim. (motor pulsar)
Depoyu orta ayaklıkta agzına kadar fulledim. Sivrihisara kadar hava soguktu ilk 90 km yi 80 km hızla gittim, Sivrihisar civarında üzerimi kalınlaştırıp 100 km ye sabitledim 252. km de Ankara çıkışı opetten (32 tl lik aldı) tekrar fulledim. Ankaradan sonra 100-120 km hızlar arasında gittim ortalamam rahat 110 üzerindedir. Kayseride evimin yakınındaki totale kadar 303 km yol geldim ve tekrar aynı şekilde fulledim 41 tl aldı. Toplamda benim belkediğim 85-90 tl arasıydı ama 73 tl ye geldim ortalama kuruş/km bazında yakıtı hesaplarsınız. Haziran sonunda tekrar Eskişehire dönücem ondada hesaplıcam bekliyorm merakla
Bütün viteslerde 9 bin deviri görüp vites değiştirirsen elbette çok yakar gerek de yok öyle sürmeye motorda tork var, 5.5-6 bin devirde vites değiştirip 80km ortalama hız ve motor açılsın diye arada gazlamalı kullanarak 300 km'de 8 litre benzin yaktım. 100km'de 2.66 litreye denk geliyor. 120 km ile sabit gidemem şu an rodajdan dolayı ama bi tahminde bulunayım sana 3.2 litre diyorum. Ayrıca benim 150'lik mondiali de acelem yoksa 5 bin devir civarında vites değiştirerek sürerim benzin pahalı gereksiz gazlamaya gerek yok 4 bin devirde 3. viteste dik yokuş çıkıyor zaten alet.
Çubuktan çıkıyorum yola, mesela forum Ankara'ya gideceğim, rota çevre yolu, git gidebiliyorsan 80 ile, ezsin sonra tırlar tankerler. O hız hesabı yoluna göre değişir hocam. Ben 90 la giderken kamyon beni sıkıştırabiliyorsa arkamdan gelip, hızım düşük demektir.
3,2 lt konusunda eyvallah, doğru olabilir. Ama şu 100 km'de 2 lt mevzusunu herkes geçsin.
Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)