Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

Yaşadıklarımı aktarıyorum!

    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    08 Haziran 2013
    Şehir
    İstanbul-Beylikdüzü
    Alıntı atoprak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Emin değilim, motora, sizin kullanacağınız yola ve hatta sizin rahatsızlık süeşiğinize göre değişebilir.
    Arkadaşlarında önerdiği 125 ve 250 lik endurolar da güzel tercihler... Ss de cidden. 2büklüm kalırsınız...
    peki yarın son defa hondada bir kaç fotoğraf çekilip atayım son kararı bir daha tartışalım olmazsa bir enduro yöneleceğim. oturuş pozisyonum gerçekten kötü ise kesin vazgeçeceğim


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    atoprak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ekim 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Piaggio Beverly 350 ST
    Alıntı kubilay1994 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    peki yarın son defa hondada bir kaç fotoğraf çekilip atayım son kararı bir daha tartışalım olmazsa bir enduro yöneleceğim. oturuş pozisyonum gerçekten kötü ise kesin vazgeçeceğim
    Aslında motorların üzerinde nasıl durdugunuzu gösteren bir similasyon sitesi var.
    http://cycle-ergo.com/

    Bu siteden kendi beden bilgilerinizi girerek hangi motorun üzerinde nasıl durdugunuzu görebiliyorsunuz.
    Tabiki motorun genişliği hakkında bir bilgi bulunmuyor ... yani o da önemli ancak, yinede en azından SS üzerindeki görüntünüzü görmenize yardım edecektir.

    Bir tavsiye daha... çok dürüst bir bayiye denk gelmez veya tanıdık birileri yoksa arada, satış elemanlarının dediklerini dinleyin ama bir parça şüphede duyun ... öyleki direk 1000 lik motor vermek isteyen bayilerede rastladım ... en güzeli bir eğitim kurumundan eğitim almak ve orada ki eğitmenlerden yorum almak diye düşünüyorum. Bu arada bu forum gibi forumlara, şahsen satıcılardan daha çok güveniyorum. İşten anlayan, tecrübelilerin yazdıgı mesajlar kendini belli eder.

  3. #23
    myagdi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2006
    Şehir
    İstanbul, Göztepe
    Motosikleti
    Honda FES 250 Foresight; CBF 150, NC750S
    Enduro müthiş keyiflidir. Her yola gider. Şehiriçi, asfalt, arazi... Aksesuara da uyar.
    Şehir içi ulaşım ihtiyacını da çözer, hafta sonu gezintisine de gelir, dünya turuna da çıkılır.
    Yamaha WR 250'yi bir incelesen eminim fikrin değişecektir.

  4. #24
    vladimir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2007
    Motosikleti
    Honda Cbr500r
    Ne Cbr250r ne de yamaha r25'i düşük cc'li yarış motoru (ss) olarak kabul edemiyorum. Depo yukarı doğru şişik, yanlarda grenaj olunca ss olunmuyor. Düşük hacimde Aprilia Rs125 ,cagiva mito gibi iki zamanlılar ss olarak kabul edilebilir ancak. 2 metrenin üzerindeki boyda cbr250r'da rahat ettiyseniz başka hiçbir motora bakmayın bence. Ekspertiz yaptırıp temiz bir ikinci el alın acemiliğinizi atın, satarken de çok zarar edilmez hem.

  5. #25
    Espaniole - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2012
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Honda cb650F - cb125E
    Alıntı myagdi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kardeşim, küçük cc enduro ile başlamanı şiddetle tavsiye ederim. yamaha xt 125x, veya wr 250 sana yakışır.
    ideal bir başlangıç motoru olur.

    ss tarzını kimseye, pist dışında tavsiye etmem. iki büklüm halde trafiği mi okuyacak, sağını solunu mu görecek, motor üzerinde beceri geliştirmeye mi çalışacaksın? dik oturmak avantajlıdır.
    Selamlar, dik oturuşun avantajları olduğu konusuna katılıyorum fakat spor oturuş ile trafiği okuyamamayı, sağı solu görememeyi anlayamadım. Ne gibi bir şey ima ettiniz?
    Korkarak yaşayamazsın!

  6. #26
    12680 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pcx 125
    Bize sorsan biz de aynılarını söylerdik boşuna yorulmuşsun.

  7. #27
    general_skyx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Aralık 2014
    Şehir
    Osmaniye/Kadirli
    Motosikleti
    Kanuni GT-170
    R25 250cc olmasına öyle ama güç bakımından öyle değil. orta devirlerde birden bire canlanan bir makine. yani daha acemi birinin ona hakim olması çok çok zor bir durum. nasıl ki harley-davidson ve diğerleri deniyorsa, bu durumda da racing sınıfı ve diğerleri demek daha doğru olur. çünkü tutkusu olduğun racing sınıfı hem maddi hem de manevi olarak diğer motosikletlere göre biraz külfetlidir. ayrı bir beceri gerektirir. aynı zamanda performans makineleri olduğu için bakım periyotları ve masrafları, ortalama km'lere gelindiğinde çıkaracağı sorunlar diğerlerine göre biraz fazladır. ona bir Türk kızı (kezbanı) edasıyla bakman gerekecektir. ama dediğim gibi acemi birisine göre zor bir durum bu. sen daha düşük cc'li başlangıç motorlarına yönelebilirsin. commuterlara bakabilirsin örneğin. yahut touring motorlara. becerilerini artırdığında ve gerekli eğitimleri de aldığında istediğin sınıfa geçiş yaparsın. motosiklet sabır isteyen bir konu.
    Twitter: @Umut_Oyun
    Facebook: /erkan.mezarci

  8. #28

    Üyelik
    08 Haziran 2013
    Şehir
    İstanbul-Beylikdüzü
    Alıntı atoprak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aslında motorların üzerinde nasıl durdugunuzu gösteren bir similasyon sitesi var.
    http://cycle-ergo.com/

    Bu siteden kendi beden bilgilerinizi girerek hangi motorun üzerinde nasıl durdugunuzu görebiliyorsunuz.
    Tabiki motorun genişliği hakkında bir bilgi bulunmuyor ... yani o da önemli ancak, yinede en azından SS üzerindeki görüntünüzü görmenize yardım edecektir.

    Bir tavsiye daha... çok dürüst bir bayiye denk gelmez veya tanıdık birileri yoksa arada, satış elemanlarının dediklerini dinleyin ama bir parça şüphede duyun ... öyleki direk 1000 lik motor vermek isteyen bayilerede rastladım ... en güzeli bir eğitim kurumundan eğitim almak ve orada ki eğitmenlerden yorum almak diye düşünüyorum. Bu arada bu forum gibi forumlara, şahsen satıcılardan daha çok güveniyorum. İşten anlayan, tecrübelilerin yazdıgı mesajlar kendini belli eder.
    bu siteyi biliyorum aslında denedim ama canlı bi görmek istedim .
    zaten 1000'lik falan bir motor alacak değilim direk olarak ama giderken de sonuna kadar objektif birini yanıma alıcam. babamı :D zaten olmadıysa direkt olarak hayvan gibi duruyosun motorun üzerinde diyecek bi insan kendisi :D

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:40 ----------

    Alıntı myagdi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Enduro müthiş keyiflidir. Her yola gider. Şehiriçi, asfalt, arazi... Aksesuara da uyar.
    Şehir içi ulaşım ihtiyacını da çözer, hafta sonu gezintisine de gelir, dünya turuna da çıkılır.
    Yamaha WR 250'yi bir incelesen eminim fikrin değişecektir.
    o tarz motorlarda gözüme çok ince geliyor kaba tabir ile daha geniş motorlar olsa daha iyi olur inazuma mesela bi nebze daha geniş geliyor gözüme.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:44 ----------

    Alıntı vladimir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ne Cbr250r ne de yamaha r25'i düşük cc'li yarış motoru (ss) olarak kabul edemiyorum. Depo yukarı doğru şişik, yanlarda grenaj olunca ss olunmuyor. Düşük hacimde Aprilia Rs125 ,cagiva mito gibi iki zamanlılar ss olarak kabul edilebilir ancak. 2 metrenin üzerindeki boyda cbr250r'da rahat ettiyseniz başka hiçbir motora bakmayın bence. Ekspertiz yaptırıp temiz bir ikinci el alın acemiliğinizi atın, satarken de çok zarar edilmez hem.
    bahsettiğim gibi bir 10 dakikalık oturmada rahattım ama 10 dakikayı geçen bir sürüş yapacağımı düşünmüyorum tamamen şehir içi kullanacağım bugün kısmetse gidip daha ayrıntılı deneyip akşamüzeri ssleri de atıp son kararı vereceğim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:49 ----------

    Alıntı 12680 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bize sorsan biz de aynılarını söylerdik boşuna yorulmuşsun.
    haklısınız zaten bundan önceki 2 konumda burdaki bilgili kişilerden yorumlar aldım ama asıl amacım gidip motoru denemekti yüzyüze görüşmekte işin yağı balı oldu.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:53 ----------

    Alıntı general_skyx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    R25 250cc olmasına öyle ama güç bakımından öyle değil. orta devirlerde birden bire canlanan bir makine. yani daha acemi birinin ona hakim olması çok çok zor bir durum. nasıl ki harley-davidson ve diğerleri deniyorsa, bu durumda da racing sınıfı ve diğerleri demek daha doğru olur. çünkü tutkusu olduğun racing sınıfı hem maddi hem de manevi olarak diğer motosikletlere göre biraz külfetlidir. ayrı bir beceri gerektirir. aynı zamanda performans makineleri olduğu için bakım periyotları ve masrafları, ortalama km'lere gelindiğinde çıkaracağı sorunlar diğerlerine göre biraz fazladır. ona bir Türk kızı (kezbanı) edasıyla bakman gerekecektir. ama dediğim gibi acemi birisine göre zor bir durum bu. sen daha düşük cc'li başlangıç motorlarına yönelebilirsin. commuterlara bakabilirsin örneğin. yahut touring motorlara. becerilerini artırdığında ve gerekli eğitimleri de aldığında istediğin sınıfa geçiş yaparsın. motosiklet sabır isteyen bir konu.
    dün akşam iyice ayrıntılı şekilde videolarını inceledim bahsettiğiniz gibi başlangıç motoru için r25 i fazla görüyor herkes .açıkçası ben halledecğimi düşünüyordum ama sanırım düşündüğüm gibi olmuyor. maddi olarak bi skntı yaşayacağımı düşünmüyorum daha önce 2 yıldır kullandığım chevrolet captiva vardı yakıtını ben karşılıyordum bu yeterlidir sanırım 12.5 lt./100km mazot :D
    touringlerde sele yüksekliği chopperlar gibi problem oluyor çoğunluğunda aslında benim kalemim tam enduro bunların arasındanda suzuki inazuma oldukça hoşuma gidiyor ama hadi bakalı hayırlısı. son denemeden sonra daha ayrıntılı konuşabileceğiz

  9. #29

    Üyelik
    03 Şubat 2015
    Şehir
    düzce
    Motosikleti
    henüz yok
    Bajaj pulsar 200 ns yada rs sizi uygun olabilir

  10. #30
    general_skyx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Aralık 2014
    Şehir
    Osmaniye/Kadirli
    Motosikleti
    Kanuni GT-170
    endro sınıfında KTM'yi tek geçerim ben. adamların işi zaten endro. sana KTM Duke 125 ve 200'lük modellerini sana önerebilirim. ülkemin yollarında KTM iyi iş görür


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler