Siz olsanız hangisini alırsınız ve neden?
Reklamlar
-
Merhaba arkadaşlar,
Aşağıdaki 4 ilan arasında kaldım... Soru basit: Siz olsanız hangisini alırsınız ve neden?
Cevap veren arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.
Not: Tecrübe, ehliyet, kask, mont vesaire hiçbirinde sıkıntı yok, takılmayın oraya
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...96544810/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...06184706/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...06487238/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...09778494/detay
Reklamlar
-
Dostum ben ssde ikinci el asla almam , insanların nasıl kullandığı asla belli olmuyor ve sonuçta hızlı makinalar bunlar , mutlaka redline yapmıştır bikaç bin km , ben güvenemem açıkcası.
-
2.numaradaki apaci motoru isterüz=)
-
Dostum hiç düşünmeden LEYLA yı alırım. 10 numara duruyor emin ol hepsinden farklı güzelliği var. Modeli yüksek, KM az (Doğruysa mükemmel), ekstralı bence kaçırma gerçekten alıcaksan leyla kasaya yapış.
-
Bu saatten sonra ABS güvenlik sistemi olmayan motorlara bu kadar paralar verilmez benden söylemesi ...
-
şahsi görüşlerim
o kasa 1000rr yağ yakma problemi vardı sonra düzelttiler ama mekanik çok ince bir sesi var duyabilene uyuz ediyor ve belli bir km sonra problem yaratabiliyor
forumda ankarada olan ilker isimli arkadaşımız bunu çok iyi biliyor
k8 pek bilmediğim bir konu sanırım k7 ve k8deydi gidon mesnet borusunun bağlandığı şasedeki yer bir süre sonra sanırım problem yaratabiliyordu diye hatırlıyorum ( tümüyle varsayım şu an için hatırlamıyorum çünkü )
bir diğer yandan istanbul içi kullanım için 1000cc ve üstü bana göre gereksiz hafta sonları riva vs gazlamaya çıkacak isen 600cc grubu daha ideal virajda herkesi geçebiliyorsun kullanıcı olarak iyi isen
r6 ile 600rr leyla arasından seçim yapardım
ama rahatlık bakımından 600rr bi tık yukarıdadır
ama r6 bir başkadır
kullanım olarakta bakarsan özellikle yamahada virajına ve makinaya çok iyi alışman gerekir arka kısım çok hafif olduğundan lowside yaratabilme riski vardır ama makinayı a'dan z'ye tanıdığın pozisyona geldiğinde en iyi virajıda yamaha ile yaparsın
-
Kocaeli İl Temsilcisi
Sıfır 2015 model Honda Cbr 650 F alirdim o paralara ...
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
Ezio41 adlı üyeden alıntı
Sıfır 2015 model Honda Cbr 650 F alirdim o paralara ...
şiddetle katılıyorum
-
-
son karar 1000RR gibi duruyo 650f almiyim teşekkür ederim
-
Kocaeli İl Temsilcisi
ugurcan88 adlı üyeden alıntı
son karar 1000RR gibi duruyo
650f almiyim teşekkür ederim
Cbr 250 r'dan cbr 1000 rr'a gecmek sizcede fazla erken değil mi ? Aralarında 6-7 kat güç farkı var . Bence kademe kademe cc yükseltmek daha zevkli benim fikrime göre . Son seçim tabiki size ait . 28 bin tl' ye ben olsam 4 5 yaşlarında 2. El kesinlikle almazdım. Heleki ss tarzı bir modelde .
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
Gonul R6'dan yana olsa da 600RR alirdim. sehir ici icin daha uygun zaten 1000lik makine gereksiz bence 600'un veremedigi neyi vericek anlamiyorum. Suzuki de yurtdisinda cok tercih ediliyo aslinda ancak burda pek bilmiyorum.
-
hepisinin km düşürülmüş gibi duruyor. ben bile iki senede 20000 km yaptım bu motorlar 5 6 senelik motorlar 25000 km yapmamış hiçbiri ilginç. ben hiçbirini beğenmedim hem fiyat hem km olarak.
bide şu ilana bak.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...10227059/detay
-
Açıkcası hiç birini almazdım. Hepsini apaçi motoruna çevirmişler, onlarında motoru nasıl kullandıklarını hepimiz biliyoruz. Elle tutulur 1000rr var oda en kötü kasası olan model yılı. 650f gibi bi makine varken şunlara para verenin cidden aklından zoru vardır.
-
Dikkatimi çeken şey tertemiz, bakımlı yazıları oluyor ilanlarda. Bu memlekette hiç bakımsız, kazalı yada yüksek km motosiklet yok anlaşılan??
Bir ilanda da kirli, bakımsız, kazası vardı toplandı yazmaz ya...
O paralara hele ki supersport makine almak risk. ancak sahibini ve yedi sülalesini tanıyorsan alınır. Yada sahibini tanımıyorsan makinenin neredeyse her civatasına çok iyi bir ustayla beraber bakıp sonrada motoru teste sokarak ancak alınır. Yine de km oyunları olmuş olabilir.
Seçim olarak da, hepsi tertemiz, bakımlı ve çok sağlam farzedersek 600rr veya R6 tercihim olurdu.
-
hiçbirini almazdım 1000 i zaten düşünmem o motor 5 dakika trafikte kalsın bakayım ne oluyor hararet gör bu racingler hiç durmayacak şekilde tasarlanmış durdumu motor sıcaklığı acayip artıyor kronik yağ yakma sorunu ise cabası 1000 rr da ,600 rr lar ise ne kadar temiz olurlarsa olsun bana gelmez o fiyata (zaten öyle yaptım ) az daha koyar sıfır alarım ,r6 ise o fiyata patlak değilse eşşek olup anırırım
-
barodi adlı üyeden alıntı
şahsen ben binemeye binemeye 2011 şubat 13ünden bu yana 24000 km yaptım
işim gereği yılında yarısından fazlası şehir dışında olmasaydım ilk 3 sene motor şu an 76binde değil 120binlerde olurdu sanırım
birde ben yaptığım herşeyin seceresini tutarım excel üzerinde alan adamada aynen veririmki en azından bende neler olmuş bitmiş neler değişmiş görsün
alırken onlar değişmişti ağır bakımı yapılmıştı deyipte 1 2 ay sonra bir gariplik var deyip servise ustaya gidince şunlar şunlar ömrünü tamamlamış değişmek lazım artık dediğinde iş işten geçmiş oluyor
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
-
bu istedigin motorlari daha once hic 5-10 kilometre surup (tarfikte falan) denedin mi?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)