Hayırlı olsun. Pahalı bir Çin'limiz oldu; Spada X-fire 200
Reklamlar
-
ELque adlı üyeden alıntı
Yanlış link vermişsin, muhtemelen şu olacak "Spada" http://www.jialingmotor.com/pid13958...Motorcycle.htm
Senin verdiğin linkteki de... Ehh, BMM Ci-es 600 gibi bir şey (olmaz demeyin "YEBERE" oluyor da...)
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:16 ----------
Bune adlı üyeden alıntı
Sen git cbr250r al sonra rodaj filan dinleme aban motora (ki ülkenin neredeyse tamamı bunu yapıyor bu forumda dahi defalarca sıfır motoru nasıl otobanda rodaja soktuğunu anlatanlar gördük) servis bakımı nedir bilme, yağını püsürünü de servise götürmek yerine üç kuruş kar için kendin değiştirmeye çalış, kışın 20-40 yazın 5-30 yağ kullan sonra bana gelip capon bee çinliyi süründürür de buna kim inanır? Bunların yanına da tüm bakımları saat gibi yapılmış motorun sınırları gereksiz zorlanmamış aynı beygir aynı cc bi çinli koy bakalım aradan geçen 2 yılın sonunda hangisi elde kalıyor hangisi duvardan duvara vuruluyor hangisi sağlam kalıyor?
Bu motor blokları çin malı diye strafordan yapılmıyor her motorun bi sınırı vardır (piston eriten hyosunglar örnek) eğer sen motorunun sınırını bilir ve hak ettiği bakımı yaparsan hiç bir sorun yaşamazsın. Sırf çinli diye kötüdür demek sırf marka oldu diye termoplastik kaska 600-700 lira para dökmekle aynı mantıktır. Devir teknoloji devri ve her ne kadar küçümsesenizde çin şuan teknoloji de dünyanın 2 numarası, taklit yada değil adamlar herşeyi yapıyorlar ve eski kalitesiz dönemleri de bitiyor yavaş yavaş xiaomi, huawei gibi devasa firmalar çıkarttı adamlar dünya arenasına çok değil 15-20 seneye herkes çin malı aramaya başlayacak.
Çinli kaliteli de üretse ön yargı kırılmadıkça durum değişmez. (Ör: Haojue DA135, "Neden alayım ki CBF, YBR varken?" )Kymco,SYM scooterlerin motoruyla diğer çinli scooterlerin motoru aynı Honda-Lifan GY6 tipi. Tayvan, Çin ikisi de çinli ama bir Tayvan algısına bir de Çin algısına bir bak...
Kymco, SYM BMW'ye bile scooter üretiyor ama marka BMW olunca...
Birileri çıkıp bilimsel olarak kanıtlayacak o zaman bu kargaşa biter herkes susar. (250cc'lik bir motorun ömrü ne kadar? Kaç saat? Markadan markaya ne kadar fark ediyor? %5 mi? %300 mü?)
Reklamlar
-
arda4 adlı üyeden alıntı
Yanlış link vermişsin, muhtemelen şu olacak "Spada"
http://www.jialingmotor.com/pid13958...Motorcycle.htm
Senin verdiğin linkteki de... Ehh, BMM Ci-es 600 gibi bir şey
(olmaz demeyin "YEBERE" oluyor da...)
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:16 ----------
Çinli kaliteli de üretse ön yargı kırılmadıkça durum değişmez. (Ör: Haojue DA135, "Neden alayım ki CBF, YBR varken?" )Kymco,SYM scooterlerin motoruyla diğer çinli scooterlerin motoru aynı Honda-Lifan GY6 tipi. Tayvan, Çin ikisi de çinli ama bir Tayvan algısına bir de Çin algısına bir bak...
Kymco, SYM BMW'ye bile scooter üretiyor ama marka BMW olunca...
Birileri çıkıp bilimsel olarak kanıtlayacak o zaman bu kargaşa biter herkes susar. (250cc'lik bir motorun ömrü ne kadar? Kaç saat? Markadan markaya ne kadar fark ediyor? %5 mi? %300 mü?)
ön yargı boşuna değil zamanında yolda giderken gidonu kopan çinlimi görmedik vidaları düşenmi görmedik benki vizyonu çok açık her markaya her ülkeye sıcak bakan biriyim bende bile ön yargı var çinlilerde.. ve bu ön yargı boş bir ön yargı değil..
-
Tamamiyle haklısın, katılıyorum. Ön yargı hiç de boşu boşuna değil.
(Giderken gidonu kopan motor... inanılmaz, çizgi filmlerdeki gibi )
-
arda4 adlı üyeden alıntı
(250cc'lik bir motorun ömrü ne kadar? Kaç saat? Markadan markaya ne kadar fark ediyor? %5 mi? %300 mü?)
Yüzde 500 den fazla olduğuna eminim...
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
-
-
Bi şans verin motora belki güzel bişey çıkar
-
Adamlar yerlerinde saymıyorlar ya, ilk çıktıklarında enjeksiyon ile Çinli kelimelerini aynı cümle içerisinde kullanamazdınız. Yakında standart olacak.
-
15 Haziran 2015, 09:59
#48
150'lik enjeksiyonlu olanı gayet hoş olmuş bence. Enjeksiyon sistemi düzgün çalışıyosa tadından yenmez. Yakından enjeksiyon sisteminin fotoğrafını çektim. Sağ tarafta egzozun üzerinde bir de oksijen sensörü var kadrajın dışında kalan hatta azıcık ucundan görünüyo sensörün egzoza kaynağı. Normal Cg 150'ye adamlar enjeksiyon düzeneğini oturtuvermiş. Parçaları ucuz olsa alır takardık kendi motorumuza
-
08 Temmuz 2015, 12:08
#49
Motoran'a mail atıp biraz eleştirdim ve fabrikaya gelsem motorları test edip edemeyeceğimi sordum, edebilirmişim. Cevabı yazan kişi satış pazarlama bölge şefiymiş. Motorlar hakkında detaylı bilgi de verebiliriz demiş. Haftasonu izine çıkıp İzmir'e gidiyorum, vakit bulursam bunları test edeceğim. Artık fabrika içerisinde ne kadar olursa... En azında en çok önem verdiğim iki konu olan titreşim ve konforunu görmüş olurum. Anton 200 eğer Derbi ETX kadar iyi ve titreşimi azsa düşünülebilir ama fiyatı 7000 TL. 6000'i geçmemesi gerekirdi.
-
10 Temmuz 2015, 23:51
#50
-
11 Temmuz 2015, 00:01
#51
Geçin dalganızı. Öyle böyle üretiyor adamlar. Daha tekerini bile üretemiyoruz biz. İyi de satıyorlar. Bence dalgayı biz değil onlar geçiyorlar "elin gariban motor tekeri bile üretemeyen ülkesine nasıl kakaladık boktan malları" diye ;)
Sadece kötü üretim yapmıyor adamlar. Çinde malzeme boy boy kalite kalite. Bizim alım gücümüz boktan ucuz olanlarını almaya yetiyor anca...
Sonrada geçeriz dalgamızı. Güleriz ağlanacak halimize...
-
11 Temmuz 2015, 00:28
#52
Bajaj Pulsar bile 7000 devirde 100km hız yaparken, bu motorun 7000 devirde 125km yapması olacak şey değildir, km saati veya devir saati yanlış gösteriyodur 7000 devirde o hıza çıkacak tork 200'lük hiç bir motorda yok.
-
11 Temmuz 2015, 00:34
#53
adam 500 km de piiri olmuş. dağılın beyler..
-
11 Temmuz 2015, 00:50
#54
-
11 Temmuz 2015, 01:15
#55
-
11 Temmuz 2015, 01:30
#56
Tipi çok güzel duruyor.Malzeme kalitesi nasıl
-
11 Temmuz 2015, 09:12
#57
Tipi ben çinliyim diye bagiriyor.Fiyat zaten eşşek şakası gibi.Ulkemin guzel insani baktı ki millet mondialden kanuniden abidik gubidik markalardan koşeyi donuyor.Benim neyim eksik dedi basti parayi getirtti motoru.Fiyatida utanmadan adama kufreder gibi buram buram yapistirdi.Simdi buyuk hayaller icinde 1 sne sonra agzinin payini alir.
-
11 Temmuz 2015, 10:14
#58
Çinli diye taksim meydanının ortasında döverler bu motoru.
Toprağı hatmeden asfalta hükmeder
Twitter/instagram @ywitcan
Yiğit Can
-
29 Temmuz 2015, 15:47
#59
oguzaltinok adlı üyeden alıntı
arkadaşlar modelleri test ettim ve spada anton 200 de karar kıldım ve aldım. ilk 500 km yi 5 gün gibi kısa bir sürede şehir içinde bitirmişim haberim yok. o kadar keyifli bir motor. titreşimi 0 (sıfır). sele ve oturuş pozisyonu bakımından çok rahat. çinli gibi yorumlar görüyorum üstünde kocaman italy yazıyor sessiz çalışıyor ve hızlanmasında hiçbir problem yok 7000 devirde hiç zorlanmadan 125 gibi bir sürati gördü. üstündeki lastikler yola adeta yapışıyor ama orta sehpası virajlarda yatarken yola sürtüyor sorun çıkarıyor ona bir çare bulmam gerekicek. bayrama antalya konya arası yol yapmayı düşünüyorum ve bu yol beni hiç korkutmuyor. alacak arkadaşlar gözü kapalı almasını tavsiye ederim. fazlasıyla memnun kalacaksınız buna eminim sorusu olan arkadaşların hepsini tek tek cevaplamaya çalışacağım.
Hayırlı olsun, nerede test ettin bunu ? Ben de denemek istiyorum.
Motor Derbi ETX'in aynısı arkadaşlar, en azından selesi, motoru ve rüzgarlığı dışında aynısı. EXT gayet iyi bir motor ve ben bunun da iyi olduğuna eminim. Tek tereddütüm Çin motoru olduğu için klasik olarak titreşimindeydi. Fabrikalarına gittiğimde test yapan arkadaş da titreşim olmadığını ve 130 - 140 gibi hızlara çıkabildiğini söylemişti. Bir tek 6900 TL'lik fiyatı falso, 6000 olsa çok iyi olurdu.
-
29 Temmuz 2015, 22:44
#60
Naked motordaki lastiğe bak arkadaş....
Kesin lastik stoklarını eritiyorlar
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)