aynı hızlarda koca bi tümsekten geçip de seleden bi karış zıplamışımdır, ancak gidonu sıkmadım herşey hayvanı rahat bırakmakla mümkün oluyo olsa gerek. özellikle yeni arkadaşlar dikkat etmeli, bu durumlarda panik yapan kaybeder valla.
aynı hızlarda koca bi tümsekten geçip de seleden bi karış zıplamışımdır, ancak gidonu sıkmadım herşey hayvanı rahat bırakmakla mümkün oluyo olsa gerek. özellikle yeni arkadaşlar dikkat etmeli, bu durumlarda panik yapan kaybeder valla.
Motosikletimin üstü açık..
https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber
Merhaba,
Bende yaklaşık 60 km hızla bir tümsekten geçip, sele ile bağlantımın kesildiğini hissettim.. yukarıya cıktığında bir an var,o an sanki dünya duruyor Motorun gidonunu sıktım mı sıkmadım mı hiç hatırlamam,ilk defa yaşamıştım
Videoyu izlerken, "acelen ne, napıyosun" dedirtti bana
Kadim odur ki evvelini bilir kimse olmaya
Motosikletimin üstü açık..
https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber
Ön teker tümsek ve ani hızlanma sebebi ile yerden kesiliyor ama tekrar yere indiğinde aynı çizgiye inmiyor.Tank slapping bir kere başladı mı durdurmak çok zor. Hala hayatta olması da büyük şans.
düşük hızda bunu yaşaması ön amortisör borularinin eğri yani açısının birkaç mm kapanmış olmasından kaynaklanabilir..gidon, rake açısı darbe ile kapanmış ise ise düşük hızlarda sağa sola dalma yapar..
Bende bugün bir çukura girdim hızım yavaştı da ucuz atlattım derken. Arkadan kornalar çalıyorlar, durdum biri çantadaki eşyaların düştü dedi.
Baktım lastik tamir spreyi kilit bez ne varsa saçılmış. Spreyin üstünde araba geçip patlatmış, asfalt köpüklü
Allah devletimizden razı olsun.
İki şey sonsuzdur insanoğlunun aptallığı ve evren. Albert EINSTEIN
Eller yere degerkene içim sızladı
böyle bir olay umarım hiç birimizin başına gelmez..anlık gelişen bir olay her ne kadar çözümü yok gibi olsada belki önüne geçile bilir..en önemli etken direksiyonu tutmaya çalışmayın rahat bırakın kendini toparlamak ister..daha önce izlediğim bir kaç videoda moto gp de bir yarışcıya tank slapper oluyor ve hemen o an tekere çekip motorun yerle olan temeasını kesiyor riski atlatıyor..tabiki bunu hepimizin yapamıyacağı için..direksiyonu rahat bırakıp hafif gaz vererek önüne geçe biliriz..
HESD(Honda Electronic Steering Damper--Honda Elektronik Gidon Amortisörü) in öneminide burda anlıyoruz --
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)