Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

2015 R6'dan 2015 CBR 1000RR' a transfer

    REKLAM ALANI
  1. #41
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat
    bilginozi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2006
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    600rr ABS - 2008
    600rr yürümüyor kısmına ben de katılıyorum. Biraz algı meselesi yani 600 lüğün ilk zamanlarda verdiği hazzı arıyor insan aynı hazzı alamayınca yürümüyor gibi geliyor. Ancak 1000cc likte olsa 0-200km değerleri neredeyse aynı gibi. Şimdi bu konuyu okuyan küçük cc kullanan arkadaşlar "yok artık daha neler" diyebilirler ama insan 600cc de olsa 1000cc de eninde sonunda alışıyor o ivmelenmeye.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    acemi60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha X-City 250
    Litrelik motorunuz hayırlı olsun. Tekeriniz düz bassın. Bende tarz değiştirmeye karar verdim. Dağ bisikleti ile Hayabusa arasında gidip geliyorum

  3. #43
    LifeisBike
    Misafir
    Hayırlı olsun, allah kaza bela vermesin mutlu mesut binmeniz dileği ile..

    ''R6 Yürümüyor'' Biraz ağır olmuş, kendi motosikletim R6 diye değil, ''RR'' da yürümüyor deseydiniz yine aynı cümleyi kuracaktım. Bu motosikletlere binmeyen arkadaşlar kötü bir örnek olabilir ve akıllarına şöyle bir cümle gelebilir. ''Gidip bi R6 alayım,nasıl olsa o kadar da hızlı değilmiş'' Ortada matematik olarak farklı bir durum var litre ile cc arasında. Yanyana geldiklerinde litre daha güçlü olduğu için fark yaratacaktır, ama bu cc'nin yürümediği anlamına gelmez, CC bana yetmedi, litreye geçtim daha doğru bir yaklaşım olacaktır. 16k devir çeviren 120 küsür beygir 189 kg bir makinaya yürümüyor demek biraz haksızlık gibi geldi,ama bu durum yeni ve daha güçlü bir motosikletin vermiş olduğu heyecan doğrultusunda da cereyan etmiş olabilir. Tekrar tekrar hayırlı olsun diyorum, allah kaza bela göstermesin, ailenize, doğmuş doğacak cocuğunuza bağışlasın.

    Sevgiler.
    xismailaydin, Shamy, kittyhawk ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  4. #44
    s.e.c - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir Bergama
    Motosikleti
    Duke 250, Mt25 abs, Cb250r, cbr 1000rr, Yamaha Fz8
    Gerçektende biz nekadar tecrübeli ve her konuda uzman birmilletiz ya ön yargıları ve teknik verileri bir kenara bırakıp zx10 ve 1
    xismailaydin bunu beğendi.

  5. #45

    Üyelik
    13 Nisan 2015
    Motosikleti
    YBR125
    200 km'den sonra cırtlıyor

    kaçla sürmeli insan motosikletini? nereye yetişemiyoruz.

  6. #46
    s.e.c - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir Bergama
    Motosikleti
    Duke 250, Mt25 abs, Cb250r, cbr 1000rr, Yamaha Fz8
    Gerçektende biz nekadar tecrübeli ve her konuda uzman bir milletiz ya ön yargıları ve teknik verileri bir kenara bırakıp zx10 ve 1000rr ı kullansanız eminimki aradaki performans farkını asla anlayamazsınız. Yada hangisinin virajda daha kararlı oldugunu, hangisinin geri bildirimlerinin daha iyi oldugunu v.s anlayamazsınız. Hatta ivmelenme farklarını dahi standart bir sürücü anlayamaz. Sadece iki motoru düz yolda yarıştırırsanız, 200 km/h dan sonra kawa arayı açmaya başlar. Çunkü hala
    0-200 ivmelenmesi en iyi olan japonlardan birisi 1000rr dır. Hemde rakiplerinden düşük olan 180 beygirlik gücü ile.
    2008 den önceki kasa 1000 rr lar, performans anlamında rakiplerinin gerisindeydi. Konuya cok hakim olmayan arkadaşlarda hala ordan kalma bir imaj var. İyi araştıranlar demek istedigimi cok iyi anlamıştır.
    İnanmıyorsanız, yabancı yayınları testlerini bulun bakın 1000rr ivmelenme konusunda bu son kasa zx10r hariç, gsxr ve bir önceki kasa r1 i geciyor. Hatta sıralama şöyle:
    Zx10r, cbr1000rr, gsxr1000, r1.
    Anlatmak istedigim diger bir konuda ; sanki performan konusundahep sonuncu olan hondaymış gibi konuşuyor bazıları. Alın size linkte vereyim. Bu linkteki r1 yeni kasa oldugu için birinci geliyor. Eger bir onceki r1 olsaydı o sonuncu, suzuki sondan ikinci seciliyordu. Bu bircok testte böyle sadece bu testte olsa reklam diyebilirdim.
    Bu arada kawa japonlar arasında birinci gelmiş ama bunu bizler asla anlayamayız. O yüzden arkadaşa neden kawa almadın diyip durmayalım. https://m.youtube.com/watch?v=7V4kMSXKn9g
    xismailaydin, bilginozi ve halilom bunu beğendiler.

  7. #47

    Üyelik
    27 Ocak 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cbr 1000 rr ve fjr 1300
    moto gp yarışcısı değilseniz 600 cc ile 1000 cc arasında ciddi bir fark göremezsiniz, düz yolda 1000 lik daha yüksek hıza ulaşsa da 600 lükler de viraj giriş ve çıkışlarında çok daha hızlıdırlar.

    lütfen motogp.com a girip bakın, aynı pistte , 600 lüklerle 1000 liklerin bitirme süreleri 120 saniyelik bir turda sadece 2 veya 3 saniye fark ediyor, üstelik bu dünyanın en iyi sürücülerinin performansı ile. normal tecrübe seviyesinde bir sürücü ile arada hiç bir fark olmayacaktır.

    yine de bence doğru bir tercih yapmışsınız, çünkü honda nın yamaha ya göre çok daha kaliteli ve güvenilir motorlar yaptığını düşünüyorum, iyi günlerde keyifle kullanın.

    mi
    kurubuz bunu beğendi.

  8. #48
    kinqdai - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Aralık 2014
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    KUBA CİTA
    Abi adamın zevki, kullandığı kelimeler biraz can yakıcı olsa da uyarmışsınız 2 de bir söylemeye gerek yok.
    "R6 GİTMİYOR" NE DEMEK YAAAAAA :D ŞAKA ŞAKA.

    O DEĞİLDE YAKINDA 1000RR DA SIKARSA HAYABUSA,ZX14 SEVMİYORMUŞSUNUZ NEYSE KAWA H2R GETİRİYOR SİZE YAKIŞIR ONUN HER VİTESİ HIZLIDIR :D BİR SONRAKİ MOTOR H2R HEDEF İ BEN GÖRDÜM

  9. #49
    LynXMaSTeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2014
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Honda CBR 650F | Honda CB750 Hornet
    hocam H2 alsaydınız?
    Shamy bunu beğendi.

  10. #50
    kinqdai - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Aralık 2014
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    KUBA CİTA
    Alıntı LynXMaSTeR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam H2 alsaydınız?
    Dur bu bi gitsinde hele bundan sonraki hedef H2R ben o ışığı gördüm aha bir gören daha
    Shamy bunu beğendi.

  11. #51
    agrasiwe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Eylül 2012
    Şehir
    İstanbul - Gaziosmanpaşa
    Motosikleti
    Yamaha mt09
    anasını satim ben 2005 fazer aldım zor bela, bu motor canavar diyorum, adam r6 gitmiyorda gitmiyor dedi ya la :D

    hayırlı olsun hocam.
    Mertcan39 ve halilom bunu beğendiler.

  12. #52
    _chaotic_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2015
    Şehir
    kocaeli
    Motosikleti
    regal raptor daytona 350
    Alıntı Shamy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    636 alt ve orta devirde iyi gibi oda 200km/h den sonra cırtlıyor geç hızlanıyor.
    bunu gördüm ve hayret ettim
    nereye dönersen dön popon arkanda kalir..

  13. #53

    Üyelik
    31 Mayıs 2012
    Şehir
    Antalya
    Bilgi amaçlı Alıntıdır. Bu yazı çok hoşuma gitti bir çoğunuz görmüştür belkide ama yinede paylaşmak istedim

    link ::: http://www.motosiklet.net/forum/moto...basligi-6.html



    Arkadaşlar başka bi forumda gördüm ve buraya aktarıyorum


    Neden 1000 lik[/B][/B]Neden mi 1000?

    Hiç aklının yetişemeyeceği bir hızlanma yaşadın mı hocam?

    Ne kadar hızlı 10'a kadar sayabilirsin?

    Bu kadar hızlı?(içinden say hocam 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10)

    Biraz daha hızlı (say say çekinme 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10)

    Şimdi biraz daha hızlı (1-2-3-4-5-6-7-8-9-10)

    O kadar hızlı say ki kelimeler yuvarlansın.

    İşte 10'a kadar içinden tam gaz sayarken sürdüğün motorun 0'dan 100'e çıktığını düşün.

    HAYIR Çok açma gazı! 1 ve 2 'de gazı çok açarsan tekere gelir:
    [img width=399 height=600]http://i2.photobucket.com/albums/y30/carlgustav/2TK_8900aa.jpg[/img]

    O göklerden gelen dalışa geçmiş STUKA gürültüsüyle.

    İçin titrer.

    Sırf senin değil etraftaki her canlının.

    Ense tüylerin diken diken olur. Aklının alamayacağı bir hızla bedenin bu dünyada yer değiştirmiştir.

    Sonra frenlere dokunursun. Hayır hayır sakın basma frenlere! Sadece dokun ve cihaz burun üstü dalışa geçsin. Bıy bıy bıyb bıy. Kafandaki kan alnına toplanır. O markadaki motorların en iyi frenine sahip olan cihazdır sürdüğün.

    Sonra virajlara girersin: Amanin boo, 150 küsür tane atın tepişini yola aktarışı çok acayiptir.

    Viraja girmeden bakışını çevirdiğin yere düşünce gücüyle gittiğine inanamazsın. Çıkışta ise gazı açtığında o 150 küsür beygir arka lastiğini kasnağından sıyırıp atmak için zorlar durur. 1000RR'ın arkası virajda sen gazı açtıkça daha çok kayar, gidonu ters tarafa daha çok kırarsın hem çok korkarsın hem de keyiften uçmaktasındır.

    [img width=399 height=600]http://i2.photobucket.com/albums/y30/carlgustav/2TK_8779aa.jpg[/img]

    İndiğinde dişlerin hala birbirine vurmaya devam eder.

    Sanki daha demin b-17'ne saldıran Zerstörer'lerin mermileri yanından vızıldamıştır.

    Ölüm çok yakınından geçmiştir. İçin için yaptığının tehlikeli olduğunu bilirsin hafiften miden burulur.

    Sürüş bittikten 5 dakika sonra hala istemsiz olarak karnının kasıldığını hissedersin.

    Normalde 2-3 dakikada motora ve sürüşe ısınırken bu cihazla en az 15 dakikada hızlanma ve frenleme süre/mesafelerine insan aklı adapte olabilir.

    İmha olmadan onu sürebilmek için, sırf motorun değil senin de uzun bir ısınma/alışma sürecine ihtiyacın olur ve bu her sürüş günü için geçerlidir.

    Bunu bir an unutursam... kıp...
    ...ışıklar (gözünün feri) söner.

    Sonra bindiğin motora bir daha bakarsın:

    Belki de çirkindir.

    Fakat daha önemli bir detay vardır. 50-60 yıldır motosikletle ilgili öğrendikleri her şeyi bu cihaza koymuştur adamlar. Bu motor geliştirilene kadar nice isimsiz yarışçılar ölmüş, nice terler dökülmüş, nice kahramanlar siyah beyaz fotoğraflara dönüşmüştür (Seven Samurai misali).

    Sadece senin için değil, bunu çizen, tasarlayan, üreten ve toparlayan adamlar için de o şirkette en önemli motosiklet budur.

    Diğer motorların hepsi bunun yancılarıdır, yalakalarıdır, teferruattır.

    Her ne marka seversen sev, hangisini tercih edersen et, o markanın Kralı, o markanın Superbike'ıdır.

    Gerisi hoş ve boştur.

    Zaten her sürüşünde ya da her o motoru sürdüğünü düşündüğünde, sırtından inen soğuk terler, sana bir ejderhaya sahip olduğunu hep hatırlatır (Sen de Dragon Rider).

    Sonra işin ego sıvazlama kısmı gelir. Gittiğin her yerde bir başka itibarın olur. Ortalık 600'lük ibiş Luke Skywalker'lardan, Jar Jar Binks'lerden geçilmezken, sen bir kenarda Bobba Fett gibi, Darth Vader (Do not underestimate the Dark Side) gibi olursun. Eğer zaten Superbike kullanan cambaz, "Tarzan ince dallarda" tipi adam varsa ve soyadı Rossi, Checa falan değilse ömrü uzun olmaz.

    Hah bir de Superbike sahibi olduktan sonra fuarların, motosiklet muhabbetlerinin hiçbir anlamı kalmaz. Motor sürüyorum diye konuşanları dinlersin, boş gelir her şey. Hiç böyle bir şey sürmemişlerse anlatamazsın. Anlamazlar. İçin için “bir bilseler” dersin, “bir sürseler”.

    Anekdot1:
    Körfez'de bir gün GSXR-1000 süren Yaman ağabey, Musti'nin GSXR600'ü kullandı. 3-5 tur sonra geldi, biraz bozuk bir suratla “ben şimdi anladım viraj çıkışında sağ kolunuzu öyle niye aşağı indirdiğinizi” dedi. 600'lük sürenler, viraj çıkışında gazı köküne kadar açarken, Superbike sürenler ancak tatlı tatlı, milim milim gaz verir (Eğer adının içinde "Yunus" ya da "Uprak" geçmiyorsa, yani bizim gibi ölümlüysen).
    Anekdot2:
    Çok yakın ve iyi motor sürdüğünü düşündüğüm bir arkadaşıma Körfez'de 1000RR'ı verdim. 3 tur sonra yanıma geldi. Kaskını çıkardı. Eee dedim nasılmış? Terden pırıl pırıl olmuş suratıyla bitkin bana baktı “ben motoru değil motor beni sürdü” dedi.
    essegesse bunu beğendi.

  14. #54
    rebirth - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Eylül 2014
    Alıntı Maslak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bilgi amaçlı Alıntıdır. Bu yazı çok hoşuma gitti bir çoğunuz görmüştür belkide ama yinede paylaşmak istedim

    link ::: http://www.motosiklet.net/forum/moto...basligi-6.html



    Arkadaşlar başka bi forumda gördüm ve buraya aktarıyorum


    Neden 1000 lik[/B][/B]Neden mi 1000?

    Hiç aklının yetişemeyeceği bir hızlanma yaşadın mı hocam?

    Ne kadar hızlı 10'a kadar sayabilirsin?

    Bu kadar hızlı?(içinden say hocam 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10)

    Biraz daha hızlı (say say çekinme 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10)

    Şimdi biraz daha hızlı (1-2-3-4-5-6-7-8-9-10)

    O kadar hızlı say ki kelimeler yuvarlansın.

    İşte 10'a kadar içinden tam gaz sayarken sürdüğün motorun 0'dan 100'e çıktığını düşün.

    HAYIR Çok açma gazı! 1 ve 2 'de gazı çok açarsan tekere gelir:
    [img width=399 height=600]http://i2.photobucket.com/albums/y30/carlgustav/2TK_8900aa.jpg[/url]

    O göklerden gelen dalışa geçmiş STUKA gürültüsüyle.

    İçin titrer.

    Sırf senin değil etraftaki her canlının.

    Ense tüylerin diken diken olur. Aklının alamayacağı bir hızla bedenin bu dünyada yer değiştirmiştir.

    Sonra frenlere dokunursun. Hayır hayır sakın basma frenlere! Sadece dokun ve cihaz burun üstü dalışa geçsin. Bıy bıy bıyb bıy. Kafandaki kan alnına toplanır. O markadaki motorların en iyi frenine sahip olan cihazdır sürdüğün.

    Sonra virajlara girersin: Amanin boo, 150 küsür tane atın tepişini yola aktarışı çok acayiptir.

    Viraja girmeden bakışını çevirdiğin yere düşünce gücüyle gittiğine inanamazsın. Çıkışta ise gazı açtığında o 150 küsür beygir arka lastiğini kasnağından sıyırıp atmak için zorlar durur. 1000RR'ın arkası virajda sen gazı açtıkça daha çok kayar, gidonu ters tarafa daha çok kırarsın hem çok korkarsın hem de keyiften uçmaktasındır.

    [img width=399 height=600]http://i2.photobucket.com/albums/y30/carlgustav/2TK_8779aa.jpg[/url]

    İndiğinde dişlerin hala birbirine vurmaya devam eder.

    Sanki daha demin b-17'ne saldıran Zerstörer'lerin mermileri yanından vızıldamıştır.

    Ölüm çok yakınından geçmiştir. İçin için yaptığının tehlikeli olduğunu bilirsin hafiften miden burulur.

    Sürüş bittikten 5 dakika sonra hala istemsiz olarak karnının kasıldığını hissedersin.

    Normalde 2-3 dakikada motora ve sürüşe ısınırken bu cihazla en az 15 dakikada hızlanma ve frenleme süre/mesafelerine insan aklı adapte olabilir.

    İmha olmadan onu sürebilmek için, sırf motorun değil senin de uzun bir ısınma/alışma sürecine ihtiyacın olur ve bu her sürüş günü için geçerlidir.

    Bunu bir an unutursam... kıp...
    ...ışıklar (gözünün feri) söner.

    Sonra bindiğin motora bir daha bakarsın:

    Belki de çirkindir.

    Fakat daha önemli bir detay vardır. 50-60 yıldır motosikletle ilgili öğrendikleri her şeyi bu cihaza koymuştur adamlar. Bu motor geliştirilene kadar nice isimsiz yarışçılar ölmüş, nice terler dökülmüş, nice kahramanlar siyah beyaz fotoğraflara dönüşmüştür (Seven Samurai misali).

    Sadece senin için değil, bunu çizen, tasarlayan, üreten ve toparlayan adamlar için de o şirkette en önemli motosiklet budur.

    Diğer motorların hepsi bunun yancılarıdır, yalakalarıdır, teferruattır.

    Her ne marka seversen sev, hangisini tercih edersen et, o markanın Kralı, o markanın Superbike'ıdır.

    Gerisi hoş ve boştur.

    Zaten her sürüşünde ya da her o motoru sürdüğünü düşündüğünde, sırtından inen soğuk terler, sana bir ejderhaya sahip olduğunu hep hatırlatır (Sen de Dragon Rider).

    Sonra işin ego sıvazlama kısmı gelir. Gittiğin her yerde bir başka itibarın olur. Ortalık 600'lük ibiş Luke Skywalker'lardan, Jar Jar Binks'lerden geçilmezken, sen bir kenarda Bobba Fett gibi, Darth Vader (Do not underestimate the Dark Side) gibi olursun. Eğer zaten Superbike kullanan cambaz, "Tarzan ince dallarda" tipi adam varsa ve soyadı Rossi, Checa falan değilse ömrü uzun olmaz.

    Hah bir de Superbike sahibi olduktan sonra fuarların, motosiklet muhabbetlerinin hiçbir anlamı kalmaz. Motor sürüyorum diye konuşanları dinlersin, boş gelir her şey. Hiç böyle bir şey sürmemişlerse anlatamazsın. Anlamazlar. İçin için “bir bilseler” dersin, “bir sürseler”.

    Anekdot1:
    Körfez'de bir gün GSXR-1000 süren Yaman ağabey, Musti'nin GSXR600'ü kullandı. 3-5 tur sonra geldi, biraz bozuk bir suratla “ben şimdi anladım viraj çıkışında sağ kolunuzu öyle niye aşağı indirdiğinizi” dedi. 600'lük sürenler, viraj çıkışında gazı köküne kadar açarken, Superbike sürenler ancak tatlı tatlı, milim milim gaz verir (Eğer adının içinde "Yunus" ya da "Uprak" geçmiyorsa, yani bizim gibi ölümlüysen).
    Anekdot2:
    Çok yakın ve iyi motor sürdüğünü düşündüğüm bir arkadaşıma Körfez'de 1000RR'ı verdim. 3 tur sonra yanıma geldi. Kaskını çıkardı. Eee dedim nasılmış? Terden pırıl pırıl olmuş suratıyla bitkin bana baktı “ben motoru değil motor beni sürdü” dedi.
    "Neden 1000lik..." bu yazı Barkın Bayoğluna ait.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:03 ----------

    Motosikletiniz hayırlı olsun öncelikle.
    600cc 4 cilindir yarış motoruna gitmiyor demek afedersiniz ama biraz ukalalık gibi geldi bana. Hadi ordan yahu, r6 mı gitmiyor.
    1000ccden sonra 600cc kesmiyor diyene tamam derim de r6 gitmiyor demek... komik.
    Toprak Razgatlıoğlunun r6ile istanbulpark rekoru kırdığı yalanmış ozaman he.
    halilom bunu beğendi.

  15. #55
    CKRRENTABIKE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2015
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    HONDA CBR 1000 RR
    Valla ustadim seni anliyabiliyorum 600 cc 1000 likten sonra yetersiz. Yetersiz kelimesinde ne demek istediğini cok iyi anlamis durumdayim. Akiciligi yeter. Kafandakini gerçekleştirip mutlu olduysan ne ala rengide harika. Zevkle tartisilmaz hayirli uğurlu olsun. Tekerin duz bassin inşallah
    Shamy bunu beğendi.

  16. #56
    Coach_k - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Temmuz 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Xciting R
    Öncelikle hayırlı olsun, kazasız belasız güzel günler dilerim.

    Konuyu 2 gündür takip ediyorum, konuya yorum yazanlar şu cümleye takılmış " R6 yürümüyor " Bu eneteresan bir cümle olmuş tamam ama zaten konuyu açan arkadaşımızın herhangi bir iddaası yok yani şunu demiyor "bütün r6'lar yürümüyor, ispatlayabilirim ! " . Kendi subjektif görüşünü paylaşmış, kendisinin fikri böyle olabilir, saygı duyarız. benimde eski gsxr 600'de gidiyor ama yürümüyordu, çünkü debriyaj bitikti Bu konu tabii benimki gibi değil, 600-1000 karşılaştırması şekline dönmüş ve kazananda 1000cc olmuş

    1000cc motosikletler her markanın "top" motosikletidir. Firmanın lansmanını yapıcak şekilde hazırlanır. Honda cbr 1000rr 2005 kullanmıştım, şimdiki yeni kasası nasıl bilmiyorum ama cidden çok yüksek bir torku var, litrelikler içinde özellikle de pist için ideal bir motor. Zaten honda her zaman kullanıcı dostu bir motor olmuştur. r6 veya herhangi bir 600cc farketmez 1000rr güzel bir seçim ve mantıklı bir seçim.

    675r 'dan sonra benimde almak istediğim motor Cbr 1000 rr SP Sp modeli tam benim kalemim olmuş. Özellikle de tricolour modeli. Biraz fiyatı yüksek ama bence değer.
    Shamy ve halilom bunu beğendiler.

  17. #57
    biyeybaraküs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2014
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    2017 HONDA CBR 1000 RR SP
    1000 RR SP yi neden düşünmediniz hak etmiyormu fiyatını brembo ,ohlins malzemeler ,orijinal pirelli çorsa lastikler değmez miydi siz ce
    www.youtube.com/c/biyeybaraküs "Motora binmeye karar verecek kadar cesur ve aptal, üzerinde ölmeyecek kadar korkak ve akıllı olacaksın" alıntıdır AttilaXtreme den

  18. #58
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    25 Ağustos 2014
    Şehir
    İzmir
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayırlı olsun,

    Yazdıklarından çıkardığım sonuç, gerçekten de yarış motorlarının senin tarzın olmadığı oldu. Demek ki mesela F800R ya da Monster 796 tipi bir motor alsan daha mutlu olacaksın. Gitmiyormuş gibi de gelmeyecek. İhtiyacın olan şey düşük devirde yüksek tork...
    Allah korusun tek ve iki silindirli motordan iyiki arkadaş gazına gelip almamışım xv950 yi ,1 aya kalmaz kesin satardım, yakın bir doktor arkadaşımın XL1200 x ini kullanıyorum bu nasıl saçma bir motordur böbrek taşlarınız dökülecek, Zamanında KTM diye bahsetmiştim 690smc sahibiydim, okadar titreşim öneyici teknolojileri vardı bahsediyorlardı güya, bir istanbul yaptıktan sonra rahatsızlığım iyice artıp satmıştım motoru, tek çift,3 silindirli motorlar iş değil titriyor, gazı açıyorsunuz birden ileri fırlıyor ama sadece fırlıyor gerisi yok

    Tekrarlıyorum yanlış anlaşılmasın motosiklet dediğiniz 4 silindir olacak, akıcılık olacak,v motor, düzensiz patlamada falan hikaye klasik sıralı 4 silindir olacak, gazı açtınızmı uzayacak, yağ gibi gidecek. Bana kalsa 4 silindir supermoto yapsalar ona bine binerim, hatta 250 likleri bile 4 silindir yapmalılar.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:44 ----------

    Alıntı DKN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Doğru ama 1000rr olmamış. imkanınız var biraz daha çıkıp R1 alınmalıydı
    R1 e o parayı vermek ego tatmini benim için, profosyonel yarışçı değilim, ne olduğu belli olmayan bir sistemle çalışan motora, üstelik sesi bile düzgün çıkmıyor, gidiş deseniz oda yok nal toplar ZX10 ardından , görüntü güzel değil, ee niye o parayı vereyim o motora?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:47 ----------

    Alıntı Serk21 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Belkide R6 yürüyordur ama siz yürütemiyorsunuzdur? Kocaeli taraflarına ''en iyi 600lüğü bile delen'' 1000rr ınızla gelecek olursanız, 1000rr ınızı delik deşik edecek 600cc ler ile yarışa hazırız =) Bu arada yeni motorunuz hayırlı olsun, kazasız belasız kullanmak nasip olsun.
    Sağolunda, sizin litrelik deleriz dediğiniz motorlara çok bindim ben, 600 lüklere zorla besleme yapmadığınız sürece(turbo charger yada supercharger) hiçbirinin litreliik karşısında şansı yok, istediğiniz kadar modifiye edin isterseniz japonyada fabrikasında modifiye etsinler, Roll on ve son süratte geçemezsiniz. Full drag için modifiye edilirse, yada pist için kısa bol virajlı pistte yada dragda yiyebilir ama gerisi hikaye bu işin stok motorlarda sadece pilotajla ilgisi olur üstelik, iki tane stok litrelik ve 600 lük alın, en uzundan en kısa piste çıkartın, istediğiniz mesafe drag yapın, roll on yapın son sürat yapın ne yaprsanız yapın, pilotajların eşit olduğunu varsayarsak herzaman litrelik alır her koşulda. ya 600 lüklerin litrelikler ile kıyaslanması herzaman komik geliyor bana.

    birde işin ayrı yönü, illaki 600cc supersport sınıfında yarışan uluslar arası profosyonel sporcu değilseniz ne gerği var 600 doldurmaya? mantıklımı sizce? dolduracağınızdan daha düşük paraya litrelik almak var iken? hem her koşulda litrelikler daha iyi, moto gp den sonra en prestijli yarış superbike olduğu için, litrelikler herzaman daha teknolojik, daha özenli yapılır, markanın prestijidir çünkü, amiral gemisidir. en iyi parçalar ve özenli işçilik litreliklerde vardır.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:54 ----------

    Alıntı mi1954 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    moto gp yarışcısı değilseniz 600 cc ile 1000 cc arasında ciddi bir fark göremezsiniz, düz yolda 1000 lik daha yüksek hıza ulaşsa da 600 lükler de viraj giriş ve çıkışlarında çok daha hızlıdırlar.

    lütfen motogp.com a girip bakın, aynı pistte , 600 lüklerle 1000 liklerin bitirme süreleri 120 saniyelik bir turda sadece 2 veya 3 saniye fark ediyor, üstelik bu dünyanın en iyi sürücülerinin performansı ile. normal tecrübe seviyesinde bir sürücü ile arada hiç bir fark olmayacaktır.

    yine de bence doğru bir tercih yapmışsınız, çünkü honda nın yamaha ya göre çok daha kaliteli ve güvenilir motorlar yaptığını düşünüyorum, iyi günlerde keyifle kullanın.

    mi
    Farkı görmek için bırakın yarışçıyı, arkanıza eşşek bindirip gazlasanız o bile daha fazla anırarak anlar farkı ya yapmayın kulaktan dolma bilgilerle, yok viraj çıkışında hızlıymış, yok arada fark yokmuş. litrelikler her zaman fren, süspansiyon, şase, parça ve işçilik kalitesi yönünden üstündür, markaların prestiji superbike lardır çünkü. aynı pilotu aynı 2 markanın stok litrelik ve 600 lük motorları ile uzun, kısa, roll on,drag, top speed, hertürlü piste koyun litrelik her koşulda kazanır, şakamı yapıyorsunuz anlamıyorum

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:59 ----------

    Alıntı biyeybaraküs adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1000 RR SP yi neden düşünmediniz hak etmiyormu fiyatını brembo ,ohlins malzemeler ,orijinal pirelli çorsa lastikler değmez miydi siz ce
    Satıp Zx10 alabilirim diye okadar para bağlamayım dedim yoksa SP süper bir motosiklet

  19. #59

    Üyelik
    25 Ekim 2014
    Şehir
    İzmir Ödemiş
    Motosikleti
    Mondial 125 MH Drift
    Hayırlı olsun Allah kazasız belasız sürüşler nasip etsin inşallah yıllar sonra benim de böyle motorum olur ben bu r6 yürümüyor yazısını görünce şok tabi !

  20. #60

    Üyelik
    12 Haziran 2013
    Hayırlı olsun öncelikle. Sorması ayıptır ne iş yapıyorsunuz😃😃


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)