Neden kimse suzuki inazuma yazmamış 250 cc deki en rahat motorlardan biri!
Neden kimse suzuki inazuma yazmamış 250 cc deki en rahat motorlardan biri!
Euzü billahi mine'ş-Şeytani'r-racîm Bismillahirrahmanirrahim
Motor hacmine göre çok yaktığı için olabilir mi acaba?
Bajaj Pulsar al, gidon yükseltme aparatı tak, devam et. Bu aradığın özelliklere sahip ondan iyisini bulamazsın.
-61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-
Pulsar 100 kilometrede 3,5 litre yakıyor.
-61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-
Baktım baktım tanıtımında 2 lt yazmışlar nasıl olur arkadaş benim 125 lik eşek bile en az yaktığında 1.85 lt civarı yakıyor, bu 200cc nerdeyse yarı yarıya hacim farkı var diyordum ki...
Cümlenizi gördüm..
3 değil 4 buji olsa ne farkeder, 6bin 7bin devir çeviriyorsun neticede..
abi sen suzuki inazumadan başkasına bakma madem uzun yol yapacaksın yolda bırakmayan bişi istiyorsun diğerlerine bakma bizim motora hakaret olur.
bi motor varki sana önerilen sorunlu çocuk olupta kullanıcıların hala övgüsünü toplayıp ,sonrada 2015 modelinde bu sorunları çözdük diye kullanıcılarını sevindiren başka hiç bir marka modelde görmeyeceğin bir incelik
sucuğun maliyeti 30 tl ama 7 lirayada satılıyor .sen iyisini al
uzun süre teker döndüreceksen titreşim ve rüzgar koruması açısından başarılı makinalara yönelmelisin..
yoksa ilk bir saat sonunda motordan soğursun eziyet olur her gittiğin km..
titreşim için çift silindir tavsiye ederim,bütçeni biraz daha zorlayabileceksen 250 cc Suzuki İnazuma yı incele..
gidon yükseltme,yüksek tur camı ve arka çantalarını da ekler isen en az 10 yıl bu motora keyifle binersin..
bunları pulsarı savunmak adına yazmıyorum ama teknolojik gelişmeleri hiçe saymamak gerek. pulsar 3 buji ve 4 supaplı makine. 3 buji daha iyi yanma sağlar yani aynı gücü daha az yakıttan elde eder. ayrıca ne kadar çok supap o kadar çok hacimsel verim demektir. bu da silindirin hacmini daha faydalı kullanmanız anlamına gelir ki silindir içine daha iyi temiz hava ve yanma için daha fazla oksijen demektir.
yani az silindir hacmi az yakıt demek çok yüzeysel bir düşüncedir. kaldı ki karşılaştırdığınız makine eğer profilinizdeki ise makineniz karbüratörlü. yani enjeksiyonlu makineyle karşılaştırma yapıyorsunuz ki bu da yanlıştır. enjeksiyon daha hassas çalışır. ayrıca yukarıda bir arkadaşımız f650 ile 3,5 lt yakıt yakıyorum demiş. sizin motorunuzdan kabaca 5 kat daha büyük hacme sahip. sizin hesaptan kabaca 10 lt yakıt yakması gerekir.
Miraç arkadaşım aşağıdakide benim tuttuğum çetele.
Kullanım tarzım %50 şehir içi %50 uzun yol olmak kaydıyle virajlı dağ yolları düzlüklerde agresif kullanım. şehir içinde fıtı fıtı dır.
Bu arada sakın yanlış anlaşılmasın benim ki sadece bir soru idi. elbette inazuma uzun yol için en ideal 250 lik. 90 nı geçmessen pulsar 2,7-2,8 lerde dolaşır 120-130 giderdersen 3,5 - 3,8 lt leride zorlar.
az yakan 250 lik istiyosan wolfe bakacaksın konfor istiyosan inazuma. pulsar, zaten agresif motor tepkisi ile kullanım amacı vaadettiği farklı. Bu arada ne zamandır yazayım diyorum tutamıyorum kendimi. Motorcu48 kardeşim her başlık altında pulsar lafını duydunmu atlıyor agresif tavırlar sergiliyosun. hayırdır? alıp veremediğin ne acı bi tecrübenmi var?
Yorumlara bakınca herkes yoğurdum ekşi demiyor Ama Pulsar Yorumlarda Ön planda gerçekten bunuda kabullenmek gerek, Herke Ayağına göre yorganını uzatmak zorunda, bende kendi bütçeme bakıp en iyisini almak istiyorum, bu yüzden bu forma üye oldum.
Son bir sorum daha olacak benim elimde Honda CBF 150 var bunun yakıtını düşürebilirmiyim ? Motorda nasıl bir oynama yapmam gerek.
Çok yakmasa zaten az yakanı aramazdık değilmi
200 cc ve 250cc sınıfında şu anda türkiyede benim sürdüğüm duyduğum bildiğim iki motor var..
biri pulsar bana göre şehir içi kullanımına daha uygun biride inazuma benzeri sym wolf wolflerde az yakıyor konforlu seramik kaplama silindir motorun ömrüne ömür katmış .. inazuma bu sınıfda bu hacimde çok yakıyor.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)