Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Hidrolik Debriyaj Hk.

    REKLAM ALANI
  1. #1
    Jrspawn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2015
    Şehir
    Sivas
    Motosikleti
    Calibre 250rr - CRF250L - Duke 390
    Merhaba Arkadaşlar;
    Sitelerde gezerken bu aparat çok dikkatimi çekti. Sizlere danışmak istedim. Kullanmakta olduğumuz telli debriyaj sistemini aşağıda resmini eklediğim hidrolik sisteme çevirmemiz ne gibi artılar katar yada eksisi ne olur daha önce deneyen oldu mu performansı nasıl oluyor sizlerin fikirlerini de alabilir miyim

    Şimdiden teşekkür ederim Saygılar

    atilas, Carbondioxid ve MerhabaDunya bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    linkini de verseydiniz guzele benzIyor

  3. #3
    Jrspawn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2015
    Şehir
    Sivas
    Motosikleti
    Calibre 250rr - CRF250L - Duke 390
    Buyrun link
    NOT: Bu sistemin bazı modelleri bisikletler için üretilmiş motosikletler için kullanılacağını sanmıyorum. Dikakt edilmesinde fayda var.

    http://tr.aliexpress.com/item/Modify...270757862.html

    Alıntı cenkito adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    linkini de verseydiniz guzele benzIyor
    cenkito bunu beğendi.

  4. #4

    Üyelik
    24 Ağustos 2013
    benim motorda hidrolik debriyaj ayırma var. resimdekinin aynısı. yumuşak oluyor ayırma, yormuyor. telli sistemler hidroliğe çevriliyor bildiğim

  5. #5
    Vmaxxx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Aralık 2008
    Şehir
    Hamburg , Denizli
    Motosikleti
    yamaha MT-09 MT-07 WR250r
    Alıntı Jrspawn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Buyrun link
    NOT: Bu sistemin bazı modelleri bisikletler için üretilmiş motosikletler için kullanılacağını sanmıyorum. Dikakt edilmesinde fayda var.

    http://tr.aliexpress.com/item/Modify...270757862.html
    cok sacma bir aciklama ... ilk defa sizden duyuyorum bisikletin debriyaji oldugunu.

    resimdeki debriyaj husqvarna ve ktm de kullanilan hydrolik debriyajdir (crosslarda) , telli yerine alternativ olarak takilabilen modelleri var , yanliz debriyaja direk baglanan yerinin uygun olmasi lazim (itme yada cekme ile calistigini ve baglanacak yerinin olmasini bilmeniz lazim)

    avantaji : hafif islemesi, eli yormamasi ve kopma tehlikesinin olmamasi( tabi hortumu deline bilir 1000/1 ihtimal)
    desavantaji : fiyati benim bildigim fiyati 150euro . uymama olasiligi
    atilas bunu beğendi.

  6. #6
    Jrspawn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2015
    Şehir
    Sivas
    Motosikleti
    Calibre 250rr - CRF250L - Duke 390
    Alıntı Vmaxxx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cok sacma bir aciklama ... ilk defa sizden duyuyorum bisikletin debriyaji oldugunu.

    resimdeki debriyaj husqvarna ve ktm de kullanilan hydrolik debriyajdir (crosslarda) , telli yerine alternativ olarak takilabilen modelleri var , yanliz debriyaja direk baglanan yerinin uygun olmasi lazim (itme yada cekme ile calistigini ve baglanacak yerinin olmasini bilmeniz lazim)

    avantaji : hafif islemesi, eli yormamasi ve kopma tehlikesinin olmamasi( tabi hortumu deline bilir 1000/1 ihtimal)
    desavantaji : fiyati benim bildigim fiyati 150euro . uymama olasiligi

    Evet bisikletler için muhabbeti biraz saçma olmuş açıklayamamışım
    Bisikletler için olan kısmı arka ve ön fren sistemini hidroliğe çevirebiliyorlar ve onlar daha küçük yapıda ve ucuz olduğu için aldatıcı olabilir demek istemiştim

  7. #7
    RAMİREZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KTM duke 125-- BMW F650 CS
    Magura, hidrolik sistemler üreten bir firma. Hatta bayağı hatırı sayılır bir firma. Marka olarak bakarsak oldukça güven verici. Yani takılabilir bence. Ama sistemin işi bilen yada bir yetkili tarafından kurulması lazım diye düşünüyorum. İtme-çekme sistemlerinde en sağlamı ve kolayı telli olanlardır her zaman. Hidrolik sistemler hem komplike hem ağır olur.
    Bu arada ülkemizde sadece üst seviye "bisikletlerde" görebildiğimiz ve genelde kros motorların debriyajına pek dikkat etmediğimiz için bilinmeyen bir markadır kendisi...


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)